SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hehe, topic vol. Ik zit op tablet dus moeilijk
Ik wil de intuos5 M, zonder touch. Ik heb nu een, jawel, Graphire2. Maar ik teken eigenlijk nooit meer, dus ik kan de aanschaf nog niet echt rechtvaardigen.![]()
Prijzig... Ik vind het wel wat, ipv een muis, maar om zoveel geld uit te geven aan een tablet. Net iets teveel van het goede.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef hatsaflats het volgende:
Hehe, topic vol. Ik zit op tablet dus moeilijk
Ik wil de intuos5 M, zonder touch. Ik heb nu een, jawel, Graphire2. Maar ik teken eigenlijk nooit meer, dus ik kan de aanschaf nog niet echt rechtvaardigen.
Ik duik m'n nest in, morgen relatief vroeg op.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die wil ik ooookquote:*kwijl* maar m'n Graphire4 is nog niet dood genoeg om een nieuw tablet te rechtvaardigen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou derde poging om iets te posten
Ik heb een nieuwe laptop met windows 8, wat is dat wennen!!!! Heb al eeuwen niet op een laptop getikt dus dat gaat ook niet echt fijn. Ik ben zo gewend om blind te typen en hier zitten de knopjes net even anders
Voor de derde keer ga ik jullie heel veel plezier wensen morgen, dat er maar goed gelopen mag worden en dat jullie niet te veel last hebben van het mooie weer
Ik heb vanavond een wandeling gemaakt om te kijken of mijn knie al wat beter gaat. Het gaat beter maar ik ga nog maar niet lopen. Nog een week wandelen en dan wil ik het die week erna wel weer gaan oppakken.
Nou hopen dat het dit keer wel gepost wordt. Geef mij maar windows 7This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik zou m dan ook gebruiken om te tekenen en te kleuren. Voor een muis is het echt teveel geld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Prijzig... Ik vind het wel wat, ipv een muis, maar om zoveel geld uit te geven aan een tablet. Net iets teveel van het goede.
Ik duik m'n nest in, morgen relatief vroeg op.
Nouja, welterusten en tot morgen allemaal!![]()
http://www.facebook.com/KeplerChallenge?fref=ts
niet iedereen is blij vandaag....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Jij wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet iedereen is blij vandaag....![]()
Worden mooie verhalen, kijk er nu al naar uit!
![]()
![]()
Je hebt echt geluk gehad zo te lezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet iedereen is blij vandaag....
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ja, als ik het zo bekijk op FB zijn er zelf "grote namen" die er niet door heen gekomen zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt echt geluk gehad zo te lezen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat ik al zei, lucky dus!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, als ik het zo bekijk op FB zijn er zelf "grote namen" die er niet door heen gekomen zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jij bent een grotere naam, dus terecht dat je door bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, als ik het zo bekijk op FB zijn er zelf "grote namen" die er niet door heen gekomen zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik ga lekker m`n bedje opzoeken, zodat ik morgen fris en fruitig om 8:00 op kan staan en op m`n gemakje kan ontbijten, etc.
Alle spullen liggen - als het goed is - klaar. Mamsie heeft weer heel lief 4 flesjes Aquarius gekocht (althans, het PLUS huismerk) en 3 pakjes Dextro. Volgens mij denkt ze dat ik een hele marathon ga lopen
Tot morgen en slaap lekker!![]()
Dextro moet je trouwens niet innemen voor de wedstrijd. Dat geeft een suikerboost die heel snel is uitgewerkt en dan krijg je een dip. Dus dan moet je blijven innemen en dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Levitas het volgende:
Ik ga lekker m`n bedje opzoeken, zodat ik morgen fris en fruitig om 8:00 op kan staan en op m`n gemakje kan ontbijten, etc.
Alle spullen liggen - als het goed is - klaar. Mamsie heeft weer heel lief 4 flesjes Aquarius gekocht (althans, het PLUS huismerk) en 3 pakjes Dextro. Volgens mij denkt ze dat ik een hele marathon ga lopen
Tot morgen en slaap lekker!.
![]()
Eerlijk gezegd was ik niet eens van plan om die Dextro mee te nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dextro moet je trouwens niet innemen voor de wedstrijd. Dat geeft een suikerboost die heel snel is uitgewerkt en dan krijg je een dip. Dus dan moet je blijven innemen en dat wil je ook niet.
Oh, en nogmaals het ik-ga-hardlopen-en-neem-mee-lijstje (courtesy of GotC):
Aan:
-Hardloopschoenen
-Sokken
-Korte broek
-Joggingbroek/makkelijke broek
-Hardloopshirt
-Vest
-Garmin
In rugzak:
-Slippers (tip als het warm is!)
-Droog shirtje
-Bidon met water (met evt. toevoeging)
-Krentenbollen/eierkoeken
-Geld
-Extra speldjes
-Eventueel startnummer als je die al hebt
-Deodorant
-Zonnebrand crème![]()
Ik heb nog nooit iets van dextro gemerkt.. alleen dat het lekker is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat dus. De citroenvariant die ze bij het kruidvat verkopenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef E.T. het volgende:
Ik heb nog nooit iets van dextro gemerkt.. alleen dat het lekker is![]()
![]()
Succes op de Ekiden allemaal morgen trouwens!![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik had me voor genomen even een paar dagen offline te zijn, maar niet gelukt
Vanuit Denemarken RD gefeliciteerd met je inschrijving en alle Ekinezen morgen lekker racen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 23:20:19 ]![]()
Omdat iedereen zich aan het sparen is voor de Ekiden ben ik eindelijk een keertje 1ste op het leaderboard ! YEA !
Lekker gelopen door duin en langs zee:
http://www.endomondo.com/workouts/212241144/2395026![]()
Zowaar voor 12 uur weer thuis, nu even een korte (!) wandeling met de honden en dan ook maar m'n bed opzoeken. Vroeg voor mijn doen dus dat wordt nog even met de TV aan vrees ik.![]()
![]()
iedereen die de ekiden gaat lopen. HEEEL veel plezier en succes!!
en RD magistraal! je gaat hem gewoon lopen!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mooie ronde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef AlexN het volgende:
Omdat iedereen zich aan het sparen is voor de Ekiden ben ik eindelijk een keertje 1ste op het leaderboard ! YEA !
http://www.endomondo.com/workouts/212241144/2395026
Life is what you make it.![]()
quote:gefeliciteerd
Mooi rondje,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef AlexN het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/212241144/2395026
volgende week zondag kom ik jouw kant op.
eerst EkidenFeyenoord!!! * Barça![]()
Zo iedereen er klaar voor, ikke niet!![]()
Het is wat beter weer dan vorig jaar heb ik het idee, toen moesten we af en toe nog schuilen voor de regen!![]()
Iedereen veel plezier vandaag!Zet 'm op en maak het gezellig met z'n allen!! Ik kijk nu al uit naar de verslagen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook maar 3 biertjes op en verder water, dus dat komt helemaal goed morgen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik heb het bewust netjes gehouden en zit in de trein naar huis![]()
Lekker uitrusten!
Helemaal zin in, lekker weertje en lekker lopen.
Jack does it in real time...![]()
dank jullie wel allemaal..... ben ook erg blij..., "bang" maar blij!
maar genoeg over de Kepler....vandaag is het Ekiden day..!!!
heel veel success en vooral plezier met z'n allen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo veel mogelijk proberen te genieten van de trainingen ipv ze als noodzakelijk kwaad te zienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
dank jullie wel allemaal..... ben ook erg blij..., "bang" maar blij!
maar genoeg over de Kepler....vandaag is het Ekiden day..!!!
heel veel success en vooral plezier met z'n allen!
F means you're fucked![]()
Dat dus vooralquote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk proberen te genieten van de trainingen ipv ze als noodzakelijk kwaad te zienmooie routes kiezen en de tijd ervoor nemen
* YUR staat op het punt van afhaken voor vandaag
Word de hele nacht al wakker gehouden door vreselijke maagkrampen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 05:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk proberen te genieten van de trainingen ipv ze als noodzakelijk kwaad te zienga ik zeker doen! de blessure is het enige wat mij nog in de weg zit en dan lekker genieten!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dus vooralmooie routes kiezen en de tijd ervoor nemen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:19 schreef YUR het volgende:
Word de hele nacht al wakker gehouden door vreselijke maagkrampen![]()
![]()
suck it up buttercup...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:19 schreef YUR het volgende:
YUR neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:19 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vet RD, ik weet dat je dit graag wil!
Veel succes met je training!
@Hinder,
Ik neem ook mijn camera mee. En ik wil hem eigenlijk vaker afgeven aan andere. En als sommige hun kinderen aan ons toevertrouwen, moet een camera geen probleem zijn
Edit: en beterschap YUR![]()
dames.... er staat "staat op het punt" dus hij heeft nog niet afgezet.... peer pressure should do the job!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
dames.... er staat "staat op het punt" dus hij heeft nog niet afgezet.... peer pressure should do the job!!" voor de maagkrampen in de nacht natuurlijk, want die zijn straks natuurlijk gewoon over
![]()
![]()
Nawwwquote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:19 schreef YUR het volgende:
Yur! Wat balen zeg! Vooral voor jouw buik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vliegt de hele wereld over om van alles te regelen en dit vind ze spannend...Touché. Maar toch is dat anders, dat zijn dingen waarvan ik weet waar ik het over heb, dit is lichamelijk presteren, en hoewel ik ook wel weet dat ik die 5 echt wel onder de knieeën heb vind ik het toch anders.
Anyway, ik ben wakker!Nog even zwemlessen enzo en dan mijn tas maar eens inpakken etc.
***![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef E.T. het volgende:
Ik heb nog nooit iets van dextro gemerkt.. alleen dat het lekker isIk kan zo een hele rol weg knauwen?
***![]()
Van de Ekiden facebook:quote:Het zal warm worden in het bos. Reken maar op de beschutte delen een temperatuur van 25 graden met veel zon. Heel veel succes iedereen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zenuwen zeker.. Gewoon een paar uurtjes slaap pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:19 schreef YUR het volgende:
Word de hele nacht al wakker gehouden door vreselijke maagkrampenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kreeg net dit filmpje via facebook.
https://m.facebook.com/st(...)224941270971946&_rdr
(Het geluid mag gewoon uit. Dat heeft geen meerwaarde)![]()
Ik kan heel slecht tegen warmte.quote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Boks... Ik kan er ook niet tegen. Maar we gaan die warmte rockenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen warmte.
Vroeg wakker, dus om 6:00 er maar uit gegaan om mijn spulletjes te pakken. Nu heb ik zowaar de tijd om lekker rustig te ontbijten![]()
Heerlijk!
Werd ik vannacht nog wakker van krampGelukkig geen kuit, maar voet. Voel er niks meer van.
YUR niet afhakenJullie horen er toch echt bij hoor vandaag. Desnoods neemt iemand jouw 5-je over en ga je lekker de hele dag chillen
![]()
![]()
Goedemorgen! Met dank aan een zekere mossel ging de wekker een uur te vroeg.heb daardoor wel rustig wakker kunnen worden. En wie weet loop ik wel heel goed op vijf uurtjes slaap!
![]()
Ik ga onderweg trouwens geen Fok! meer checken, dat kost me te veel batterij. Ik ben wel gewoon te bereiken via Whatsapp en SMS.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leeen rennie leeeeeeen. Acda en de munnik.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
*snif*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:18 schreef streamnl het volgende:
(Het geluid mag gewoon uit. Dat heeft geen meerwaarde)En ik ben ECHT niet emotioneel. Wat een held!
![]()
![]()
Move your ass!
Ik loop zelf ook alweer een dikke week halfkoortsig rond.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Allright, ik ga Fok! zo uitzetten en op de fiets springen. Ik wacht om 10:30 uur bij de Rituals op Rotterdam Centraal. Ik wil uiterlijk om ongeveer 10:45 uur toch echt wel de tram nemen. Kom je iets later en wil je dat we wachten, Whatsapp of SMS dan even![]()
Ik heb lang blond haar, een zwarte bril, oranje Guppy shirt, zwart rokje en slippers aan. En een zwart-witte Build to Resist Eastpaktas.
Tot straks!!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zenuwen zeker.. Gewoon een paar uurtjes slaap pakken.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Treinze Gup!
En YUR, mocht je het lopen niet zien zitten, loop ik die rustige 5 wel voor je!Wees welkom om gewoon te chillen vandaag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Thanks allemaal![]()
Pijn lijkt eindelijk wat te zakken...dus ik ga zo douchen en mn kloffie aandoen. Zou straks weer in orde moeten zijn. Althans, als in het verleden behaalde resultaten garanties voor de toekomst bieden
Ik kom om 10:23 aan. Afhankelijk van hoe ver het lopen is naar Rituals, ben ik er dus rond 10:25 :p 10:45 moet ik sowieso kunnen halenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Allright, ik ga Fok! zo uitzetten en op de fiets springen. Ik wacht om 10:30 uur bij de Rituals op Rotterdam Centraal. Ik wil uiterlijk om ongeveer 10:45 uur toch echt wel de tram nemen. Kom je iets later en wil je dat we wachten, Whatsapp of SMS dan even![]()
Ik heb lang blond haar, een zwarte bril, oranje Guppy shirt, zwart rokje en slippers aan. En een zwart-witte Build to Resist Eastpaktas.
Tot straks!!
Tot straks!
* Levitas begint stiekem toch wel nerveus te worden![]()
lol...mooi op tijdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik kom om 9:23 aan. Afhankelijk van hoe ver het lopen is naar Rituals, ben ik er dus rond 9:25 :p 10:45 moet ik sowieso kunnen halen
Tot straks!
* Levitas begint stiekem toch wel nerveus te wordenF means you're fucked![]()
Dat soort mensen verdienen een medaille of weet ik veel wat. Wat een heldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:18 schreef streamnl het volgende:
(Het geluid mag gewoon uit. Dat heeft geen meerwaarde)![]()
![]()
Same, maar gaat helemaal goedkomen joh.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen warmte.![]()
![]()
Dat is Fokking Awesomequote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:18 schreef streamnl het volgende:
(Het geluid mag gewoon uit. Dat heeft geen meerwaarde)
Geweldig mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen een medaille of weet ik veel wat. Wat een held
Succes vandaag allemaalAll management is Strategic Management.![]()
heb er eerlijk gezegd wat andere gedachten over..ik vraag mijzelf wel eens af als ik zo iets zie voor wie de vader het doet, voor de zoon of dochter of voor hemzelf en "zijn eigen gemoedsrust'quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen een medaille of weet ik veel wat. Wat een held'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voel mezelf ook niet optimaal, beetje verkouden, nog last van de hooikoorts, weinig km in de benen en amper geslapen maar dat verdwijnt vast allemaal zodra ik er ben.![]()
En zo niet ... dan wordt het maar 5km afzien.![]()
![]()
Of het is een heldendaad, of het is een heldenprestatiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb er eerlijk gezegd wat andere gedachten over..ik vraag mijzelf wel eens af als ik zo iets zie voor wie de vader het doet, voor de zoon of dochter of voor hemzelf en "zijn eigen gemoedsrust'
Zit wat in ja. Maar hoe dan ook, op het einde bij de finish kijkt zijn zoon wel blij, dus wat zijn beweegredenen ook zijn, dat heeft hij in ieder geval wel bereikt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb er eerlijk gezegd wat andere gedachten over..ik vraag mijzelf wel eens af als ik zo iets zie voor wie de vader het doet, voor de zoon of dochter of voor hemzelf en "zijn eigen gemoedsrust'![]()
Pas maar op anders komt Swets je nagels roze lakken!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:24 schreef Lastpost het volgende:
Voel mezelf ook niet optimaal, beetje verkouden, nog last van de hooikoorts, weinig km in de benen en amper geslapen maar dat verdwijnt vast allemaal zodra ik er ben.![]()
En zo niet ... dan wordt het maar 5km afzien.![]()
![]()
quote:![]()
nog steeds blij... totdat de realiteit van de training in zinkt.....
tuurlijk, hij moet het ook zelf weten en als het hem maar een goed gevoel geeft, daar gaat het om, ieder zijn ding!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:27 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zit wat in ja. Maar hoe dan ook, op het einde bij de finish kijkt zijn zoon wel blij, dus wat zijn beweegredenen ook zijn, dat heeft hij in ieder geval wel bereikt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wel bijzonder inderdaad. Pace wordt ondergeschikt aan zo'n beetje allesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
nog steeds blij... totdat de realiteit van de training in zinkt.....
Dat zal wel ff heftig worden ja. Gaat dat ook wel lukken met een eventueel druk seizoen op je werk, of heb je daar geen last van? Kan me herinneren dat je onlangs zo'n drukke periode had.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
nog steeds blij... totdat de realiteit van de training in zinkt.....![]()
Vandaag ook het WK trail trouwens in Wales, met een groep mannen en een groep vrouwen uit NL.
Ook wel erg vet!![]()
http://worldtrailwales2013.org/![]()
tot en met December is het relatief rustig, vandaar dat de Kepler eigenlijk de enige trail ultra is die bij mijn "werkseizoenen" pastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:31 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat zal wel ff heftig worden ja. Gaat dat ook wel lukken met een eventueel druk seizoen op je werk, of heb je daar geen last van? Kan me herinneren dat je onlangs zo'n drukke periode had.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgend weekend het WK Crosstriatlon hier in Den Haag. Dat wordt ook leukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:36 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag ook het WK trail trouwens in Wales, met een groep mannen en een groep vrouwen uit NL.
Ook wel erg vet!![]()
http://worldtrailwales2013.org/
oke, tea time here en dan een avondje bankhangen!
heel veel plezier allemaal en .... als het even tegen zit tijdens de race vergeet een ding niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi, zie ik je straks en dan moet je tegen de tijd dat je moet gaan lopen, maar aangeven hoe je je voeltquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:13 schreef YUR het volgende:
Thanks allemaal![]()
Pijn lijkt eindelijk wat te zakken...dus ik ga zo douchen en mn kloffie aandoen. Zou straks weer in orde moeten zijn. Althans, als in het verleden behaalde resultaten garanties voor de toekomst bieden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Komt goed, tot zoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, zie ik je straks en dan moet je tegen de tijd dat je moet gaan lopen, maar aangeven hoe je je voelt
ff lekker kleien en gaan!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:13 schreef YUR het volgende:
Thanks allemaal![]()
Pijn lijkt eindelijk wat te zakken...dus ik ga zo douchen en mn kloffie aandoen. Zou straks weer in orde moeten zijn. Althans, als in het verleden behaalde resultaten garanties voor de toekomst bieden![]()
Overigens hier ook al een paar dagen pijntjes in schenen en knieen. We kunnen er natuurlijk ook een running gag van maken en ALLEMAAL afhaken.![]()
Mensen, veel plezier allemaal op de Ekiden.
En bedenk dat alle zenuwen, darmkrampen en Death Valley-achtig weer het allemaal alleen maar heroïscher maakt!
Ikzelf moet nu ook naar buiten voor een bescheiden rondje, want het wordt een drukke dag en ik vind het stiekem zelf nu al te warm om te lopen. Ja, eigenlijk heb ik aan bijna ieder weertype een hekel.![]()
Dat is weer zielig voor de organisatie van Ekiden, die zijn helemaal trots dat ze een record aantal deelnemers hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens hier ook al een paar dagen pijntjes in schenen en knieen. We kunnen er natuurlijk ook een running gag van maken en ALLEMAAL afhaken.![]()
![]()
Ik ga nu naar het station, neem m'n ipad niet mee en mobiel heeft geen internet, dus tot zo, zie jullie daar! Kon het draadje de afgelopen week nauwelijks bijhouden maar heb er heel veel zin in!![]()
Paar Fokkers meer of minder die niet lopen maakt dan niet uitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is weer zielig voor de organisatie van Ekiden, die zijn helemaal trots dat ze een record aantal deelnemers hebben![]()
![]()
![]()
Zo.camelbag voor Jero ligt in de kofferbak. Nu op een carpoolplaats op muisje wachten.
Helemaal vergeten![]()
Wiezolopers, jullie ook heel veel plezier.![]()
Ik heb wat last van mn kleine teen. .quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens hier ook al een paar dagen pijntjes in schenen en knieen. We kunnen er natuurlijk ook een running gag van maken en ALLEMAAL afhaken.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Mijn kleine teen heeft last van mij...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mn kleine teen. .All management is Strategic Management.![]()
nou ik ben er wel klaar voor...
Wachten op de carpool dan maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh alleen mijn ingevroren vleesch niet vergeten natuurlijk
Ik geef die van mij geen koosnaampjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mn kleine teen. .![]()
Ik ben er klaar voor!!Nog even van outfit gewisseld
![]()
En nu maar wachten op mijn taxi
Fok!ing girlpower!![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geef die van mij geen koosnaampjes.![]()
Die aloude kramp zeker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb wat last van mn kleine teen. .![]()
Vanochtend een loopje in de volle zon bij 20 C gedaan. Op zich viel het nog wel mee, maar als ik vanavond niet weg zou zijn had ik liever dan gelopen.
Overigens waren de pootjes behoorlijk stijf, maar dat komt doordat ik gisteren tot laat op een terrasje zat. Ik moet leren rechtop te zitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heel veel plezier vandaag mensen! Laat ze een poepie ruiken daar op de Ekiden.
Ik lig een weekje stil omdat ik na 3, voor mij, voluit trainingen toch flink meer last van mijn schenen kreegMisschien dat ik vandaag nog een kort duurloopje ga doen op standje slak. Maar ik kijk even wat de dag me brengt
Nogmaals veel plezier vandaag, het is prachtig weer en dat is voor de toeschouwers dan weer fijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:46 schreef AlexN het volgende:
Succes allen! Ik zal misschien aan u denken als ik op strand zit.enjoy
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik ben er helaas toch niet bij. Stond vanwege een stomme fout bij de verkeerde halte waardoor ik de Fok! Ov-groep gemist hebGéén idee waar ik naartoe moest en aangezien ik het richtingsgevoel van een goudvis heb, maar besloten om weer richting huis te gaan. Zie het zo gebeuren dat ik anders een paar uur in de hitte rondjes zit te lopen.
Jammer, doch helaas. Volgend jaar beter
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: