quote:Op zondag 7 juli 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke beslissing er ook valt, het zal voor Feyenoord altijd slecht uitpakken krijg ik een beetje het idee.
Nee, vooral niet als je kijkt wie er in die "familie" zitten.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:28 schreef Merkie het volgende:
Ben ik de enige die kotsneigingen krijgt van de term "Feyenoord-familie"?
Bij de huidige twee keuzemogelijkheden wel ja. Misschien, als D66 de nieuwbouw blokkeert, dat een goedkoper alternatief weer in beeld komt. Door de financierings-constructie van HNS is het veel te duur. Er wordt ronduit toegegeven dat, omdat de bouwbedrijven meefinanciëren, ze "de hoofdprijs kunnen vragen". Lopen ze in ruil daarvoor groot risico? Mwah, de gemeente c.q. belastingbetaler loopt een stuk groter risico.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke beslissing er ook valt, het zal voor Feyenoord altijd slecht uitpakken krijg ik een beetje het idee.
VW heeft de club volledig geïnfiltreerd. Er is geen weg meer terug, tenzij er grote supportersrellen oid komen. Dat stadion komt er en het komt er tegen veel te veel geld.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij de huidige twee keuzemogelijkheden wel ja. Misschien, als D66 de nieuwbouw blokkeert, dat een goedkoper alternatief weer in beeld komt. Door de financierings-constructie van HNS is het veel te duur. Er wordt ronduit toegegeven dat, omdat de bouwbedrijven meefinanciëren, ze "de hoofdprijs kunnen vragen". Lopen ze in ruil daarvoor groot risico? Mwah, de gemeente c.q. belastingbetaler loopt een stuk groter risico.
De hele opzet stinkt.
ik weet niet hoe integer / omkoopbaar de gemeentefractie van D66 is, maar als je het AD-artikel leest is het nog geen bekeken zaak...quote:Op zondag 7 juli 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
VW heeft de club volledig geïnfiltreerd. Er is geen weg meer terug, tenzij er grote supportersrellen oid komen. Dat stadion komt er en het komt er tegen veel te veel geld.
Dit. Uitzichtloze zaak verder.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
VW heeft de club volledig geïnfiltreerd. Er is geen weg meer terug, tenzij er grote supportersrellen oid komen. Dat stadion komt er en het komt er tegen veel te veel geld.
Je mag er vanuitgaan dat dit fiatteren grotendeels politieke zelfmoord betekent voor de eerstvolgende raadsverkiezingen. Lijkt me wel dat ze dat weten.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
ik weet niet hoe integer / omkoopbaar de gemeentefractie van D66 is, maar als je het AD-artikel leest is het nog geen bekeken zaak...
Ik heb het hier ook met HMF over gehad, als je hier een documentaire over maakt staat het hele legioen op z'n achterste poten. Probleem is alleen dat er zoveel geld in dit plan omgaat, dat ik persoonlijk denk dat niemand het echt aandurft ivm mogelijke represailles.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
ik weet niet hoe integer / omkoopbaar de gemeentefractie van D66 is, maar als je het AD-artikel leest is het nog geen bekeken zaak...
Als het al te laat is idd.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
Dit lijkt me nou echt iets waar Zembla over een aantal jaar een reportage over maakt.
Ja. De ondergang van Feyenoord.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:39 schreef Dekatria het volgende:
Dit lijkt me nou echt iets waar Zembla over een aantal jaar een reportage over maakt.
Inderdaad. Het moet gewoon duidelijk zijn voor iedereen dat we er op vooruit gaan, niet slechts voor diegenen die eraan gaan verdienen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja. De ondergang van Feyenoord.![]()
Van mij hoeft dat nieuwe stadion echt niet meer. Zegt ook genoeg dat bijvoorbeeld een supportervereniging grote vraagtekens zet bij de plannen hoe ze er nu liggen.
Ja want een presentatie moet bagger, zijn. Zodat het realistisch is.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het moet gewoon duidelijk zijn voor iedereen dat we er op vooruit gaan, niet slechts voor diegenen die eraan gaan verdienen.Heb je die presentatie al eens gezien? Dat ziet er zo gelikt uit. Dan heb ik al direct het idee dat mensen het allemaal mooier willen voorstellen dan het is.
http://www.hetnieuwestadion.nl/
Ja en daar moet het allemaal om gaan: dat Feyenoord er beter van wordt. Het draait allemaal om eigen belang.Tuurlijk zitten er risico's aan zo'n groot project, maar het moeten geen onverantwoorde risico's zijn. En tot nu toe heb ik nog nergens gelezen hoe of wat Feyenoord er precies beter van wordt.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het moet gewoon duidelijk zijn voor iedereen dat we er op vooruit gaan, niet slechts voor diegenen die eraan gaan verdienen.Heb je die presentatie al eens gezien? Dat ziet er zo gelikt uit. Dan heb ik al direct het idee dat mensen het allemaal mooier willen voorstellen dan het is.
http://www.hetnieuwestadion.nl/
waar gaat ie naar toe dan? Bron?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
PSV weet zelfs die Strootman voor 15 miljoen te slijten.![]()
En alle argumenten worden als 'onzin' of 'niet goed onderzocht' van tafel geveegd. Speel dan volledig open kaart. Maar dat wordt niet gedaan, want dan wordt duidelijk hoe enorm ongunstig deze deal is voor Feyenoord en hoe belachelijk duur VW eigenlijk is vergeleken met mogelijke concurrenten. Het is allemaal zo obvious dat mensen het niet eens zien. Kijk wie er in de directie zitten, kijk wie er in de RvC zitten, kijk wie de aandelen in handen hebben. Alles wijst naar grote infiltratie van VW binnen Feyenoord, waardoor ze nu heerlijk aan de touwtjes kunnen trekken en aan kunnen sturen op een deal die Feyenoord diep in de schulden gaat steken en VW een te duur, prestigieus pronkstuk gaat opleveren.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja en daar moet het allemaal om gaan: dat Feyenoord er beter van wordt. Het draait allemaal om eigen belang.Tuurlijk zitten er risico's aan zo'n groot project, maar het moeten geen onverantwoorde risico's zijn. En tot nu toe heb ik nog nergens gelezen hoe of wat Feyenoord er precies beter van wordt.
Een van de ergste dingen vind ik eigenlijk nog de communicatie. Er wordt totaal niet gecommuniceerd naar de achterban. Ja, je kan op de website aangeven welke 5 dingen je belangrijk vindt bij een nieuw stadion en daar houdt het wel bij op. Er is echt 0 transparantie. Maarja dat is Feyenoord. Het is allemaal zo ontzettend amateuristisch en treurig.
Strootman is ook gewoon een prima speler. Snap dit soort jaloerse huilreacties nooit zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
PSV weet zelfs die Strootman voor 15 miljoen te slijten.![]()
AS Roma blijkbaar. Volgens Italiaanse kranten met bonussen zelfs tot 18 miljoen. Ik mag toch hopen dat ze niet wegkomen met hun belachelijke gefoefel.quote:
Daar gaat het niet om übertrol.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman is ook gewoon een prima speler. Snap dit soort jaloerse huilreacties nooit zo.
Waar dan wel om? Waarom zou je in het Feyenoordtopic gaan klagen dat PSV een speler verkoopt? Zeker als je zelf Van Geel hebt, die daar ook behoorlijk goed in is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |