Nee, die hebben wel meer nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn de Wings een Alfredson away van de Cup?
Domme deal dan, bij de trade deadline kan je altijd een Iginla oppikkenquote:
Red Wings hebben al 21 spelers onder contract en hebben nog 7.2M over in cap space.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Domme deal dan, bij de trade deadline kan je altijd een Iginla oppikken
Nu nog?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Katth het volgende:
[..]
Red Wings hebben al 21 spelers onder contract en hebben nog 7.2M over in cap space.
twitter:EdmontonOilers twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:34:41#Oilers have agreed to terms with centre Boyd Gordon on a 3-year deal. reageer retweet
twitter:
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:44:13Ribeiro's four year deal in PHX has an AAV of $5.5M. Partial NMC/NTC. reageer retweet
twitter:SWhyno twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:50:05Blue Jackets announce they've signed Nathan Horton to 7-year deal. reageer retweet
twitter:Real_ESPNLeBrun twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:49:52Believe the Devils have agreed to terms with Ryane Clowe on five-year deal with Devils. Waiting for confirmation reageer retweet
twitter:RenLavoieRDS twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 18:52:29Ryane Clowe with Devils. 5 year / 4.85 AAV. #RDS reageer retweet
twitter:Real_ESPNLeBrun twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 19:03:44Sharks have re-signed Scott Hannan, one year, $1 M. Also re-signed Tyler Kennedy, $2.3 M per year, two-yr deal reageer retweet
twitter:TSNBobMcKenzie twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 19:05:05MacArthur is 2 x $3.25M with OTT. Done deal. reageer retweet
Caps ook, maar geef ze geen ongelijk. Er is niets te halen voor een redelijke prijs. Wanhopigheid bij sommige teams druipt er af.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Saviola het volgende:
Ik zie dat Tampa ook weer druk bezig is met niksdoen.
Is alleen maar gunstig met die debiele bedragen en contractlengten die nu rondgaan. Welke verrekte mongol geeft Horton nou een contract voor 7 jaar. Beter even wachten tot de gekte voorbij is en dan de spelers die overblijven voor een normaal bedrag binnenhalen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Saviola het volgende:
Ik zie dat Tampa ook weer druk bezig is met niksdoen.
Daar heb je dan ook weer een goed punt idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Caps ook, maar geef ze geen ongelijk. Er is niets te halen voor een redelijke prijs. Wanhopigheid bij sommige teams druipt er af.
Jamaar, iets meer dan 3 mill terwijl ze nog 4 mill hadden. Er gaan echt nog spelers getrade worden (Niskanen?) anders kan dit natuurlik nooit..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scuderi terug naar de pens omdat daar zijn familie woont
Erg goed voor de Pens. Balen voor de kings, maar voynov, doughty, Mitchell, greene, regehr en muzzin nog steeds erg goed
Poeh idd. Dan heb je wel je nieuwe 2nd line center maar had best goedkoper gekunt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Katth het volgende:
Filppula 5 jaar / 5M per naar Tampa. Vind ik ook te duur...
Ik ben jaloers..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Saviola het volgende:
[..]
Poeh idd. Dan heb je wel je nieuwe 2nd line center maar had best goedkoper gekunt.
Voor Silfverberg, Noessen en 1st round pick.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Katth het volgende:
Ik vind Anaheim wel winnaar in die trade, maar Ottawa moest wel.
Sowieso komt Anaheim hier slecht uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Voor Silfverberg, Noessen en 1st round pick.
Waarom gaat Iginla alweer weg?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef emokid het volgende:
Jarome Iginla naar Boston Bruins (nu echt).
Matt Cooke naar Minnesota Wild.
Waarschijnlijk omdat hij bij Boston een beter aanbod kreeg?quote:
Ik geef de Pens meer kans om de cup te winnen eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij bij Boston een beter aanbod kreeg?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef emokid het volgende:
Jarome Iginla naar Boston Bruins (nu echt).
Volgens mij ook ja. Er zal nog wel wat getrade gaan worden om eronder te komen, maar bij sommige teams zal het best even puzzelen zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:27 schreef Katth het volgende:
Wat is de max dit jaar? Ik dacht 64M, maar daar zitten veel teams ver boven.
Iemand zal 'm wel een minimumcontract geven om op de 4th line te prutsenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Scott Gomez is verrassend genoeg nog steeds Free Agent
Omdat Iginla niet bracht wat hij moest brengen (imo ook omdat hij verkeerd gebruikt is). Verder is er gewoon geen capspace om Iginla te houden als ze Letang en Malkin voor +7mill aan zich hebben verbonden.quote:
Die mag nog wel even een mediatraining volgen zegquote:Op zondag 7 juli 2013 01:55 schreef emokid het volgende:
Deze is nog van donderdag, maar zie het nu pas.. Grabovski die op televisie Carlyle een "fucking idiot" noemt en nog heel wat andere dingen over de Leafs.. Hoop dat hij in dezelfde divisie een team vindt en dan elke wedstrijd tegen de Leafs een goal scoort.
Is wel wat veel, maar geen Ryane Clowe te veel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef nyny83 het volgende:
McDonagh (NYR) tekent bij voor iets van 25 miljoen in 6 jaar. Is dat niet wat veel?
En de details:twitter:RenLavoieRDS twitterde op woensdag 10-07-2013 om 22:01:45Blues trade David Perron to Oilers. Details to follow. #RDS reageer retweet
twitter:
twitter:SWhyno twitterde op woensdag 10-07-2013 om 22:16:52#Caps announce they've signed Karl Alzner to 4-year deal worth $2.8M a year. reageer retweet
NYC? Niet eens D.C.?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Katth het volgende:
Ze moeten de hele schedule eens bekend maken. Wil weten of ik de 1e of 2e week in oktober moet boeken voor NYC
Eerst maar eens de Big Apple bezoeken, doe het niet alleen voor de NHL ;-)quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:23 schreef emokid het volgende:
[..]
NYC? Niet eens D.C.?
Vond de Oilers al goed voorbereid voor het seizoen, en nu helemaal.. Die Paajarvi gaan ze toch niet missen.
Vancouver kan in maart ook berekoud zijn, maar super gaaf. Ken de stad heel goed en het nieuwe BC place is een prachtig stadion, ik kijk er in ieder geval al naar uit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef emokid het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=677475&navid=nhl:topheads 2 maart dus in Vancouver een outdoor game tussen de Canucks en Senators. Dat is al bijna lente en volgens mij is het al niet eens zo koud daar.. Als dat maar goed gaat.
Verder heb ik wel zin in al die outdoor games. In Yankee stadium ook een paar nog geloof ik en natuurlijk Winter Classic zelf. De HBO series "Road to.." gaat ook zo tof wordenHopelijk met veel Datsyuk interviews en shenanigans.
twitter:reporterchris twitterde op woensdag 10-07-2013 om 23:07:42Tuukka Rask gets a $56M, eight-year extension from the #bruins. reageer retweet
58M voor 10 jaar, dus 5.8 AAV.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kreeg Quick vorig jaar?
Goeie deal voor de Caps zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Katth het volgende:
Value for money!twitter:SWhyno twitterde op woensdag 10-07-2013 om 22:16:52#Caps announce they've signed Karl Alzner to 4-year deal worth $2.8M a year. reageer retweet
quote:With the addition of Jakob Silfverberg last week, the #NHLDucks are the only team in the NHL with three prospects ranked in the Top 20 of the 2013 Hockey News Future Watch. John Gibson (11th) and Hampus Lindholm (12th) are the other two prospects on the list. Silfverberg came in at number 18.
twitter:NHLDevils twitterde op donderdag 11-07-2013 om 21:37:48BREAKING: Ilya Kovalchuk announces he will retire. "This decision was something I have thought about for a long time." reageer retweet
What the fuuuuuuuuuuuuuuuuuck.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef Katth het volgende:
WOW!twitter:NHLDevils twitterde op donderdag 11-07-2013 om 21:37:48BREAKING: Ilya Kovalchuk announces he will retire. "This decision was something I have thought about for a long time." reageer retweet
Ook mijn 1e gedachte...quote:
HOLY fuck man, echt.. Is dit een grap of zo?quote:
twitter:reporterchris twitterde op donderdag 11-07-2013 om 21:56:26Remember that the #devils have to forfeit their first-round pick next season because of the Ilya Kovalchuk contract. reageer retweet
Hoe ik dit zie: Dat contract is een te grote last op zijn geweten en prestaties. Die loopt nog 12 jaar door met $77m te verdienen. Het is blijkbaar een belangrijkere beslissing dan geld dus ik vermoed bijna een depressie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Katth het volgende:
Dit gaat de Devils gewoon ook 250k cap hit per jaar kosten tot aan 2024-2025
Devils hebben geen 1st round pick in 2014 door zijn contract. Ze gaan waarschijnlijk keihard zuigen zonder hem.. Ongelooflijk.quote:“This decision was something I have thought about for a long time going back to the lockout and spending the year in Russia. Though I decided to return this past season, Lou was aware of my desire to go back home and have my family there with me. The most difficult thing for me is to leave the New Jersey Devils, a great organization that I have a lot of respect for, and our fans that have been great to me.”
twitter:Jeremy_Roenick twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:20:21Hey Ilya hope u live comfortably in Russia w the money u made from the 23 million u stole from the devils Again I'm right in my analysis reageer retweet
twitter:Jeremy_Roenick twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:18:19I'm so irate right now. I feel bad for Lou lamoriello. Gave a 100 million dollar contract to a player who has no care for the NHL! reageer retweet
twitter:Jeremy_Roenick twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:16:10I am shocked that kovalchuk would do this to the devils and their fan base!!! Devils lose so much w this decision it's scary!!! Selfish !!!! reageer retweet
Jeremy Roenick is dan ook een onwijze relnicht die graag makkelijk scoort over de rug van anderen onder het mom van "I'm a straight up guy, I tell it like it is"quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef Katth het volgende:
The hate is strong with this one:twitter:Jeremy_Roenick twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:20:21Hey Ilya hope u live comfortably in Russia w the money u made from the 23 million u stole from the devils Again I'm right in my analysis reageer retweet
twitter:Jeremy_Roenick twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:18:19I'm so irate right now. I feel bad for Lou lamoriello. Gave a 100 million dollar contract to a player who has no care for the NHL! reageer retweet
twitter:Jeremy_Roenick twitterde op donderdag 11-07-2013 om 22:16:10I am shocked that kovalchuk would do this to the devils and their fan base!!! Devils lose so much w this decision it's scary!!! Selfish !!!! reageer retweet
Jawel... 250k per jaar voor de duratie van het contract als penalty.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:42 schreef maniack28 het volgende:
Maar uhm... als hij zijn contract niet uitdiend dan hebben ze toch ook geen caphit meer?
Och ja, dat is te overzien... wel zuur, maar je moet ook op de blaren zitten als je zulk soort contracten opmaakt en het gaat foutquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:48 schreef Katth het volgende:
[..]
Jawel... 250k per jaar voor de duratie van het contract als penalty.
Klopt, daarnaast gaat dat contract hun ook nog 1st round pick in 2014 kosten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Och ja, dat is te overzien... wel zuur, maar je moet ook op de blaren zitten als je zulk soort contracten opmaakt en het gaat fout
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef Katth het volgende:
[..]
Klopt, daarnaast gaat dat contract hun ook nog 1st round pick in 2014 kosten.
Heb geen idee hoe dat gaat werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]Betekend dat dat alle picks 1tje opschuiven? Dus 2nd round 1st pick is dan nummertje 30?
Yep. Als het team dat laatste is ook de lottery wint, zal dat team dus #1 en #30 hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]Betekend dat dat alle picks 1tje opschuiven? Dus 2nd round 1st pick is dan nummertje 30?
quote:@SlavaMalamud: Sport-Express reported that Kovalchuk and SKA had the terms of his future deal agreed upon back in January. This was a prearranged move.
Haha, en dan nu krokodillentranen huilen. Alle respect die ik nog voor hem had is bij deze wel verdwenenquote:
Ja, de Devils pick valt gewoon weg, dus de 1e ronde zal uit 29 picks bestaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef maniack28 het volgende:
Minder dan Rasktwitter:SWhyno twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 16:19:15#Bruins sign Patrice Bergeron to 8-year contract extension worth $52 million. reageer retweet
Je bent mij elke keer voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef Katth het volgende:
Minder dan Rasktwitter:SWhyno twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 16:19:15#Bruins sign Patrice Bergeron to 8-year contract extension worth $52 million. reageer retweet
Echt een steal dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:26 schreef emokid het volgende:
[..]
Je bent mij elke keer voor.Goede deal voor hem.. werkt het hardst van alle Bruins vind ik.
Net alsof je daar voor je lol heen gaatquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef maerk het volgende:
Ongekend zeg, wat doet hij die organisatie wel niet aan. Al was het vanaf het begin natuurlijk een belachelijk contract. Die wordt daar echt persona non grata in Jersey..
Van de officiële Sharks account:quote:@espn: Hey @SanJoseSharks, thoughts on changing your name to the San Jose #Sharknados?
quote:@SanJoseSharks: Hey @espn, thoughts on showing more hockey highlights?
quote:How can I opt-out of the automatic renewal program?
To opt-out of the automatic renewal charge, you must call NHL GameCenter LIVE Customer Support at 866-210-6349 (US and Canada) and +1-407-708-1356 (Outside of North America), from 9am to 2am ET daily.
Dat van de automatische renewal, en dat we verplicht naar Amerika moeten bellen voor annulering wist ik.. maar 180 dollar/¤137, jemig.. Ik neem het echter wel. Verleng jij?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:18 schreef Katth het volgende:
Ik lees net op reddit dat Gamecenter Live volgend jaar 180 Dollar gaat kosten en dat je nu op een automatische renewel zit.
[..]
Op Reddit staan voor elke game genoeg streams. Mocht het toch goedkoper worden dan ga ik ontgetwijfeld gewoon weer Gamecenter Live nemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe ga je kijken? Via die Nederlandse website Hockeystreams?
Waar staan die streams op reddit? Ik haalde ze altijd hiervandaan:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Op Reddit staan voor elke game genoeg streams. Mocht het toch goedkoper worden dan ga ik ontgetwijfeld gewoon weer Gamecenter Live nemen.
Er zijn altijd specifieke match topics, daar staan ze in.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waar staan die streams op reddit? Ik haalde ze altijd hiervandaan:
http://www.wiziwig.tv/com(...)discipline=icehockey
Mjah maar in welke subreddit? /r/nhl of /r/hockey? Sowieso.. welke van de twee is leuker/drukker? Ik zit wel op reddit, maar eigenlijk puur voor League of Legends. Ken mn weg niet echt daarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef Katth het volgende:
[..]
Er zijn altijd specifieke match topics, daar staan ze in.
/r/hockey, is ook de drukste van de twee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah maar in welke subreddit? /r/nhl of /r/hockey? Sowieso.. welke van de twee is leuker/drukker? Ik zit wel op reddit, maar eigenlijk puur voor League of Legends. Ken mn weg niet echt daar
ESPN, you got PWND!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:13 schreef emokid het volgende:
BUUUUUURN
[..]
Van de officiële Sharks account:
[..]
Ik hoor het de commentators al gillen: DALHUISENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op zondag 14 juli 2013 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://insidehockey.com/p(...)ge-vs-blue-scrimmage
97 mile is niet extreem hard, maar daar sla je zelfs in de NHL een goed figuur
Ben benieuwd voor hoeveel gaat tekenen, lijkt me dat het nooit meer dan 2 miljoen kan zijn.quote:
Meest overschatte speler van de afgelopen jaren. Ik denk ook niet meer dan 2 per.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor hoeveel gaat tekenen, lijkt me dat het nooit meer dan 2 miljoen kan zijn.
Voor dat bedrag zou hij wel de Kings mogen blijven en die ruimte hebben ze ook wel
Hij is als derde lijner natuurlijk wel goed, maar goed 3.2 is natuurlijk veel te veelquote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef emokid het volgende:
[..]
Meest overschatte speler van de afgelopen jaren. Ik denk ook niet meer dan 2 per.
Ben je tevreden met de offseason van de Kings tot zover? (althans ik denk niet dat er nog moves gaan komen)quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij is als derde lijner natuurlijk wel goed, maar goed 3.2 is natuurlijk veel te veel
Ze hebben na een draft x aantal jaren om hem een contract aan te bieden. Ik geloof 5/6. Dat Entry Level Contract is standaard 3 jaar.. Ze mogen hem wel in de NHL laten spelen, maar dan moet hij minder dan 8 wedstrijden spelen. Bij 9 gaat er automatisch een jaar verloren van dat contract. AHL, Manchester dus, dat telt niet, net als KHL nu. Dus dat contract van 3 jaar staat nog in de vriezer.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=93769
Wat houdt dit eigenlijk in, Kings kan hem terughalen voor 14/15 en 15/16 maar hij geldt nu niet mee voor de Salary cap?
Rookies zijn relatief goedkoop.. Een goeie maakt makkelijk 25 goals, en dat kost je dan hooguit 900,000 in de cap. Echter wel alleen als hij kan bijdragen.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zou je hem dan nu al een contract geven?
Er staat ook dat het een loan is dus Kings zal vast iets betalen
Dus dan teken je zo'n speler voor 3 jaar en als ze in Rusland klaar zijn, maak je het eerste jaar op?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:53 schreef maniack28 het volgende:
Omdat je midden in het seizoen geen Europese spelers kan signen bijv. trade window..
Wordt naar alle waarschijnlijkheid deze week bekend gemaakt samen met schedule voor 2013-2014.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de status van Sochi 2014 overigens?
Natuurlijk doen ze dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer Sochi is is al bekend, gaat erom of de NHL plat gaat. Hoop van wel
Ovechkin en Malkin hebben al gezegd hoe dan ook naar Sochi te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor een teams zouden er overigens komen als de NHL niet mee doet? Mix van AHL en spelers in Europa?
Lijkt me stug dat het zomaar kanquote:Op maandag 15 juli 2013 17:54 schreef Katth het volgende:
[..]
Ovechkin en Malkin hebben al gezegd hoe dan ook naar Sochi te gaan.
Kan ook niet, maar gaat wel een conflict opleveren.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat het zomaar kan
Als de NHL de competitie niet stillegt, dan zijn alle spelers gebonden aan hun NHL contract volgens afspraken die de NHL heeft met IIHF. Mocht een speler weigeren om tijdens de Olympische Spelen te spelen in de NHL dan wordt hij geschorst door het het IIHF en mag hij niet spelen in Sochi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:30 schreef maniack28 het volgende:
Huh... waarom NHL'ers niet naar Socchi?
Washington heeft gezegd geen probleem te hebben als Ovechkin gaat en hem daarin te steunen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik denk dat de relatie met zijn team en werkgever dan ook niet meer optimaal wordt
Zal wel de uitzondering zijn lijkt mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef Katth het volgende:
[..]
Washington heeft gezegd geen probleem te hebben als Ovechkin gaat en hem daarin te steunen.
6 thuiswedstrijden minder, lijkt me niet echt een optie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef maniack28 het volgende:
Maar waarom doen ze zo moeilijk, er is toch eens in de 4 naar Olympics dus hoe vaak hebben we dit probleem nu al gehad? Pas de agenda aan, doe 70 ipv 82 games idc...
Net als Bergeron heeft Brown hiermee een clubvriendelijk contract afgesloten. Mooi dat hij dat doet. Cap hit van niet eens $6m.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Chris Johnston
@reporterchris
Dustin Brown's #LAKings contract breakdown: $7.25M, $7.25M, $7M, $6.5M, $5.5M, $5.5M, $4M and $4M.
Zou zeggen niet al te snel te veel geld voor je captain, maar wel een flinke deal.
Doughty, Brown, Quick en Kopitar pakken wel een groot gedeelte van de cake zo
Ik dacht dat die 'frontloaded' contracten waarbij ze in het begin meer verdienen maar toch weinig capspace innemen niet meer mochten? Verder uiteraard wel een goede deal voor de Kings, Brown is erg belangrijk voor ze in meerdere opzichten. Wel denk ik dat scoren hun grootste probleem gaat worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef emokid het volgende:
[..]
Net als Bergeron heeft Brown hiermee een clubvriendelijk contract afgesloten. Mooi dat hij dat doet. Cap hit van niet eens $6m.
Matt Duchene verlengt met $30m/5jaar.
Wellicht had dat meer te maken met de duur van de contracten tot hun 45e etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 'frontloaded' contracten waarbij ze in het begin meer verdienen maar toch weinig capspace innemen niet meer mochten? Verder uiteraard wel een goede deal voor de Kings, Brown is erg belangrijk voor ze in meerdere opzichten. Wel denk ik dat scoren hun grootste probleem gaat worden.
Brown is ook captain en schijnt een van de betere leiders in de NHL te zijn. En hij is zo'n beetje de beste hitter in de NHL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Wellicht had dat meer te maken met de duur van de contracten tot hun 45e etc.
Daarnaast vind ik het voor Brown nog best veel geld. Een Kunitz levert qua pit hetzelfde en is een betere goal scorer. Neemt niet weg dat hij tijdens hun Cup run makkelijk de Con Smythe had kunnen winnen.
Maar is dat 3M caphit per jaar meer waard?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Brown is ook captain en schijnt een van de betere leiders in de NHL te zijn. En hij is zo'n beetje de beste hitter in de NHL.
Veel zal afhangen van Toffoli, van de 3e en 4e lijn grinders valt niet veel te verwachtenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 'frontloaded' contracten waarbij ze in het begin meer verdienen maar toch weinig capspace innemen niet meer mochten? Verder uiteraard wel een goede deal voor de Kings, Brown is erg belangrijk voor ze in meerdere opzichten. Wel denk ik dat scoren hun grootste probleem gaat worden.
Callahan zal iets vergelijkbaars als Brown krijgen verwacht ik ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:14 schreef Katth het volgende:
[..]
Maar is dat 3M caphit per jaar meer waard?
Met dit contract in het achterhoofd heeft Callahan voor volgend jaar ook goede papieren om een megadeal af te sluiten met de Rangers.
Lijkt me ook terecht, wel te hopen voor de Rangers dat hij geen UFA wordtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Callahan zal iets vergelijkbaars als Brown krijgen verwacht ik ja.
http://capgeek.com/free-agents/quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me ook terecht, wel te hopen voor de Rangers dat hij geen UFA wordt
Welke UFA's zijn er nu nog?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:22 schreef Katth het volgende:
Hehe, eindelijk...
Agreement reached for player participation in Sochi
Zitten er nog meer inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef nyny83 het volgende:
aneheim en ottowa![]()
@katth: je kan altijd nog naar de Islanders of de Devils, ook dichtbij
Pas in 2014-2015. Maar je zou echt moeten overwegen om een trip te maken naar long Island of waar ze ook zitten nu. Schijnt een bijzonder stadion te zijn ondanks zijn gebreken, want het zit nu daadwerkelijk vol bij de wedstrijden..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef Katth het volgende:
[..]
Zitten er nog meer in
Wanneer spelen de Islanders in Brooklyn?
LOL (fyi dat is Luongo)quote:@strombone1: When does the schedule for the KHL get released??? I kid I kid.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
TSN heeft al projections gemaakt voor het Canadian Sochi team: Luongo, Price en Crawford ;-)quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En toch is Fleury erbij in Sochy als hij fit is
En dan is het waar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:42 schreef Katth het volgende:
[..]
TSN heeft al projections gemaakt voor het Canadian Sochi team: Luongo, Price en Crawford ;-)
Nee, maar is wel leuk om mee te stangenquote:
Waarvan 1 als back-up en met op alle 3 de teams minimaal 5 hall-of-famersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:14 schreef Katth het volgende:
Noem je hem wel "Notgood", maar hij heeft wel 3 cups gewonnen.
Osgood presteerde wel behoorlijk goed in de playoffs. Zodra het erom ging stond hij er. Hij heeft de laatste 2 cups die hij heeft gewonnen een heel behoorlijk aandeel gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1997: Yzerman, Larionov, Shanny, Lidstrom en Federov nog niet maar halen het wel
1998: Yzerman, Shanny, Lidstrom, Federov
2008: Hasek, Lidstrom, Chelios, Zetterberg en Datsyuk, Die laatste 2 spelen nog maar ik zou zeggen dat de kans vrij groot is dat die de HHOF halen
Maltby won 4 SC's is die nu beter dan Shanny?
Met de helft van de wedstrijd Lidstrom voor me kan ik dat ook wel, maar goed noem maar een team op dat 5 HHOF' ers in zijn team heeft/hadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Osgood presteerde wel behoorlijk goed in de playoffs. Zodra het erom ging stond hij er. Hij heeft de laatste 2 cups die hij heeft gewonnen een heel behoorlijk aandeel gehad.
Fleury heeft er ook minimaal 2 in zijn team.. dit seizoen zelfs 3, wellicht als Letang nog heel groot kan worden 4? Zegt niks dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met de helft van de wedstrijd Lidstrom voor me kan ik dat ook wel, maar goed noem maar een team op dat 5 HHOF' ers in zijn team heeft/had
Deze lijst is vertekend, want de ene goalie moest het hebben van een veelscorend team (waardoor hij er zelf ook veel kon doorlaten) zoals bijv. Fleury, en de andere verdedigde het net strak en won daarbij een Conn Smythe, zoals Ward en Quick.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Laatste 10 Stanley Cup winners
2013: Canada - Crawford
2012: VS - Quick
2011: VS - Thomas
2010: Finland - Niemi
2009: Canada - Fleury
2008: Canada - Notgood (Gestopt)
2007: Canada - Giguerre
2006: Canada - Ward
2004: Rusland - Bulinwall
2010: Canada - Luongo
2006: Zweden - Lundquist
2002: Canada - Brodeur
Letang is geen HHoF natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fleury heeft er ook minimaal 2 in zijn team.. dit seizoen zelfs 3, wellicht als Letang nog heel groot kan worden 4? Zegt niks dus
Letang heeft nog een carriere van minimaal 12 NHL seizoenen te gaan, speelt in een team dat elk jaar om de Cup strijdt, en heeft hem al eens gewonnen. Ik zie hem wel een Hall of Famer worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Letang is geen HHoF natuurlijk.
Colorado met Sakic, Forsberg en Roy kwam wel in de buurt maar Roy won ook Con Smyth. En Foote was vooral verdedigend erg sterk
Ik denk het ook, zo goed vind ik hem niet.. zijn instelling is verkeerd, hij heeft geen echte winnaarsmentaliteit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat hij niet eens in de buurt komt van Blake, Leetch, Chelios, Lidstrom, McInnes, Stevens en dergelijke, dan moet hij neem ik aan minimaal 3 a 4 keer de Norris winnen, minimaal 2 keer de Cup en goud met Canada
Ik denk dat het uitgesloten is maar goed zijn beste jaren komen er nu aan
dit vind ik altijd grappig om te lezen. Jij kent hem persoonlijk dus? Met hem geknikkerd? Of is ergens terug te lezen dat zijn medespelers/coach die dagelijks met hem omgaan dat vinden?quote:Op zondag 21 juli 2013 08:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
zijn instelling is verkeerd, hij heeft geen echte winnaarsmentaliteit.
Dan kan je het als goalie dus eigenlijk nooit goed doen. Want als hij goed keept ligt het ineens aan zijn teammates en als hij slecht keept is hij een prutser. Ooit wel eens bij stilgestaan dat die gasten misschien wel mede HHOF-ers zijn geworden MEDE dankzij Osgood zijn goede keeperswerk in de playoffs?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met de helft van de wedstrijd Lidstrom voor me kan ik dat ook wel, maar goed noem maar een team op dat 5 HHOF' ers in zijn team heeft/had
Ja vastquote:Op zondag 21 juli 2013 08:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dan kan je het als goalie dus eigenlijk nooit goed doen. Want als hij goed keept ligt het ineens aan zijn teammates en als hij slecht keept is hij een prutser. Ooit wel eens bij stilgestaan dat die gasten misschien wel mede HHOF-ers zijn geworden MEDE dankzij Osgood zijn goede keeperswerk in de playoffs?
Nee, dat lees ik aan hem af. Hij gaat voor geld, hij doet moeilijk, hij laat zijn koppie vaak hangen. Als de Pens hem niet zo belachelijk veel betaald hadden was hij weg geweest. Komaan, je hebt hart voor je team of niet. Dat heeft hij niet... Voor mij kom je dan over als iemand die niet dezelfde winnaarsmentaliteit heeft als bijv. Crosby en dan ben je dus geen Hall of Fame waardig.quote:Op zondag 21 juli 2013 08:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
dit vind ik altijd grappig om te lezen. Jij kent hem persoonlijk dus? Met hem geknikkerd? Of is ergens terug te lezen dat zijn medespelers/coach die dagelijks met hem omgaan dat vinden?
Ik ben een Pensfan, dus dan mag het...quote:Op zondag 21 juli 2013 15:44 schreef emokid het volgende:
Kris Letang blijft controversieel hier op fok.
Hij heeft tot dusverre terwijl hij tweevoudig allstar en norris trophy finalist was altijd voor een schijntje van 3,5 miljoen per jaar gespeeld. Ik vind dat hij wel een aardig salaris verdiend heeft inmiddels, hij heeft zich wel bewezen. Hij heeft nu een contract afgesloten vergelijkbaar met Bryan Campbell. Met alle respect, maar hij is echt 10x beter dan die prutser. Buiten dat... hart voor het team... hij is gewoon prof he. Hij moet zich in die paar jaar flink binnen spelen want daarna is het over. Als jij ergens anders 2x zoveel kan verdienen doe je het ook, ook al heb je het bij je huidige baas best goed.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, dat lees ik aan hem af. Hij gaat voor geld, hij doet moeilijk, hij laat zijn koppie vaak hangen. Als de Pens hem niet zo belachelijk veel betaald hadden was hij weg geweest. Komaan, je hebt hart voor je team of niet. Dat heeft hij niet... Voor mij kom je dan over als iemand die niet dezelfde winnaarsmentaliteit heeft als bijv. Crosby en dan ben je dus geen Hall of Fame waardig.
Ach het komt van iemand die denkt dat Stevie Y een HHoF' er is door Notgoodquote:
begrijpend lezen is ook een vak. Een paar zinnen uit zijn context rukken en erin lezen wat je wilt lezen ook. Dat laatste beheers je als geen ander, aan het eerste moet je nog even werken. Waarom discussieer je altijd zo aggressief?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach het komt van iemand die denkt dat Stevie Y een HHoF' er is door Notgood
Ik probeer ook elke keer weer die discussie aan te gaan tegen beter weten in. Wellicht moet ik eens lerenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
begrijpend lezen is ook een vak. Een paar zinnen uit zijn context rukken en erin lezen wat je wilt lezen ook. Dat laatste beheers je als geen ander, aan het eerste moet je nog even werken. Waarom discussieer je altijd zo aggressief?
Dude, die avatar.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik probeer ook elke keer weer die discussie aan te gaan tegen beter weten in. Wellicht moet ik eens leren
Crosby en Malkin zijn echt wel even van een andere catagorie dan Letang. Hoewel ik vind dat Malkin teveel krijgt. Malkin en Neal zijn turnover machines, net als Letang. Hoewel je ze dat misschien niet kwalijk mag nemen, ben bang dat het meer aan Bylsma ligtquote:Op zondag 21 juli 2013 17:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hij heeft tot dusverre terwijl hij tweevoudig allstar en norris trophy finalist was altijd voor een schijntje van 3,5 miljoen per jaar gespeeld. Ik vind dat hij wel een aardig salaris verdiend heeft inmiddels, hij heeft zich wel bewezen. Hij heeft nu een contract afgesloten vergelijkbaar met Bryan Campbell. Met alle respect, maar hij is echt 10x beter dan die prutser. Buiten dat... hart voor het team... hij is gewoon prof he. Hij moet zich in die paar jaar flink binnen spelen want daarna is het over. Als jij ergens anders 2x zoveel kan verdienen doe je het ook, ook al heb je het bij je huidige baas best goed.
Btw... Crosby met zn hart voor het team verdient ook gewoon gemiddeld 9 miljoen per jaar. Malkin zelfs 9,5....
Met de hoofden erbij is die gif nog leuker. Leuk grafiekje wel, had niet verwacht dat het zo snel zou aflopen gezien het aantal hockeyers dat op hoge leeftijd nog speelt (35+)quote:Op zondag 21 juli 2013 21:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Dude, die avatar.
Een interessant onderzoek die ik vandaag tegen kwam, hoewel redelijk ongefundeerd:
http://www.arcticicehocke(...)ts-per-game-peak-age
[ afbeelding ]
Denk dat of je heel goed bent (Jagr etc) of een role player bent en dan heb je sws nooit veel meer dan 10 punten gescoordquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Met de hoofden erbij is die gif nog leuker. Leuk grafiekje wel, had niet verwacht dat het zo snel zou aflopen gezien het aantal hockeyers dat op hoge leeftijd nog speelt (35+)
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
begrijpend lezen is ook een vak. Een paar zinnen uit zijn context rukken en erin lezen wat je wilt lezen ook. Dat laatste beheers je als geen ander, aan het eerste moet je nog even werken. Waarom discussieer je altijd zo aggressief?
Hoe zou je deze zin dan uit willen leggen?quote:Op zondag 21 juli 2013 08:59 schreef nyny83 het volgende:
Ooit wel eens bij stilgestaan dat die gasten misschien wel mede HHOF-ers zijn geworden MEDE dankzij Osgood zijn goede keeperswerk in de playoffs?
Past er niet helemaal opquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Met de hoofden erbij is die gif nog leuker. Leuk grafiekje wel, had niet verwacht dat het zo snel zou aflopen gezien het aantal hockeyers dat op hoge leeftijd nog speelt (35+)
http://www.cbssports.com/(...)-canada-olympic-campquote:Canada's goalie invites for the camp will be Roberto Luongo, Carey Price, Mike Smith, Braden Holtby, and Corey Crawford.
Mike Smith heeft het meer verdiend. Heeft goede cijfers neergezet in een waardeloos team als Phoenix. Terecht vind ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:24 schreef nyny83 het volgende:
Met alle respect, maar Fleury is echt wel beter dan Mike Smith.
Met als het beste voorbeeld ooit Notgoodquote:Op maandag 22 juli 2013 08:04 schreef nyny83 het volgende:
Let goed op de nuance MEDE. Hij staat er zelfs met hoofdletters. Die HHoF'ers hebben zo kunnen schitteren omdat de teamgenoten om hun heen ook van hoge kwaliteit waren
Het is het bijna waard...quote:
Mooi, kunnen ze hem in DC weer een paar keer per jaar uitscheldenquote:
Ik gok dat niet iedereen een baan zal kunnen vinden, simpelweg vanwege de verlaagde cap.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:03 schreef emokid het volgende:
(komkommertijd:) Nathan Gerbe naar Carolina voor het minimum van 1jr/$550,000
Nog heel wat FA's zonder club, waaronder Bryzgalov.
Rusland, Zwitserland, Oostenrijk, Zweden, Finland, Duitsland.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik gok dat niet iedereen een baan zal kunnen vinden, simpelweg vanwege de verlaagde cap.
Ik zie ook spelers staan die prima nog in de NHL meekunnen, sterker nog.. die misschien wel top6/top4/starter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rusland, Zwitserland, Oostenrijk, Zweden, Finland, Duitsland.
Dat is al jaren zo en dat met name de onderkant
Met het oog op de OS kan je als Europeaanse grinder wsl beter in Europa gaan spelen dan in de 4e lijn in NHLquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie ook spelers staan die prima nog in de NHL meekunnen, sterker nog.. die misschien wel top6/top4/starter kunnen zijn.
De cap gaat heel waarschijnlijk weer omhoog volgend jaar, omdat ze vanaf nu de hoogte gaan bepalen aan de hand van de inkomsten, kijkcijfers, e.d. En gezien ze letterlijk bijna overal winst in hebben geboekt dit jaar (met een lockoutquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:17 schreef maniack28 het volgende:
Het is toch ook logisch dat wanneer de cap 6 mill omlaag gaat er meer spelers afvallen dan normaal!
Ja snap ik, maar met 23 spelers max op je rooster heb je daar niet veel aanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:07 schreef emokid het volgende:
[..]
De cap gaat heel waarschijnlijk weer omhoog volgend jaar, omdat ze vanaf nu de hoogte gaan bepalen aan de hand van de inkomsten, kijkcijfers, e.d. En gezien ze letterlijk bijna overal winst in hebben geboekt dit jaar (met een lockout) zie ik hem straks wel met 2-3m omhoog gaan.
Yeah.. maar elk team heeft wel een paar scrubs die ze makkelijk kunnen laten vallen, of in de AHL kunnen gooien. Niemand is echt "stacked".. misschien de Penguins.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar met 23 spelers max op je rooster heb je daar niet veel aan
Die hebben juist scrubs aangetrokkenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Yeah.. maar elk team heeft wel een paar scrubs die ze makkelijk kunnen laten vallen, of in de AHL kunnen gooien. Niemand is echt "stacked".. misschien de Penguins.
Nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat de cap-hit voor de spelers die al onder contract staan ook omlaag?
Rare regel zoquote:
Dit zijn niet allemaal FA's. De helft hier is RFA.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
New York Rangers 1. Derek Stepan (F) 48 18 26 44 12 | 1990-06-18 183 76 R
Toronto Maple Leafs 2. Nazem Kadri (F) 48 18 26 44 23 | 1990-10-06 183 84 L
New York Islanders 3. Brad Boyes (F) 48 10 25 35 16 | 1982-04-17 185 87 R
Buffalo Sabres 4. Cody Hodgson (F) 48 15 19 34 20 | 1990-02-18 183 86 R
Columbus Blue Jackets 5. Vinny Prospal (F) 48 12 18 30 32 | 1975-02-17 188 90 L
Toronto Maple Leafs 6. Cody Franson (D) 45 4 25 29 8 | 1987-08-08 196 96 R
Detroit Red Wings 7. Damien Brunner (F) 44 12 14 26 12 | 1986-03-09 180 83 R
Phoenix Coyotes 8. Mikkel Bødker (F) 48 7 19 26 12 | 1989-12-16 180 91 L
Anaheim Ducks 9. Teemu Selänne (F) 46 12 12 24 28 | 1970-07-03 183 91 R
St. Louis Blues 10. Alex Pietrangelo (D) 47 5 19 24 10 | 1990-01-18 193 93 R
Vancouver Canucks 11. Mason Raymond (F) 46 10 12 22 16 | 1985-09-17 183 83 L
Washington Capitals 12. Marcus Johansson (F) 34 6 16 22 4 | 1990-10-06 181 82 L
Nee, die zijn Restricted. De rechten om te onderhandelen met de speler ligt dan exclusief bij één team. Als ze niet tot een contract komen dan traden ze die rechten voor picks of een speler. Hij is dus niet vogelvrij zoals een normale UFA dat wel is. Je spreekt dus nooit van een FA, maar altijd een Restricted of Unrestricted Free Agent.quote:
Een team zal dus automatisch altijd een offer sturen aan een RFA. Ook al is dit een contract van 1 Dollar.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee, die zijn Restricted. De rechten om te onderhandelen met de speler ligt dan exclusief bij één team. Als ze niet tot een contract komen dan traden ze die rechten voor picks of een speler. Hij is dus niet vogelvrij zoals een normale UFA dat wel is. Je spreekt dus nooit van een FA, maar altijd een Restricted of Unrestricted Free Agent.
RFA ben je automatisch als je rookie contract is afgelopen. UFA mag je pas worden na e 27e.
Als een team trouwens nooit onderhandelt voor een nieuw contract dan wordt hij automatisch een UFA, dat is dus de uitzondering op de 27-regel. En als je 7 jaar NHL ervaring hebt. Dus het kan ook al op je 25e als je vanaf je 18e speelt.
En dat is maar beter ook. Want in zo'n free agency periode krijgen spelers echt veel te goede contracten voor wat ze eigenlijk waard zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als de Cap omlaag gaat en de cap hit niet dan komen de Fa's in de knel en dan maakt het niet wezenlijk uit of ze Restricted zijn of niet
Nu slaat het een keer de andere kant op, maar voor de Europeanen die net tegen hun NT zitten is het misschien wel beter om naar Europa te gaanquote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef Katth het volgende:
[..]
En dat is maar beter ook. Want in zo'n free agency periode krijgen spelers echt veel te goede contracten voor wat ze eigenlijk waard zijn.
Als je alleen voor de knaken speelt wel natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu slaat het een keer de andere kant op, maar voor de Europeanen die net tegen hun NT zitten is het misschien wel beter om naar Europa te gaan
Zou juist zeggen dat je voor minder knaken meer kans hebt op de OSquote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je alleen voor de knaken speelt wel natuurlijk.
Nicequote:Op maandag 29 juli 2013 19:30 schreef drx86 het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een NY Rangers 3rd jersey (liberty white) maat s.
Leuk om cadeau te geven aan een jonger iemand om hem of haar enthousiast te maken over ijshockey.
Wil er alleen de verzendkosten voor terug. Stuur bij interesse maar een PM.
BIj maat L had ik hem direct van je overgenomen. Helaas.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:30 schreef drx86 het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een NY Rangers 3rd jersey (liberty white) maat s.
Leuk om cadeau te geven aan een jonger iemand om hem of haar enthousiast te maken over ijshockey.
Wil er alleen de verzendkosten voor terug. Stuur bij interesse maar een PM.
Bij een officiele replica is maat M mij eigenlijk al te groot en ik ben 1,89.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef emokid het volgende:
[..]
BIj maat L had ik hem direct van je overgenomen. Helaas.
Ha, echt? Ik ben dat ook namelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:19 schreef Katth het volgende:
[..]
Bij een officiele replica is maat M mij eigenlijk al te groot en ik ben 1,89.
Trouwens een heel behoorlijk lijstje om je team mee aan te vullenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
New York Rangers 1. Derek Stepan (F) 48 18 26 44 12 | 1990-06-18 183 76 R
Toronto Maple Leafs 2. Nazem Kadri (F) 48 18 26 44 23 | 1990-10-06 183 84 L
New York Islanders 3. Brad Boyes (F) 48 10 25 35 16 | 1982-04-17 185 87 R
Buffalo Sabres 4. Cody Hodgson (F) 48 15 19 34 20 | 1990-02-18 183 86 R
Columbus Blue Jackets 5. Vinny Prospal (F) 48 12 18 30 32 | 1975-02-17 188 90 L
Toronto Maple Leafs 6. Cody Franson (D) 45 4 25 29 8 | 1987-08-08 196 96 R
Detroit Red Wings 7. Damien Brunner (F) 44 12 14 26 12 | 1986-03-09 180 83 R
Phoenix Coyotes 8. Mikkel Bødker (F) 48 7 19 26 12 | 1989-12-16 180 91 L
Anaheim Ducks 9. Teemu Selänne (F) 46 12 12 24 28 | 1970-07-03 183 91 R
St. Louis Blues 10. Alex Pietrangelo (D) 47 5 19 24 10 | 1990-01-18 193 93 R
Vancouver Canucks 11. Mason Raymond (F) 46 10 12 22 16 | 1985-09-17 183 83 L
Washington Capitals 12. Marcus Johansson (F) 34 6 16 22 4 | 1990-10-06 181 82 L
Ik hoef alleen maar Teemu in mijn teamquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Trouwens een heel behoorlijk lijstje om je team mee aan te vullenDe meesten hiervan kun je zo in je eerste 2 lines zetten.
Iemand? Hij ligt hier maar stof te happen in de kast, zonde!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:31 schreef drx86 het volgende:
Mij is die ook net te klein, vooral de mouwen. Ligt misschien ook aan het oude model daar mijn witte away jersey maat S me goed past.
ik had verwacht dat er al gereageerd was!!!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:32 schreef drx86 het volgende:
[..]
Iemand? Hij ligt hier maar stof te happen in de kast, zonde!
Dikke overpay zeker, maar St. Louis heeft cap space genoeg voor Pietrangelo. Hij is nog maar 23 en gaat echt niet meer dan 5M krijgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 04:31 schreef emokid het volgende:
Blues verlengen Bouwmeester met 5 jaar voor.. $27m. Ze hoefden alleen maar even te googlen naar zijn periode in Calgary en wat voor gigantische overpay dat was. Nu krijgt hij weer zo'n flink contract, maar voor wat?
Pietrangelo hebben ze ook nog niet eens verlengd, hun franchise verdediger zowat. Die gaat dus ge-offer sheet worden.
Wat vind je van de $6m die Pavelski kreeg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:43 schreef nyny83 het volgende:
Zoveel spelers in de NHL die dikke contracten krijgen op basis van hun naam/hype ipv hun prestaties
Wel redelijk. Scoort al jaren consistent en is op meerdere vlakken belangrijk voor het team.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat vind je van de $6m die Pavelski kreeg?
PM!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had verwacht dat er al gereageerd was!!!
ik heb wel interesse ja
Te laat met je edit, ik had je pornopic al gezien.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Te laat met je edit, ik had je pornopic al gezien.
Wat zijn dan de opties voor zo'n RFA? Mag hij dat contract weigeren en dan voor een ander team gaan spelen als er nog meer interesse is?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:11 schreef Katth het volgende:
[..]
Een team zal dus automatisch altijd een offer sturen aan een RFA. Ook al is dit een contract van 1 Dollar.
Stubhub lukt altijd wel, maar als je toch gaat kan je net zo goed kopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:48 schreef Katth het volgende:
Heb van de week trip naar New York geboekt in de 1e week van maart. De Rangers spelen die week 2x thuis tegen Bruins en Maple Leafs. Nu kan ik al tickets kopen via Stubhub, maar wat is het beste om te doen? Hoor ook best veel dat mensen pas kaartjes kopen als ze daar zijn via Ebay.
Probleem is dat ik eerst mijn zusje nog moet overtuigen om mee te gaan. Als tickets 80-100 Dollar pp. zijn, is dat wel lastigquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stubhub lukt altijd wel, maar als je toch gaat kan je net zo goed kopen
Dat zinnetje, niet zozeer wat je zegt, doet mij wel een beetje vrezen voor de Nederlandse media als hij straks debuteert. Bij elke aanraking van de puck ga je straks headlines zien als "Nederlander geeft assist in NHL wedstrijd!", "Nederlander op de vuist in een NHL wedstrijd!".quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je naar de Isles gaat heb je ook nog best een kans om een Nederlander te zien spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |