SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Trustequote:
Jij kunt toch vast gewoon gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
Nog ff wachten tot cryo klaar is met assassins creed
Boeiendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef twi het volgende:
KLB / Hoe een weekend 'alleen' te zijn
Gevonden!
Wat een trolltopic is dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef twi het volgende:
KLB / Hoe een weekend 'alleen' te zijn
Gevonden!
Ik ga ook denk ikquote:
Ja graagquote:
Werken vandaag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:55 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Lekker is dat, als je de wekker een keer snoozed, dat ding vervolgens niet meer af gaat, en je een uur te laat wakker bent
Wat voor werkzaamheden moet je aan de auto doen?quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef tijnbrein het volgende:
Dank je,
Zo en nu wachten op de loodgieter, kleine verstopping in de badkamer
Wassen, polijsten en waxenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat voor werkzaamheden moet je aan de auto doen?
De bruinvis werd een potvis?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef tijnbrein het volgende:
Dank je,
Zo en nu wachten op de loodgieter, kleine verstopping in de badkamer
Metquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar een wekker voor zetten.Een wekker zetten als je vrij bent.
Nog steeds, lang verhaal kort. Loodgieter bedrijf zou komen maar klus liep uit dus kwam niet. Toen maar een andere loodgieter gezocht. Kutbedrijf. Zeggen dat je komt tussen 12 en 17 en dan om 16 bellen dat je niet meer kan komenquote:
Zoiets jaquote:
pffffffffquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds, lang verhaal kort. Loodgieter bedrijf zou komen maar klus liep uit dus kwam niet. Toen maar een andere loodgieter gezocht. Kutbedrijf. Zeggen dat je komt tussen 12 en 17 en dan om 16 bellen dat je niet meer kan komen
Koekjes zijn nog niet op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Metreageren op mij
Geen koekjes brengen ook nog eens
En dan die vrouw aan de telefoon nog zeggen, maar dan ben je maandagochtend de eerstequote:
Waarom niet eerder dan kan ze nog helpen met wassenquote:
Dat is idd wel lullig. Witte sccooter verstopt is niet fijn nee. Ach, dan maar een WABAPI zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan die vrouw aan de telefoon nog zeggen, maar dan ben je maandagochtend de eersteEcht joh ik ga nog wachten tot maandag. Dat bedrijf werkt niet in het weekend.
Dat doe ik liever zelfquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet eerder dan kan ze nog helpen met wassen
Wat? Die volg ik niet helemaalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is idd wel lullig. Witte sccooter verstopt is niet fijn nee. Ach, dan maar een WABAPI zijn
Ze kan best helpen, je drinken brengen eten.quote:
Witte scooter is de WCquote:
Haha LOLquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Witte scooter is de WC
WABAPI is WAs BAk PIsser
hehehequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha LOL
WC doet het gelukkig nog, anders had ik ook niet zo lang kunnen wachten
Kan moeilijk over het balkon gaan pissen en poepen,quote:
Over de railing van balkon schijten is niet aan te raden nee. maar in de wasbak pissen is geen probleem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan moeilijk over het balkon gaan pissen en poepen,
en over de railing pissen ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over de railing van balkon schijten is niet aan te raden nee. maar in de wasbak pissen is geen probleem.
Daar heb ikzelf minder moeite meequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en over de railing pissen ook niethaha
Niet zo goed plan er loopt in wandelpad onder mijn flat doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ikzelf minder moeite mee
Ja en? Had hij daar maar niet moeten lopenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet zo goed plan er loopt in wandelpad onder mijn flat doorstraks pis ik iemand in zijn gezicht
Mee eensquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja en? Had hij daar maar niet moeten lopen
Dat is kut, straks vraagt iemand om een BTW bonnetjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eenshaha ik ga tol heffen voor iedereen die onder mijn flat doorloopt
Doe ik niet aan, en mooie vrouwen mogen in natura betalenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is kut, straks vraagt iemand om een BTW bonnetje
Ik ben al bezet dus daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe ik niet aan, en mooie vrouwen mogen in natura betalen
Ben jij datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben al bezet dus daar doe ik niet aan.
Moet wel toegeven dat ik een tokkie ben. Gooi mijn vullis altijd van het balkon.
Single zijn is soms best fijn. terwijl je een leuke film zit te kijken gewoon in een colafles pissen omdat je te lui bent om op te staanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij dathaha
Ik ben single dus ik kan doen wat ik wil
Zulke dingen inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Single zijn is soms best fijn. terwijl je een leuke film zit te kijken gewoon in een colafles pissen omdat je te lui bent om op te staan
En om als ontbijt de frituur aan te zetten en een blik bier opentrekkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt als een goede reden om single te zijn ja.
Daar heb je goede vrienden en vriendinnen voorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulke dingen inderdaad![]()
Maar goed, iemand hebben om dingen mee te delen is ook erg fijn, en dat mis ik toch wel enorm soms.
Lotusss houdt niet van frituurlucht in de ochtendquote:
Dan moet je die wel hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je goede vrienden en vriendinnen voor
Ransaap!!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Single zijn is soms best fijn. terwijl je een leuke film zit te kijken gewoon in een colafles pissen omdat je te lui bent om op te staan
quote:
Net zoals in dumb and dumberquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Vraag Lotusss maar, als ik moet pissen in de auto pak ik een leeg waterflesje en pis daarin
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Vraag Lotusss maar, als ik moet pissen in de auto pak ik een leeg waterflesje en pis daarin
Maandag kan je dat vergeten hoorquote:
Ik zou 'r dumpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss houdt niet van frituurlucht in de ochtend
Dordt is gelukkig niet zover weg, Engeland welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Maandag kan je dat vergeten hoor
never nooit niet, ik hou zielsveel van haarquote:
Dan moet je een vent zijn en gewoon de frituurpan op een timer zetten voor 's ochtends. Laat 'r maar lekker wennen aan de geur!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
never nooit niet, ik hou zielsveel van haar
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je een vent zijn en gewoon de frituurpan op een timer zetten voor 's ochtends. Laat 'r maar lekker wennen aan de geur!
Kom je nog langs vanavond, dan weet ik of ik HJ moet halen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom je nog langs vanavond, dan weet ik of ik HJ moet halen.
Mooi, koop ik HJ voor je straks, koud dit maalquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:05 schreef muhahaha het volgende:
Bah, pissen in een flesje.
Ik hou het gewoon op, kameelmodus.
Geen idee wat dit isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |