bij ons was het ook veel zonniger dan in Ehv, maar daar begon het nu ook echt open te trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Californium het volgende:
Ff rondje gewandeld met,hij moest er even uit, en een ijsje gehaald. Tis bewolkt maar wel warm.
Pff.... wat een end!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lelystad, normaal via Utrecht, maar erzijn werkzaamheden aan het spoor.
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.
En ik ga dus altijd eten in de treinsta ik op t station te wachten, haal ik een koek ofzo, en dan denk ik: volgende keer doe ik dat niet! En dan doe ik het toch weer...
Is echt al vijf jaar een gewoonte ofzo, op de een of andere manier.
ik heb een salade als avondeten gekocht, maar nu heb ik maltezersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]ik ken het! Al dat lekkers is verleidelijk! Tegenwoordig hebben ze bij de kiosk van die wraps met falafal / hummus die heeeel lekker zijn
. Dat is tegenwoordig mijn nieuwe treinverslaving en niet eens heel ongezond
Lang leve sale EN een personal shopper...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Per: ik vind het jurkje ook niet mooi. Maar wij zijn verschillende types, dus misschien staat hij je super!
Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ), twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale
Waar zou ik zijn zonderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:37 schreef freud het volgende:
[..]
Lang leve sale EN een personal shopper...
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"quote:
Ik zal ze later posten. Even kijken wanneer. We zitten nu lekker in een cafetje en morgen gaan we twee dagen naar het huisje van schoonoudersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes
[..]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"![]()
Vissticks (Kanyeee) met salade vandaagZon
Luie dag genomen @ work
![]()
![]()
Vaiz: voor al je ondermaatse grollen die je liever niet hoorde/gelezen hadquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes
[..]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"![]()
Vissticks (Kanyeee) met salade vandaagZon
Luie dag genomen @ work
![]()
![]()
Zoals beloofd, toch vrij snel: schoenen en broekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geniet ervan Didldido!![]()
An, huisje![]()
Leuk!
Taminabun is maf*CROSST DOOR HUISKAMER --> CRASH IN HOK --> REPEAT*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit of zwart dragen volgende weekVind ze allebei leuk
![]()
Heerlijk. Genieten dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo! Alles goed hier?
Romeik was alleen zo stom op flipflops te lopen en had na twee uur lopen dus al blaren onder m'n grote tenen
nu morgen eens op zoek naar fatsoenlijke sandalen, ook geen straf
Tis hier wel briljant weerDadelijk nog even lekker borrelen
Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Californium het volgende:
Mooi Figuur An! En mooie broek!
Ik heb geen idee wat je gaat doen, maar als ze smerig gaan worden zou ik gaan voor zwart!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ), twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale
Ik zie een reactie vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens nog reageren op je pm, heb het simpelweg erg druk gehad, soz!
Dido, klinkt superGeniet ervan!
An, ik heb iets met witte gympenAl zijn de zwarte ook tof
Idd even het weer afwachten maar
California, wat ontzettend ruk
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Californium het volgende:
We zouden gaan huren onder de leegstandswet, maar de hypotheker die wil niet meer met de eigenaar in zee omdat het huis te duur te koop zou staan. Maar het huis moet te koop staan en nog aantal regels, anders mag het niet verhuurd worden. Dus nu moet de eigenaar opzoek naar een nieuwe hypotheker, en die ook met die regeltjes werkt ofzo, maar het kan zijn dat dat niet rond is voor 1 augustus![]()
Rotsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Californium het volgende:
Ik ben stiekem een beetje in paniek en ik wil heel graag huilen. Gelukkig heb ik
die zoiets heeft van: het komt wel goed
Extremaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het worden![]()
En dank voor de complimenten
Ja, ik ook. Was er een aantal keer fotograaf. Dit is de eerste keer zonder een dikke cameraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Extremagoede herinneringen aan
veel plezier. En als je schoenen goed schoon te maken zijn, zou ik voor wit gaan!
Ik las kanon ipv kanoenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef the85mc het volgende:
Staat je goed An! Ik hou zelf niet zo van witte sneakers, maar staat hier wel goed bij! En extrema outdoor? Best goede lineup, ik zou justice en major lazer wel live willen zien..
En naar de sportschool geweest, het werd kanoen ipv pompen, maar was top!
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Californium het volgende:
Ik ben weer meer zenmet mijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Californium het volgende:
Ik ben weer meer zenmet mijn
[ afbeelding ]
Groentespiesjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Lijstje:
O: roggebrood met hummus en tomaat, verse jus
L: volkoren zuurdesem stokbrood, stuk met tomaat en een stuk met jam, fanta
D: Bbq: kabeljauw, garnalen, kipsate, runderburgers, groentenspiesjes, sausjezzzz en stokbroodmet rose natuurlijk
Graag gedaan!quote:
Thanks! De S was ook wel weer eens nodig...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Lekker lijstje Perren
voor de S vandaag
[..]
Groentespiesjes![]()
Is dus een festivalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
We zijn op de beschaving
Mooi weer ervoor!
Ik was vanmorgen al productief zat dus ik heb even geskippedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! De S was ook wel weer eens nodig...![]()
Nu moed aan het verzamelen voor de pump!
Nope, krappe 7u slaap gehad. Wel een rustige nacht gehad want werd gewoon wakker op m'n buik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, vind jou lijstje heerlijk!
Beetje uitgeslapen V1?
List:
O: kwark/vla/rode bessen/basterdsuiker
T's: hele komkommer, halve paprika, 200 gr wortel, cup a soup snert, wilde perzik, minimars
L: 2 boterhammen met gegrilde biefstuk stukjes, rode peper, paprika, bosui en tomaatCup a soup tomaat, gekookt ei.
T's: wilde perzik, granny smith, paar dropjes, 200 gr aardbeien, beker melk
D" Bloemkool, pasta met kaas en ham, spinazie, gebakken kabeljauw
T: rode besjes ofzo
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:52 schreef Nallie het volgende:
Vanochtend flink stuk gewandeld met goed gezelschapen verder op t balkon gezeten. Boek 1 uitgelezen en boek 2 halverwege nu. Ondertussen al wat ont-wit
Vanavond lekker de stad in
Leuk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal binnenkort weer es met je spelen V1zmans, dan krijg je plusjes van moi
Buikje vol en nu slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Novem het volgende:
Ik heb net twee reusachtige sandwiches op van turks brood, gegrilde entrecote, cheddar, bacon, ailoli, sla, tomaat en augurken, fles cider is ook al bijna leeg *burp*
Nu even snoozen in de tuin
Nu baal ik dat ik geen bacon heb gebruiktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Novem het volgende:
Ik heb net twee reusachtige sandwiches op van turks brood, gegrilde entrecote, cheddar, bacon, ailoli, sla, tomaat en augurken, fles cider is ook al bijna leeg *burp*
Dat heet relaxen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Buikje vol en nu slapen.
Best erg hoor...
Ik kom net uit bed, maar ik begrijp dat ik nu dus een enorme lunch (of ontbijt of avondeten, ik weet nooit zo goed hoe ik die maaltijden moet noemen) moet verorberen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij beetje onbesproken slank-consensus wat betreft de zaterdagmiddaglunchlekker
Ik zou ook best een dutje willen doen. Gek genoeg komt het nieteens in me op om ovetdag te gaan zitten, maar toen ik hier de posts over tuin en balkon las dacht ik " verrek, ik heb ook een tuin. En een balkon! Laat ik ook eens gaan zitten en een boekje lezen ofzo"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan verschillen jij en ik van mening daarover. Relaxen vind ik heel iets anders.
Slaap lekker voor straks dan!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou ook best een dutje willen doen. Gek genoeg komt het nieteens in me op om ovetdag te gaan zitten, maar toen ik hier de posts over tuin en balkon las dacht ik " verrek, ik heb ook een tuin. En een balkon! Laat ik ook eens gaan zitten en een boekje lezen ofzo"
Misschien doe ik zelfs een dutje. Best relaxed eigenlijk.
Als ik een beetje goed gok heb jij balkon op 't westen dus ik zeg ja, een goede en lekkere O op 't balkonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom net uit bed, maar ik begrijp dat ik nu dus een enorme lunch (of ontbijt of avondeten, ik weet nooit zo goed hoe ik die maaltijden moet noemen) moet verorberen?
Die van Novem klinkt wel erg goed
Compleet andere beweging en techniek, en inderdaad je zult iets langer moeten fietsen om hetzelfde als met 30min hardlopen te verbranden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik vind fietsen leuker dan hardlopen, kan ik ook 30 min gaan fietsen? Ipv 30 min lopen ? Of is 30 min fietsen te weinig
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef V1z0R het volgende:
maar nu lekker genieten uniekje!
[..]
Ik was vanmorgen al productief zat dus ik heb even geskippedgekneusde rib hield me ook iets tegen.
Maar huis is schoon, balkon is Beetle-proof (dacht ik vorige keer ook), nieuw Bourne boek aan het lezen geweest in de zon, stuk of wat potjes LoL, 2 broodjes biefstuk achter de kiezen(met rucola, tomaat, mozzarella, olijven, pesto en klein scheutje balsamico)
Waarvoor trouwens nog dank!mozzarella even in balsamico laten weken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:52 schreef Nallie het volgende:
Vanochtend flink stuk gewandeld met goed gezelschapen verder op t balkon gezeten. Boek 1 uitgelezen en boek 2 halverwege nu. Ondertussen al wat ont-wit
Vanavond lekker de stad in
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Novem het volgende:
Dat stond in je eerste van vier ook al, dus deze telt nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:53 schreef Perruche het volgende:
Vier op een rij, nu even boekske lezen in de zon.
Ik was vooral heel warm bij de bodypump jaquote:
Ziet er erg tof uit. Ik vroeg me wel af, heel praktisch, of jullie dan vaste hulp hebben voor de dieren in Nederland. Daar heb je nu ook een hoop werk aan.quote:
Ja, goed punt. Zonder de vaste hulp die we daarvoor hebben had dit niet gekund.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ziet er erg tof uit. Ik vroeg me wel af, heel praktisch, of jullie dan vaste hulp hebben voor de dieren in Nederland. Daar heb je nu ook een hoop werk aan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
autootje
blauwe yaris, 90.000 km, uit 2001. eerste eigenaar, altijd bij deze garage onderhouden. heb nog 250 euro voor de starlet gekregen, en ze bouwen gratis mijn radio in de auto volgende week (er zit een crappy inbouw in, ze bestellen een ombouwset en bouwen m gratis in)wat rijdt dat zalig! en stuurbekrachtiging
Ah, ik snap het. Fijn hoor!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Zonder de vaste hulp die we daarvoor hebben had dit niet gekund.
Mijn vader woont zo dichtbij dat hij het lopend afkan (en hij heeft ons die hond cadeau gedaan omdat hij een hond wou maar het niet aandurfde). Mijn moeder woont op 10 minuten rijden.
Lege maag loperquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vooral heel warm bij de bodypump ja.
Terugweg ging sneller dan de heenweg!?
Volgens mij krijg ik aardig wat koolhydraten binnen. Vandaag gezoete kwark & chocolade. Vaak -ook vandaag- veel fruit. Wat aardappel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lege maag loper
/jaloers
Maar zelfs vandaag nog niet echt veel KH's, bevalt goed dus?
Aardig wat is 6bth en pasta als Dquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik aardig wat koolhydraten binnen. Vandaag gezoete kwark & chocolade. Vaak -ook vandaag- veel fruit. Wat aardappel.
Geen graan bevalt prima!
ben jij het vriendje van Adora Belle?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:39 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hmm oke!
Dan ga ik even een fiets app zoeken zoals Runkeeper voor het rennen is.
En maakt het uit als ik op een normale fiets fiets?
E : crosstrainer kan ik ook doen natuurlijk!
zit geen riem meer in, maar een ketting (ofzo?) niet nodig om te vervangen in elk geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Gekocht dus, Kwak?Yaris met dat soort specs is vrijwel altijd goede koop
Distributieriem al vervangen of moet nog?
[..]
Aardig wat is 6bth en pasta als D
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zit geen riem meer in, maar een ketting (ofzo?) niet nodig om te vervangen in elk geval.
ben er superblij mee, idd gekocht ja
ohja, t is geen grote motor, maar wel een 16-klepper (1.3l 16V VVTI Luna editie)
nee, helaas.quote:
Van de winter waren onze ramen van de binnenkant bevroren. Niet echt praktisch!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
Bij oude auto's is een schuifdak sowieso geen aanrader, rubber gaan rotten -> lekkage en altijd beslagen ruiten in de winter
Klinkt als een goede deal Kwak!
mijn starlet had scheurtjes in het dak, ik moest ook altijd krabben aan de binnenkantquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ohja, de herinneringen aan het krabben van de ruiten in de auto. De goede oude tijd
Leuk! Ze hebben wel aardige winkeltjes daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
*stapt in auto richting designer outlet roermond
Hoop om 14.00 uur terug te zijn met twee wat modernere pantalons. Wat er nu in mijn kast hangt kan niet meer qua model.
Ergens te bewonderen?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:15 schreef An24 het volgende:
Zo happy: Freud heeft yoga voortgangfoto's gemaakt en het is gelukt om die ambalans met tenen loser op te krijgen. Ook heb ik nu een foto van mijn eerste hoofdstand-schorpioen. Het ziet er nog niet uit, maar nu weet ik precies waar ik aan moet werken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
Bij oude auto's is een schuifdak sowieso geen aanrader, rubber gaan rotten -> lekkage en altijd beslagen ruiten in de winter
Klinkt als een goede deal Kwak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |