Is dat trouwens alleen op uiterlijk gebaseerd?quote:
piano is mooierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik kan piano en keyboard,
Is dit een verleidingstruc?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Xcachet, ik kan je helpen
ookal ben je erg verlegen, je bent wel liev.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Deze FOK!groninger gaat nu wel weg want om 5.20 de wekker en weer werken bij de -let op watdoeteenvulploegleider- AH.
Omdat ik onzeker ben en als ik mensen als een soort van object beschouw dat je een cijfer kan geven ik mezelf beter kan voelen over mezelf.quote:
Nice, maar ik heb geen pianoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Klopt is ook, ben blij dat ik het kanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
Spatie, waarom geef jij iedereen cijfers?
[..]
piano is mooier
jij bent een ander verhaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsuals paxcon niet in groningen woont heb ik 18 jaar lang ook niet in groningen gewoond wijsneus
Nou dankjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ookal ben je erg verlegen, je bent wel liev.
nou, welterusten en werkse alvast
grap afpakkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
Als je eigen instrument weet te bespelen is het win win situatie snapje
Hossel gespotquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Daar heb ik mijn uiterlijk toch al voorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar verwacht niet te veel chicks.
Jij zei iets heel anders ik heb het als je weet hoe je het gebruikt is het een win-win situatie voor beide partijenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij zei iets heel anders ik heb het als je weet hoe je het gebruikt is het een win-win situatie voor beide partijen
Ik ben geen ego
Ga. Weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hossel mét connecties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |