En wat verbiedt mensen met een andere clubvoorkeur hier te posten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel eng. Maar als je terugleest zie je dat er genoeg Feyenoorders zijn met een mening.
Zebrapad ervoor ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 06:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat doen al die Ajacieden in ons topic? Wel leuk natuurlijk, dat ze weer bang voor ons zijn. Check die remsporen dan van die broekpoepers. De enige plek waar geen remsporen te vinden zijn is in de parkeergarage van de Arena. *Badum tss*
Gastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach zowel PSV als Ajax heb volgend jaar geen enkel recht meer om over opleiden te spreken. Het zijn beide koopclubs geworden blijkt maar weer. (Niet dat Feyenoord dat niet zou doen, mochten ze het geld hebben).
Maar we hebben toch best een aardige selectie die al op elkaar is ingespeeld. Dat kan ook voordelen hebben.
Niet zeiken, gewoon opkanjeren. Dit halve topic is ondertussen al volgebanjerd door jouw haakneuzige soort.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat verbiedt mensen met een andere clubvoorkeur hier te posten?
Omdat de opleiding momenteel gerenoveerd wordt? De A-Lichting bagger is? Spelers te kort komen voor Ajax I?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Is toch zo, in Amsterdam lopen ze continu op te scheppen over hun opleiding. Maar wel gewoon van der Hoorn en Bojan kopen, en dat zijn waarschijnlijk nog niet de laatste geweest.
Ik kanjer niet op zonder enig goede reden waarom ik weg zou moeten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet zeiken, gewoon opkanjeren. Dit halve topic is ondertussen al volgebanjerd door jouw haakneuzige soort.
Zeg dan dat ze jeugd kopen voor hun opleiding om vervolgens te pronken dat ze die spelers zelf hebben opgeleid, dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Is toch zo, in Amsterdam lopen ze continu op te scheppen over hun opleiding. Maar wel gewoon van der Hoorn en Bojan kopen, en dat zijn waarschijnlijk nog niet de laatste geweest.
Dus jullie houden je mond dit jaar dicht dan over PSV? Ok prima.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de opleiding momenteel gerenoveerd wordt? De A-Lichting bagger is? Spelers te kort komen voor Ajax I?
Lastig nadenken hé.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de opleiding momenteel gerenoveerd wordt? De A-Lichting bagger is? Spelers te kort komen voor Ajax I?
Lastig nadenken hé.
Uh, nee? Wat PSV doet is heel anders dan wat Ajax doet. Die gaan op een Porto-manier te werk door investeringsmaatschappijen en de gemeente te gebruiken om zichzelf op de been te houdenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dus jullie houden je mond dit jaar dicht dan over PSV? Ok prima.
Oh, alle jeugdtrainers op laten tyfen en trainers met een Ajax-achtergrond laten komen is een schande voor het Nederlandse voetbal? Een met het oog op de toekomst betere koers varen is een schandequote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
tyf op met je renoveren joh. Wat ajax nu flikt is een schande voor het nederlandse voetbal.
Nog even en ze voeren de stampvolle jodentreinen weer in, maar ditmaal richting amsterdam in plaats van auschwitz
Als je dat nog jeugd vindt, komen meteen bij de selectie van het eerste dus wel jeugdig maar geen opleiding.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
AEGON staat ook onder staatssteun....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee? Wat PSV doet is heel anders dan wat Ajax doet. Die gaan op een Porto-manier te werk door investeringsmaatschappijen en de gemeente te gebruiken om zichzelf op de been te houden
Je hebt niets relevants te melden over Feyenoord. Genoeg reden dus om op te kanjeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kanjer niet op zonder enig goede reden waarom ik weg zou moeten.
AEGON is aan het eind van het jaar geen hoofdsponsor meer van Ajax.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
AEGON staat ook onder staatssteun....
Kan wel wat minder hoor, ook al is dit het Feyenoord topicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
tyf op met je renoveren joh. Wat ajax nu flikt is een schande voor het nederlandse voetbal.
Nog even en ze voeren de stampvolle jodentreinen weer in, maar ditmaal richting amsterdam in plaats van auschwitz
Ik noem dit nergens jeugd hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat nog jeugd vindt, komen meteen bij de selectie van het eerste dus wel jeugdig maar geen opleiding.
Je kan natuurlijk doen alsof het bij Feyenoord beleid is maar het is gewoon noodgedwongen, als het geld er zou zijn zou Feyenoord ook met wat gerichte aankopen stappen maken.
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, alle jeugdtrainers op laten tyfen en trainers met een Ajax-achtergrond laten komen is een schande voor het Nederlandse voetbal? Een met het oog op de toekomst betere koers varen is een schande?
Je moet gewoon bij het clubje horen dat altijd wil janken op Ajax, eckte hoor. Die Dirk-Kuijt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja.
en ga dat nu maa ergens anders bespreken.
Doel van dit topic is nog altijd een heel andere club bespreken.
Het is wel hypocriet als je nu zegt dat de jeugdopleiding dus totnogtoe kut was (waarom zou je anders de gehele jeugdstaf ontslaan) en wel loopt te pronken met (gedeeltelijk aangekochte) jeugd die nu in het eerste staat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, alle jeugdtrainers op laten tyfen en trainers met een Ajax-achtergrond laten komen is een schande voor het Nederlandse voetbal? Een met het oog op de toekomst betere koers varen is een schande?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja.
en ga dat nu maa ergens anders bespreken.
Doel van dit topic is nog altijd een heel andere club bespreken.
Ik pronk er iig niet mee. Al kan het me geen ene reet interesserenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het is wel hypocriet als je nu zegt dat de jeugdopleiding dus totnogtoe kut was (waarom zou je anders de gehele jeugdstaf ontslaan) en wel loopt te pronken met (gedeeltelijk aangekochte) jeugd die nu in het eerste staat.
quote:Feyenoord distantieert zich van AD-artikel
In het AD van heden, zaterdag 6 juli, staat een verhaal gepubliceerd over het nieuwe stadion. In het bewuste artikel worden onder anderen sprekend opgevoerd Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde, technisch directeur Martin van Geel alsmede stadiondirecteur Jan van Merwijk. Alle drie de vertegenwoordigers van de Feyenoord-familie wensen, bij deze, te benadrukken dat zij zich volledig distantiëren van het betreffende artikel. De citaten die uit hun mond zijn opgetekend zijn volgens de betrokkenen in veel gevallen volledig in een verkeerde context gebruikt, in sommige gevallen onjuist of toegewezen aan de verkeerde persoon, dan wel geven zij een totaal vertekend beeld door hun volslagen onvolledigheid.
De Feyenoord-leiding heeft gisteren, toen zij het verhaal onder ogen kreeg, direct fel bezwaar gemaakt tegen het bewuste artikel, dat ook nog eens tot stand is gekomen door het fors schenden van tussen Feyenoord en de krant gemaakte afspraken. De betrokkenen van Feyenoord gaven hierbij aan dat het artikel dusdanig veel onjuistheden en foute aannames bevatte dat zij er niet voor voelde verder mee te werken aan het artikel door met allerlei wijzigingen nog te trachten het iets minder slecht te maken. De krant bleek in deze helaas niet voor rede vatbaar en ging desondanks over tot genoemde ongewijzigde publicatie vol onjuistheden.
Niet voor het eerst moet Feyenoord tot haar spijt vaststellen dat een aantal journalisten van het AD tegen de komst van een nieuw stadion is. Hoewel wij dat betreuren staat dat de redacteuren, net als een ieder, natuurlijk vrij. Het wordt echter een kwalijke zaak wanneer veelvuldig blijkt dat de kolommen in de bewuste krant worden gebruikt om op niet-objectieve wijze en met in onze ogen onfatsoenlijk gedrag deze negatieve grondhouding tegen het nieuwe stadion uit te dragen. Een stadion dat de club zo hard nodig heeft om ook in de toekomst een topclub te kunnen blijven met de nationale en internationale uitstraling waar supporters, de stad Rotterdam en de hele wijde omgeving profijt van hebben.
Dat bedoel ik dus, bij Feyenoord zijn enkele sleutelposities ook ingevuld door aankopen, met meer geld hadden daar ook betere aankopen gestaan, 100% opleiden is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik noem dit nergens jeugd hoor. Zijn gewoon aankopen, net zoals PSV Maher en Bruma heeft aangetrokken. En ik zeg toch ook dat Feyenoord hetzelfde zou doen mochten ze het geld hebben....
ADquote:
Iemand dat artikel? Maar als ik het zo opvat mag je als media kritisch zijn op een club (die je ook nog jaarlijks sponsort). Volgens mij was één van de kritische noten in het artikel de benodigde bezettingsgraad van 95% op 63.000 per wedstrijd. Trouwens, die laatste zin van dat bericht van Feyenoord kan écht niet.quote:
Heb je het artikel al gelezen? Wil je het even inscannen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
AD. De laatste jaren echt afgegleden naar een bedenkelijk laag niveau.
Het AD is pauper, ja. Toch ben ik wel benieuwd naar dat artikel. Vooral met betrekking tot dat nieuwe stadion en de manier waarop de 'Feyenoord-familie' zich opstelt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Muto het volgende:
Toevallig vorige week laatste keer dat ik het AD had. Niveau was zeer belabberd geworden.
Beter laten we Singh gewoon spelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:27 schreef PIETR het volgende:
Beter halen wij Ake. Kan Immers gaan banken.
Vilhena
Clasie ' Ake
Lekker toch?
Rekik vind ik daar niet echt onder vallen eigenlijk. Dat is ook wel af te lezen uit zijn transfer naar Psv.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef Calciumdude het volgende:
Bizar hoe alle te vroeg vertrokken jeugd bij PSV en Twente terrecht komt..
PSV wil Rekik wel, alleen geeft City geen toestemming.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rekik vind ik daar niet echt onder vallen eigenlijk. Dat is ook wel af te lezen uit zijn transfer naar Psv.
Aldus je eigen bron bij Man City?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wil Rekik wel, alleen geeft City geen toestemming.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus je eigen bron bij Man City?
Verkeerde topic om het te bespreken ook, maar dit is ook de eerste keer dat je de dorpsidioot van Psv serieus neemt omdat het je uitkomt.quote:
Juist ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerde topic om het te bespreken ook, maar dit is ook de eerste keer dat je de dorpsidioot van Psv serieus neemt omdat het je uitkomt.
Nee, ik heb een afkeer tegen het AD dat redelijk makkelijk getriggerd wordtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je het artikel al gelezen? Wil je het even inscannen?
Gemiddelde bezetting is idd wat aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef Bombvis het volgende:
Ik wilde het artikel scannen, maar dat is kut met die scanner van mij
Belangrijkste conclusies (waar ik eventueel ook wel een foto van wil maken als jullie mij niet geloven):
De Kuip vs HNS
51.000 vs 63000 zitplaatsen
44.500 ('11-'12) vs 61.000 gemiddelde bezetting
40 vs 92 business-units
1500 vs 6300 business-seats
¤40 miljoen vs ¤80-85 miljoen euro begroting
¤3,20 p.p. vs ¤5.40 p.p. consumptie bezoekers
0 vs 2 grote concerten
0 vs 2 wedstrijden NL elftal
Wat mij opvalt: die gemiddelde bezetting is extreem hoog (geen veiligheidsbuffers meer nodig?) en die consumptie gaat fors omhoog?
Verder: Mocht de bezettingsgraad niet gehaald worden, dan zit de Feyenoord-familie vanaf dag 1 in de penarie. Dan zijn er namelijk niet voldoende inkomsten om de hoge vaste lasten te betalen
Het AD meldt overigens zelf al op het eind dit: "De directie van Feyenoord heeft dit verhaal vooraf ter inzage gekregen en liet gisteravond weten dat het volgens haar feitelijke onjuistheden bevat, maar wilde dit verder niet toelichten"
Ik denk dat er veel voor een nieuw stadion zijn, maar als je sommige aannames ziet (bezettingsgraad en consumptie) dan kan het niet goed zijn voor Feyenoord. Dat haal je namelijk nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef Bombvis het volgende:
Belangrijkste conclusies (waar ik eventueel ook wel een foto van wil maken als jullie mij niet geloven):
De Kuip vs HNS
40 vs 92 business-units
0 vs 2 grote concerten
Wat mij opvalt: die gemiddelde bezetting is extreem hoog (geen veiligheidsbuffers meer nodig?) en die consumptie gaat fors omhoog?
Verder: Mocht de bezettingsgraad niet gehaald worden, dan zit de Feyenoord-familie vanaf dag 1 in de penarie. Dan zijn er namelijk niet voldoende inkomsten om de hoge vaste lasten te betalen
Het AD meldt overigens zelf al op het eind dit: "De directie van Feyenoord heeft dit verhaal vooraf ter inzage gekregen en liet gisteravond weten dat het volgens haar feitelijke onjuistheden bevat, maar wilde dit verder niet toelichten"
Laatste edit: Mochten mensen toch graag zien dat ik het inscan, dan doe ik dat, maar ik kan geen beloftes doen over de kwaliteit
En als je in de problemen komt als de bezettingsgraad niet gehaald wordt moet je dit niet willen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel voor een nieuw stadion zijn, maar als je sommige aannames ziet (bezettingsgraad en consumptie) dan kan het niet goed zijn voor Feyenoord. Dat haal je namelijk nooit.
Daar hebben degenen die verdienen aan de bouw van een nieuw stadion geen last van. Maar die hebben wel de macht om het door te drukken, dat is het probleem.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel voor een nieuw stadion zijn, maar als je sommige aannames ziet (bezettingsgraad en consumptie) dan kan het niet goed zijn voor Feyenoord. Dat haal je namelijk nooit.
15e denk ik. Dat half Feyenoord in Oranje voetbalt is dan ook bizar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef Tyron het volgende:
Feyenoorders die stoer doen over hun jeugdopleiding tegenover Ajax terwijl jullie zonder Pelle 12de waren geworden
Oranje stelt ook niks voor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
15e denk ik. Dat half Feyenoord in Oranje voetbalt is dan ook bizar.
quote:
Hee, nieuw klapveequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gemiddelde bezetting is idd wat aan de hoge kant.
Maar zoals je zegt, dit artikel van het AD klopt niet:
http://feyenoord.netwerk.(...)gemeen%20Dagblad.php
quote:
Die 80 miljoen begroting is waarop gebaseerd? En vergeten ze er niet bij te vermelden dat er ook een schuld van 80 miljoen bijkomt voor Feyenoord?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:22 schreef Bombvis het volgende:
De Kuip vs HNS
40 vs 92 business-units
0 vs 2 grote concerten
Laatste edit: Mochten mensen toch graag zien dat ik het inscan, dan doe ik dat, maar ik kan geen beloftes doen over de kwaliteit
Precies dit dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben degenen die verdienen aan de bouw van een nieuw stadion geen last van. Maar die hebben wel de macht om het door te drukken, dat is het probleem.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:31 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Waarom dieerachter? Dit wordt het seizoen van Wilde Wesley
Vormer, Pelle en Manu met de 3e, 4e en 5equote:
6-0 schakenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vormer, Pelle en Manu met de 3e, 4e en 5e
En nog afgesloten met de 3e van Pelle, 0-7quote:
Wat een onzin. Een grote groep komt pas vlak voor de wedstrijd binnen. Dat zal met een nieuw stadion heus niet anders zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef yvette1982 het volgende:
Ze verwachten een hogere consumptie omdat het nieuwe stadion meer en betere faciliteiten zal hebben. Het licht dus in de verwachting dat je rond de wedstrijd langer in het stadion bent en dus ook meer geld uitgeeft.
Dus ipv 2.70 geeft iedereen 5.40 uit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:45 schreef yvette1982 het volgende:
Ze verwachten een hogere consumptie omdat het nieuwe stadion meer en betere faciliteiten zal hebben. Het licht dus in de verwachting dat je rond de wedstrijd langer in het stadion bent en dus ook meer geld uitgeeft.
De Kuip is zo ongeveer het enige stadion in Nederland waar het dik een half uur van te voren al goed vol zit, ja. In een nieuw stadion (denk aan stoelnummering) zal dat eerder anders zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een grote groep komt pas vlak voor de wedstrijd binnen. Dat zal met een nieuw stadion heus niet anders zijn.
Dan zal het wel aan mij liggen danquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De Kuip is zo ongeveer het enige stadion in Nederland waar het dik een half uur van te voren al goed vol zit, ja. In een nieuw stadion (denk aan stoelnummering) zal dat eerder anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |