O, de BBC zei dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nee, want het publiek praatte er doorheen. Aldus Murray.
Ah.quote:
Dan zijn jouw bejaarden toch wel heel snel en fit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom klinkt Murray altidj als een bejaarde als hij rent enzo.
Vergeten dat Jano ook brak met een netbal???quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zijn jouw bejaarden toch wel heel snel en fit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom klinkt Murray altijd als een bejaarde als hij rent enzo.
Maatje te groot? Jij kijkt een andere wedstrijd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Prachtig!
Ik wist al dat dit zou gaan gebeuren
Janowicz zal zich in de toekomst wel bij de top gaan mengen, maar nu is Murray nog gewoon een maatje te groot.
Want het is al afgelopen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Prachtig!
Janowicz zal zich in de toekomst wel bij de top gaan mengen, maar nu is Murray nog gewoon een maatje te groot.
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vergeten dat Jano ook brak met een netbal???
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Prachtig!
Ja, maar Murray is gewoon beter. Die gaat dit echt niet verliezen met dat publiek er achter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor?
Gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |