quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maatje te groot? Jij kijkt een andere wedstrijd?
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor?
Waarom is Murray "gewoon beter"? Waar blijkt dat tot nu toe uit in deze wedstrijd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar Murray is gewoon beter. Die gaat dit echt niet verliezen met dat publiek er achter.
3 games geledenquote:
Nee, ik zie dat Murray gewoon beter is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maatje te groot? Jij kijkt een andere wedstrijd?
De 4-4 die die nu maakt, de 2e set, zijn spel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is Murray "gewoon beter"? Waar blijkt dat tot nu toe uit in deze wedstrijd?
Ik vind het BBC-commentaar niet meer wat het was - beetje oppervlakkig geworden.quote:
Ze staan volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De 4-4 die die nu maakt, de 2e set, zijn spel.
Toen Jano brak voor 3-1 (of was het 2-0) had hij ook een netbal om op BP te komenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Huh wat. Toen sloeg Murray 3 aces eroverheen. Of let ik nou niet op.
Dit is geen choke. Hij staat achter.quote:
Janofaal danquote:
De 1e set was zonder breaks waar Murray in de tie-break dan weer minder speelde. De 2e set was een break voor Murray en nu lijkt Murray ook weer een break voor te komen in de 3e, na al goed van een break achterstand te zijn teruggekomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze staan volkomen gelijk.
Nu 0-30 uiteraard.
Of zullen we het gewoon een "berdych" noemen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is geen choke. Hij staat achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |