zie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:16 schreef GSMboy het volgende:
Volgens mij zit de app volgepropt met allemaal meuk om ons om de tuin te leiden.
Een slimme devver gooit er een hoop strings in die in de app nergens gebruikt zullen worden.
SPOILER: code gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
zie.SPOILER: code gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ach, je moet toch wat te doen hebben in je vakantiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Gezellig topic zo, wordt meer een hack-de GTST-app-topic
Spannender dan het gemiddelde seizoen van de laatste jarenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Laat ze die app eens fatsoenlijke werken ik kom niet verder dan een kruis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <string name="warningLowMemory">Weinig geheugen waarschuwing gevonden in GTST 2: Spring Levend. Sluit andere toepassingen of de app opnieuw te starten.</string> <string name="warningOutOfMemory">Niet genoeg geheugen om GSTS 2 draaien: Spring Levend. Sluit andere toepassingen en probeer het later.</string> |
Is leuk joh. Komen we nog bij Boulevard.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:21 schreef GSMboy het volgende:
Ik verheug me er al opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Is leuk joh. Komen we nog bij Boulevard.
Alweer misleiding, de hele app gaat over een andere serie.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Alweer misleiding, de hele app gaat over een andere serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Liever "Gaat Stampvoetje Toch Sterven?"quote:
Heb ik ook gedaan...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef icloud het volgende:
Het ging dus om 4745 en droom
Had dat gewoon even gepost
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:33 schreef Frey het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat ze de boel flink misleiden. Zou zonde zijn als er iets uitlekt.
Nu kun je de hele zomer speculeren. Sommige dingen betekenen ook niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |