SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Trustequote:
Jij kunt toch vast gewoon gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
Nog ff wachten tot cryo klaar is met assassins creed
Boeiendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef twi het volgende:
KLB / Hoe een weekend 'alleen' te zijn
Gevonden!
Wat een trolltopic is dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef twi het volgende:
KLB / Hoe een weekend 'alleen' te zijn
Gevonden!
Ik ga ook denk ikquote:
Ja graagquote:
Werken vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:55 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Lekker is dat, als je de wekker een keer snoozed, dat ding vervolgens niet meer af gaat, en je een uur te laat wakker bent
Wat voor werkzaamheden moet je aan de auto doen?quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef tijnbrein het volgende:
Dank je,
Zo en nu wachten op de loodgieter, kleine verstopping in de badkamer
Wassen, polijsten en waxenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor werkzaamheden moet je aan de auto doen?
De bruinvis werd een potvis?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef tijnbrein het volgende:
Dank je,
Zo en nu wachten op de loodgieter, kleine verstopping in de badkamer
Metquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar een wekker voor zetten.Een wekker zetten als je vrij bent.
Nog steeds, lang verhaal kort. Loodgieter bedrijf zou komen maar klus liep uit dus kwam niet. Toen maar een andere loodgieter gezocht. Kutbedrijf. Zeggen dat je komt tussen 12 en 17 en dan om 16 bellen dat je niet meer kan komenquote:
Zoiets jaquote:
pffffffffquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds, lang verhaal kort. Loodgieter bedrijf zou komen maar klus liep uit dus kwam niet. Toen maar een andere loodgieter gezocht. Kutbedrijf. Zeggen dat je komt tussen 12 en 17 en dan om 16 bellen dat je niet meer kan komen
Koekjes zijn nog niet op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Metreageren op mij
Geen koekjes brengen ook nog eens
En dan die vrouw aan de telefoon nog zeggen, maar dan ben je maandagochtend de eerstequote:
Waarom niet eerder dan kan ze nog helpen met wassenquote:
Dat is idd wel lullig. Witte sccooter verstopt is niet fijn nee. Ach, dan maar een WABAPI zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan die vrouw aan de telefoon nog zeggen, maar dan ben je maandagochtend de eersteEcht joh ik ga nog wachten tot maandag. Dat bedrijf werkt niet in het weekend.
Dat doe ik liever zelfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet eerder dan kan ze nog helpen met wassen
Wat? Die volg ik niet helemaalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel lullig. Witte sccooter verstopt is niet fijn nee. Ach, dan maar een WABAPI zijn
Ze kan best helpen, je drinken brengen eten.quote:
Witte scooter is de WCquote:
Haha LOLquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Witte scooter is de WC
WABAPI is WAs BAk PIsser
hehehequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha LOL
WC doet het gelukkig nog, anders had ik ook niet zo lang kunnen wachten
Kan moeilijk over het balkon gaan pissen en poepen,quote:
Over de railing van balkon schijten is niet aan te raden nee. maar in de wasbak pissen is geen probleem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan moeilijk over het balkon gaan pissen en poepen,
en over de railing pissen ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over de railing van balkon schijten is niet aan te raden nee. maar in de wasbak pissen is geen probleem.
Daar heb ikzelf minder moeite meequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en over de railing pissen ook niethaha
Niet zo goed plan er loopt in wandelpad onder mijn flat doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ikzelf minder moeite mee
Ja en? Had hij daar maar niet moeten lopenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet zo goed plan er loopt in wandelpad onder mijn flat doorstraks pis ik iemand in zijn gezicht
Mee eensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en? Had hij daar maar niet moeten lopen
Dat is kut, straks vraagt iemand om een BTW bonnetjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eenshaha ik ga tol heffen voor iedereen die onder mijn flat doorloopt
Doe ik niet aan, en mooie vrouwen mogen in natura betalenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is kut, straks vraagt iemand om een BTW bonnetje
Ik ben al bezet dus daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, en mooie vrouwen mogen in natura betalen
Ben jij datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben al bezet dus daar doe ik niet aan.
Moet wel toegeven dat ik een tokkie ben. Gooi mijn vullis altijd van het balkon.
Single zijn is soms best fijn. terwijl je een leuke film zit te kijken gewoon in een colafles pissen omdat je te lui bent om op te staanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij dathaha
Ik ben single dus ik kan doen wat ik wil
Zulke dingen inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Single zijn is soms best fijn. terwijl je een leuke film zit te kijken gewoon in een colafles pissen omdat je te lui bent om op te staan
En om als ontbijt de frituur aan te zetten en een blik bier opentrekkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt als een goede reden om single te zijn ja.
Daar heb je goede vrienden en vriendinnen voorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke dingen inderdaad![]()
Maar goed, iemand hebben om dingen mee te delen is ook erg fijn, en dat mis ik toch wel enorm soms.
Lotusss houdt niet van frituurlucht in de ochtendquote:
Dan moet je die wel hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je goede vrienden en vriendinnen voor
Ransaap!!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Single zijn is soms best fijn. terwijl je een leuke film zit te kijken gewoon in een colafles pissen omdat je te lui bent om op te staan
quote:
Net zoals in dumb and dumberquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Vraag Lotusss maar, als ik moet pissen in de auto pak ik een leeg waterflesje en pis daarin
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Vraag Lotusss maar, als ik moet pissen in de auto pak ik een leeg waterflesje en pis daarin
Maandag kan je dat vergeten hoorquote:
Ik zou 'r dumpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss houdt niet van frituurlucht in de ochtend
Dordt is gelukkig niet zover weg, Engeland welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Maandag kan je dat vergeten hoor
never nooit niet, ik hou zielsveel van haarquote:
Dan moet je een vent zijn en gewoon de frituurpan op een timer zetten voor 's ochtends. Laat 'r maar lekker wennen aan de geur!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
never nooit niet, ik hou zielsveel van haar
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je een vent zijn en gewoon de frituurpan op een timer zetten voor 's ochtends. Laat 'r maar lekker wennen aan de geur!
Kom je nog langs vanavond, dan weet ik of ik HJ moet halen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom je nog langs vanavond, dan weet ik of ik HJ moet halen.
Mooi, koop ik HJ voor je straks, koud dit maalquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:05 schreef muhahaha het volgende:
Bah, pissen in een flesje.
Ik hou het gewoon op, kameelmodus.
Geen idee wat dit isquote:
Ja, een zeer naar gevoel in je blaas en je zenuwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:07 schreef muhahaha het volgende:
Jullie weten niet wat het ophouden van pis betekent?
Ow valt mee bij mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, een zeer naar gevoel in je blaas en je zenuwen
Dus je bent toch een vrouwquote:
Als ik moet pissen dan pis ik, ongeacht waar ik benquote:
Nee, ik heb mezelf dit aangeleerd.quote:
Ja, dat merk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik moet pissen dan pis ik, ongeacht waar ik ben
Desnoods in een leeg flesje in de auto terwijl ik aan het rijden ben
Dat is gewoon ranzig, dan rij je toch naar een benzinepomp toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik moet pissen dan pis ik, ongeacht waar ik ben
Desnoods in een leeg flesje in de auto terwijl ik aan het rijden ben
Nog niet, straks ff kopen.quote:
Gaat helaas niet, zit aan de medicatie en pissen elk kwartier is standaard daardoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is gewoon ranzig, dan rij je toch naar een benzinepomp toe.
Heel knapquote:
Haha gewoon zeggen dat het appelsap is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog niet, straks ff kopen.
Nee, maar als ze morgen in mijn auto gaat rijden en mij naar Dordt (UWV) gaat brengen en ze treft aan de bestuurderskant een flesje pis aan
Ik mag geen auto besturen.
Dat grapje heeft me eens een vechtpartij opgeleverd in Arnhemquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha gewoon zeggen dat het appelsap is.
Morgen al?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog niet, straks ff kopen.
Nee, maar als ze morgen in mijn auto gaat rijden en mij naar Dordt (UWV) gaat brengen en ze treft aan de bestuurderskant een flesje pis aan
Ik mag geen auto besturen.
Vertelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat grapje heeft me eens een vechtpartij opgeleverd in Arnhem
Je liet iemand ervan drinken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat grapje heeft me eens een vechtpartij opgeleverd in Arnhem
I will find you and I WILL kill youquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha gewoon zeggen dat het appelsap is.
