Is Leiden hequote:
Ah, OK, dus 8 maanden eerder eruit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb hem al iets van zes jaar (en dik twee ton verder) en rij het hele jaar door, hij begint nu ook minder te worden. Ik wilde hem tot de volgende APK datum (aug 2014) blijven rijden, maar nu gaat hij er eerder uit met de nieuwe regelgeving.
Stedelijk gym Noordeinde was dat ja, nu een krakerspandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat stukje ken ik wel. Tegenover het Stedelijk als ik mij niet vergis.
M20 blok ftw!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb nu een E36 318tds, heerlijke auto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Stedelijk gym Noordeinde was dat ja, nu een krakerspand
Dat waren nog eens tijden, toen waren de velgen nog van hout en de mannen van staal!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef jitzzzze het volgende:
Met AchJa erin, wat een baas is hij toch ook
Houten spaakvelgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, toen waren de velgen nog van hout en de mannen van staal!
Een schip. Boten zijn zeewaardig, een schip niet. (Dat is tenminste de kort door de boot definitie die ik geleerd heb toen ik voor een vaarbewijs bezig was).quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een schip. Boten zijn zeewaardig, een schip niet. (Dat is tenminste de kort door de boot definitie die ik geleerd heb toen ik voor een vaarbewijs bezig was).
Heeft de E36 nog steeds een vijfde versnelling die nergens op slaat... (overdrive in het kwadraat bij de E30quote:
Deze maakt op het moment nog geen bochten, zit geen motor inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef AchJa het volgende:
PS.
Een schip helt naar buiten bij bochten maken een boot helt naar binnen.
Is dat niet een beetje karig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Deze maakt op het moment nog geen bochten, zit geen motor in.
komt een nieuw oud DAF 575 tuffertje in
Nope schijnt prima te gaanquote:
Ad block is kutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb opeens ads waar die normaal nooit waren, en met Adblock ziet alles er verneukt uit, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |