bij ons was het ook veel zonniger dan in Ehv, maar daar begon het nu ook echt open te trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Californium het volgende:
Ff rondje gewandeld met,hij moest er even uit, en een ijsje gehaald. Tis bewolkt maar wel warm.
Pff.... wat een end!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lelystad, normaal via Utrecht, maar erzijn werkzaamheden aan het spoor.
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.
En ik ga dus altijd eten in de treinsta ik op t station te wachten, haal ik een koek ofzo, en dan denk ik: volgende keer doe ik dat niet! En dan doe ik het toch weer...
Is echt al vijf jaar een gewoonte ofzo, op de een of andere manier.
ik heb een salade als avondeten gekocht, maar nu heb ik maltezersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]ik ken het! Al dat lekkers is verleidelijk! Tegenwoordig hebben ze bij de kiosk van die wraps met falafal / hummus die heeeel lekker zijn
. Dat is tegenwoordig mijn nieuwe treinverslaving en niet eens heel ongezond
Lang leve sale EN een personal shopper...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Per: ik vind het jurkje ook niet mooi. Maar wij zijn verschillende types, dus misschien staat hij je super!
Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ), twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale
Waar zou ik zijn zonderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:37 schreef freud het volgende:
[..]
Lang leve sale EN een personal shopper...
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"quote:
Ik zal ze later posten. Even kijken wanneer. We zitten nu lekker in een cafetje en morgen gaan we twee dagen naar het huisje van schoonoudersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes
[..]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"![]()
Vissticks (Kanyeee) met salade vandaagZon
Luie dag genomen @ work
![]()
![]()
Vaiz: voor al je ondermaatse grollen die je liever niet hoorde/gelezen hadquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes
[..]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"![]()
Vissticks (Kanyeee) met salade vandaagZon
Luie dag genomen @ work
![]()
![]()
Zoals beloofd, toch vrij snel: schoenen en broekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geniet ervan Didldido!![]()
An, huisje![]()
Leuk!
Taminabun is maf*CROSST DOOR HUISKAMER --> CRASH IN HOK --> REPEAT*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit of zwart dragen volgende weekVind ze allebei leuk
![]()
Heerlijk. Genieten dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo! Alles goed hier?
Romeik was alleen zo stom op flipflops te lopen en had na twee uur lopen dus al blaren onder m'n grote tenen
nu morgen eens op zoek naar fatsoenlijke sandalen, ook geen straf
Tis hier wel briljant weerDadelijk nog even lekker borrelen
Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Californium het volgende:
Mooi Figuur An! En mooie broek!
Ik heb geen idee wat je gaat doen, maar als ze smerig gaan worden zou ik gaan voor zwart!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ), twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale
Ik zie een reactie vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens nog reageren op je pm, heb het simpelweg erg druk gehad, soz!
Dido, klinkt superGeniet ervan!
An, ik heb iets met witte gympenAl zijn de zwarte ook tof
Idd even het weer afwachten maar
California, wat ontzettend ruk
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Californium het volgende:
We zouden gaan huren onder de leegstandswet, maar de hypotheker die wil niet meer met de eigenaar in zee omdat het huis te duur te koop zou staan. Maar het huis moet te koop staan en nog aantal regels, anders mag het niet verhuurd worden. Dus nu moet de eigenaar opzoek naar een nieuwe hypotheker, en die ook met die regeltjes werkt ofzo, maar het kan zijn dat dat niet rond is voor 1 augustus![]()
Rotsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Californium het volgende:
Ik ben stiekem een beetje in paniek en ik wil heel graag huilen. Gelukkig heb ik
die zoiets heeft van: het komt wel goed
Extremaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het worden![]()
En dank voor de complimenten
Ja, ik ook. Was er een aantal keer fotograaf. Dit is de eerste keer zonder een dikke cameraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Extremagoede herinneringen aan
veel plezier. En als je schoenen goed schoon te maken zijn, zou ik voor wit gaan!
Ik las kanon ipv kanoenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef the85mc het volgende:
Staat je goed An! Ik hou zelf niet zo van witte sneakers, maar staat hier wel goed bij! En extrema outdoor? Best goede lineup, ik zou justice en major lazer wel live willen zien..
En naar de sportschool geweest, het werd kanoen ipv pompen, maar was top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |