Deze SC heeft ook ontzettend goeie discussies.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Juist in NWS en POL waar discussie de bedoeling is.
Ligt waarschijnlijk aan de voorgeschiedenis. Je krijgt niet zomaar ineens drie weken voor dergelijke actie.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afkoelperiode misschien, maar drie weken.... - serieus? You must be kidding.
Da's waarquote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze SC heeft ook ontzettend goeie discussies.
En nooit bans.
Oh ik wist niet dat het in een SC gebeurde...ik ben altijd heel slecht geïnformeerdquote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar een SC moet je niet te serieus nemen. Sometimes the solution is worse than the problem.
[..]
Het gaat nu wel de verkeerde kant op trouwens.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nooit bans.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Is de schuld van Elflettering.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Het gaat nu wel de verkeerde kant op trouwens.
Ja en Corrie zit nog 2 weken te tour de fransen dus die is er ook al nietquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ], heeft ie 3 weken?.
Nee maar serieus, dit is helemaal niet leuk.
Zeker niet voor ons want dan moeten we weer een nieuwe gimmick verzinnen.
Die wil hier niets meer mee te maken hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en Corrie zit nog 2 weken te tour de fransen dus die is er ook al niet
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Die wil hier niets meer mee te maken hebben.
Weet ik ook niet hoor. Ik ging er vanuit. Die andere rel was laatst toch ook in POL-SC? Mijn digitale ik wil daar nog niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat het in een SC gebeurde...ik ben altijd heel slecht geïnformeerd
Ja, drie weken. Beetje overdreven, niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ], heeft ie 3 weken?.
Nee maar serieus, dit is helemaal niet leuk.
Zeker niet voor ons want dan moeten we weer een nieuwe gimmick verzinnen.
Sowieso ontgaan rellen mij altijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik ook niet hoor. Ik ging er vanuit. Die andere rel was laatst toch ook in POL-SC? Mijn digitale ik wil daar nog niet dood gevonden worden.
[..]
Ja, drie weken. Beetje overdreven, niet?
Dit topic is de beste die er is.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nooit bans.
Geloof ik graag, maar in POL en NWS spelen bepaalde achtergronden veel meer een rol; dat is al jaren zo. Het zijn de fora waar politieke opvattingen rondgaan. De één is wat minder correct dan de ander. Ik zou zelf ook niet roepen dat Mandela een terrorist is, maar waarom zou dat "trollen" en derhalve banwaardig zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso ontgaan rellen mij altijd.
In TAL en R49 doen ze daar niet aan
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef Tem het volgende:
Deze SC is puur voor mij en specularium om ons materiaal voor de nieuwe show te testen.
Ja weet ik veel, ga dat in de FB daar vragen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar in POL en NWS spelen bepaalde achtergronden veel meer een rol; dat is al jaren zo. Het zijn de fora waar politieke opvattingen rondgaan. De één is wat minder correct dan de ander. Ik zou zelf ook niet roepen dat Mandela een terrorist is, maar waarom zou dat "trollen" en derhalve banwaardig zijn?
Van Sippen en Van Sipwinkel?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef Tem het volgende:
Deze SC is puur voor mij en specularium om ons materiaal voor de nieuwe show te testen.
Ik vond dit een bijzonder geloofwaardige sp3c-imitatie!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ga dat in de FB daar vragen.
/mod
Tijs is vast familie van jou. Ik gok een neef ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Tijs is een groot fan van Jan Smit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |