abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze zaterdag 6 juli 2013 @ 19:22:07 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128664953
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Telegraaf quote gewoon stukken die hier gepost zijn.
Ik lees echt niet alles hier. Shit gaat snel :P Hou ik als stonende fuck echt niet bij
Your beauty never ever scared me.
pi_128665318
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128665730
Weet niet of het al gemeld is, maar theorie dat mike als laatste sprong gaat niet echt op, aangezien ze halverwege de sprong zon cirkel in de lucht maken...

Waar is MegaMindy alsje haar nodig hebt?
pi_128665782
Sprong de instructeur trouwens niet mee?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 19:57:26 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_128665844
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Maartel het volgende:
Sprong de instructeur trouwens niet mee?
Nee die zei ik zie jullie op de grondt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_128665966
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee die zei ik zie jullie op de grondt.
Oja, klopt.
Nou zou 'wie heeft de instructeur vermoord' ook wel een heel lame verhaallijn zijn.
Wel leuk dat er weer eens een whodunnit is, zijn toch altijd mijn favoriete cliffs omdat ze altijd nog een behoorlijke nasleep hebben.
pi_128666117
Uhm, je zag toch dat degene die de kabels doorknipte een donkere huidskleur had? Valt me op dat niemand het daar over heeft. Ik hoop wel inderdaad dat Nina dood is, vond ik minst leuke personage.
pi_128666314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:48 schreef Woelli het volgende:

[..]

RTL Boulevard is van Blue Circle, dus Endemol heeft weinig te zeggen over RTL Boulevard.
En je hebt ze echt gezien dat ze die foto's gingen schieten.

Ik snap je wel ergens hoor, maar het is gewoon peperduur om zulke interviews in scene te zetten.
Dat dacht je maar; de mensen van Boulevard hebben de castleden zelfs op de gang moeten interviewen. Een paar jaar terug hadden ze het "op de set" gedaan en toen kwam men erachter dat Wiet uit de serie was vertrokken, aangezien ze niet bij de fotoshoot aanwezig was.

En hoezo zou het peperduur zijn om die interviews in scène te zetten? Je laat de desbetreffende acteur/actrice op die dag gewoon naar de locatie komen en zodra de interviewer en cameraploeg vertrokken zijn kan de acteur/actrice in kwestie ook gewoon weer gaan. Het enige wat het ze kost is een extra setje kleding om de schijn te wekken dat ook die acteur/actrice op de foto zal gaan.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_128668058
Ik gok dat Nuran dood is
  zaterdag 6 juli 2013 @ 21:49:26 #285
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_128669150
Ik denk nu dat Mevrouw Zwart de dader is. Ze komt verdacht weinig in beeld.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_128669208
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:49 schreef Frey het volgende:
Ik denk nu dat Mevrouw Zwart de dader is. Ze komt verdacht weinig in beeld.
:D _O-

Het is de wraak van Joop! :P
pi_128669612
Verhaaltechnisch zou het eigenlijk het mooist zijn als het degene is met de meeste vijanden (dus Mike? Ik volg het niet heel erg meer).. en dan kan na heel erg lang verhoren/zoeken naar de dader uiteindelijk nog blijken dat het een ongeluk was en eigenlijk voor iemand anders bedoeld was.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:52:37 #288
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_128671393
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:02 schreef Maartel het volgende:
Verhaaltechnisch zou het eigenlijk het mooist zijn als het degene is met de meeste vijanden (dus Mike? Ik volg het niet heel erg meer).. en dan kan na heel erg lang verhoren/zoeken naar de dader uiteindelijk nog blijken dat het een ongeluk was en eigenlijk voor iemand anders bedoeld was.
Aysen heeft de meeste vijanden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:55:51 #289
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_128671515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat dacht je maar; de mensen van Boulevard hebben de castleden zelfs op de gang moeten interviewen. Een paar jaar terug hadden ze het "op de set" gedaan en toen kwam men erachter dat Wiet uit de serie was vertrokken, aangezien ze niet bij de fotoshoot aanwezig was.

En hoezo zou het peperduur zijn om die interviews in scène te zetten? Je laat de desbetreffende acteur/actrice op die dag gewoon naar de locatie komen en zodra de interviewer en cameraploeg vertrokken zijn kan de acteur/actrice in kwestie ook gewoon weer gaan. Het enige wat het ze kost is een extra setje kleding om de schijn te wekken dat ook die acteur/actrice op de foto zal gaan.
Ja, maar jij had het over dat het opgezet kan zijn door Endemol. Maar Endemol heeft niks te zeggen over de inhoud van RTL Boulevard. Daar gaat RTL Boulevard gaat daar heus niet aan mee werken (tenzij het opdracht van Erland/RTL zelf komt)

Daarnaast is een actrice of acteur even laten komen opdraven voor zo'n interviewtje duurder dan je denkt. Als bijvoorbeeld Pip eruit is geschreven komt zij echt niet voor zo'n interviewtje even terug op de set. Daar zit een hele vergoeding achter. Kom er nog bij dat alle acteurs uit de interviews gestyled waren qua kleding en haar. Dat word dan ook nog eens gedaan, dus daar moeten de stylisten ook weer betaald voor worden.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:57:16 #290
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_128671578
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef Roter het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar theorie dat mike als laatste sprong gaat niet echt op, aangezien ze halverwege de sprong zon cirkel in de lucht maken...

Waar is MegaMindy alsje haar nodig hebt?
Mike had al een blauw pak aan en was ook rond aan vliegen.
Hij had de vallende persoon zelf ook kunnen redden, tenzij hij de persoon was die aan de parachute heeft lopen kloten.
pi_128671803
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ja, maar jij had het over dat het opgezet kan zijn door Endemol. Maar Endemol heeft niks te zeggen over de inhoud van RTL Boulevard. Daar gaat RTL Boulevard gaat daar heus niet aan mee werken (tenzij het opdracht van Erland/RTL zelf komt)
Tuurlijk kan Endemol dat wel bepalen; "RTL Boulevard wil een item maken? Prima, maar daar zitten wel wat voorwaarden aan over tijdstip, locatie etc." Boulevard kan daar beter op ingaan, anders zitten ze zonder item. En Endemol is lang niet zo gek na dat een paar jaar terug (mede) dankzij een Boulevard-item naar buiten kwam dat Wiet de serie had verlaten. Dus mogen zij als producent van de serie/organisator van zo'n fotoshoot gerust bepalen wat de mensen van Boulevard wel of niet mogen.

quote:
Daarnaast is een actrice of acteur even laten komen opdraven voor zo'n interviewtje duurder dan je denkt. Als bijvoorbeeld Pip eruit is geschreven komt zij echt niet voor zo'n interviewtje even terug op de set. Daar zit een hele vergoeding achter. Kom er nog bij dat alle acteurs uit de interviews gestyled waren qua kleding en haar. Dat word dan ook nog eens gedaan, dus daar moeten de stylisten ook weer betaald voor worden.
Oké, dat is waar, maar uitsluiten doe ik het vooralsnog niet. Ik denk dat ze er bij Endemol gerust wel wat extra geld voor over hebben om de kijker op een dwaalspoor te brengen. Nu denkt iedereen "Oh, die en die waren te zien bij dat item dus zullen ze wel op de castfoto staan''. Maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn, het kan makkelijk een afleidingsmanoeuvre zijn.

Ik bedoel; wij zitten er nu ook over te speculeren. En dát is precies wat ze bij Endemol willen bereiken. Die zitten nu gewoon keihard te lachen om al die speculaties.
pi_128671863
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Woelli het volgende:

[..]

Mike had al een blauw pak aan en was ook rond aan vliegen.
Hij had de vallende persoon zelf ook kunnen redden, tenzij hij de persoon was die aan de parachute heeft lopen kloten.
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?

Nee, het is...

... Tja, wie is het eigenlijk...?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:11:25 #293
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128672099
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is het een vogel? Is het een vliegtuig?

Nee, het is...

[ afbeelding ]

... Tja, wie is het eigenlijk...?
Mevrouw Zwart.
Helemaal super.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:12:00 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_128672122
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:55 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik lees ook niemand hier die denkt dat het Nuran is :')
nou...zou best kunnen.
Aysen zoekt uit hoe je een parachute onklaar kan maken. Kan een scene uit volgend seizoen zijn. Alles uitzoeken om de moordenaar van haar zusje te vinden.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:34:37 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_128672910
En als die parachute op achternaam hing zou nuran makkelijk die van.aysen hebben kunnen pakken.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:49:14 #296
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128673316
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Marrije het volgende:
En als die parachute op achternaam hing zou nuran makkelijk die van.aysen hebben kunnen pakken.
Hing niet op achternaam.
Helemaal super.
pi_128673531
Denk serieus trouwens dat Aysen het nooit gedaan zou kunnen hebben. Het is het vrijgezellenfeest van haar zus. Iemand die ze altijd heeft willen beschermen!

Lijkt me niet dat ze juist nu wraak wilde nemen!
  roze zondag 7 juli 2013 @ 00:09:17 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128673846
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou...zou best kunnen.
Aysen zoekt uit hoe je een parachute onklaar kan maken. Kan een scene uit volgend seizoen zijn. Alles uitzoeken om de moordenaar van haar zusje te vinden.
Dat van Aysen over dat opzoeken denk je of is dat in de serie geweest?
  roze zondag 7 juli 2013 @ 00:10:49 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128673884
Wat posten jullie snel berichtjes :') Mobiel niet te doen haha
pi_128674638
Mike lijkt het me niet, is al in nieuwsberichten geschreven dat hij een open-eind krijgt dat hij terug kan keren na zijn musical in belgie.
GGGG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')