Overmorgen, sorry schatquote:
Bring it on sister!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I will find you and I WILL kill you
Nou, ging zo, met toestemming van zijn vriendin, man moest zelf ff pissen, wij, militairen zaten aan de bar terwijl die vent ff ging pissen. Ik moest ook nodig en had gepist in zijn halfvolle glas bierquote:
Ze had de pest in hemquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:25 schreef Myraela het volgende:
Dat is dan ook gewoon walgelijk. Hopelijk heeft die zijn vriendin ook gedumpt.
Bahbah bah bah bahquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Overmorgen, sorry schat
Ik haal het er straks wel ff uit
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bahbah bah bah bah![]()
Tevens heb ik nu een leuke discussie over het wel of niet laten janken van een kind.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bahbah bah bah bah![]()
Tevens heb ik nu een leuke discussie over het wel of niet laten janken van een kind.
Op facebook. Iemand had een afbeelding gepost dat je ALTIJD naar je jankende kind toe moet om hem even vast te houden.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op facebook. Iemand had een afbeelding gepost dat je ALTIJD naar je jankende kind toe moet om hem even vast te houden.
Ben ik het dus totaal niet mee eens![]()
Resultaat: leuke discussie
Wat een grapjas is die? persoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op facebook. Iemand had een afbeelding gepost dat je ALTIJD naar je jankende kind toe moet om hem even vast te houden.
Ben ik het dus totaal niet mee eens![]()
Resultaat: leuke discussie
Slechtste wat je kan doen imho.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:33 schreef muhahaha het volgende:
Doet mijn zusje ook, ze vind dat je een huilend kind niet moet laten liggen want ze kan niet anders communiceren.
Weet ik. Het zijn slechts momentopnames, ik ben daar 1 keer per week en ik weet niet of ze het verschil al kan horen. Ik iig niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slechtste wat je kan doen imho.
De pest is dat elk huiltje anders is. Een ik heb honger huil klinkt anders dan een ik wil aandacht huil. Ik mag hopen dat jouw zus het verschil wel hoort, zo niet dan ga jij een heel verpest nichtje (of was het neefje?) krijgen.
Mijn zus doet het ook, zodra het kind huilt wordt het opgepakt want het is zielig als ze huilt
+1quote:
Mooierdquote:
monchou is al af. Gister stomme app gekregen van broerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooierd![]()
Hoe is het met je taarten?
Ik snap de link met de app niet echtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
monchou is al af. Gister stomme app gekregen van broerklaar mee dus enkel cupcakes voor de jongens gemaakt. En nu staat appeltaart in de oven
geen zin meer om appeltaart te maken gister. Dus nu ff gauw gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap de link met de app niet echt
Aha!!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin meer om appeltaart te maken gister. Dus nu ff gauw gedaan
Klopt. Niet gesnoept.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha!!
Appeltaart, dat deeg vind ik altijd zo lekker
dat is een goeie combinatie. .....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen sinaasappel chocolade taart maken.
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen sinaasappel chocolade taart maken.
Ik heb maar een klein oventje dus misschien binnenkort eens appeltaart maken, ik zal genoeg deeg overhouden dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt. Niet gesnoept.Springvorm was al aan de grote kant
Als dat maar goed gaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein oventje dus misschien binnenkort eens appeltaart maken, ik zal genoeg deeg overhouden dus
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein oventje dus misschien binnenkort eens appeltaart maken, ik zal genoeg deeg overhouden dus
Ik ben wel benieuwd, nog nooit gemaakt en kan hem niet voorproeven voordat ik hem aan mijn ouders geef. Dus hopelijk lukt het.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is een goeie combinatie. .....
Ook alhou ik niet van chocolade
Appeltaart maken is nog nooit fout gegaanquote:
Lekker deeg nomzen. Appeltaart zelf lust ik niet namelijkquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Appeltaart maken is nog nooit fout gegaan
[..]
Lekker deeg nomzen. Appeltaart zelf lust ik niet namelijk
Dat kanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Appeltaart maken is nog nooit fout gegaan
[..]
Lekker deeg nomzen. Appeltaart zelf lust ik niet namelijk
Ik ga maandag echt wel naar het huwelijk van mn FB-soapiesquote:Ga je trouwen vergeet je geeoon de taart te bestellen...?¿Yep dom maar fuck taart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef twi het volgende:
Ik ben soms toch wel wat kinderachtig. Stond net Myra af te zetten bij haar werk in de vrij lege parkeergarage van de IKEA. Tutert een auto die er gemakkelijk langs kon (twee banen), omdat het te lang duurt. Met boze blik rijden hij en zijn zure vrouwtje me voorbij om ergens treuzelig achteruit in te parkeren.
