Dat is al sinds het begin zo, evenals de intransparantie. Ik snap niet dat veel mensen nu pas inzien dat het zaakje stinkt, dit zag je al van mijlenver aankomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Dan heb ik al direct het idee dat mensen het allemaal mooier willen voorstellen dan het is.
Om beleid. Of moet ik naar het PSV-topic gaan om daar te gaan lopen kotsen op jullie? Nee, dacht 't ook niet, dus blijf jij dan ook gewoon maar lekker daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar dan wel om? Waarom zou je in het Feyenoordtopic gaan klagen dat PSV een speler verkoopt? Zeker als je zelf Van Geel hebt, die daar ook behoorlijk goed in is.
Uh, ja als je iets over PSV zegt zou dat in het PSV-topic horen ja, niet in het Feijenoord-topic. Nu kom je wat verbitterd over.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of moet ik naar het PSV-topic gaan om daar te gaan lopen kotsen op jullie? Nee, dacht 't ook niet
Nee, GGMM. Ik ben namelijk niet zo'n kleuter als jij en ga niet overal lopen trollen. Geen wonder dat je je blauwe kleurtje kwijt bent.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja als je iets over PSV zegt zou dat in het PSV-topic horen ja, niet in het Feijenoord-topic. Nu kom je wat verbitterd over.
Wat zijn jij en GGMM toch geintresseerd in Feijenoord.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat slaan jullie toch snel op tilt om een andere mening.
quote:FRL@FRL1908nl1u
Wij zien in ieder geval de significante groei niet. De begroting gaat (als ALLE verwachtingen uitkomen) van 40-45 naar 50-55. Is dat NL top?
Een negatieve mening over iets hebben = trollen? Je zal het er wel moeilijk mee hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, GGMM. Ik ben namelijk niet zo'n kleuter als jij en ga niet overal lopen trollen. Geen wonder dat je je blauwe kleurtje kwijt bent.
Ik mag hopen dat ze eens wat concreters gaan doen dan spandoekjes, als het erdoorkomt. Want die HNS trein dendert vooralsnog vrolijk verder, recht over al die tweets heen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:57 schreef Maastoren het volgende:
FRL@FRL1908nl1u
Wij vragen iedereen om onze tweets te beoordelen. Wij proberen onafhankelijk en met enkel feiten de supporters te informeren. #opendiscussie
Vervuil ons topic eens niet zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
Een negatieve mening over iets hebben = trollen? Je zal het er wel moeilijk mee hebben.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Mooie analyse, helder op een rijtje. Ik heb me vanwege tijdgebrek niet kunnen inlezen in al die documenten, maar de kernpunten uit de tweets zijn herhaaldelijk naar voren gekomen, en ik heb nog niemand pro-HNS ze zien kunnen ontkrachten.quote:
Ik wel, op Feyenoord Netwerk. Maar ik ga geen tijd en moeite steken om al die argumenten hier te herhalen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooie analyse, helder op een rijtje. Ik heb me vanwege tijdgebrek niet kunnen inlezen in al die documenten, maar de kernpunten uit de tweets zijn herhaaldelijk naar voren gekomen, en ik heb nog niemand pro-HNS ze zien kunnen ontkrachten.
Van een kliekje dat net zo stinkt als die hele "familie" bij elkaar. Walgelijk. Het zit vol met arrogante rijke stinkerds, allemaal met hun 'connecties' en kennissen zodat zij die bespelen om toch voor HNS te gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik wel, op Feyenoord Netwerk. Maar ik ga geen tijd en moeite steken om al die argumenten hier te herhalen.
Complotdenken, altijd sterk.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van een kliekje dat net zo stinkt als die hele "familie" bij elkaar. Walgelijk. Het zit vol met arrogante rijke stinkerds, allemaal met hun 'connecties' en kennissen zodat zij die bespelen om toch voor HNS te gaan.
Waarom moeten zij iets doen?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze eens wat concreters gaan doen dan spandoekjes, als het erdoorkomt. Want die HNS trein dendert vooralsnog vrolijk verder, recht over al die tweets heen.
De bezettingsgraad is wellicht hoog ingeschat, maar zover ik heb begrepen komt het stadion nog uit met een bezettingsgraad van 70% als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:49 schreef Dekatria het volgende:
Komen we straks nog in de situatie dat een evt. publieke boycot van het HNS een blok aan het been van de club zou betekenen, met die bezettingsgraad enzo.
Maar dat is niet 90% van 63.000. Bovendien werden twee jaar geleden de kaartjes zowat gratis gegeven.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De bezettingsgraad is wellicht hoog ingeschat, maar zover ik heb begrepen komt het stadion nog uit met een bezettingsgraad van 70% als ik het me goed herinner.
Overigens komt de bezettingsgraad in De Kuip lager uit vanwege de diverse veiligheidsmarges die nu aangehouden moeten worden en in het nieuwe stadion niet meer noodzakelijk zijn in deze mate.
Als je naar de beschikbare plekken kijkt dan voldoet De Kuip momenteel ook al jaren aan een bezettingsgraad van boven de 90%, rekeninghoudend met die veiligheidsmarge die ze aanhouden.
Laatste twee seizoenen niet, onder Been werden inderdaad kaartjes voor 5 euro verkocht.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:54 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord geeft de laatste jaren toch steeds honderden/duizenden tickets weg?
Jawel, gebeurd nog steeds.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Laatste twee seizoenen niet, onder Been werden inderdaad kaartjes voor 5 euro verkocht.
Stadion en club zijn, zeker inzake de HNS tafereel, hele andere dingen he.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De bezettingsgraad is wellicht hoog ingeschat, maar zover ik heb begrepen komt het stadion nog uit met een bezettingsgraad van 70% als ik het me goed herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |