Ik zit met een relatief serieus probleem. Omdat ik in andere subfora niet meer serieus wordt genomen moet ik het helaas doen met het KLB
Situatie is :
Er woont al voor geruime tijd een meisje bij mij in huis. Dit is er langzamerhand ingegroeid, al heb ik lange tijd geprobeerd ditgeen te voorkomen. Omdat ik zo'n slappe lul ben kwam daar natuurlijk niets van terecht en momenteel woon ik in principe samen.
Nu heb ik een heel goede vriendin die ik maar eens in de zoveel maanden zie omdat zeker zij een vrij drukke baan heeft en we op ongeveer 250 km afstand van elkaar wonen. Iedere keer als we elkaar zien hebben we wel een legendarisch weekend waar de vonken vanaf vliegen en waar ik geen genoeg van kan krijgen.
Nu kwam deze vriendin onlangs met het lumineuze idee om met nog 2 andere vriendinnen (waarbij zij hintte dat ook zij mij zagen zitten) langs te komen voor een weekend en ons het gehele weekend te misdragen.
Grote probleem in dezen is dus de dame die bij mij woont. Ik ben er van overtuigd dat ze mij koelbloedig zal slachten wanneer die drie voor de deur staan. Heb dus al geprobeerd haar zover te krijgen om haar ouders voor een weekendje op te zoeken maar dit had weinig effect. Ineens zeggen dat ik wil dat ze een weekend naar haar eigen appartement gaat zal ook het nodige aan vraagtekens oproepen. Nu zit ik dus zonder opties en straks zonder drie dames om een weekend mee te vertoeven.
Klacht : De slappe zak die ik ben door niet gewoon het meisje weg te sturen voor een weekend
Gevraagd : Jullie raad om alsnog aan de drie deernes te komen zonder dat ik hun visiteren moet en zonder dat de dame hier in huis onraad ruikt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."