Intussen is Myra uitgestapt en zie ik hem nog treuzelen, rij ik een paar lege afslagen in de parkeergarage voorbij waarna ik in pontificaal achter hem ga staan en op de claxon druk.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh damnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Auw!!!
http://www.nu.nl/opmerkel(...)an-seksspeeltje.html
klinkt als een goed speeltjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Auw!!!
http://www.nu.nl/opmerkel(...)an-seksspeeltje.html
.nlquote:
Centimeter?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Myraela het volgende:
Alles boven de 11 zou zonder erectie lopen.
Krijg je spontaan een stijve dan als je een mooi lichaam ziet? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:45 schreef robin007bond het volgende:
Jullie zijn van SEX en zullen er dus meer verstand van hebben dan ik.
Stel dat iedereen op straat naakt zou lopen. We zouden in een nudistenmaatschappij leven. Zouden er dan mensen zijn die de hele dag erecties hebben? Of raken ze aan de naaktheid gewend?
Volgens mij heb je namelijk bij gewone nudistengelegenheden nauwelijks mensen met erecties en dergelijke, maar dat weet ik niet omdat ik dus geen nudist ben.
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Helemaal mee eens. Maar elders zijn mensen het dus niet met me eens!
Jij bent een apart geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
Als ik schoentje zie krijg ik toch een stijfje hoor
Tevens hoi en doei, moet weer gaan![]()
Fijne avond enzo
Say whutquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
Als ik schoentje zie krijg ik toch een stijfje hoor
Tevens hoi en doei, moet weer gaan![]()
Fijne avond enzo
krijg gewoon een stijve. Nu, zeg maar. Nee. Eens met jouquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Krijg je spontaan een stijve dan als je een mooi lichaam ziet? Lijkt me niet.
Misschien pas als je er over na gaat denken wat je met dat naakte lijf zou willen.
En ALS iedereen naakt zou lopen, je komt een verdomd lekker wijf tegen en je voelt dat je een stijve gaat krijgen, kijk je gewoon de andere kant op daar loopt vast een naakte oma van 80 met haar gerimpelde lijfje. Dan krijg je dus ook geen stijve
Ik denk meer alles waar geen piemel aan zit maakt zijn piemel stijf doen staanquote:
Da's niet manquote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk meer alles waar geen piemel aan zit maakt zijn piemel stijf doen staan
Oke je hebt dus een footfetishquote:
Hey kaneelquote:
Mm, weet niet of ik dit als compliment moet opvattenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk meer alles waar geen piemel aan zit maakt zijn piemel stijf doen staan
Geen idee, daar ga ik geen uitspraak over doenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mm, weet niet of ik dit als compliment moet opvatten
Relaxed, lekker genieten van de zonquote:
Nouja, ik had mijn P graag willen halen en dat had ik dus kunnen doen. Maar nu ben ik met een ander vak gestopt en dat kun je niet in de zomer doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd. Zou je bepaalde vakken wel willen afsluiten?
Dat is klote zeg, kun je niet alsnog iets doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik had mijn P graag willen halen en dat had ik dus kunnen doen. Maar nu ben ik met een ander vak gestopt en dat kun je niet in de zomer doen.
Ik zat in het tweede jaar, ik deed een herkansing van de herkansing van een eerstejaars vak. Dus ik heb het al 4 keer gedaan. Ik ging er niet vanuit dat ik het nog een keer zou mogen doen nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:11 schreef Tamashii het volgende:
Zo dat is balen. Wist je dat helemaal niet dat er nog een kans was? Of is dit een unieke herkansing?
Ik ben ziek
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:15 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Dat het altijd zo warm mag zijn zeg
Ik zou niet weten wat, ondertussen heb ik teveel laten vallen omdat ik dacht dat het toch niet meer kon.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is klote zeg, kun je niet alsnog iets doen?
Ideaal weer om in een keuken te werken iddquote:Op maandag 8 juli 2013 10:15 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Dat het altijd zo warm mag zijn zeg
Kom jij eerst maar eens deze kanty opquote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Heerlijk weekend gehad!!
Nu 4 dagen om bij te komen
Als ik niet hoefde te werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens deze kanty op
Niet lekker ergens buiten zitten bij het water met vrienden ofzo? Vind dat altijd echt leukquote:Op maandag 8 juli 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niks met warm weer.Eigenlijk vind ik het in de avond pas echt lekker om dan op een terrasje te zitten.
Ja, kan ik wel begrijpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat, ondertussen heb ik teveel laten vallen omdat ik dacht dat het toch niet meer kon.
Maarja, vandaag krijg ik een telefoontje of ik voor Hotel New York mag werken. Hopelijk is dat goed nieuws, dan ben ik wel weer blij.
Al blijft het toch wel knagen, zelfs als ik niet door zou gaan met mijn opleiding, zo'n P binnen hebben is toch wel beter.
Is het al 11 uur dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens deze kanty op
Ik fiets het binnen 10 minuten, ik heb dus nog tijd zat!!quote:
Ahh, duidelijk, tegenwoordig weet je het maar nooitquote:Op maandag 8 juli 2013 10:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat weet ik, bedoelde het ook niet op die manier hoor
niet ideaal voor werken nee, maar klagen over dit weer zal ik nooitquote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ideaal weer om in een keuken te werken idd.
Verder liefde voor dit weer
Nouja, wat denk jij van de ''jeugd'' van tegenwoordig?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk, tegenwoordig weet je het maar nooit
Dan zal ik me nu eens langzaam aan gaan aankleden, ik zit in m'n pendek achter het beeldscherm en de ramplankquote:Op maandag 8 juli 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik fiets het binnen 10 minuten, ik heb dus nog tijd zat!!
ja 4 dagen uitrustenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Heerlijk weekend gehad!!
Nu 4 dagen om bij te komen
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nouja, wat denk jij van de ''jeugd'' van tegenwoordig?Hamburger generatie wat ik je bromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 40 en mijn leven gaat pas beginnen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zal ik me nu eens langzaam aan gaan aankleden, ik zit in m'n pendekspandex achter het beeldscherm en de ramplank
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nouja, wat denk jij van de ''jeugd'' van tegenwoordig?hoe jong ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wish, heb het druk zat deze week. Maar ik blijf wel even van het bier af de komende dagenquote:
hmmmmm, nog geen slecht idee, in een spandex broek en mankini naar het UWV gaan en mij daar gek laten verklarenquote:
Dan is een gesprek niet eens meer nodig!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmmm, nog geen slecht idee, in een spandex broek en mankini naar het UWV gaan en mij daar gek laten verklaren
Ik had er nooit iets mee. Maar ben nu iedere dag wel even in de zon aan het zitten op lopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niks met warm weer.Eigenlijk vind ik het in de avond pas echt lekker om dan op een terrasje te zitten.
ahh broekie tochquote:Op maandag 8 juli 2013 10:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
23, maar word soms al voor ''vrouw'' aangesproken.
Als ik in de schaduw kan zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Niet lekker ergens buiten zitten bij het water met vrienden ofzo? Vind dat altijd echt leuk
Beetje kwijlen uit m'n bek en klaarquote:Op maandag 8 juli 2013 10:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan is een gesprek niet eens meer nodig!
had het over mezelfquote:Op maandag 8 juli 2013 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I wish, heb het druk zat deze week. Maar ik blijf wel even van het bier af de komende dagen
Ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan ik wel begrijpen.
Ik ben benieuwd, je komt daar in de keuken toch?
De trein naar Dordt gaat om :05, :22, :35 en :52!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmmm, nog geen slecht idee, in een spandex broek en mankini naar het UWV gaan en mij daar gek laten verklaren
Nee, ik hep iemand nodig om mijn handje vast te houden en de documenten in te vullenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De trein naar Dordt gaat om :05, :22, :35 en :52!
Straks chauffeur spelen voor ER, morgen heb ik eindelijk tijd om mn huisje op te ruimen, woensdag werken bij ER, donderdag een afspraak staan en vrijdag doe ik helemaal niks. Ik denk dat ik dan ook mijn telefoon uit zetquote:Op maandag 8 juli 2013 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
had het over mezelf
lekker uitrusten op kantoor
wat moeje doen dan?
Zet dan dat mankini-plan eens heel snel uit je hoofd!!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik hep iemand nodig om mijn handje vast te houden en de documenten in te vullen
Ik ga juist liever in de zon, proberen om mijn super blanke huidje een beetje bruin te krijgenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
dit was voor mij ook altijd een eis..... niet meer sinds ik goede zonnebrand heb gevonden
Ik ken die mankini niet vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zet dan dat mankini-plan eens heel snel uit je hoofd!!
Ik ga even aankleden en dan fiets ik die kant op!
I'm so happy now!!quote:
Bij de gevangenisquote:
Ik verbrand niet eens, voel me gewoon niet lekker in de directe zon.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
dit was voor mij ook altijd een eis..... niet meer sinds ik goede zonnebrand heb gevonden
Dat heb ik ook, voel me niet prettig in de zon zonder water. Maar is ook hartstikke belangrijk natuurlijk, ander ben ik bang om hoofdpijn te krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verbrand niet eens, voel me gewoon niet lekker in de directe zon.
Moet ook altijd water bij me hebben, kleine fobie voor flauwvallen en als ik geen water bij heb dan gaat het niet best.
Ik ook.quote:
Hoelaat word je gebeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Het zou wel apart zijn, ik bedoel, ik heb gereageerd als impuls, het was ook mijn enige sollicitatie en dan zou ik meteen aangenomen worden.
Dat zijn juist de mooie dingen in het leven.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Het zou wel apart zijn, ik bedoel, ik heb gereageerd als impuls, het was ook mijn enige sollicitatie en dan zou ik meteen aangenomen worden.
Dat kon ze niet precies aangeven, maar ze zou in ieder geval vandaag bellen. Als ik vandaag niets hoor dan bel ik der morgen zelf.quote:
Ja daar werk ik ook erg hard voorquote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ga juist liever in de zon, proberen om mijn super blanke huidje een beetje bruin te krijgen
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verbrand niet eens, voel me gewoon niet lekker in de directe zon.
Moet ook altijd water bij me hebben, kleine fobie voor flauwvallen en als ik geen water bij heb dan gaat het niet best.
sowieso erg belangrijk ja, gelukkig zit er 90% water in bierquote:Op maandag 8 juli 2013 10:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, voel me niet prettig in de zon zonder water. Maar is ook hartstikke belangrijk natuurlijk, ander ben ik bang om hoofdpijn te krijgen.
Ziet er iets te kort uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Myraela het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/P94%200157810%20006%2000%200000%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie van zo'n korte broek voor een man?
Wat voor lengte zou je beter vinden?quote:
Dit.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor lengte zou je beter vinden?
Ik vind korte broeken voor mannen echt lastig, heb echt een hekel aan de meeste korte broeken. Het zijn al snel van die kampeerbroeken.
Ik vind het zakje niet geweldig. Maar de stof en kleur zijn wel goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dit.
En zo zie ik die van jouw plaatje eigenlijk ook al....
lijkt op zo'n korte pantalon die je steeds vaker ziet..... maar idd dat zakje is minder..quote:Op maandag 8 juli 2013 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het zakje niet geweldig. Maar de stof en kleur zijn wel goed.
Hangt er een beetje vanaf waarvoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor lengte zou je beter vinden?
Ik vind korte broeken voor mannen echt lastig, heb echt een hekel aan de meeste korte broeken. Het zijn al snel van die kampeerbroeken.
Niks mis meequote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Myraela het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/P94%200157810%20006%2000%200000%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wat vinden jullie van zo'n korte broek voor een man?
Yes hoezo?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand wel eens een APK voor de auto gehad?
Wat moet ik daarbij meenemen? en moet ik nog iets aan de auto vooraf doen?quote:
Je auto.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat moet ik daarbij meenemen? en moet ik nog iets aan de auto vooraf doen?
Lol.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Auto papieren, meer niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow jaquote:Op maandag 8 juli 2013 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb je weinig aan als je een APK voor je auto krijgt.
Nee, niet dat ik weetquote:Op maandag 8 juli 2013 13:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol.
Hou er rekening mee dat ie gekeurd kan worden door de RDW ofzoiets. Als dat gebeurd ben je ongeveer twee uur langer bezig. Verder gewoon papieren en rijbewijs. En offcc geld! Is er iets mis met je auto?
eitje dusquote:
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet eens een motor hebquote:
Wist ik al.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet eens een motor heb
ik hoop het maar, ik zie ze mijn waggel al afkeuren om niets namelijkquote:
Gewoon met de blote sabel, ja toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:38 schreef Myraela het volgende:
En condooms, altijd condooms meenemen. Je weet maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |