abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:06:54 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128628938
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_128629225
Ff rondje gewandeld met O+ ,hij moest er even uit, en een ijsje gehaald. Tis bewolkt maar wel warm.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128629956
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Californium het volgende:
Ff rondje gewandeld met O+ ,hij moest er even uit, en een ijsje gehaald. Tis bewolkt maar wel warm.
bij ons was het ook veel zonniger dan in Ehv, maar daar begon het nu ook echt open te trekken.

Nu weer terug. Via Breda en schiphol. Hoef ik iig niet met de bus.
compact en kleverig.
pi_128630028
Waar moet je heen JB?
pi_128630105
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:47 schreef Californium het volgende:
Waar moet je heen JB?
Lelystad, normaal via Utrecht, maar erzijn werkzaamheden aan het spoor.
compact en kleverig.
pi_128630148
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Lelystad, normaal via Utrecht, maar erzijn werkzaamheden aan het spoor.
Pff.... wat een end!
pi_128630263
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef Californium het volgende:

[..]

Pff.... wat een end!
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.

En ik ga dus altijd eten in de trein :') sta ik op t station te wachten, haal ik een koek ofzo, en dan denk ik: volgende keer doe ik dat niet! En dan doe ik het toch weer...
Is echt al vijf jaar een gewoonte ofzo, op de een of andere manier. :')
compact en kleverig.
pi_128630383
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.

En ik ga dus altijd eten in de trein :') sta ik op t station te wachten, haal ik een koek ofzo, en dan denk ik: volgende keer doe ik dat niet! En dan doe ik het toch weer...
Is echt al vijf jaar een gewoonte ofzo, op de een of andere manier. :')
:D ik ken het! Al dat lekkers is verleidelijk! Tegenwoordig hebben ze bij de kiosk van die wraps met falafal / hummus die heeeel lekker zijn :9. Dat is tegenwoordig mijn nieuwe treinverslaving en niet eens heel ongezond :P
pi_128631426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Californium het volgende:

[..]

:D ik ken het! Al dat lekkers is verleidelijk! Tegenwoordig hebben ze bij de kiosk van die wraps met falafal / hummus die heeeel lekker zijn :9. Dat is tegenwoordig mijn nieuwe treinverslaving en niet eens heel ongezond :P
ik heb een salade als avondeten gekocht, maar nu heb ik maltezers ;(

Ik moet die stomme gewoonte aan de kant zetten, dit slaat nergens op :')
compact en kleverig.
pi_128631559
Per: ik vind het jurkje ook niet mooi. Maar wij zijn verschillende types, dus misschien staat hij je super!

Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ) :o , twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale *O*
  FOK!fotograaf vrijdag 5 juli 2013 @ 19:37:45 #11
18921 freud
Who's John Galt?
pi_128631619
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Per: ik vind het jurkje ook niet mooi. Maar wij zijn verschillende types, dus misschien staat hij je super!

Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ) :o , twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale *O*
Lang leve sale EN een personal shopper... *)
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_128631738
Ik vind m wél leuk, jurkje :Y

Denk ook dat ie mij wel leuk zou staan, maar ik heb inmiddels iets van 20 jurkes ofzo :')
compact en kleverig.
pi_128631779
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:37 schreef freud het volgende:

[..]

Lang leve sale EN een personal shopper... *)
Waar zou ik zijn zonder :+
pi_128631836
Maat 28 btw! *O*
compact en kleverig.
pi_128631942
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maat 28 btw! *O*
:o hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_128632132
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:')
pi_128632156
Wij zitten hier om en om allerlei lekkere koekjes / ijsjes / snoepjes te roepen want we hebben snaaizin, maar ik wil niet naar de winkel en O+ kan nog niet zover fietsen / lopen. Misschien maar goed ook! :')

En een *O* voor de maat 28 *O*.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:57:27 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128632214
Gympies zien An? Adidasjes O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef V1z0R het volgende:
Mooi voor in de gang :+
[ afbeelding ]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!" :D

Vissticks (Kanyeee) met salade vandaag *O* Zon *O* Luie dag genomen @ work :@ *O* :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_128632671
Hele dag op de boot gezeten, vit D overdosis :P
Nu helemaal rozig en moe O+

Ik vind het wel een leuk jurkje Perr!
Be someone that makes you happy
pi_128632722
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!" :D

Vissticks (Kanyeee) met salade vandaag *O* Zon *O* Luie dag genomen @ work :@ *O* :D
Ik zal ze later posten. Even kijken wanneer. We zitten nu lekker in een cafetje en morgen gaan we twee dagen naar het huisje van schoonouders O+
pi_128633558
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:55 schreef An24 het volgende:

[..]

:')
Vaiz: voor al je ondermaatse grollen die je liever niet hoorde/gelezen had :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D en ^O^ voor je luie dag!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 20:39:36 #22
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128634036
Hallo! Alles goed hier?

Rome O+ ik was alleen zo stom op flipflops te lopen en had na twee uur lopen dus al blaren onder m'n grote tenen :') nu morgen eens op zoek naar fatsoenlijke sandalen, ook geen straf :P

Tis hier wel briljant weer O+ Dadelijk nog even lekker borrelen O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:13:30 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128635749
Klinkt heerlijk Dido *O*

Leven op kleine voet V1 :Y

Trusten :(
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:15:06 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128635837
Geniet ervan Didldido! *O*

An, huisje O+ ^O^ Leuk!

Taminabun is maf :') *CROSST DOOR HUISKAMER --> CRASH IN HOK --> REPEAT*
pi_128636074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geniet ervan Didldido! *O*

An, huisje O+ ^O^ Leuk!

Taminabun is maf :') *CROSST DOOR HUISKAMER --> CRASH IN HOK --> REPEAT*
Zoals beloofd, toch vrij snel: schoenen en broek :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit of zwart dragen volgende week :? Vind ze allebei leuk :P
pi_128636150
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo! Alles goed hier?

Rome O+ ik was alleen zo stom op flipflops te lopen en had na twee uur lopen dus al blaren onder m'n grote tenen :') nu morgen eens op zoek naar fatsoenlijke sandalen, ook geen straf :P

Tis hier wel briljant weer O+ Dadelijk nog even lekker borrelen O+
Heerlijk. Genieten dus O+
pi_128636223
Als ze smerig mogen worden, wit natuurlijk! ^O^

Oh, en een muchos plezieros voor el Didostein natuurlijk :Y
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:23:41 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128636255
Smerig --> zwart :D

En leukleuk! *O* Mooie broek + figuurtje :7

Ik liep langs een niet-zo-vriendelijke winkelruit in slonsmodus :') oO<
pi_128636333
Mooi Figuur An! En mooie broek! :Y

Ik heb geen idee wat je gaat doen, maar als ze smerig gaan worden zou ik gaan voor zwart!
pi_128636414
pi_128636574
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Californium het volgende:
Mooi Figuur An! En mooie broek! :Y

Ik heb geen idee wat je gaat doen, maar als ze smerig gaan worden zou ik gaan voor zwart!
Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het worden :+

En dank voor de complimenten :Y
  vrijdag 5 juli 2013 @ 21:32:00 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128636696
Zwarte schoenen
En ik vind het een leuk jurkje voor werk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_128638163
Noes!

Krijgen net te horen dat we misschien niet kunnen verhuizen per 1 augustus of dat we de woning helemaal niet meer kunnen huren :'(

Godver! Was blij dat we eindelijk van dat huis zoeken en verhuizen zooi afwaren :'(

Stom stom stom
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:00:50 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128638229
quote:
Sanne Vogel O+

Whut? why? what? :( Californium...
Kwak
pi_128638429
We zouden gaan huren onder de leegstandswet, maar de hypotheker die wil niet meer met de eigenaar in zee omdat het huis te duur te koop zou staan. Maar het huis moet te koop staan en nog aantal regels, anders mag het niet verhuurd worden. Dus nu moet de eigenaar opzoek naar een nieuwe hypotheker, en die ook met die regeltjes werkt ofzo, maar het kan zijn dat dat niet rond is voor 1 augustus ;( :(
pi_128639348
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
*O* *O*
Ik ga trouwens nog reageren op je pm, heb het simpelweg erg druk gehad, soz!

Dido, klinkt super O+ Geniet ervan!

An, ik heb iets met witte gympen O+ Al zijn de zwarte ook tof :Y Idd even het weer afwachten maar :+

California, wat ontzettend ruk -O-
pi_128639619
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*O* *O*
Ik ga trouwens nog reageren op je pm, heb het simpelweg erg druk gehad, soz!

Dido, klinkt super O+ Geniet ervan!

An, ik heb iets met witte gympen O+ Al zijn de zwarte ook tof :Y Idd even het weer afwachten maar :+

California, wat ontzettend ruk -O-
Ik zie een reactie vanzelf verschijnen :*
pi_128639677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Californium het volgende:
We zouden gaan huren onder de leegstandswet, maar de hypotheker die wil niet meer met de eigenaar in zee omdat het huis te duur te koop zou staan. Maar het huis moet te koop staan en nog aantal regels, anders mag het niet verhuurd worden. Dus nu moet de eigenaar opzoek naar een nieuwe hypotheker, en die ook met die regeltjes werkt ofzo, maar het kan zijn dat dat niet rond is voor 1 augustus ;( :(
-O-
pi_128640547
Ik ben stiekem een beetje in paniek en ik wil heel graag huilen ;(. Gelukkig heb ik O+ die zoiets heeft van: het komt wel goed O+
pi_128640972
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Californium het volgende:
Ik ben stiekem een beetje in paniek en ik wil heel graag huilen ;(. Gelukkig heb ik O+ die zoiets heeft van: het komt wel goed O+
Rots O+
pi_128641671
idd O+

Nu maar proberen te slapen ofzo ;(
pi_128643500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het worden :+

En dank voor de complimenten :Y
Extrema O+ goede herinneringen aan O+

veel plezier. En als je schoenen goed schoon te maken zijn, zou ik voor wit gaan!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_128643556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef Californium het volgende:
idd O+

Nu maar proberen te slapen ofzo ;(
:*
pi_128644270
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Skoap het volgende:

[..]

Extrema O+ goede herinneringen aan O+

veel plezier. En als je schoenen goed schoon te maken zijn, zou ik voor wit gaan!
Ja, ik ook. Was er een aantal keer fotograaf. Dit is de eerste keer zonder een dikke camera *O*

Ik ga ook liever voor wit. Duimen op dikke zon :P
pi_128645582
Staat je goed An! Ik hou zelf niet zo van witte sneakers, maar staat hier wel goed bij! En extrema outdoor? Best goede lineup, ik zou justice en major lazer wel live willen zien..

En naar de sportschool geweest, het werd kanoen ipv pompen, maar was top!

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 06-07-2013 00:54:27 ]
  Vis een optie? zaterdag 6 juli 2013 @ 01:52:36 #46
70532 loveli
N
pi_128648505
Drukke dagen, toffe avond, zzzz...
/lief dagboek
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 6 juli 2013 @ 01:53:08 #47
70532 loveli
N
pi_128648514
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef the85mc het volgende:
Staat je goed An! Ik hou zelf niet zo van witte sneakers, maar staat hier wel goed bij! En extrema outdoor? Best goede lineup, ik zou justice en major lazer wel live willen zien..

En naar de sportschool geweest, het werd kanoen ipv pompen, maar was top!
Ik las kanon ipv kanoen :')
crap in = crap out
  zaterdag 6 juli 2013 @ 05:09:33 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128650018
Mooi klote Cali...

Weekend loveli?
pi_128650919
Mogge!

nieuwe auto klinkt goed kwakz0r ^O^

Gisteren eters gehad, heb t makkelijk gemaakt met wok. Maar dan gaan er toch wel wat veel drankjes in :@

Vandaag naar de beschaving! Is een plan van gister, dus vrij spontaan maar het weer is mooi en er komen leuke dingen :)
pi_128651400
2 chocolade broodjes :@

Warm O+
Ja doei.
pi_128651693
Als je ouder wordt, kun je dan niet meer uitslapen of zo? Of heb ik dat gewoon van m'n pa?

Half 8 was ik alweer klaarwakker }:|
pi_128652666
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hahahahaha
Worry is a misuse of imagination
pi_128653304
MC ik wil dat bootje wel zien :)
pi_128653374
Zo! Rust is beetje wedergekeerd. Tis nog steeds mooi kut, maar komt wel goed, maandag eens even bellen over de opties; wachten en hopen of iets anders zoeken.

Mezelf een beetje opgevrolijkt met nieuwe schoenen *O* Heb de leuke groene schoenen in een ander filiaal in mijn maat gevonden en gelijk nog maar een paar ballerina's aangeschaft. Toen naar de AH voor aardbeien. En nu zweet ik me een ongeluk... :P Warm....

Nu maar weer eens aan de scriptie :)

Edit: Lijstje :9
O: muesli met kwark
L: omelet van 3 eieren en plak kaas + tomaatje
D: taco's met Wannabee gehakt (met tomaat, sla, kaas)
Ts: aardbeien, abrikozen, asperges, klein beetje citroensorbetijs :9

[ Bericht 22% gewijzigd door Californium op 06-07-2013 12:24:51 ]
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:47:56 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128654556
Calo aardbeien en schoeisel *O* Weer meer zen? :*

Opruimwoede vandaag! :P Gebeurt niet vaak dus even misbruik van maken :') Dat dacht de kledingkast vast ook toen ie besloot mijn grootste plank schuin naar beneden te laten lazeren zodat alles wat opgevouwen was op een berg lag _O- Om erbij te kunnen de kant van vriendje dichtgedaan, knalt die plank er ook uit }:| Is nu wel meer opgeruimd, dat wel :')
pi_128654674
Ik zit ook al weer aan de scriptie, toch altijd meer werk dan je van te voren denkt.. Maar goed, eind is echt in zicht. Hopelijk is het vanavond ook nog mooi weer, dan ga ik lekker een stukje fietsen in het bos! Nu al zin in!
pi_128654722
Bedankt voor je PM :)!
pi_128654836
Ik ben weer meer zen O+ met mijn

pi_128654852
Lijstje:
O: 3 kleine bth; 2x kaas en 1x tomaat
B: 11 km wandelen
L: omelet 1 ei en courgette/ plakje bacon, kom minestrone
T: gebakken perzik met honing en ricotta
S: pump
T: bakje kwark met appel en pitjes
D: garnalen, rauwkost en stokbrood met aioli
  zaterdag 6 juli 2013 @ 13:03:44 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128654955
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Californium het volgende:

[ afbeelding ]
:D _O_
pi_128655312
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Californium het volgende:

[ afbeelding ]
:D

Lijstje:

O: roggebrood met hummus en tomaat, verse jus
L: volkoren zuurdesem stokbrood, stuk met tomaat en een stuk met jam, fanta
D: Bbq: kabeljauw, garnalen, kipsate, runderburgers, groentenspiesjes, sausjezzzz en stokbrood :9 met rose natuurlijk O-)
pi_128656887
Lekker lijstje Perr :9 en _O_ voor de S vandaag
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef An24 het volgende:

[..]

:D

Lijstje:

O: roggebrood met hummus en tomaat, verse jus
L: volkoren zuurdesem stokbrood, stuk met tomaat en een stuk met jam, fanta
D: Bbq: kabeljauw, garnalen, kipsate, runderburgers, groentenspiesjes, sausjezzzz en stokbrood :9 met rose natuurlijk O-)
Groentespiesjes :') ;)
pi_128656944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef Probability het volgende:
Bedankt voor je PM :)!
Graag gedaan!

Net geluncht. Had zoutarm broid gekocht van de appie. Daar zit dus helemaal geen zout in. Dat is toch best wennen qua smaak, of beter, geen smaak..
pi_128657633
We zijn op de beschaving :)
Mooi weer ervoor!
pi_128657775
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Lekker lijstje Perr :9 en _O_ voor de S vandaag

[..]

Groentespiesjes :') ;)
Thanks! De S was ook wel weer eens nodig... :')

Nu moed aan het verzamelen voor de pump!
pi_128658271
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
We zijn op de beschaving :)
Mooi weer ervoor!
Is dus een festival :D dacht al, Puff is toch altijd tussen de mensen!? :')
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:28:57 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128658382
*crash*
Kleren uit, Hertog Jan Weizerner, tuin, zon, laptop...
Even zitten, drukke dag op het werk, is niet erg maar ook nog overwerken vind ik wat overdreven.
Zal nog eens met een collega ruilen :')
pi_128658395
:D maar nu lekker genieten uniekje! ^O^
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Thanks! De S was ook wel weer eens nodig... :')

Nu moed aan het verzamelen voor de pump!
Ik was vanmorgen al productief zat dus ik heb even geskipped :@ gekneusde rib hield me ook iets tegen.
Maar huis is schoon, balkon is Beetle-proof (dacht ik vorige keer ook), nieuw Bourne boek aan het lezen geweest in de zon, stuk of wat potjes LoL, 2 broodjes biefstuk achter de kiezen :@ (met rucola, tomaat, mozzarella, olijven, pesto en klein scheutje balsamico)

Waarvoor trouwens nog dank! _O_ mozzarella even in balsamico laten weken :9~

[ Bericht 9% gewijzigd door V1z0R op 06-07-2013 15:35:43 ]
pi_128658474
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:35:06 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128658620
Perr, vind jou lijstje heerlijk!

Beetje uitgeslapen V1?

List:
O: kwark/vla/rode bessen/basterdsuiker
T's: hele komkommer, halve paprika, 200 gr wortel, cup a soup snert, wilde perzik, minimars
L: 2 boterhammen met gegrilde biefstuk stukjes, rode peper, paprika, bosui en tomaat :9 Cup a soup tomaat, gekookt ei.
T's: wilde perzik, granny smith, paar dropjes, 200 gr aardbeien, beker melk
D" Bloemkool, pasta met kaas en ham, spinazie, gebakken kabeljauw
T: rode besjes ofzo
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:36:15 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128658679
Pijnlijk zo'n gekneuse rib, bah
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:42:41 #72
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128658897
Mozzarella in balsamico :9~ dat gezegd hebbende: honger!! Dadelijk eens wat te eten zoeken.

Nu even in hotel om voeten te wassen en schoenen te wisselen, ga mooi de rest van de trip op m'n Nikes lopen, want wat een voetenellende tot nu toe. Grr! Wel net naar Castle Sant' Angelo geweest, wat Assassins Creed-spelers wel zullen kennen :P

Oh, en ik voel me vies en dik, bevorderlijk voor de vakantiestemming :P ga nu toch maar even van genieten en als ik terugkom de rem er weer op :Y
And eternity in an hour.
pi_128658998
Concentreren op wat telt, Dido :Y en muschos plezieros nog effies. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, vind jou lijstje heerlijk!

Beetje uitgeslapen V1?

List:
O: kwark/vla/rode bessen/basterdsuiker
T's: hele komkommer, halve paprika, 200 gr wortel, cup a soup snert, wilde perzik, minimars
L: 2 boterhammen met gegrilde biefstuk stukjes, rode peper, paprika, bosui en tomaat :9 Cup a soup tomaat, gekookt ei.
T's: wilde perzik, granny smith, paar dropjes, 200 gr aardbeien, beker melk
D" Bloemkool, pasta met kaas en ham, spinazie, gebakken kabeljauw
T: rode besjes ofzo
Nope, krappe 7u slaap gehad. Wel een rustige nacht gehad want werd gewoon wakker op m'n buik.
Levert dan wel wat op, zo'n dag :+

Jouw knie dus weer prima zoals ik meekreeg?! (zag een FB-post) ^O^

Ik ben ook veel te aardig wat betreft LoL-honour system, ik bij PvPpotjes maar +'jes geven en echt geen een terug }:|
Met 1 AFK winnen we
Met 1 feeder die expres doet winnen we

Geweldige potjes maar ik wil +'jes terug! :')
pi_128659235
+++++++ voor V1 ;)
pi_128659306
Vanochtend flink stuk gewandeld met goed gezelschap ;) en verder op t balkon gezeten. Boek 1 uitgelezen en boek 2 halverwege nu. Ondertussen al wat ont-wit :P

Vanavond lekker de stad in O+
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:56:32 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128659466
Zal binnenkort weer es met je spelen V1zmans, dan krijg je plusjes van moi :+
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:58:17 #77
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128659537
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:52 schreef Nallie het volgende:
Vanochtend flink stuk gewandeld met goed gezelschap ;) en verder op t balkon gezeten. Boek 1 uitgelezen en boek 2 halverwege nu. Ondertussen al wat ont-wit :P

;)? :P een manspersoon? Wij gaan weer! :W
And eternity in an hour.
pi_128659829
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

;)? :P een manspersoon? Wij gaan weer! :W
Nee dan was ik niet gaan wandelen :P
Was met Perr O+
pi_128659977
Thx, Nallster O+ Jij ook al leuke dagbesteding gehad dus?

:D beetje goed weer en hele sfeer van topic draait 180 graden om :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal binnenkort weer es met je spelen V1zmans, dan krijg je plusjes van moi :+
Leuk! ^O^

Was zelf ook beetje roestig, maar awesome potje met Lulu als supp tussendoor en ging weer als vanouds.
(dat was dus potje met 1 afk, eerst iedereen in paniek maar toen gingen we teamfights winnen) O+ PvP
pi_128659997
Ik heb net twee reusachtige sandwiches op van turks brood, gegrilde entrecote, cheddar, bacon, ailoli, sla, tomaat en augurken, fles cider is ook al bijna leeg *burp* :P

Nu even snoozen in de tuin :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  zaterdag 6 juli 2013 @ 16:23:00 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128660384
Wat heerlijk Novem!

Wandelen O+ Me wants maar te moe.

Heel Holland bakt aan het kijken, vind het zo'n leuk programma. Ze maken nu een chocoladetaart, die lust ik toch niet :P
  zaterdag 6 juli 2013 @ 16:49:14 #82
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128661463
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Novem het volgende:
Ik heb net twee reusachtige sandwiches op van turks brood, gegrilde entrecote, cheddar, bacon, ailoli, sla, tomaat en augurken, fles cider is ook al bijna leeg *burp* :P

Buikje vol en nu slapen :D .

Best erg hoor...
pi_128661730
quote:

Nu baal ik dat ik geen bacon heb gebruikt :P
pi_128661734
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Buikje vol en nu slapen :D .

Best erg hoor...
Dat heet relaxen!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 16:55:17 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128661765
Lijstje
S. 35 min crosstrainer
O. Boterham kaas, boterham boter
L. 3 stukjes brood met boter + gegrilde kipfilet met bacon + nog een stukje kip + salade van sla, mango, huttenkase, koriander, munt, limoen, komkommer + gegrilde wortel en courgette met zaziki + gegrilde kaas + stukje cake
T. Nectarine

D. Weet ik nog niet.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 16:55:42 #86
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128661783
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat heet relaxen!
Dan verschillen jij en ik van mening daarover. Relaxen vind ik heel iets anders.
pi_128661883
Volgens mij beetje onbesproken slank-consensus wat betreft de zaterdagmiddaglunch :D lekker :9~
pi_128662021
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij beetje onbesproken slank-consensus wat betreft de zaterdagmiddaglunch :D lekker :9~
Ik kom net uit bed, maar ik begrijp dat ik nu dus een enorme lunch (of ontbijt of avondeten, ik weet nooit zo goed hoe ik die maaltijden moet noemen) moet verorberen?

Die van Novem klinkt wel erg goed :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:05:51 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128662202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dan verschillen jij en ik van mening daarover. Relaxen vind ik heel iets anders.
Ik zou ook best een dutje willen doen. Gek genoeg komt het nieteens in me op om ovetdag te gaan zitten, maar toen ik hier de posts over tuin en balkon las dacht ik " verrek, ik heb ook een tuin. En een balkon! Laat ik ook eens gaan zitten en een boekje lezen ofzo"
Misschien doe ik zelfs een dutje. Best relaxed eigenlijk.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:06:24 #90
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128662227
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zou ook best een dutje willen doen. Gek genoeg komt het nieteens in me op om ovetdag te gaan zitten, maar toen ik hier de posts over tuin en balkon las dacht ik " verrek, ik heb ook een tuin. En een balkon! Laat ik ook eens gaan zitten en een boekje lezen ofzo"
Misschien doe ik zelfs een dutje. Best relaxed eigenlijk.
Slaap lekker voor straks dan!
pi_128662284
Ik heb nog een blik bruine bonen, 2 speklappen (die sinds donderdag in de marinade liggen) en kommetje salsa in de koelkast. Mijn D staat vast.

Yup 2x deze week :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kom net uit bed, maar ik begrijp dat ik nu dus een enorme lunch (of ontbijt of avondeten, ik weet nooit zo goed hoe ik die maaltijden moet noemen) moet verorberen?

Die van Novem klinkt wel erg goed :9
Als ik een beetje goed gok heb jij balkon op 't westen dus ik zeg ja, een goede en lekkere O op 't balkon :9

Die van novem klinkt inderdaad goed }:| nu lijkt die van mij als de euroshopper-variant :')
pi_128662453
Ik weet niet waarom ik zo enthousiast ben, maar *O*
pi_128662526
Wij ontbeten pas om half 12, dus geen lunch hier. Straks wel flamkuchen! Nu zo eerst eens sporten...
pi_128662527
O : 2 Italiaanse bollen (1 met filet americain, andere grilworst )
L : kopje ossenhaartsoep
T : Yofruit sultana aardbei reep
D : kipsate met satesaus, sambal, boontjes en iets over de boontjes (speciaal voor boontjes gemaakt)
S : vanavond 30-40 min hardlopen .
T : ???
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:22:48 #95
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128662699
Telt balkon verven ook als sport? Holy crap wat een werk.. :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_128662825
Wat een topweer vandaag! Heb de planning omgegooid en ben net rondje op de mtb gegaan. Ging top!
Zonnetje is hier net van t balkon af, maar nog steeds lekker buiten zit weer :) En mijn benen zijn nu ook iets minder glow-in-the-dark wit 8-)
pi_128662924
Ik vind fietsen leuker dan hardlopen, kan ik ook 30 min gaan fietsen? Ipv 30 min lopen ? Of is 30 min fietsen te weinig
pi_128662990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik vind fietsen leuker dan hardlopen, kan ik ook 30 min gaan fietsen? Ipv 30 min lopen ? Of is 30 min fietsen te weinig
Compleet andere beweging en techniek, en inderdaad je zult iets langer moeten fietsen om hetzelfde als met 30min hardlopen te verbranden.
Maar ben voor het doen wat je leuk vind in tegenstelling tot bewegen met tegenzin. ^O^
pi_128663082
Hmm oke!
Dan ga ik even een fiets app zoeken zoals Runkeeper voor het rennen is.
En maakt het uit als ik op een normale fiets fiets?

E : crosstrainer kan ik ook doen natuurlijk!
pi_128663259
Je kunt ook fietsen zonder apps ;) en gewone fiets is geen probleem. Alleen versnellingen zijn handig, maar niet noodzakelijk.
En in het begin is hardlopen intensiever dan fietsen, maar het voordeel van fietsen is dat het minder blessuregevoelig is waardoor je langer kunt trainen en dus meer kunt verbranden.
pi_128664025
Goeiemorgen oO<. Tijd voor ontbijt: panini met brie, spek en honing O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_128664316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef V1z0R het volgende:
:D maar nu lekker genieten uniekje! ^O^

[..]

Ik was vanmorgen al productief zat dus ik heb even geskipped :@ gekneusde rib hield me ook iets tegen.
Maar huis is schoon, balkon is Beetle-proof (dacht ik vorige keer ook), nieuw Bourne boek aan het lezen geweest in de zon, stuk of wat potjes LoL, 2 broodjes biefstuk achter de kiezen :@ (met rucola, tomaat, mozzarella, olijven, pesto en klein scheutje balsamico)

Waarvoor trouwens nog dank! _O_ mozzarella even in balsamico laten weken :9~
:D wat ben je toch een schatje!
Lekker he, met balsamico.

Ik eet nog een extra bakje kwark, had HONGER. Nu nog ff in de zon met een boekje en dan avondeten.
pi_128664352
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:52 schreef Nallie het volgende:

*O*
pi_128664357
quote:

O+
pi_128664403
Vier op een rij, nu even boekske lezen in de zon.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 18:54:11 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128664424
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:53 schreef Perruche het volgende:
Vier op een rij, nu even boekske lezen in de zon.
Dat stond in je eerste van vier ook al, dus deze telt niet :{w.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 19:51:12 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128665681
Ben het nieuwe raam nog aan het poetsen geweest, dat moest.. Het wil niet zoals ik het wil en nu moet ik alles nog opruimen van het koken, nog dweilen en vaatwasser uitpakken, douchen en slapen..
Kan wel janken maar uit frustratie heb ik alleen maar een halve bak stroopwafeltoetje, plak cake, halve pak Scholiertjes van Lu en een paar minimarsjes naar binnen gewerkt.

Bis morgen lieve slankies, wens jullie een lekkere en mooie avond.
Ik hoor iedereen buiten lol maken (en terecht), ik ga aan de slag en slapen. Laters
pi_128665883
lijst
• 3:30 op, bakjes eten maken voor liefste
• weer naar bed
• 6:30 op
• beesten
• boodschappen
• bak zoet kwark
• 150gr chocoladezonnebloempitten
• 5,5 km hardlopen 9,9 km/u
• bodypump
• 5,5 km hardlopen 10,1 km/u
• tuinwerkzaamheden
• bak fruit met vette yoghurt
• tuinwerkzaamheden
• 1 pils
• 1 haring
avondeten:
• vooraf: noorse garnalen in 'mayonaise' van 1 eidooier, citroenazijn, paar drupjes olijfolie
• hoofd: 'lasagne' van dungesneden koolrabi, dungesneden zoete aardappel,dungesneden ui, lamsgehakt, ei, tomatenpuree en mozzarella.
• toe: gemengd fruit, slagroom (zonder suiker) en een paar eigen aardbeien
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_128665918
De honden hebben liggen rollen in een rottende paling, die op het droge is geschept bij werkzaamheden hier in de buurt. De lucht is niet te harden. Stinkhonden :D.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 juli 2013 @ 20:23:11 #110
217702 Lonaa
Honger!
pi_128666483
Honden die in dooie dingen rollen is altijd naar. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128666994
Nogal een warming up en cooling down, sig :o
  zaterdag 6 juli 2013 @ 21:17:08 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128667998
Lijstje
S. 35 min crosstrainer
O. Boterham kaas, boterham boter
L. 3 stukjes brood met boter + gegrilde kipfilet met bacon + nog een stukje kip + salade van sla, mango, huttenkase, koriander, munt, limoen, komkommer + gegrilde wortel en courgette met zaziki + gegrilde kaas + stukje cake
T. Nectarine
D. Patat met + salade (zie l.) + 30 gram halva
pi_128668286
Lijstje

O: watermeloen
T: worteltjes, koffie
L: salade met croutons, parmezaanse kaas en dressing
T: waterijsje, appel
B: ruim n uur gewandeld in t bos
D: uit: stokbrood kruidenboter, gambas in knoflook gebakken, tonijnsteak, gemengde groente, frietjes, walnotenijs met walnoten toe.

Nu niks meer, want ik zit nogal vol... En ik heb een ontzéttende dut.
compact en kleverig.
pi_128668474
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 20:40 schreef V1z0R het volgende:
Nogal een warming up en cooling down, sig :o
Ik was vooral heel warm bij de bodypump ja :').
Terugweg ging sneller dan de heenweg!?
pi_128668491
pi_128668693
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:30 schreef sigme het volgende:
Oh:
K&W / sigme's olijfboomgaard

met foto's.
Ziet er erg tof uit. Ik vroeg me wel af, heel praktisch, of jullie dan vaste hulp hebben voor de dieren in Nederland. Daar heb je nu ook een hoop werk aan.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 21:37:49 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128668714
autootje O+

blauwe yaris, 90.000 km, uit 2001. eerste eigenaar, altijd bij deze garage onderhouden. heb nog 250 euro voor de starlet gekregen, en ze bouwen gratis mijn radio in de auto volgende week (er zit een crappy inbouw in, ze bestellen een ombouwset en bouwen m gratis in) O+ wat rijdt dat zalig! en stuurbekrachtiging O+
Kwak
pi_128668780
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Ziet er erg tof uit. Ik vroeg me wel af, heel praktisch, of jullie dan vaste hulp hebben voor de dieren in Nederland. Daar heb je nu ook een hoop werk aan.
Ja, goed punt. Zonder de vaste hulp die we daarvoor hebben had dit niet gekund.
Mijn vader woont zo dichtbij dat hij het lopend afkan (en hij heeft ons die hond cadeau gedaan omdat hij een hond wou maar het niet aandurfde). Mijn moeder woont op 10 minuten rijden.
pi_128668796
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
autootje O+

blauwe yaris, 90.000 km, uit 2001. eerste eigenaar, altijd bij deze garage onderhouden. heb nog 250 euro voor de starlet gekregen, en ze bouwen gratis mijn radio in de auto volgende week (er zit een crappy inbouw in, ze bestellen een ombouwset en bouwen m gratis in) O+ wat rijdt dat zalig! en stuurbekrachtiging O+
^O^
Goed gedaan weer!
pi_128668882
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, goed punt. Zonder de vaste hulp die we daarvoor hebben had dit niet gekund.
Mijn vader woont zo dichtbij dat hij het lopend afkan (en hij heeft ons die hond cadeau gedaan omdat hij een hond wou maar het niet aandurfde). Mijn moeder woont op 10 minuten rijden.
Ah, ik snap het. Fijn hoor! ^O^
  zaterdag 6 juli 2013 @ 21:42:49 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128668896
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^
Goed gedaan weer!
thanks, en gaaf die boomgaard, je pied-a-terre en je hutje op de hei!
Kwak
pi_128669373
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik was vooral heel warm bij de bodypump ja :').
Terugweg ging sneller dan de heenweg!?
Lege maag loper :P
/jaloers :@

Maar zelfs vandaag nog niet echt veel KH's, bevalt goed dus?
pi_128669477
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lege maag loper :P
/jaloers :@

Maar zelfs vandaag nog niet echt veel KH's, bevalt goed dus?
Volgens mij krijg ik aardig wat koolhydraten binnen. Vandaag gezoete kwark & chocolade. Vaak -ook vandaag- veel fruit. Wat aardappel.

Geen graan bevalt prima!
pi_128669631
Gekocht dus, Kwak? ^O^ Yaris met dat soort specs is vrijwel altijd goede koop :Y
Distributieriem al vervangen of moet nog?
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij krijg ik aardig wat koolhydraten binnen. Vandaag gezoete kwark & chocolade. Vaak -ook vandaag- veel fruit. Wat aardappel.

Geen graan bevalt prima!
Aardig wat is 6bth en pasta als D :P
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:04:18 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128669679
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:39 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hmm oke!
Dan ga ik even een fiets app zoeken zoals Runkeeper voor het rennen is.
En maakt het uit als ik op een normale fiets fiets?

E : crosstrainer kan ik ook doen natuurlijk!
ben jij het vriendje van Adora Belle?
And eternity in an hour.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:17:16 #126
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128670091
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Gekocht dus, Kwak? ^O^ Yaris met dat soort specs is vrijwel altijd goede koop :Y
Distributieriem al vervangen of moet nog?

[..]

Aardig wat is 6bth en pasta als D :P
zit geen riem meer in, maar een ketting (ofzo?) niet nodig om te vervangen in elk geval.
ben er superblij mee, idd gekocht ja *O*

ohja, t is geen grote motor, maar wel een 16-klepper (1.3l 16V VVTI Luna editie)
Kwak
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:18:58 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128670130
Gebarbequed O+ Alles geproefd en verder merendeel bij de heren gedumpt, werkt prima :+
pi_128670874
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

zit geen riem meer in, maar een ketting (ofzo?) niet nodig om te vervangen in elk geval.
ben er superblij mee, idd gekocht ja *O*

ohja, t is geen grote motor, maar wel een 16-klepper (1.3l 16V VVTI Luna editie)
^O^

Met schuifdak?
pi_128670985
Goede deal Kwak! Fijne auto. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:47:25 #130
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128671194
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Met schuifdak?
nee, helaas.

wél airco, lichtmetalen velgen, lederen stuur en pookbekleding, metalen pedaaltjes....

het voelt zó luxe! ben mijn lieve tante zó dankbaar!
Kwak
pi_128671434
Bij oude auto's is een schuifdak sowieso geen aanrader, rubber gaan rotten -> lekkage en altijd beslagen ruiten in de winter :')

Klinkt als een goede deal Kwak! ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128672584
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
Bij oude auto's is een schuifdak sowieso geen aanrader, rubber gaan rotten -> lekkage en altijd beslagen ruiten in de winter :')

Van de winter waren onze ramen van de binnenkant bevroren. Niet echt praktisch!
pi_128672825
Ohja, de herinneringen aan het krabben van de ruiten in de auto. De goede oude tijd :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 6 juli 2013 @ 23:43:41 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128673177
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ohja, de herinneringen aan het krabben van de ruiten in de auto. De goede oude tijd :+
mijn starlet had scheurtjes in het dak, ik moest ook altijd krabben aan de binnenkant :')
Kwak
pi_128673321
Wat een leuke berichten allemaal!

Hier ook een mooie dag gehad, wel festivaleten, maar ook veel rondgesjouwd.
  zondag 7 juli 2013 @ 05:10:45 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128677281
Wat fijn Kwak!

En je uit eten klinkt heerlijk Jamies.

Kwark/vla/suiker/aardbeien/rode bessen.... NOM.
pi_128677311
Dat is een lekkere combinatie, uniekhoorn :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128677537
Wij gaan maar weer eens naar de huisartsenpost ;(. Even een domme assistente over de balie heen trekken indien nodig. Blijkbaar is het heel normaal als iemand drie weken in het ziekenhuis heeft gelegen vanwege sommige klachten en deze weer terugkomen en vrij abnormaal dat wij daarom in paniek schieten ofzo :{
  Vis een optie? zondag 7 juli 2013 @ 07:58:35 #139
70532 loveli
N
pi_128677557
Uitslapen O+
crap in = crap out
pi_128677817
Was het maar zo'n feest..
  zondag 7 juli 2013 @ 08:55:02 #141
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128677825
:W

Mooie dag weer. Gistermiddag wat regen en onweer, maar daarna was het wel heerlijk koel op straat O+. Zo even ontbijten en dan weer wat dingetjes bekijken. Heerlijk chill dit. We hoeven alleen amper naar het toilet, terwijl we best veel drinken. Nog meer drinken dan, blijkbaar :')
And eternity in an hour.
pi_128677917
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 07:58 schreef loveli het volgende:
Uitslapen O+
^^
pi_128678007
Mogge!
Uitslapen O+
  Vis een optie? zondag 7 juli 2013 @ 09:26:07 #144
70532 loveli
N
pi_128678055
Koffiemomentje O+

*stofzuiger pakt*
crap in = crap out
  zondag 7 juli 2013 @ 09:32:32 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128678113
*stapt in auto richting designer outlet roermond

Hoop om 14.00 uur terug te zijn met twee wat modernere pantalons. Wat er nu in mijn kast hangt kan niet meer qua model.
pi_128678137
Leuk Tink!

Planning:
O: boterham avocado, gekookt ei, croisant
S: combat + buikspieren
L: omelet met tomaat, champignon en spinazie met stukje stokbrood
T: Nectarine met ricotta
D: viskoekjes met broccoli
pi_128678325
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
*stapt in auto richting designer outlet roermond

Hoop om 14.00 uur terug te zijn met twee wat modernere pantalons. Wat er nu in mijn kast hangt kan niet meer qua model.
Leuk! Ze hebben wel aardige winkeltjes daar.

Lekker lijstje Per!

Uitslapen O+
pi_128678595
Zo happy: Freud heeft yoga voortgangfoto's gemaakt en het is gelukt om die ambalans met tenen los :') er op te krijgen. Ook heb ik nu een foto van mijn eerste hoofdstand-schorpioen. Het ziet er nog niet uit, maar nu weet ik precies waar ik aan moet werken *O*
  zondag 7 juli 2013 @ 11:34:53 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128679937
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 10:15 schreef An24 het volgende:
Zo happy: Freud heeft yoga voortgangfoto's gemaakt en het is gelukt om die ambalans met tenen los :') er op te krijgen. Ook heb ik nu een foto van mijn eerste hoofdstand-schorpioen. Het ziet er nog niet uit, maar nu weet ik precies waar ik aan moet werken *O*
Ergens te bewonderen? *O*
pi_128680015
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ergens te bewonderen? *O*
Nog niet, als ik weer thuis ben kijken wat postable is O-)
pi_128680236
Zit jullie niet echt mee Calif :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef _aurum_ het volgende:

:@
Had in m'n ZX uit '92 een schuifdak maar geen last van gehad.

God wat voelde dat luxe een elektrisch dakraam, zelfs m'n ouders hadden dat niet :')
pi_128681162
Uitslapen O+ Om half twaalf werd ik wakker gemaakt door Martijn. Had hij eitjes voor me gebakken O+

Nu gaan douchen, aankleden enzo. En dan met de mini op pad, stukje wandelen in het bos ofzo. :s)
pi_128681757
Oh, wij hebben er trouwens een kat bij. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar is een viavia-kat. Kan zijn dat hij nog teruggaat naar z'n baasje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128681838
Bob :D
pi_128681875
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 12:41 schreef V1z0R het volgende:
Bob :D
:Y O+
pi_128682076
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wij hebben er trouwens een kat bij. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar is een viavia-kat. Kan zijn dat hij nog teruggaat naar z'n baasje.

SPOILER
Jeutje, Bob heeft inderdaad nul knappe genen meegekregen :D Maar wel O+
  zondag 7 juli 2013 @ 13:35:35 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128683764
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 09:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Leuk! Ze hebben wel aardige winkeltjes daar.

Weet ik, 90% van mijn kledingkast komt daar vandaan :P

Edit: ik lieg. 50%. Er komt ook een groot deel uit amerikaanse outlets.
Kan helaas slechr slagen vandaag. Oogst tot nu toe
* rood colbert
* wit bloesje
* witte bh
* zwarte stay up

Ik kwam echter voor 2 lichtgekleurde en flatterende broeken en turquoize ( hoe schrijf je dat?) pumps.

Nu lunch: courgettesoep en zalwrap.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinkepink op 07-07-2013 13:48:09 ]
  zondag 7 juli 2013 @ 13:36:35 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128683799
:D die tand!
pi_128684077
Wat is een stay up? :@

Gegoogled, ik O+ stay ups :D
  zondag 7 juli 2013 @ 13:45:51 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128684119
Kousen zonder jarretel, maar met plakrand.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 7 juli 2013 @ 13:49:26 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128684250
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Wat is een stay up? :@

Gegoogled, ik O+ stay ups :D
Ik ook. Panties zijn te warm en snijden in de spekkies wat er niet uitziet onder een jurk.
Jammer genoeg zijn ze wel duur.
pi_128684252
Van plan:

• O 6 x ei + 4 x bruin brood
• T 1 appel
• L geen
• D 100g zilvervliestrijst, 250g runder gehakt + tomaat
• S Sport - 25 push ups + 30 minuten thuis cardio (joggen in het huis, lol)

Rest de hele dag cola light drinken. Bmi is 24 en bmr zal vast rond de 2600-2900 zitten, want ik sport 4-6 keer per week 30 minuten per keer.

And here we go. Succes iedereen!
pi_128684391
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef DefinitionX het volgende:
Van plan:

• O 6 x ei + 4 x bruin brood
• T 1 appel
• L geen
• D 100g zilvervliestrijst, 250g runder gehakt + tomaat
• S Sport - 25 push ups + 30 minuten thuis cardio (joggen in het huis, lol)

Rest de hele dag cola light drinken. Bmi is 24 en bmr zal vast rond de 2600-2900 zitten, want ik sport 4-6 keer per week 30 minuten per keer.

And here we go. Succes iedereen!
:o waarom binnen joggen het is zo lekker weer buiten!
  zondag 7 juli 2013 @ 13:54:28 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128684447
Waarom cola ipv water? En 6 eieren? Brrr. Als omelet neem ik aan?
pi_128684585
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o waarom binnen joggen het is zo lekker weer buiten!
Eerlijk gezegd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie zoiets

Ander motief: geen oordopjes/koptelefoon! Maandag maar even langs winkel, misschien dat ik dan toch durf:p.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom cola ipv water? En 6 eieren? Brrr. Als omelet neem ik aan?
Zoete tand. Heerlijk die eieren trouwens, totaal maar 480 calorieen o.i.d. Als je gaat low carben zeker eieren doen (y). Soms omelet soms niet.

Wel een appel bij doen wants anders krijg ik constipatie, bleh.
pi_128684638
Lijstje:

O: Dove caramel uit de automaat van SEH
L: biobroodje met eiersalade
T: cappucino
Nu slapen.

SPOILER
pi_128685253
Beetje weinig dan als je BMR zo hoog is DefinitionX :? Zeker dat je BMR en onderhoud niet door elkaar hebt?
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Panties zijn te warm en snijden in de spekkies wat er niet uitziet onder een jurk.
Jammer genoeg zijn ze wel duur.
De investering wel waard :Y
pi_128685497
Update:
O: bth avocado, gekookt ei, croissantje
B: duizend keer de trap op en neer om orde in de chaos te scheppen
T: rijstwafel pindakaas
S: combat
L: 250 gr kwark met appel en aardbei, 2 rijstwafels kaas
T: ?
D: viskoekjes met broccoli

ik wil nog perzikken met ricotta maken en broodpudding maar ik kan niet alles eten :')
pi_128685557
Bob! Wat een kat, stamt sowieso af van de sabeltandtijger :D
En definitionX, groenten, fruit? Je D klinkt niet echt lekker. Rijst met gehakt.. Is het hongerzomer ofzo is dit het nieuwe scheurbuik dieet?
pi_128685580
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Californium het volgende:
Lijstje:

O: Dove caramel uit de automaat van SEH
L: biobroodje met eiersalade
T: cappucino
Nu slapen.

SPOILER
Doet je kerel aan KT? Zo nee, zorg dat 'ie het doet!
De rugspieren trainen bij rugpijn scheelt zoveel...
BOR, cable-rows, DL en lat pull-down.
Niet zeker of DaD meeleest maar die kan het ook bevestigen

Heeft mijn rugpijn compleet verholpen. Daarvoor moest ik elke dag ergens aan hangen om de zoveel tijd en was het een constante strijd om de dag uit te houden achter het bureau.
Goed hard matras hielp ook, net als slapen zonder hoofdkussen.
pi_128685836
Hiermee bmr berekend: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php

Bmr is toch onderhoud....? :o

Vind een appel en 4 tomaten per dag wel genoeg voor fruit/groente. Geen klachten . In fruit zitten daarbij wel veel calorieen. Hebben jullie ideeen voor low fruit calorieeen? Met cal.waarde natuurlijk! :)

quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef the85mc het volgende:
Bob! Wat een kat, stamt sowieso af van de sabeltandtijger :D
En definitionX, groenten, fruit? Je D klinkt niet echt lekker. Rijst met gehakt.. Is het hongerzomer ofzo is dit het nieuwe scheurbuik dieet?
100g rijst = 375kcal
250g gehakt = 625kcal

Geen honger zomer dus.
pi_128686121
Half om half gehakt? Magere runder of lamsgehakt zijn goede opties.
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef DefinitionX het volgende:
Hiermee bmr berekend: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php

Bmr is toch onderhoud....? :o

Vind een appel en 4 tomaten per dag wel genoeg voor fruit/groente. Geen klachten . In Fruit zitten daarbij wel veel calorieen. Hebben jullie ideeen voor low fruit calorieeen? Met cal.waarde natuurlijk! :)

Nee, BMR is wat je zonder iets te doen nodig bent. Onderhoud is wat je nodig bent met iets te doen...

En nee, dat is niet genoeg, hoeft niet a la uniek een kilo weg te werken maar gooi er wat variatie in.
Supermarkten hebben vaak familie-porties in de aanbieding, gebruik die om een paar dagen je van groenvoer te voorzien. Als je bij je lunch al wat wegwerkt heb je bij je D niet een hele shitload weg te werken.
pi_128686152
Mijn planning voor vandaag

T: koffie verkeerd en een koekje
L: smoothie van kwark, melk, kersen en een appel
T: worteltjes, stuk gebak (buurvrouw is jarig) en een kop koffie
D: biefstuk, groene asperges, aardappelgratin
T: glaasje wijn of twee

Komende week wil ik wat vaker naar de sportschool baal van mezelf dat ik vandaag en gisteren niet ben geweest. Wel gisteren en eergisteren veel gelopen, daardoor baal ik wel ietsje minder :+
compact en kleverig.
pi_128686187
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Half om half gehakt? Magere runder of lamsgehakt zijn goede opties.

[..]

Nee, BMR is wat je zonder iets te doen nodig bent. Onderhoud is wat je nodig bent met iets te doen...

En nee, dat is niet genoeg, hoeft niet a la uniek een kilo weg te werken maar gooi er wat variatie in.
Supermarkten hebben vaak familie-porties in de aanbieding, gebruik die om een paar dagen je van groenvoer te voorzien. Als je bij je lunch al wat wegwerkt heb je bij je D niet een hele shitload weg te werken.
Ohhh, ja dan bedoel ik onderhoud. :p

Het is trouwens normaal rundergehakt. Mager is te duur, tenminste, bij de AH zo.

En met gehakt doe ik wel peper en zout en echt veel smaakverfijner.

Ik ga dan kijken in supermarkt als ze wat hebben wat betreft groente. Maandag voor de hele week boodschappen doen.

Zit nu watermeloen te eten ipv appel; echt delicious.
  zondag 7 juli 2013 @ 14:42:07 #175
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128686278
Voor mij een relaxdag vandaag, dus geen sporten ofzo.

Ontbijt: 2 beschuitjes met hazelnootpasta
Lunch: twee (dubbele) boterhammen met boterhamworst
Diner: Barbecue :) .
pi_128686393

Good watch. Motiverend (y). Ik had 2 jaar geleden een bmi van 30-31. Voelt goed om gezond te eten en kleding te dragen die je past. Ik ben toen 22,5kg afgevallen. :D
pi_128686874
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Ohhh, ja dan bedoel ik onderhoud. :p

Het is trouwens normaal rundergehakt. Mager is te duur, tenminste, bij de AH zo.

En met gehakt doe ik wel peper en zout en echt veel smaakverfijner.

Ik ga dan kijken in supermarkt als ze wat hebben wat betreft groente. Maandag voor de hele week boodschappen doen.

Zit nu watermeloen te eten ipv appel; echt delicious.
Goedkope opties:

Vis in blik, kunt tonijn in water kiezen als magere E-bron of makreel in olijfolie als goede vetten bom.
Spinazie is vaak goedkoop en zit boordevol awesome, diepgroen van kleur is vaak teken van hoeveel voedingswaarde erin zit.
(jaja, dooddoenertje) bruine bonen is supervoer, is bijna geen voedingsmiddel waar je meer waar voor je geld bij krijgt. Voor nog geen euro heb je een half kilo groente dat allerlei goede stoffen bevat.

Bruine bonen FTW! _O_ :6 O+

Probeer gewoon de goede aanbiedingen te vinden. Zijn vaak porties waar je een teveel aan hebt in je eentje maar dan moet je maar voor een paar dagen prepareren.

Oh, en inlezen in wat goede voedingsstoffen zijn.
Geen zin om te googlen maar loveli heeft in deze reeks paar ultieme postst gemaakt over welke vetten je wilt innemen en waarom je suikers wilt mijden.
pi_128687575
Let anders ook op lijstjes die je hier voorbij ziet komen. Is voor mij grote springplank geweest.

Oh, en loveli heeft altijd gelijk, als zij iets zegt, niet tegenin gaan want ze heeft gelijk al vind je van niet.
(wat betreft voeding en beweging)
  zondag 7 juli 2013 @ 15:26:15 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128687758
Auto's niet?
pi_128688621
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:45 schreef DefinitionX het volgende:

Good watch. Motiverend (y). Ik had 2 jaar geleden een bmi van 30-31. Voelt goed om gezond te eten en kleding te dragen die je past. Ik ben toen 22,5kg afgevallen. :D
Als je dit zo motiverend vindt, mag je wel wat aan je lijstje gaan doen. Je hebt last van obstipatie, als je geen appel eet, omdat je lijf zegt dat je niet gevarieerd eet. Ik zie dit zo vaak: korte termijn denken, maar op de lange termijn heb je juist voornamelijk groenten en fruit nodig om gezond oud te worden en op gewicht te blijven.
pi_128688674
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 15:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Auto's niet?
Nee, anders zou ik een zakenvrouw zijn }:|
pi_128690436
Lijstje:

O: omelet
T: havermoutshake
S: fitness
L: rijst, groente en kabeljauw
T: glas bietensap
T: zelfgemaakte straciatellakwark; kwark, geraspte pure chocolade en een el pindakaas
T: salade met kip en tahindressing
T: kwark

Morgen weer netjes eten, gister was errrhhhmm lekker maar niet zo gezond :D
pi_128690573
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Doet je kerel aan KT? Zo nee, zorg dat 'ie het doet!
De rugspieren trainen bij rugpijn scheelt zoveel...
BOR, cable-rows, DL en lat pull-down.
Niet zeker of DaD meeleest maar die kan het ook bevestigen

Heeft mijn rugpijn compleet verholpen. Daarvoor moest ik elke dag ergens aan hangen om de zoveel tijd en was het een constante strijd om de dag uit te houden achter het bureau.
Goed hard matras hielp ook, net als slapen zonder hoofdkussen.
SPOILER
pi_128690706
Misschien is dat al gevraagd, en misschien denk ik wat kort door de bocht, maar kan het geen (vorm van) reuma zijn? Zeker met CU (ok, het id geen Crohn, maar vind het niet zo heel vergezocht).

Overigens heb ik juist tijdens actieve ontstekingen ook rugpijnen. Maar hij heeft dus geen opvlamming? Hebben ze wel scopie gedaan?
pi_128690845
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien is dat al gevraagd, en misschien denk ik wat kort door de bocht, maar kan het geen (vorm van) reuma zijn? Zeker met CU (ok, het id geen Crohn, maar vind het niet zo heel vergezocht).

Overigens heb ik juist tijdens actieve ontstekingen ook rugpijnen. Maar hij heeft dus geen opvlamming? Hebben ze wel scopie gedaan?
Hij heeft geen last van darmen, hij heeft geen verhoogde ontstekingswaarden, maar ik heb dus 5 keer gemeld dat dit misschien een voorbode is dat de klachten juist nog gaan komen, maar volgens mij luisterde ze niet eens :+ . De vorige keer heeft de reumatoloog ook de hele boel ook wel 3x van top tot teen onderzocht, ze hebben naast ontsteking in de dikke darm nooit iets anders gevonden... hij heeft elke mogelijk onderzoek gehad, behalve MRI want hij heeft nog nooit zoveel pijn gehad in zijn leven toen ze m daar op legden en heeft de halve afdeling bij elkaar geschreeuwd.
pi_128691133
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Als je dit zo motiverend vindt, mag je wel wat aan je lijstje gaan doen. Je hebt last van obstipatie, als je geen appel eet, omdat je lijf zegt dat je niet gevarieerd eet. Ik zie dit zo vaak: korte termijn denken, maar op de lange termijn heb je juist voornamelijk groenten en fruit nodig om gezond oud te worden en op gewicht te blijven.
Voor zover gaat het afvallen goed hoor. En constipatie heb ik juist door het eten van fruit minder/niet. In zilvervliesrijst zit ook veel vezel en vezel helpt het tegenwerken van constipatie doordat het de darmperistaltiek stimuleert.

Maar meer fruit mag inderdaad wel. Bedankt iedereen trouwens voor de variatie tips! :D

Ik skip vandaag mijn dinner en eet ipv daarvan een hele schaal nectarines (y) en wat meer fruit.

Die gast is 101 (hmmmm, twijfel twijfel) en doet mee aan een marathon. Wat eet hij? Helft van een normaal persoon.
  zondag 7 juli 2013 @ 17:01:16 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128691144
W as bij de Lidl en was nog vroeg maar een kwartier in de rij gestaan. Toen ik klaar was moest je al wachten tot je naar binnen kon :o
pi_128691288
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:00 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Voor zover gaat het afvallen goed hoor. En constipatie heb ik juist door het eten van fruit minder/niet. In zilvervliesrijst zit ook veel vezel en vezel helpt het tegenwerken van constipatie doordat het de darmperistaltiek stimuleert.

Maar meer fruit mag inderdaad wel. Bedankt iedereen trouwens voor de variatie tips! :D

Ik skip vandaag mijn dinner en eet ipv daarvan een hele schaal nectarines (y) en wat meer fruit.

Die gast is 101 (hmmmm, twijfel twijfel) en doet mee aan een marathon. Wat eet hij? Helft van een normaal persoon.
Ben je nu echt een trol?
pi_128691344
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Californium het volgende:

[..]

Ben je nu echt een trol?
Nee, jij wel. :p? Ik heb hier nu 10 nectarines voor me.

pi_128691407
Pffff whatever :')
pi_128691434
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

Zeker in relatie met darmonstekingen staat er inderdaad in de literatuur omschreven dat er bij jonge mannen een gevaar is voor reumatische ziekten. Bijvoorbeeld ook een relatie met Crohn en de ziekte van Bechterew.
pi_128691656
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Nee, jij wel. :p? Ik heb hier nu 10 nectarines voor me.

[ afbeelding ]
Wat ben je gezond bezig!

Het vervangen van diner met zilvervliesrijst en alleen bestaande uit vlees, zo zonder groente. En dan een appel en wat waterige tomaten moeten al die micronutrienten vervangen? Of nu in dit geval 10 nectarines, waarmee jij loopt te pronken? Want die zilvervliesrijst met die ooh zo veel vezeltjes wordt nu vervangen door 10x fruitsuiker.

Niets wat je gaat eten gaat helpen tegen mentale obstipatie, het gemis aan micronutrienten heeft het proces van mentale retardatie al in gang gezet.
pi_128691777
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Wat ben je gezond bezig!

Het vervangen van diner met zilvervliesrijst en alleen bestaande uit vlees, zo zonder groente. En dan een appel en wat waterige tomaten moeten al die micronutrienten vervangen? Of nu in dit geval 10 nectarines, waarmee jij loopt te pronken? Want die zilvervliesrijst met die ooh zo veel vezeltjes wordt nu vervangen door 10x fruitsuiker.

Niets wat je gaat eten gaat helpen tegen mentale obstipatie, het gemis aan micronutrienten heeft het proces van mentale retardatie al in gang gezet.
Het idee dat jij denkt dat ik aan het pronken ben, wat lief.

Ik deel alleen wat ik aan het eten ben. Zo kan ik wel 20 dingen opnoemen die sommige mensen hier eten dat gewoon 'no no' is wat betreft 'micronutrienten'. Maar ik hou me klep en laat mensen in hun waarde.
  Vis een optie? zondag 7 juli 2013 @ 17:26:24 #194
70532 loveli
N
pi_128691788
quote:
mentale obstipatie
O+
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 7 juli 2013 @ 17:26:51 #195
70532 loveli
N
pi_128691800
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Ik deel alleen wat ik aan het eten ben. Zo kan ik wel 20 dingen opnoemen die sommige mensen hier eten dat gewoon 'no no' is wat betreft 'micronutrienten'. Maar ik hou me klep en laat mensen in hun waarde.
We leren juist graag van elkaar.
crap in = crap out
pi_128691824
quote:

[..]

Wat ben je gezond bezig!

Lol
pi_128691905
quote:

[..]

Wat ben je gezond bezig!

_O- O+
pi_128691906
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Oke dan: met mijn dieet en hoe ik het tot nu toe gedaan heb ben ik niet alleen 22.5kg afgevallen, maar ook nog eens een redelijke conditie opgebouwd. Mijn huisarts zegt zelfs dat me bloedruk en hart goed zit. Ooit 12-14% vetpercentage gehad.

Dus als ik strak 100 wordt en iemand anders 90 die wel 'micronutrienten' binnenkrijgt, wat zegt dat dan? Ik denk meer dan genoeg.

Ik weet prima wat natrium, magnesium, vit a,b,c,d etc inhoudt.

Ik kom inderdaad om te leren, want anders zou ik nu niet meer fruit hebben gegeten. Een dag een dinner overslaan voor fruit doet niemand kwaad.

Morgen ga ik gewoon verder met rijst e.d., maar meer groente en fruit zoals aangeraden.
pi_128691912
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Oooh, je deelt alleen wat je aan het eten bent? Daarvoor zul je een eigen topic voor mogen beginnen, als die er nog niet is.

Ik zou zeggen, zoals loveli ook al aanhaalt, deel eens wat kennis... waarom eet jij zoals jij eet.
  Vis een optie? zondag 7 juli 2013 @ 17:34:09 #200
70532 loveli
N
pi_128691958
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

[..]

Oke dan: met mijn dieet en hoe ik het tot nu toe gedaan heb ben ik niet alleen 22.5kg afgevallen, maar ook nog eens een redelijke conditie opgebouwd. Mijn huisarts zegt zelfs dat me bloedruk en hart goed zit. Ooit 12-14% vetpercentage gehad.

Dus als ik strak 100 wordt en iemand anders 90 die wel 'micronutrienten' binnenkrijgt, wat zegt dat dan? Ik denk meer dan genoeg.

Ik kom inderdaad om te leren, want anders zou ik nu niet meer fruit hebben gegeten. Een dag een dinner overslaan voor fruit doet niemand kwaad.

Morgen ga ik gewoon verder met rijst e.d., maar meer groente en fruit zoals aangeraden.
Geef maar een gil als je gezond 100 bent, tot die tijd wijzen we je liefdevol op micro- en macronutrienten zodat je gezond 100 kunt worden.

In een luier en een electrisch karretje 100 worden is geen klap aan.
crap in = crap out
pi_128691974
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Geef maar een gil als je gezond 100 bent, tot die tijd wijzen we je liefdevol op micro- en macronutrienten zodat je gezond 100 kunt worden.
Oke. :D Thanks.
pi_128692184
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

[..]

Advies: je kan beter meer fruit en groente eten.
Gedrag: ineens een maaltijd vervangen voor 10 stuks fruit.

Is dat gedrag dan niet gebaseerd op compensatie bij het gebrek aan? Nog beter is om aanpassingen voor langere termijn te maken, zowel in gedrag als eten.

En dan met een argument komen dat je 100 gaat worden op jouw manier? Dat is hetzelfde argument als: "Mijn oma is 94 jaar en rookt nog steeds. Dus van roken word je oud en dus stop ik er ook niet mee."
pi_128692316
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Is dat gedrag dan niet gebaseerd op compensatie bij het gebrek aan? Nog beter is om aanpassingen voor langere termijn te maken, zowel in gedrag als eten.

En dan met een argument komen dat je 100 gaat worden op jouw manier? Dat is hetzelfde argument als: "Mijn oma is 94 jaar en rookt nog steeds. Dus van roken word je oud en dus stop ik er ook niet mee."
Als ik een hele week bijna geen fruit heb gegeten, kan het dan volgens jou kwaad of minder kwaad om eens een maaltijd te vervangen door een hoop fruit? En het klopt misschien wel een beetje over dat compenseren. :p

Over dat roken: valide.

Edit:

Aanleiding voor maaltijd vervangen was deze video eerlijk gezegd:

Die ene gast eet veel fruit, echt hele maaltijden. Ochtendmaal bestond uit aardbeien, appelschillen e.d. Die andere was 27% vetpercentage terwijl hij er niet obese uitziet, en diegene met fruit dieet 11.5%.

Dus ik dacht: hmmm, zou dat werken?
pi_128692783
Mijn D was pizza met groente want niets in huis.

We zouden eerst naar vrienden op de BBQ-en; maar dat viel dus tegen.

Morgen maar beter.
pi_128692851
Ohw ja, BBQ! *aansteken gaat.

Vervelend, zo'n weekendje O+
  zondag 7 juli 2013 @ 18:19:55 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128692977
Wat dacht je van rijst, gehakt en een nectarine? Dus niet of of maar en en en minder van alles.
Uitje door de gehakt, paprika erbij en eventueel een nectarine door het gehaktprutje. Kan best lekjer zijn.
pi_128693676
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 16:39 schreef Californium het volgende:

[..]

SPOILER
Da's inderdaad een geval apart :{
pi_128693757
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Beide opa's rookten tot in hun 80, de ene is 89 geworden de andere 92, volgens mijn magische trekdrop moet ik dan zo'n 73 worden omdat ik na 9 jaar al gestopt ben. :+
  zondag 7 juli 2013 @ 19:12:51 #209
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128694358
Lol @ kat O+
Mentale obstipatie O+
And eternity in an hour.
pi_128694363
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Wat dacht je van rijst, gehakt en een nectarine? Dus niet of of maar en en en minder van alles.
Uitje door de gehakt, paprika erbij en eventueel een nectarine door het gehaktprutje. Kan best lekjer zijn.
Ik ben niet zo van de ui. Paprika nog nooit geprobeerd, eens even kijken. Is komkommer ipv ui ook goed? En missschien doe ik er nectarines bij, maar heb er geen meer over en die krengen zijn duur.

Trouwens, vandaag 2x 400g mager rundergehakt gekocht, merci V1z0r. Het koste me ongeveer 2.70 per stuk. Is dat een redelijke prijs? Maar 160kcal per 100g. Daar word ik blij van omdat normale rundergehakt 90kcal meer per 100g bevat.

Over dat bruine bonen: gewoon bij de rijst doen naast gehakt? Lijkt me wel lekker.
  zondag 7 juli 2013 @ 19:16:58 #211
43653 sigme
Veraan
pi_128694490
• roomyoghurt met banaan, (diepvries)bessen, kokosrasp en pompoen- + zonnebloempitzaden
• RPM
thuis nog even met liefste meetrainen:
• 5 x deadlift 50 kg
• 3 x 8 squat 30 kg
• 2 x 3 optrekken
• 1 x 3 optrekken (triceps)

lunch:
• witlofsalade met tonijn-in-olijfolie en dressing van eidooier en citroenazijn (essig)
• gebakken ei (2½ ei) met rauwe ham eronder en kaas erop
• paar stukje spekbokking, paar plakjes worst, wat kaas, wat olijven

• tuinwerkzaamheden
• glas karnemelk met banaan

avondeten:
• vooraf: fruit met kokos
• minischaaltje zelfgebakken chips (zoete aardappel & kroepoek)
• 250 gr verse peultjes met boter
• patat van zojuist gerooide aardappel
• 3 sardines (gefrituurd)
• toe: iets van creme fraiche met wat pruimen-op-rum denk ik
  zondag 7 juli 2013 @ 19:18:12 #212
43653 sigme
Veraan
pi_128694532
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:12 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de ui. Paprika nog nooit geprobeerd, eens even kijken. Is komkommer ipv ui ook goed? En missschien doe ik er nectarines bij, maar heb er geen meer over en die krengen zijn duur.

Trouwens, vandaag 2x 400g mager rundergehakt gekocht, merci V1z0r. Het koste me ongeveer 2.70 per stuk. Is dat een redelijke prijs? Maar 160kcal per 100g. Daar word ik blij van omdat normale rundergehakt 90kcal meer per 100g bevat.

Over dat bruine bonen: gewoon bij de rijst doen naast gehakt? Lijkt me wel lekker.
He, een nieuwe!
Welkom :)

Hoe lang heb je gedaan over het verlies van die ruim 22 kilo? Complimenten trouwens, sowieso, voor het doorzettingsvermogen.
pi_128694533
T: koffie verkeerd en een koekje
L: smoothie van kwark, melk, kersen en een appel
T: worteltjes, stuk gebak (buurvrouw is jarig) en een kop koffie
D: biefstuk, groene asperges, aardappelgratin bbq bij de buren, worstje, filetlapje, drei stukjes stokbrood met kruidenkaas en een salade
T: glaasje wijn of twee kop koffie
compact en kleverig.
pi_128694728
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:18 schreef sigme het volgende:

[..]

He, een nieuwe!
Welkom :)

Hoe lang heb je gedaan over het verlies van die ruim 22 kilo? Complimenten trouwens, sowieso, voor het doorzettingsvermogen.
Hi en dankje! :D

In periode heb ik er 15-24 maanden over gedaan, maar technischer gezien (dus zonder pauzes) 12-15 maanden. In het begin ging het vooral keihard. Laatste kilos waren moeilijk. Ik deed zelfs low carb voor 2-4 weken, en dat was echt gestoord, doe ik nooit meer. Het hielp wel.

Als je dan steeds naar de weegschaal kijkt en zie je het na een week, 2 weken niet veranderen. Dat is klote. Maar doorzetten, want in de 3e week ging er ineens 1-2 kilo eraf.

Ik moet wel zeggen dat ik in het begin fanatiek bezig was: 5 keer per week sportschool, maar dat is steeds minder geworden door een redelijk dieet (minder tot bijna geen junkfood).

SPOILER
  zondag 7 juli 2013 @ 19:28:17 #215
43653 sigme
Veraan
pi_128694815
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:25 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Hi en dankje! :D

In periode heb ik er 15-24 maanden over gedaan, maar technischer gezien (dus zonder pauzes) 12-15 maanden. In het begin ging het vooral keihard. Laatste kilos waren moeilijk. Ik deed zelfs low carb voor 2-4 weken, en dat was echt gestoord, doe ik nooit meer. Het hielp wel.

Als je dan steeds naar de weegschaal kijkt en zie je het na een week, 2 weken niet veranderen. Dat is klote. Maar doorzetten, want in de 3e week ging er ineens 1-2 kilo eraf.

Ik moet wel zeggen dat ik in het begin fanatiek bezig was: 5 keer per week sportschool, maar dat is steeds minder geworden door een redelijk dieet (minder tot bijna geen junkfood).

SPOILER
Goed gedaan, fraai resultaat ^O^ !

Wat is nu je doel en je plan?
pi_128695157
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Goed gedaan, fraai resultaat ^O^ !

Wat is nu je doel en je plan?
Dankje! :)

Ik weeg nu meer dan op die foto, dus wil er weer zo uitzien eigenlijk (eind juli hopelijk als ik dit dieet en sportschema vol hou). Ik woog toen +- 63,5kg. Nu 66-68 (ik vermoed 67) doordat ik dom bezig was. Ik had de hele maand mei junkfood gegeten, iedere dag......>.< Stom stom stom. En daarvoor ook niet zo goed bezig. Kwam voornamelijk door stress. Maar ik moet beter weten: stress verhelp je door te sporten, niet door jezelf vol te stoppen.

Daarna gewoon op onderhoud blijven; gezond leven. Doe mij maar geen six pack, plat buikje is voldoende. :P
  zondag 7 juli 2013 @ 19:49:22 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128695510
Def, ziet er goed uit maar het is en blijft wel beter om een plan te bedenken wat vol te houden is en wat ook nog eens "leuk" is.

Vooruit denken blijft het allerbelangrijkste voor een gezonde levensstijl.

Druk, nog steeds pfff.
En dan morgen gebak, donderdag gebak en zaterdag gebak op het werk... Daarna een week all-in.
Komt u maar vetjes :D

Zo nu eerst even besjes plukken voor ontbijt morgen, brood smeren voor mijn lief (gaat van late dienst naar vroege dienst) en voor mijzelf, keuken opruimen, was vouwen, douchen en 4.45 weer op.
/dagboek
pi_128695827
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:12 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Ja is een goede prijs.

Haal trouwens even je focus af van de kcal's, concentreer je op de voedingsstoffen die erin gaan.
Probeer je hoofdmaaltijden (O, L en D) te voorzien van een zo uitgebreid mogelijke variatie wat betreft voeding. Met je tussendoortjes vul je dan de gaten op.

Om de goede stoffen op te nemen van bijvoorbeeld fruit ben je andere stoffen nodig. Met zo'n bak nectarines ga je een tekort dus niet wegwerken want dat is te veel ineens, kan je lichaam simpelweg niet verwerken dus veel micro's loop je uit te pissen.

Wat is je kennis van de macro's?

Bruine bonen zitten vol met KH's dus naast rijst is dat KH's + KH's, die doe je dus in plaats van rijst.

Wat uniekje al zegt, ga opzoek naar iets dat voor je werkt. Afvallen is makkelijker dan iets vinden waarbij je niet meer schommelt.
  zondag 7 juli 2013 @ 19:57:50 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128695830
Lijstje
O. Twee boterhammen boter
L. Courgetteroomsoep, zalmwrap met garnalen en sla en dressing, likeurtje met slagroom, mini-yoghurtijsje
T. Peer, twee handjes pindas
S. 20 minuten roeien
D. Barlauchnudeln met geraspte kaas en olijfolie, diverse groente, tuinkruiden, kipfilet in spekjasje en rauwkost met dip
T. Stukje choco

S. Misschien nog een rondje joggen
pi_128695921
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:13 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Zeker in relatie met darmonstekingen staat er inderdaad in de literatuur omschreven dat er bij jonge mannen een gevaar is voor reumatische ziekten. Bijvoorbeeld ook een relatie met Crohn en de ziekte van Bechterew.
Ja, precies :Y Los van reuma ook 'gewoon tijdelijke' gewrichtsontstekingen (als je dat zo kunt noemen, weet ik eigenlijk niet :+) Dat heb ik in mijn knieën en enkels tijdens een ontsteking :Y
pi_128696768
Maar die moet je toch kunnen vinden op PET-scans / röntgenfoto's / CT-scans?
pi_128696786
Lekker Tink! :9

M'n D was veul te groot, zit nu te vechten om niet in te dutten :') 300gr lamsgehakt :9~ met speciale saus gemaakt van tomaat, knoflook en pepers.
Ik had nooit moeten leren hoe je lekker eten maakt :')
pi_128697040
Lekker lijstje tink!

Eindstand, ik kan dus niet zo goed plannen :')

O. bth avocado, gekookt ei, croissant
T. rijstwafel pindakaas
L. kwark met appel en aardbei, 2 rijstwafels kaas
T. handje walnoten en een ijskoffie (sojamelk, koffie, ijs)
D. zalm, broccoli, edamame en cherrytomaat in groene curry met witte rijst
T: puntje zelfgebakken cake

S: combat, uurtje wandelen, veel trappen op en neer om troep op te ruimen.
pi_128698711
Ik had een xbox one moeten hebben, zonet de perfecte air guitar solo op shine on you crazy diamond gedaan. Beetle werd er bang van :7

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 07-07-2013 21:26:14 ]
pi_128699147
Ik denk dat ik het recept voor de perfecte chocoladetaart heb gevonden! >:O
Doe wat je niet durft.
  zondag 7 juli 2013 @ 21:40:05 #226
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128699937
Heerlijke dag hier...vanmorgen uitgeslapen, lekker ontbeten, en daarna de eerste duik van het jaar in en meer genomen. Thuis lekker in de zon gezeten en gebarbecued. En morgen lekker nog vrij. Zit te twijfelen om de hele week nog vrij te nemen, kan het wel gebruiken denk ik!
pi_128700242
quote:
11s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk dat ik het recept voor de perfecte chocoladetaart heb gevonden! >:O
Ja, hoi.
pi_128701496
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Heerlijke dag hier...vanmorgen uitgeslapen, lekker ontbeten, en daarna de eerste duik van het jaar in en meer genomen. Thuis lekker in de zon gezeten en gebarbecued. En morgen lekker nog vrij. Zit te twijfelen om de hele week nog vrij te nemen, kan het wel gebruiken denk ik!
Doen! :Y
pi_128703447
Je moeder is een tafelpiano! :6

Trusten mensen ;)
  maandag 8 juli 2013 @ 01:02:36 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128708538
Leuke Datenight met vriendje gehad. Filmpje, uit eten, en op weg naar huis goede vriend uit studietijd die ik niet vaak met zie tegengekomen met zijn vriendin op een terras en dat gezellig aangeschoven. Ben helemaal blij!
Kwak
pi_128710271
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef kwakz0r het volgende:
Leuke Datenight met vriendje gehad. Filmpje, uit eten, en op weg naar huis goede vriend uit studietijd die ik niet vaak met zie tegengekomen met zijn vriendin op een terras en dat gezellig aangeschoven. Ben helemaal blij!
Klinkt leuk! *O*

Goedemorgen allemaal :O
  maandag 8 juli 2013 @ 05:09:16 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128710273
Klinkt heel fijn!

Goedemorgen Isa, laatste nachtdienst?
pi_128710283
:Y dus vandaag hopelijk echt van de zon genieten O+ Stukje fietsen of zo *O* Of zwemmen :o Ik pas mijn bikini weer mooi, maar voel me er eigenlijk domweg nog steeds veel te dik voor :@ Nou ja, heb ook nog wel een tankini.
pi_128710336
Ohaaai ik ben ook al onderweg! Veel plezier vandaag isa, volgens mij wordt het weer een prachtige dag!
pi_128710876
Het ergste van vroeg opstaan is dat je niemand hebt om tegen te klagen :')
  maandag 8 juli 2013 @ 08:32:12 #236
217702 Lonaa
Honger!
pi_128710983
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 08:19 schreef Perruche het volgende:
^^
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128711187
Soort van planning dan maar?

O. Amandelcroissant (was het enige wat er was, of een pain au chocolat :') )
T. 200 gr fruitsalade
L. Salade en quiche of een broodje in ieder geval iets met groenten
T. Yoghurt als ik tijd heb Anders weer fruitsalade
D. Een salade met komkommer, wortel, tomaat en spinazie met omelet of pasta afhankelijk van of ik nog ga sporten

Jeetje wat een baggerplanning :D
pi_128711329
echt he, sta je om 5 uur in de ochtend op om ergens te zijn, alles gaat min of Meer voorspoedig, tot je in onze europese hoofdstad bent. Echt, wat een baggerstad is het toch :')
pi_128711359
Ok knopje aan rise shine en happy :D :D
pi_128711364
Wat doe je daar dan ook?! :{w
pi_128711510
Mogge.

O - Griekse yoghurt/havermout/lijnzaad/aardbeien&blauwe bessen/maple syrup
L - 3 speltbth. 1 tonijn, 1 hummus, 1 kaas. Tom&kom
T - 25 gram amandelen
T - banaantje
S - KT
D - salade van bietjes, haricot verts, rucola, ui en wat feta en gegride kipfilet ernaast
pi_128711526
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 09:02 schreef V1z0R het volgende:
Wat doe je daar dan ook?! :{w
Ja meestal can in contact we'll vermijden maar vandaag ging dat niet. En dan alles in het frans "ja want als je naar hier komt moet je je maar aanpassen :') _!

Mwhaha nou ja ze hebben we'll lekker eten en het is lekker weer!
pi_128711590
goedemorgen!

Heerlijk weekend gehad en van de zon genoten O+

Ik had met schoonzus een discussie over dit drankje

Hero Water druif & limoen

Ons Water is gewoon water maar dan wel met wat puur fruitsap. Zo krijg je een frisse dorstlesser met een fijn smaakje. Lekkerder maar niet minder gezond.

Flesinhoud 900 ML en 450 ML.

Voedingswaarde

Voedingswaarde per 100ml

Energie (kJ) 58
Energie (kcal) 14
Vet (g) 0,1
waarvan verzadigd vet (g) 0
Koolhydraten (g) 2,9
Waarvan suiker (g) 2,9

Vezels (g) 0
Eiwitten (g) 0
Zout (g) 0

Ok, het zijn enkel fruitsuikers, geen toegevoegde suikers.
Maar het lijkt me nog steeds niet een erg gezond drankje of wel?
pi_128711680
Drie gr per 100 ml is niet zo heel veel vergeleken met andere dranken. Lijkt me niet zo slecht voor af en toe.
pi_128711754
Kan slechter, kan beter, Skoap.
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja meestal can in contact we'll vermijden maar vandaag ging dat niet. En dan alles in het frans "ja want als je naar hier komt moet je je maar aanpassen :') _!

Mwhaha nou ja ze hebben we'll lekker eten en het is lekker weer!
Ik zou ook chagrijnig zijn als ik Frans moest praten.
"Tu mere est une piano de table!"
pi_128711820
Votre mere he viz, we'll beleefd blijven :P

Soit, bijna op de plaats van bestemming, érriverderci lieverrrds.
pi_128712014
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 08:19 schreef Perruche het volgende:
Daar is FOK! toch voor? :?
pi_128712086
Net bij de dokter geweest, en plekken/zwellingen/bulten op mijn onderbeen = Erythema nodosum. Ontstekingen van het onderhuidse vetweefsel.

sjaapje dm'de me dat al, dat ze dacht dat het dat wel eens kon zijn. Waarvoor nogmaals dank!

Kan weinig kwaad, maar wel irritant en pijnlijk. Hangt (in mijn geval) samen met de CU.

Komt blijkbaar niet heel veel voor. Arts gaf aan dat hij het al een jaar of vier niet meer had gezien.

ook nog even gehad over het hypochonderen, en hij zei al dat het gewoon even veel tegelijk is, wet van murphy enzo.
pi_128712321
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef Perruche het volgende:
Votre mere he viz, we'll beleefd blijven :P

Soit, bijna op de plaats van bestemming, érriverderci lieverrrds.
Mon francais cest ne pas plus :@
pi_128712369
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net bij de dokter geweest, en plekken/zwellingen/bulten op mijn onderbeen = Erythema nodosum. Ontstekingen van het onderhuidse vetweefsel.

sjaapje dm'de me dat al, dat ze dacht dat het dat wel eens kon zijn. Waarvoor nogmaals dank!

Kan weinig kwaad, maar wel irritant en pijnlijk. Hangt (in mijn geval) samen met de CU.

Komt blijkbaar niet heel veel voor. Arts gaf aan dat hij het al een jaar of vier niet meer had gezien.

ook nog even gehad over het hypochonderen, en hij zei al dat het gewoon even veel tegelijk is, wet van murphy enzo.
Meh...sterkte :*
pi_128712697
Aj coco, is het dan nu wel duidelijk dat je niet bepaald hypochondert?

Lijstje van gister:
O: 2 croissantjes, 2 zachtgekookte eitjes
L: stuk cheesecake, halve bak kersen
D: hospital food: gehaktbal, snijbonen en aardappel
T: appel, glas sinaasappelsap.

Slecht I know :')
  maandag 8 juli 2013 @ 10:26:52 #252
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128713142
he coco, pas je wel op jezelf?

Zo, net even een uurtje gewerkt. Nu sporten, en dan relaxen. In de tuin werken ofzo. Of op de xbox spelen, het is niet zulk mooi weer.
pi_128713219
Als je dat googled ziet het er best wel nasty uit, cococakes :{ hopelijk snel over :*
pi_128713221
Sterkte Coco! :*
pi_128713260
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aj coco, is het dan nu wel duidelijk dat je niet bepaald hypochondert?

Lijstje van gister:
O: 2 croissantjes, 2 zachtgekookte eitjes
L: stuk cheesecake, halve bak kersen
D: hospital food: gehaktbal, snijbonen en aardappel
T: appel, glas sinaasappelsap.

Slecht I know :')
Als je slecht doet, moet je het goed doen :9 ;)
pi_128713395
Ik heb even gekeken of ik wat plaatsbare yogaplaatjes had. Bij sommigen heb ik mijn gezicht een beetje aso weg gewerkt. Maar goed, ze zijn er om mijn vorderingen bij te houden :+

SPOILER
Dus :+

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 08-07-2013 10:45:52 ]
pi_128713437
Coco een knuffel :* en An :o :o !! _O_ ^O^
pi_128713499
Goed an!
pi_128713674
Puik vouwwerk, An! ^O^
pi_128713929
Dank *O*
pi_128714772
Ziet er goed uit An!

En :* voor Coco, vraag me wel af hoelang het duurt voor de vlekken wegtrekken :?
  maandag 8 juli 2013 @ 11:33:03 #262
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128714904
wow, an!

Ik heb net gesport met de kinect. Heb een nike programma gekocht, waar je een persoonlijke trainer krijgt, en een aangepast schema krijgt. Ik weet nu al dat ik spierpijn krijg morgen. Best confronterend ook, als je op tv ziet hoe slecht je sommige oefeningen doet...
pi_128715607
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, hoi.
Dat is niet goed voor de heupen. :P
Verder, check PM.
Hij was echt onwijs lekker! :D Lekker klef van binnen en een goede chocoladesmaak!
Doe wat je niet durft.
pi_128715943
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, an!

Ik heb net gesport met de kinect. Heb een nike programma gekocht, waar je een persoonlijke trainer krijgt, en een aangepast schema krijgt. Ik weet nu al dat ik spierpijn krijg morgen. Best confronterend ook, als je op tv ziet hoe slecht je sommige oefeningen doet...
Oh die heb ik ook! Moet het alleen weer even fanatiek gaan doen.
En inderdaad, ik schrok soms ook een beetje als ik zag hoe slecht ik soms een oefening deed :D
pi_128715954
@Coco: meh.. Dat klinkt echt naar :*

@An _O_ _O_ _O_
  maandag 8 juli 2013 @ 13:06:04 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_128718079
Cocoface :o Dok je wel gerust kunnen stellen? :*

An _O_ Aint no holla back gurrrrl in mn hoofd :') :D
pi_128720574
Wow An! _O_ knap!

Net even met de bemiddeling voor ons huis gesproken. Er is veel onzekerheid dus gaan we waarschijnlijk volgende week naar een ander huisje kijken; kunnen er iets later in, maar daar moeten we dan maar mee leven. Tevens hadden ze ook deze week nog gesprekken voor evt. andere appartementjes die misschien dan via hun verhuurd worden; daar ging ze ons ook van op de hoogte houden. Tevens voelt O+ zich vandaag weer beter en heeft ie zijn probleem met de inschrijving van zijn studie waarschijnlijk opgelost. zennnnnnnn (8>
pi_128720879
Fijn cali!
pi_128722215
Wauw An, ik ben onder de indruk van zowel je lijf, je prestaties en je foto's!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_128722996
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw An, ik ben onder de indruk van zowel je lijf, je prestaties en je foto's!
Dat dus :Y

Vandaag thuis gekomen van vakantie, meteen allerlei gezonde boodschappen gehaald O+
Net een broodje gerookte zalm op.
pi_128723328
Dank voor de fijne complimenten allemaal. Ik ben ook blij dat dit allemaal lukt en dat ik hierdoor minder last heb van mijn EDS. De complimenten motiveren dan ook nog eens om door te gaan O+

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Californium het volgende:
Wow An! _O_ knap!

Net even met de bemiddeling voor ons huis gesproken. Er is veel onzekerheid dus gaan we waarschijnlijk volgende week naar een ander huisje kijken; kunnen er iets later in, maar daar moeten we dan maar mee leven. Tevens hadden ze ook deze week nog gesprekken voor evt. andere appartementjes die misschien dan via hun verhuurd worden; daar ging ze ons ook van op de hoogte houden. Tevens voelt O+ zich vandaag weer beter en heeft ie zijn probleem met de inschrijving van zijn studie waarschijnlijk opgelost. zennnnnnnn (8>
Fijn dat je nu wat minder stress ervaart door de omstandigheden. Ik zou er in jou situatie ook niet bepaald rustig bij zitten :%

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocoface :o Dok je wel gerust kunnen stellen? :*

An _O_ Aint no holla back gurrrrl in mn hoofd :') :D
LOL :D
pi_128724307
O: eggs, brood en appel
T: Frisdrank low calories
D: zilvervliesrijst, magere gehakt, komkommer, tomaat en wat sla als er wat thuis is
T: Fruit en tomaat

Ik was in de winkel om bonen te kopen, maar toen zag ik staan: per 100g 100kcal. Ik dacht: bonen waren toch 32kcal per 100g? Bruine bonen overigens. Dan ga ik een andere keer denk ik 200g bruine bonen, 50g rijst (before cooked) en magere gehakt doen.

S: Gefietst naar de media markt voor een nieuwe toetsenbord en oordopjes, 15 minuten totaal. Later vandaag nog 25 push ups en 15 minuten joggen.

Ik doe weinig KT omdat ik last heb van costochondritis. Als ik meer dan 25 push ups doe, dus 50 of 100, dan heb ik de volgende dag last van mijn borst. Zelfde eigenlijk voor veel oefeningen waarbij ook maar een beetje spanning op de borst komt.

@An24

Ziet er goed uit. :D
pi_128724486
Jezus DX, ik zou na 2 dagen we'll klaar zijn met dat eetpatroon van jou! En voor mij valt 15 minuten fietsen niet onder S maar onder B. /mierenmodus uit
pi_128724591
Goed bezig An!

Ik ben de laatste tijd veel moe.. Ook al 3 weken verkouden, echt raar. Normaal 1 of 2 dagen en dan is het weer klaar. Als ik ergens rustig ga zitten val ik zo in slaap, terwijl ik toch iedere nacht wel een uur of 7 slaap..
Geen flauw idee waar het door komt dat ik me niet zo fit voel de laatste tijd.. Zal wel weer over gaan binnenkort hoop ik.

Nou ja lijstje dan maar:
O: 2 gekookte eitjes, 3 bth ham pindakaas, beker melk
T wat tomaatjes
L 4 bth pindakaas, smeerkaas
T 2 platte perziken
D Witvis met spekjes in rendangsaus met veel wokgroenten, wat rijst
S KT
T Banaan
T half bakje kwark en 100 gram tonijn
pi_128724931
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef the85mc het volgende:
Goed bezig An!

Ik ben de laatste tijd veel moe.. Ook al 3 weken verkouden, echt raar. Normaal 1 of 2 dagen en dan is het weer klaar. Als ik ergens rustig ga zitten val ik zo in slaap, terwijl ik toch iedere nacht wel een uur of 7 slaap..
Geen flauw idee waar het door komt dat ik me niet zo fit voel de laatste tijd.. Zal wel weer over gaan binnenkort hoop ik.

Nou ja lijstje dan maar:
O: 2 gekookte eitjes, 3 bth ham pindakaas, beker melk
T wat tomaatjes
L 4 bth pindakaas, smeerkaas
T 2 platte perziken
D Witvis met spekjes in rendangsaus met veel wokgroenten, wat rijst
S KT
T Banaan
T half bakje kwark en 100 gram tonijn
Wellicht iets te fanatiek met sporten? Toen ik twee weken lang elke dag iets aan sport deed was ik ineens uitgeput. Maar dan ga je misschien die doelen van jou niet bereiken?

Ik zie in de iPad de reflectie van mijn bovenlip waarop zweet parelt. Dus ik leg hem maar weer snel weg. :)
pi_128725031
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wellicht iets te fanatiek met sporten? Toen ik twee weken lang elke dag iets aan sport deed was ik ineens uitgeput. Maar dan ga je misschien die doelen van jou niet bereiken?

Ik zie in de iPad de reflectie van mijn bovenlip waarop zweet parelt. Dus ik leg hem maar weer snel weg. :)
Ik sport juist veel minder fanatiek dan eerder.. Vooral als ik vergelijk met vorig jaar sport ik nu best weinig. Misschien toen ook wel wat teveel (25 uur per week denk ik vorig jaar). Nu 'maar' 3 keer per week en veel minder intensief.
En ik heb echt niet zo'n strakke planning hoor ;) Gewoon langetermijn doelen. En of ik daar nou een maand of 2 langer over doe dat maakt me niet uit.
pi_128725226
En update omdat ik niets te doen heb:

O. Enorme amandelcroissant en cafe latte
T. 200 gr fruitsalade
L. Frisee met appel, walnoten, roquefort en komkommer, 1 snee brood
T: 250 gr kwark met 60 gr studentenhaver
D: omelet met tomaat, champignon en gebakken spek, met aangemaakte botersla

denk dat ik nog we'll iets ga sporten, denk gewoon buikspieren en wat cardio
pi_128725350
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef Perruche het volgende:
Jezus DX, ik zou na 2 dagen we'll klaar zijn met dat eetpatroon van jou! En voor mij valt 15 minuten fietsen niet onder S maar onder B. /mierenmodus uit
Haha. Voor mij werkt het iig wel. :p
pi_128725605
DefX, sorry dat ik het zeg maar ik vind je lijstjes echt slecht.
Continu light frisdrank...Dat is pure rommel.
Sla,komkommer, tomaat als groenten, van die groenten eet voegen alleen tomaten nog iets toe, de rest is bijna alleen maar water.
Daarbij eet je geen lunch en ook nog eens te weinig. Sorry dat ik zo negatief doe maar er is genoeg te verbeteren in ieder geval.
En als geld het probleem is: skip dan helemaal de frisdrank en de helft van je eieren en koop van dat geld wat je bespaart paprika, broccoli, noten etc.
pi_128726112
Mc, elke dag 7 uur is te weinig. Misschien daarom?
pi_128726426
Ja misschien maar eens proberen. Kan geen kwaad in ieder geval.
pi_128726599
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef the85mc het volgende:
DefX, sorry dat ik het zeg maar ik vind je lijstjes echt slecht.
Continu light frisdrank...Dat is pure rommel.
Sla,komkommer, tomaat als groenten, van die groenten eet voegen alleen tomaten nog iets toe, de rest is bijna alleen maar water.
Daarbij eet je geen lunch en ook nog eens te weinig. Sorry dat ik zo negatief doe maar er is genoeg te verbeteren in ieder geval.
En als geld het probleem is: skip dan helemaal de frisdrank en de helft van je eieren en koop van dat geld wat je bespaart paprika, broccoli, noten etc.
Je zegt het tenminste op een sociale manier, dus bedankt daarvoor! =)

Uhm.....Ja, ik ga zo door 35 eieren per week. Vroeger was dat 70 eieren (schrik). Ei is goedkoop, goede bron van eiwitten en...goedkoop? :P

Brocoli lust ik niet, noten zijn ook best duur en paprika nooit geprobeerd bij het gehakt. Hoe doe je dat dan? Gewoon tijdens het koken kleine stukjes in doen? Hoeveel? Halve paprika?

Ik doe trouwens bij het gehakt een goede dosis maghi en cayenne paper bij. Zilvervliesrijst is smakeloos zonder maggi. Als je gehakt + rijst + stukjes tomaat doet ; heerlijk, echt waar.

Bonen deed ik vroeger veel, maar het gas wat je daarbij krijgt, lol. Dat deed ik 7x per week, teveel natuurlijk. Maar ik ga bonen proberen toe te voegen aan mijn dieet, zeker weten. Misschien 3x per week dan.

Het is expres te weinig...Ik wil nog 2 kilo afvallen. En dat moet lukken met 0.5kg per week kwijtraken. Op een gegeven moment ga je ook wennen aan je dieet en gaan de cravings voor chocola weg. Je hebt dan ook minder vaak honger. Sowieso heb ik nooit na het wakker worden honger.
pi_128726681
Oja noten.....dat ben ik alleen nog vergeten te kopen.
Wel bij de Lidl honing met noten (van de Griekse week) gekocht, geen idee of dat iets is.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:33:08 #284
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128726682
Je kunt ook wat anders eten dan zilvervliesrijst of gehakt. Pasta, aardappelen, een stukje kip...
pi_128726768
Rijst + gehakt + tomaat is ook best lekker hoor :Y Maar toch niet zo vaak -O-
Afwisseling is gezond, Definition! Ga je eens oriënteren op goedkope, slanke en makkelijke recepten die je eventueel ook zou kunnen maken. Misschien doe je hier ook wat inspiratie op.
pi_128726853
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Oja noten.....dat ben ik alleen nog vergeten te kopen.
Wel bij de Lidl honing met noten (van de Griekse week) gekocht, geen idee of dat iets is.
Ghehe, hier in 't VK is 't ook 'Griekse Week' kwam ikn et achter _O- alles van dat Eridanous of hoe 't ook mag heten!

Weekboodschapjes zijn weer binnen in elk geval. 38 pond was ik kwijt! Mooi! En wat er op 't menu staat?

Maandag: couscous met broccoli en feta met kruidige gehaktballen en tzaziki (heeft niets met die griekse week te maken trouwens, had ik allemaal gisteren al gemaakt)
Dinsdag: fajiiiiitas met volkorenwraps en zulks
Woensdag: kippetje uit de oven met citroen en knoflook (van Nigella) met pompoen erbij
Donderdag: falafel met volkorenpitas
Vrijdag: viscurry met citroenrijst en broccoli(Nigella)
Zaterdag: barbecue
Zondag: bangers and mash (hutspot :P ) of pub na een hike

Beter dan de laatste week met uit eten en 38gbp voor maar 2 avonden eten alleen al :')_! en daar zat ook minder groente bij/in ;(
Ja doei.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:56:55 #287
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_128727436
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ghehe, hier in 't VK is 't ook 'Griekse Week' kwam ikn et achter _O- alles van dat Eridanous of hoe 't ook mag heten!

Weekboodschapjes zijn weer binnen in elk geval. 38 pond was ik kwijt! Mooi! En wat er op 't menu staat?

Maandag: couscous met broccoli en feta met kruidige gehaktballen en tzaziki (heeft niets met die griekse week te maken trouwens, had ik allemaal gisteren al gemaakt)
Dinsdag: fajiiiiitas met volkorenwraps en zulks
Woensdag: kippetje uit de oven met citroen en knoflook (van Nigella) met pompoen erbij
Donderdag: falafel met volkorenpitas
Vrijdag: viscurry met citroenrijst en broccoli(Nigella)
Zaterdag: barbecue
Zondag: bangers and mash (hutspot :P ) of pub na een hike

Beter dan de laatste week met uit eten en 38gbp voor maar 2 avonden eten alleen al :')_! en daar zat ook minder groente bij/in ;(
Hier is het ook Griekse week!
pi_128727473
Alle olijven uit Griekenland liggen blijkbaar nu in de Lidls van Europa! :P
Ja doei.
pi_128727583
Ik zit er ook nog niet rustig bij hoor An, maar tis beter dan afgelopen weekend, die wil ik graag even vergeten.

Lijstje:
O:muesli met kwark
T: aardbeien ijsje
L: 2 boterhammen met kaas en tomaat
T: plak kaas
Daarna in slaap gevallen :')
D: bulk groenten met 2 kleuren-macaroni :') in rode saus met wat feta.
T: iets van fruit, kwark
pi_128728540
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Je zegt het tenminste op een sociale manier, dus bedankt daarvoor! =)

Uhm.....Ja, ik ga zo door 35 eieren per week. Vroeger was dat 70 eieren (schrik). Ei is goedkoop, goede bron van eiwitten en...goedkoop? :P

Brocoli lust ik niet, noten zijn ook best duur en paprika nooit geprobeerd bij het gehakt. Hoe doe je dat dan? Gewoon tijdens het koken kleine stukjes in doen? Hoeveel? Halve paprika?

Ik doe trouwens bij het gehakt een goede dosis maghi en cayenne paper bij. Zilvervliesrijst is smakeloos zonder maggi. Als je gehakt + rijst + stukjes tomaat doet ; heerlijk, echt waar.

Bonen deed ik vroeger veel, maar het gas wat je daarbij krijgt, lol. Dat deed ik 7x per week, teveel natuurlijk. Maar ik ga bonen proberen toe te voegen aan mijn dieet, zeker weten. Misschien 3x per week dan.

Het is expres te weinig...Ik wil nog 2 kilo afvallen. En dat moet lukken met 0.5kg per week kwijtraken. Op een gegeven moment ga je ook wennen aan je dieet en gaan de cravings voor chocola weg. Je hebt dan ook minder vaak honger. Sowieso heb ik nooit na het wakker worden honger.

Eieren zijn gezond, en veel afwisseling in eten is overgewaardeerd.
Probeer niet teveel maggi te eten - je gaat vanzelf meer zout willen -> meer maggi > nog meer maggi > geen enkel eten smaakt nog zonder een flinke scheut maggi.
Dat is zonde, want dan proef je dus niet meer je echte eten.

Voor inspiratie voor goedkoop eten: CUL / Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
pi_128728645
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Californium het volgende:
Ik zit er ook nog niet rustig bij hoor An, maar tis beter dan afgelopen weekend, die wil ik graag even vergeten.

Lijstje:
O:muesli met kwark
T: aardbeien ijsje
L: 2 boterhammen met kaas en tomaat
T: plak kaas
Daarna in slaap gevallen :')
D: bulk groenten met 2 kleuren-macaroni :') in rode saus met wat feta.
T: iets van fruit, kwark
:*
pi_128728650
Gut, ik zou diepongelukkig worden van zo'n leefstijl ;(
Ja doei.
pi_128728815
Dagelijks afwisselen met eten is inderdaad overgewaardeerd, maar dan moet je wel iedere dag binnen krijgen wat je nodig hebt.

35 eieren per week, veel gehakt, veel rijst, amper groenten (behalve komkommer en tomaat) en fruit lijkt me niet de manier om al je stoffen binnen te krijgen.

Het is inderdaad een goed plan om iedere week eens wat nieuws toe te voegen, defX ^O^
pi_128729471
Mijn eten is ook alles behalve gevarieerd gezien mijn bodybuildingseetschema, ik eet zo'n beetje iedere dag hetzelfde. Maar het gaat er inderdaad om dat je dagelijks de nodige voedingsstoffen binnenkrijgt.

Ik doe het een heel stuk beter op de nodige groente en fruit. Framboosjes en blauwe bessen bijvoorbeeld. O+

@Coco, hopelijk weer snel de ouwe! O+
@An, straks pas je nog in een koffer. :D Knap!

Edit, net even nagerekend... dan zit ik op 42 eieren per week.
pi_128729551
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Eieren zijn gezond, en veel afwisseling in eten is overgewaardeerd.
Probeer niet teveel maggi te eten - je gaat vanzelf meer zout willen -> meer maggi > nog meer maggi > geen enkel eten smaakt nog zonder een flinke scheut maggi.
Dat is zonde, want dan proef je dus niet meer je echte eten.

Voor inspiratie voor goedkoop eten: CUL / Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)

Maar wat Novem zegt, goede balans in verschillende voedingsstoffen telt wel.
Variatie =/= variatie

Amsel had bijvoorbeeld ooit een kennis die scheurbuik kreeg.
pi_128730005
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Mijn eten is ook alles behalve gevarieerd gezien mijn bodybuildingseetschema, ik eet zo'n beetje iedere dag hetzelfde. Maar het gaat er inderdaad om dat je dagelijks de nodige voedingsstoffen binnenkrijgt.

Ik doe het een heel stuk beter op de nodige groente en fruit. Framboosjes en blauwe bessen bijvoorbeeld. O+

@Coco, hopelijk weer snel de ouwe! O+
@An, straks pas je nog in een koffer. :D Knap!

Edit, net even nagerekend... dan zit ik op 42 eieren per week.
Ik denk dat ik in groot formaat koffer al een eind kom :@ :') :+
  maandag 8 juli 2013 @ 19:24:31 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128730286
Vind het voor een man alleen (toch) nog niet eens zo slecht...

Zo druk! de tijd gaat zo snel, van oktober tot mei wil ik dood.. nu niet en dan gaat het zo snel qua tijd

Coco, Cali.. bleeeh.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:29:07 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128730444
Lijst:
O: kwark/vla/suiker/aardbeien/rode bessen
T's: rauwe paprika, 200 gr wortelen, halve komkommer, cup a soup champignon, hazelnootschuimgebak met slagroom
L: 2 boterhammen met lever, 1 boterham kaas, beker melk, kom tomatencremesoep met ballen, 2 tomaten
T's: halve komkommer vers uit de tuin (wat lekker is dat), 400 gr. aardbeien zo uit het handje uit de tuin, 3 flesjes bier, handje pinda's, paar dropjes, appel, perzik, kwart meloen
D: Veel broccoli, zelfgemaakte kipshoarma, ijsbergsalade met dressing, tzaziki eigen gemaakt, ovenpatatjes, gebakken ui en paprika, pitabroodje met wat kaas
T: Nah, niks maar :o zo maar naar bed
pi_128731045
Mijn lijstje

O: havermout smoothie met banaan, aardbeien en soyamelk
T: twee pepadews
L: haricots verts, groene asperges, tomaten, basilicum, olijven en parmezaanse kaas
T: pure chocolade, veel thee
T: twee theelepels pindakaas
T: rijstwafel met boter en kaas, stukje spelt zuurdesembrood, net uit de machine, met boter.
D: een zelf gemaakte turkse pizza met groenten en saus. Was best goed gelukt :o Glas ranja
T: waterijsje

Duidelijk een thuiswerk-op-vrije-dag lijst :+
  maandag 8 juli 2013 @ 19:48:50 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128731099
Lijst
S. 40 minuten yoga
O. Duits broodje met boter, 2 crackers kaas, 2 crackers stroop
T. Appel
L. 4 boterhammen rookvlees
T. Appel, raketje, 6 wortels
D. Gnochi met gorgonzola, tomaat en salade
T. Nussecke

Carbdagje.
  maandag 8 juli 2013 @ 19:49:45 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128731139
Wel lekker in je vel Tink?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')