Vergt vrij veel werk. Ik zoek liever de ietwat gemakkelijker optiesquote:
Enige waarmee ze dat zou doen is haar beste vriendin. Dit meisje heeft ze al maanden een bloedhekel aan. Juist omdat ik haar zo graag magquote:
Het is ingewikkeldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
Is dat meisje je vriendin? Als ik het zo lees is ze dat niet. Wat heeft ze dan precies te willen?
Wat vreemd zeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Dven het volgende:
Omdat ik in andere subfora niet meer serieus wordt genomen moet ik het helaas doen met het KLB
Gewoon van te voren aankondigen, dan heeft ze nog bedenktijdquote:
Hier neemt men mij dikwijls nog minder serieus maar ben ik in ieder geval ingesteld op de reactiesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg.
En dat is dan wel weer erg jammer, om het over zo'n prachtig forum te hebben en dan helaas te gebruiken.
Ik vrees dat wanneer dat zal gebeuren jullie het ook in Nederland in het nieuws vernemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
dit is natuurlijk wel de perfecte gelegenheid het meisje zover te krijgen dat ze uit zichzelf vertrekt. zorg gewoon dat jullie betrapt worden door haar.
Laat me raden. Het was een neukertje en heeft zich op slinkse wijze bij je binnen geluld en voor je er erg in had stond haar halve huisraad in jouw huis?quote:
Nou, nee. Ik ga voornamelijk mijn eigen gang. Ik weet alleen dat als dit zou gebeuren, zeker met dat meisje, ik mijn leven niet meer zeker benquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ho jongen, ze heeft je toch niet onder de duim?
dat heb je lekker voor elkaar danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vrees dat wanneer dat zal gebeuren jullie het ook in Nederland in het nieuws vernemen
Gebeurd me relatief vaak. Relatief vaak krijg ik ze er ook wel vlot weer uit met dank aan mijn nare persoonlijkheid maar dit exemplaar slikt alles veelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Laat me raden. Het was een neukertje en heeft zich op slinkse wijze bij je binnen geluld en voor je er erg in had stond haar halve huisraad in jouw huis?
Zoiets?
Ja dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebeurd me relatief vaak. Relatief vaak krijg ik ze er ook wel vlot weer uit met dank aan mijn nare persoonlijkheid maar dit exemplaar slijkt alles
Respect voor de mannen die wel standvastig na een paar weken lol een chick de deur uittrappenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat heb je lekker voor elkaar dan
Het ergste is dat ze zich inmiddels ook perfect in mijn vriendenkring heeft weten te infiltreren. We worden dan ook als een fantastisch koppel beschouwdquote:
Ik heb twee woningen dus dat is het probleem niet. Punt is dat ik nog steeds geen zinnige verklaring heb kunnen verzinnen waarom opeens een weekend niet aanwezig te zijn. Ik ga soms wel met wat collega's naar een stad in een van de omringende landen maar dat is dan ook gewoon waarheid en geen leugenquote:
waarheid is een rekbaar begrip.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb twee woningen dus dat is het probleem niet. Punt is dat ik nog steeds geen zinnige verklaring heb kunnen verzinnen waarom opeens een weekend niet aanwezig te zijn. Ik ga soms wel met wat collega's naar een stad in een van de omringende landen maar dat is dan ook gewoon waarheid en geen leugen
Ze hebben zich voorgenomen te komen naar mijn stad want mooiste stad van het land, hoogste temperaturen van het land, laagste prijzen van het land, etc. etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
kun jij niet naar die vriendin gaan in plaats van omgekeerd?
Maar tot waar kan je het rekken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
waarheid is een rekbaar begrip.
minste kans op seks met jou van het land...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hebben zich voorgenomen te komen naar mijn stad want mooiste stad van het land, hoogste temperaturen van het land, laagste prijzen van het land, etc. etc.
Details weglaten, maar toch voldoende zeggen waardoor ze niet meteen vraagtekens trekt.quote:
Sowieso. Heb al meer topics over haar geopend over wat ze zoal gedaan heeftquote:
Sterk puntquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
minste kans op seks met jou van het land...
En dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
Na dit huil verhaal gelezen te hebben lijkt het wel alsof je graag die andere meiden wil ketsen, maar dat wijffie dat bij je in huis zit wil je eigenlijk niet kwijt raken.
Relatie is ook een rekbaar begrip denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Details weglaten, maar toch voldoende zeggen waardoor ze niet meteen vraagtekens trekt.
En aan TS: Geen relatie = neukpas; maak je geen zorgen om die chick, vertel haar gewoon wat er speelt, dat je met een paar meiden bij jouw thuis gaat chillen voor 't weekend, niets meer, niets minder.
alles behalve random. Levensgevaarlijk als het moetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Loverrrr het volgende:
Je kan niet eens een random chick uit je huis zetten hoe wil je dan een orgieweekend volhouden?
twee woningen? je werkte toch in een lullig stalkcenter?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb twee woningen dus dat is het probleem niet. Punt is dat ik nog steeds geen zinnige verklaring heb kunnen verzinnen waarom opeens een weekend niet aanwezig te zijn. Ik ga soms wel met wat collega's naar een stad in een van de omringende landen maar dat is dan ook gewoon waarheid en geen leugen
Vertel dat je voor je werk een weekend klus hebt. Eentje die alleen in het weekend kan. Werkt hier thuis ook altijdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
alles behalve random. Levensgevaarlijk als het moet
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vertel dat je voor je werk een weekend klus hebt. Eentje die alleen in het weekend kan. Werkt hier thuis ook altijd![]()
En anders mag je die chicks wel bij mij langs sturen, vertel ik ze wel dat ze in plaats van een slappe lul, een echte lul kunnen neuken
Ja hee, ik lees niet alle topics van jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso. Heb al meer topics over haar geopend over wat ze zoal gedaan heeft
Daarentegen een alles behalve lullig loon in een land waar de prijzen van woningen nog redelijk gunstig zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:21 schreef Kola het volgende:
[..]
twee woningen? je werkte toch in een lullig stalkcenter?
Denk dat het behoorlijk dubieus overkomt als het nooit voor is gekomenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vertel dat je voor je werk een weekend klus hebt. Eentje die alleen in het weekend kan. Werkt hier thuis ook altijd![]()
En anders mag je die chicks wel bij mij langs sturen, vertel ik ze wel dat ze in plaats van een slappe lul, een echte lul kunnen neuken
het is hier ook maar 1 keer voorgekomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat het behoorlijk dubieus overkomt als het nooit voor is gekomen
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat het behoorlijk dubieus overkomt als het nooit voor is gekomen
Je verteld je excuus zelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
collega's vallen in de vriendenkring die we zo goed als dagelijks in het restaurant of de pub vinden. Als ik zeg dat ik met hen naar een andere stad ben voor het weekend en zij ziet hen.. Dan .. Oefquote:
Zeg dat je even tijd voor je zelf nodig hebt dit weekend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
steeds geen zinnige verklaring heb kunnen verzinnen waarom opeens een weekend niet aanwezig te zijn. Ik ga soms wel met wat collega's naar een stad in een van de omringende landen maar dat is dan ook gewoon waarheid en geen leugen
Ze is zo ongeveer een vrouwelijke versie van mij, voor zover dat mogelijk is danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar dat meisje weet dus niet dat je ook een vriendin hebt? Wat denkt zij dan dat ze van jou is? En hoe denkt ze dat jij haar beschouwd en hoe beschouw je haar echt?
Precies waar ik aan zat te denken...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef Toempf het volgende:
Aan de hand van de omschrijving van TS moest ik hier aan denken bij zijn neukertje/huisgenoot/vriendin/toekomstige vrouw
[ afbeelding ]
Schop dat geval het huis uit, verander je sloten en doe tralies voor je ramen, anders komt ze daar door naar binnen. Dan bel je die andere chick + vriendinnen en je hebt een kwartetje. Iedereen happy. Nou ja, bijna iedereen dan.
Dus neem ze gewoon mee naar je andere huis of een hotel en zeg dat je een weekend naar Berlijn of Praag bent met een van je maten (uiteraard per auto en je haalt die vriend op).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan niet, dat meisje wil graag foto's zien want TS moet zich keihard verantwoorden als hij de deur uit gaat. Doet hij dat niet, dan bijt ze zijn lul eraf ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:37 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dus neem ze gewoon mee naar je andere huis of een hotel en zeg dat je een weekend naar Berlijn of Praag bent met een van je maten (uiteraard per auto en je haalt die vriend op).
Dan neem je een paar foto's in een random bar met je vriend een paar dagen vantevoren en zeg je dat je de rest van de tijd te dronken was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:50 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kan niet, dat meisje wil graag foto's zien want TS moet zich keihard verantwoorden als hij de deur uit gaat. Doet hij dat niet, dan bijt ze zijn lul eraf ofzo
Klopt, gewoon die lakens volblaffen en hem perenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef VacaLoca het volgende:
Boek een hotelkamer. Hoef je ook niet zelf de lakens te wassen erna.
250km? wow. that's a keeperquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:00 schreef Dven het volgende:
Ik zit met een relatief serieus probleem. Omdat ik in andere subfora niet meer serieus wordt genomen moet ik het helaas doen met het KLB
Situatie is :
Er woont al voor geruime tijd een meisje bij mij in huis. Dit is er langzamerhand ingegroeid, al heb ik lange tijd geprobeerd ditgeen te voorkomen. Omdat ik zo'n slappe lul ben kwam daar natuurlijk niets van terecht en momenteel woon ik in principe samen.
Nu heb ik een heel goede vriendin die ik maar eens in de zoveel maanden zie omdat zeker zij een vrij drukke baan heeft en we op ongeveer 250 km afstand van elkaar wonen. Iedere keer als we elkaar zien hebben we wel een legendarisch weekend waar de vonken vanaf vliegen en waar ik geen genoeg van kan krijgen.
Nu kwam deze vriendin onlangs met het lumineuze idee om met nog 2 andere vriendinnen (waarbij zij hintte dat ook zij mij zagen zitten) langs te komen voor een weekend en ons het gehele weekend te misdragen.
Grote probleem in dezen is dus de dame die bij mij woont. Ik ben er van overtuigd dat ze mij koelbloedig zal slachten wanneer die drie voor de deur staan. Heb dus al geprobeerd haar zover te krijgen om haar ouders voor een weekendje op te zoeken maar dit had weinig effect. Ineens zeggen dat ik wil dat ze een weekend naar haar eigen appartement gaat zal ook het nodige aan vraagtekens oproepen. Nu zit ik dus zonder opties en straks zonder drie dames om een weekend mee te vertoeven.
Klacht : De slappe zak die ik ben door niet gewoon het meisje weg te sturen voor een weekend
Gevraagd : Jullie raad om alsnog aan de drie deernes te komen zonder dat ik hun visiteren moet en zonder dat de dame hier in huis onraad ruikt
Whehe, daar dacht ik ook aan ja. Zo'n borderliner die mooi misbruik maakt van TS zijn naïviteit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Laat me raden. Het was een neukertje en heeft zich op slinkse wijze bij je binnen geluld en voor je er erg in had stond haar halve huisraad in jouw huis?
Zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |