quote:Op donderdag 6 december 2001 15:25 schreef karoltje het volgende:
hey mensen, ff lekker kletsen over gtst duzz! wie speelt er t slechtst? wie is heel leluk:r, wie is leukO+? welk paar moet weer bij elkaar? everything! let me now!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots shortie:
roos85:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PeterKelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots van het ongelukkige personage Bij dr.mikeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 67% gewijzigd door ArnieAlberts op 05-07-2013 19:17:26 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
En hij stáát! Helaas was de OP íets te lang, ik wilde nog zeggen:
Groetjes, Arnie.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Karoltjequote:Op donderdag 6 december 2001 15:25 schreef karoltje het volgende:
hey mensen, ff lekker kletsen over gtst duzz! wie speelt er t slechtst? wie is heel leluk:r, wie is leukO+? welk paar moet weer bij elkaar? everything! let me now!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ook even mijn dank aan icloud dat hij niet ging hunten![]()
![]()
ik heb wel iets beters te doen....
![]()
500ste topic![]()
NU bij RTL Boulevard gaat het over de cliff!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ja, deel 498 lapohunten of discussieren hoe een vliegtuigstunt niet of wel met bluescreen gedaan is.quote:Aju met ten du!
Ik zit govverdomme KLAAR voor die cliff
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Eens kijken hoelang ze ons deze vrijdag laten wachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit govverdomme KLAAR voor die cliffJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik kon je m nietm mer quoten maar Lorena was ik vergetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang ze ons deze vrijdag laten wachten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als de cast onderling buiten de personages haat heeft en diegene het luchtgevalletje saboteert buiten het script,onverwacht zeker.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Als ze om half negen willen beginnen met X-Factor mogen ze opschieten. Wat een teringbende dit, zeg.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Heey Arnie even goeie vrienden maar een op vol ouwe meuk op de dag van de cliffhangeris niet heel handig van je.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:03 schreef superniger het volgende:
Beste cliff is nog altijd de brand in ScalaJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: