Er komt bamboe uit mijn terras zetten?quote:
Ach guttegut-toch.....met hoge snelheid?quote:
Lijkt me niet fijn met een moestuinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef smegmanus het volgende:
http://www.edialux.be/nl/product/PAN1/panic-glyfosaat-360
Maar ik heb geen idee waar die wortels allemaal kunnen zitten natuurlijk. Als ik zie hoe het de ene kant op gaat, kan het ook al wel bij de buren aan de andere kant zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef Zapata het volgende:
uitgraven. helemaal. Als je 1 stukje wortel vergeet komt het gewoon weer.
Het gedeelte wat betegeld is misschien wel?quote:
Dat ligt er direct naast helaas.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het gedeelte wat betegeld is misschien wel?
Bamboe krijg je nooit helemaal weg, deal with itquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ik heb geen idee waar die wortels allemaal kunnen zitten natuurlijk. Als ik zie hoe het de ene kant op gaat, kan het ook al wel bij de buren aan de andere kant zijn
succes, kameraad worstelt er al jaren mee. Dacht ie dat ie alles had weggehaald is het het jaar er op gewoon weer. En het drukt gewoon je hele straatwerk omhoog.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ik heb geen idee waar die wortels allemaal kunnen zitten natuurlijk. Als ik zie hoe het de ene kant op gaat, kan het ook al wel bij de buren aan de andere kant zijn
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bamboe krijg je nooit helemaal weg, deal with it
Neenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:40 schreef Zapata het volgende:
[..]
succes, kameraad worstelt er al jaren mee. Dacht ie dat ie alles had weggehaald is het het jaar er op gewoon weer. En het drukt gewoon je hele straatwerk omhoog.
Verhuizen een optie?
Je kunt bamboe alleen in een pot in je tuin plaatsen, maar zelfs dan is het tricky. Bij ons had namelijk de bamboe gewoon de pot gebrokenquote:
Ja, dat begrijp ik wel, maar daar hadden de vorige bewoners geen boodschap aanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt bamboe alleen in een pot in je tuin plaatsen, maar zelfs dan is het tricky. Bij ons had namelijk de bamboe gewoon de pot gebrokenen toen inderdaad de hele tuin verneukt
tja, verhuizen een optie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar daar hadden de vorige bewoners geen boodschap aan
jep. En dan hopen dat je ook echt ALLES weg hebt gehaaldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Neen
Maar ik begrijp dus dat ik het beste mijn hele tuin overhoop kan gooien laten afgraven en dan nieuw zand storten, opnieuw betegelen en iedereen die ik zie met bamboe afschieten?
Neequote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef Troel het volgende:
[..]
NeeDat is de afgelopen 10 minuten niet ineens anders geworden helaas
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef smegmanus het volgende:
Als je goed kunt koken mag je hier ook wel een paar weken wonen
En in de tussentijd kom jij hier wonen en verlos je me van de bamboe?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:43 schreef smegmanus het volgende:
Als je goed kunt koken mag je hier ook wel een paar weken wonen
Inderdaad helemaal afgraven, en dan tot aan het laatste randje aan toe. De vorige bewoners van ons vorige huis hadden ook bamboe geplaatst. Het achterste gedeelte van de tuin is zo'n 80 cm diep afgegraven door vriend en vader, daarna hebben ze er een lading wit zand op gedaan, daarna een fundering en daar bovenop weer een schuur. Geen bamboe meer gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |