Ik denk toch wel dat er een hoop vrouwen zijn die -al dan niet bewust- hun leven aanpassen aan een kinderwens. Niet alleen met wisselen van baan maar ook in de keuze van banen waarin later deeltijd mogelijk is. Ik vind het vooral raar dat deeltijd werken voor mannen nog steeds niet echt ingeburgerd is, het liefst zou ik straks samen met

minder gaan werken zodat we de zorg kunnen delen.
Heb trouwens laatst het boek 'Lean in' gelezen over
vrouwen, carriere en de weg naar succes. Ik ben het niet met alles mee in het boek maar ik vond bepaalde onderwerpen wel een eye opener.
Afgelopen vrijdag had ik m'n echo in het ziekenhuis. Alles zag er goed uit, genoeg eitjes enzo maar geen eisprong op komst. Ook niets raar te zien in baarmoeder en eileiders. Maar geen concrete aanwijzingen voor PCOS. Hierna weer naar de HA geweest. Die was er niet zo happig op om me door te sturen naar de gyn, omdat het volgens protocol nog te vroeg is (<1 jaar). Hij begon ook tegen mij over het niet 'verminderd vruchtbaar' zijn, wat ik hier eerder ook al bij iemand las. Ik snap dat dat misschien theoretisch zo is, maar in de praktijk komt het daar natuurlijk wel op neer was mijn argument

. Dus nu maandag bellen voor nieuwe afspraak, iemand enig idee wat ik daar van kan verwachten?