Ik lees echt niet alles hier. Shit gaat snelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Telegraaf quote gewoon stukken die hier gepost zijn.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die zei ik zie jullie op de grondt.quote:
Oja, klopt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die zei ik zie jullie op de grondt.
Dat dacht je maar; de mensen van Boulevard hebben de castleden zelfs op de gang moeten interviewen. Een paar jaar terug hadden ze het "op de set" gedaan en toen kwam men erachter dat Wiet uit de serie was vertrokken, aangezien ze niet bij de fotoshoot aanwezig was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
RTL Boulevard is van Blue Circle, dus Endemol heeft weinig te zeggen over RTL Boulevard.
En je hebt ze echt gezien dat ze die foto's gingen schieten.
Ik snap je wel ergens hoor, maar het is gewoon peperduur om zulke interviews in scene te zetten.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Frey het volgende:
Ik denk nu dat Mevrouw Zwart de dader is. Ze komt verdacht weinig in beeld.
Aysen heeft de meeste vijanden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:02 schreef Maartel het volgende:
Verhaaltechnisch zou het eigenlijk het mooist zijn als het degene is met de meeste vijanden (dus Mike? Ik volg het niet heel erg meer).. en dan kan na heel erg lang verhoren/zoeken naar de dader uiteindelijk nog blijken dat het een ongeluk was en eigenlijk voor iemand anders bedoeld was.
Ja, maar jij had het over dat het opgezet kan zijn door Endemol. Maar Endemol heeft niks te zeggen over de inhoud van RTL Boulevard. Daar gaat RTL Boulevard gaat daar heus niet aan mee werken (tenzij het opdracht van Erland/RTL zelf komt)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dacht je maar; de mensen van Boulevard hebben de castleden zelfs op de gang moeten interviewen. Een paar jaar terug hadden ze het "op de set" gedaan en toen kwam men erachter dat Wiet uit de serie was vertrokken, aangezien ze niet bij de fotoshoot aanwezig was.
En hoezo zou het peperduur zijn om die interviews in scène te zetten? Je laat de desbetreffende acteur/actrice op die dag gewoon naar de locatie komen en zodra de interviewer en cameraploeg vertrokken zijn kan de acteur/actrice in kwestie ook gewoon weer gaan. Het enige wat het ze kost is een extra setje kleding om de schijn te wekken dat ook die acteur/actrice op de foto zal gaan.
Mike had al een blauw pak aan en was ook rond aan vliegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef Roter het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar theorie dat mike als laatste sprong gaat niet echt op, aangezien ze halverwege de sprong zon cirkel in de lucht maken...
Waar is MegaMindy alsje haar nodig hebt?
Tuurlijk kan Endemol dat wel bepalen; "RTL Boulevard wil een item maken? Prima, maar daar zitten wel wat voorwaarden aan over tijdstip, locatie etc." Boulevard kan daar beter op ingaan, anders zitten ze zonder item. En Endemol is lang niet zo gek na dat een paar jaar terug (mede) dankzij een Boulevard-item naar buiten kwam dat Wiet de serie had verlaten. Dus mogen zij als producent van de serie/organisator van zo'n fotoshoot gerust bepalen wat de mensen van Boulevard wel of niet mogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het over dat het opgezet kan zijn door Endemol. Maar Endemol heeft niks te zeggen over de inhoud van RTL Boulevard. Daar gaat RTL Boulevard gaat daar heus niet aan mee werken (tenzij het opdracht van Erland/RTL zelf komt)
Oké, dat is waar, maar uitsluiten doe ik het vooralsnog niet. Ik denk dat ze er bij Endemol gerust wel wat extra geld voor over hebben om de kijker op een dwaalspoor te brengen. Nu denkt iedereen "Oh, die en die waren te zien bij dat item dus zullen ze wel op de castfoto staan''. Maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn, het kan makkelijk een afleidingsmanoeuvre zijn.quote:Daarnaast is een actrice of acteur even laten komen opdraven voor zo'n interviewtje duurder dan je denkt. Als bijvoorbeeld Pip eruit is geschreven komt zij echt niet voor zo'n interviewtje even terug op de set. Daar zit een hele vergoeding achter. Kom er nog bij dat alle acteurs uit de interviews gestyled waren qua kleding en haar. Dat word dan ook nog eens gedaan, dus daar moeten de stylisten ook weer betaald voor worden.
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Mike had al een blauw pak aan en was ook rond aan vliegen.
Hij had de vallende persoon zelf ook kunnen redden, tenzij hij de persoon was die aan de parachute heeft lopen kloten.
Mevrouw Zwart.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
Nee, het is...
[ afbeelding ]
... Tja, wie is het eigenlijk...?
nou...zou best kunnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees ook niemand hier die denkt dat het Nuran is
Hing niet op achternaam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Marrije het volgende:
En als die parachute op achternaam hing zou nuran makkelijk die van.aysen hebben kunnen pakken.
Dat van Aysen over dat opzoeken denk je of is dat in de serie geweest?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou...zou best kunnen.
Aysen zoekt uit hoe je een parachute onklaar kan maken. Kan een scene uit volgend seizoen zijn. Alles uitzoeken om de moordenaar van haar zusje te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |