bij ons was het ook veel zonniger dan in Ehv, maar daar begon het nu ook echt open te trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Californium het volgende:
Ff rondje gewandeld met,hij moest er even uit, en een ijsje gehaald. Tis bewolkt maar wel warm.
Pff.... wat een end!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lelystad, normaal via Utrecht, maar erzijn werkzaamheden aan het spoor.
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben het wel gewend na vierenhalf jaar heen en weer reizen, vind het ook helemaal niet erg normaal, alleen die werkzaamheden baal ik wel altijd van, dan duurt het gelijk veel langer.
En ik ga dus altijd eten in de treinsta ik op t station te wachten, haal ik een koek ofzo, en dan denk ik: volgende keer doe ik dat niet! En dan doe ik het toch weer...
Is echt al vijf jaar een gewoonte ofzo, op de een of andere manier.
ik heb een salade als avondeten gekocht, maar nu heb ik maltezersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]ik ken het! Al dat lekkers is verleidelijk! Tegenwoordig hebben ze bij de kiosk van die wraps met falafal / hummus die heeeel lekker zijn
. Dat is tegenwoordig mijn nieuwe treinverslaving en niet eens heel ongezond
Lang leve sale EN een personal shopper...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Per: ik vind het jurkje ook niet mooi. Maar wij zijn verschillende types, dus misschien staat hij je super!
Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ), twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale
Waar zou ik zijn zonderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:37 schreef freud het volgende:
[..]
Lang leve sale EN een personal shopper...
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"quote:
Ik zal ze later posten. Even kijken wanneer. We zitten nu lekker in een cafetje en morgen gaan we twee dagen naar het huisje van schoonoudersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes
[..]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"![]()
Vissticks (Kanyeee) met salade vandaagZon
Luie dag genomen @ work
![]()
![]()
Vaiz: voor al je ondermaatse grollen die je liever niet hoorde/gelezen hadquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gympies zien An? Adidasjes
[..]
Heu ik weet ergens waar die staat, die linkte ik laatst nog aan mn zus onder mom van "Jaaaja een paaaard in de gaaang!"![]()
Vissticks (Kanyeee) met salade vandaagZon
Luie dag genomen @ work
![]()
![]()
Zoals beloofd, toch vrij snel: schoenen en broekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geniet ervan Didldido!![]()
An, huisje![]()
Leuk!
Taminabun is maf*CROSST DOOR HUISKAMER --> CRASH IN HOK --> REPEAT*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wit of zwart dragen volgende weekVind ze allebei leuk
![]()
Heerlijk. Genieten dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo! Alles goed hier?
Romeik was alleen zo stom op flipflops te lopen en had na twee uur lopen dus al blaren onder m'n grote tenen
nu morgen eens op zoek naar fatsoenlijke sandalen, ook geen straf
Tis hier wel briljant weerDadelijk nog even lekker borrelen
Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Californium het volgende:
Mooi Figuur An! En mooie broek!
Ik heb geen idee wat je gaat doen, maar als ze smerig gaan worden zou ik gaan voor zwart!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
Hier blij: ik ga volgende week naar extrema en daarvoor heb ik een outfit gescoord: een nieuwe spijkerbroek ( maat 28! ), twee paar adidas schoenen, enkelhoogte, wit en zwart. Lang leve sale
Ik zie een reactie vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens nog reageren op je pm, heb het simpelweg erg druk gehad, soz!
Dido, klinkt superGeniet ervan!
An, ik heb iets met witte gympenAl zijn de zwarte ook tof
Idd even het weer afwachten maar
California, wat ontzettend ruk
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Californium het volgende:
We zouden gaan huren onder de leegstandswet, maar de hypotheker die wil niet meer met de eigenaar in zee omdat het huis te duur te koop zou staan. Maar het huis moet te koop staan en nog aantal regels, anders mag het niet verhuurd worden. Dus nu moet de eigenaar opzoek naar een nieuwe hypotheker, en die ook met die regeltjes werkt ofzo, maar het kan zijn dat dat niet rond is voor 1 augustus![]()
Rotsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Californium het volgende:
Ik ben stiekem een beetje in paniek en ik wil heel graag huilen. Gelukkig heb ik
die zoiets heeft van: het komt wel goed
Extremaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Extrema, volgend weekend. Goed, het ligt dus even aan het weer welke het worden![]()
En dank voor de complimenten
Ja, ik ook. Was er een aantal keer fotograaf. Dit is de eerste keer zonder een dikke cameraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Extremagoede herinneringen aan
veel plezier. En als je schoenen goed schoon te maken zijn, zou ik voor wit gaan!
Ik las kanon ipv kanoenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:20 schreef the85mc het volgende:
Staat je goed An! Ik hou zelf niet zo van witte sneakers, maar staat hier wel goed bij! En extrema outdoor? Best goede lineup, ik zou justice en major lazer wel live willen zien..
En naar de sportschool geweest, het werd kanoen ipv pompen, maar was top!
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]hoe kun je overeind blijven met zulke kleine voeten?!
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Californium het volgende:
Ik ben weer meer zenmet mijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:57 schreef Californium het volgende:
Ik ben weer meer zenmet mijn
[ afbeelding ]
Groentespiesjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Lijstje:
O: roggebrood met hummus en tomaat, verse jus
L: volkoren zuurdesem stokbrood, stuk met tomaat en een stuk met jam, fanta
D: Bbq: kabeljauw, garnalen, kipsate, runderburgers, groentenspiesjes, sausjezzzz en stokbroodmet rose natuurlijk
Graag gedaan!quote:
Thanks! De S was ook wel weer eens nodig...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Lekker lijstje Perren
voor de S vandaag
[..]
Groentespiesjes![]()
Is dus een festivalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
We zijn op de beschaving
Mooi weer ervoor!
Ik was vanmorgen al productief zat dus ik heb even geskippedquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks! De S was ook wel weer eens nodig...![]()
Nu moed aan het verzamelen voor de pump!
Nope, krappe 7u slaap gehad. Wel een rustige nacht gehad want werd gewoon wakker op m'n buik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, vind jou lijstje heerlijk!
Beetje uitgeslapen V1?
List:
O: kwark/vla/rode bessen/basterdsuiker
T's: hele komkommer, halve paprika, 200 gr wortel, cup a soup snert, wilde perzik, minimars
L: 2 boterhammen met gegrilde biefstuk stukjes, rode peper, paprika, bosui en tomaatCup a soup tomaat, gekookt ei.
T's: wilde perzik, granny smith, paar dropjes, 200 gr aardbeien, beker melk
D" Bloemkool, pasta met kaas en ham, spinazie, gebakken kabeljauw
T: rode besjes ofzo
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:52 schreef Nallie het volgende:
Vanochtend flink stuk gewandeld met goed gezelschapen verder op t balkon gezeten. Boek 1 uitgelezen en boek 2 halverwege nu. Ondertussen al wat ont-wit
Vanavond lekker de stad in
Leuk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal binnenkort weer es met je spelen V1zmans, dan krijg je plusjes van moi
Buikje vol en nu slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Novem het volgende:
Ik heb net twee reusachtige sandwiches op van turks brood, gegrilde entrecote, cheddar, bacon, ailoli, sla, tomaat en augurken, fles cider is ook al bijna leeg *burp*
Nu even snoozen in de tuin
Nu baal ik dat ik geen bacon heb gebruiktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Novem het volgende:
Ik heb net twee reusachtige sandwiches op van turks brood, gegrilde entrecote, cheddar, bacon, ailoli, sla, tomaat en augurken, fles cider is ook al bijna leeg *burp*
Dat heet relaxen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Buikje vol en nu slapen.
Best erg hoor...
Ik kom net uit bed, maar ik begrijp dat ik nu dus een enorme lunch (of ontbijt of avondeten, ik weet nooit zo goed hoe ik die maaltijden moet noemen) moet verorberen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij beetje onbesproken slank-consensus wat betreft de zaterdagmiddaglunchlekker
Ik zou ook best een dutje willen doen. Gek genoeg komt het nieteens in me op om ovetdag te gaan zitten, maar toen ik hier de posts over tuin en balkon las dacht ik " verrek, ik heb ook een tuin. En een balkon! Laat ik ook eens gaan zitten en een boekje lezen ofzo"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan verschillen jij en ik van mening daarover. Relaxen vind ik heel iets anders.
Slaap lekker voor straks dan!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou ook best een dutje willen doen. Gek genoeg komt het nieteens in me op om ovetdag te gaan zitten, maar toen ik hier de posts over tuin en balkon las dacht ik " verrek, ik heb ook een tuin. En een balkon! Laat ik ook eens gaan zitten en een boekje lezen ofzo"
Misschien doe ik zelfs een dutje. Best relaxed eigenlijk.
Als ik een beetje goed gok heb jij balkon op 't westen dus ik zeg ja, een goede en lekkere O op 't balkonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom net uit bed, maar ik begrijp dat ik nu dus een enorme lunch (of ontbijt of avondeten, ik weet nooit zo goed hoe ik die maaltijden moet noemen) moet verorberen?
Die van Novem klinkt wel erg goed
Compleet andere beweging en techniek, en inderdaad je zult iets langer moeten fietsen om hetzelfde als met 30min hardlopen te verbranden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik vind fietsen leuker dan hardlopen, kan ik ook 30 min gaan fietsen? Ipv 30 min lopen ? Of is 30 min fietsen te weinig
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:29 schreef V1z0R het volgende:
maar nu lekker genieten uniekje!
[..]
Ik was vanmorgen al productief zat dus ik heb even geskippedgekneusde rib hield me ook iets tegen.
Maar huis is schoon, balkon is Beetle-proof (dacht ik vorige keer ook), nieuw Bourne boek aan het lezen geweest in de zon, stuk of wat potjes LoL, 2 broodjes biefstuk achter de kiezen(met rucola, tomaat, mozzarella, olijven, pesto en klein scheutje balsamico)
Waarvoor trouwens nog dank!mozzarella even in balsamico laten weken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:52 schreef Nallie het volgende:
Vanochtend flink stuk gewandeld met goed gezelschapen verder op t balkon gezeten. Boek 1 uitgelezen en boek 2 halverwege nu. Ondertussen al wat ont-wit
Vanavond lekker de stad in
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Novem het volgende:
Dat stond in je eerste van vier ook al, dus deze telt nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:53 schreef Perruche het volgende:
Vier op een rij, nu even boekske lezen in de zon.
Ik was vooral heel warm bij de bodypump jaquote:
Ziet er erg tof uit. Ik vroeg me wel af, heel praktisch, of jullie dan vaste hulp hebben voor de dieren in Nederland. Daar heb je nu ook een hoop werk aan.quote:
Ja, goed punt. Zonder de vaste hulp die we daarvoor hebben had dit niet gekund.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ziet er erg tof uit. Ik vroeg me wel af, heel praktisch, of jullie dan vaste hulp hebben voor de dieren in Nederland. Daar heb je nu ook een hoop werk aan.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
autootje
blauwe yaris, 90.000 km, uit 2001. eerste eigenaar, altijd bij deze garage onderhouden. heb nog 250 euro voor de starlet gekregen, en ze bouwen gratis mijn radio in de auto volgende week (er zit een crappy inbouw in, ze bestellen een ombouwset en bouwen m gratis in)wat rijdt dat zalig! en stuurbekrachtiging
Ah, ik snap het. Fijn hoor!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Zonder de vaste hulp die we daarvoor hebben had dit niet gekund.
Mijn vader woont zo dichtbij dat hij het lopend afkan (en hij heeft ons die hond cadeau gedaan omdat hij een hond wou maar het niet aandurfde). Mijn moeder woont op 10 minuten rijden.
Lege maag loperquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik was vooral heel warm bij de bodypump ja.
Terugweg ging sneller dan de heenweg!?
Volgens mij krijg ik aardig wat koolhydraten binnen. Vandaag gezoete kwark & chocolade. Vaak -ook vandaag- veel fruit. Wat aardappel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lege maag loper
/jaloers
Maar zelfs vandaag nog niet echt veel KH's, bevalt goed dus?
Aardig wat is 6bth en pasta als Dquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik aardig wat koolhydraten binnen. Vandaag gezoete kwark & chocolade. Vaak -ook vandaag- veel fruit. Wat aardappel.
Geen graan bevalt prima!
ben jij het vriendje van Adora Belle?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:39 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hmm oke!
Dan ga ik even een fiets app zoeken zoals Runkeeper voor het rennen is.
En maakt het uit als ik op een normale fiets fiets?
E : crosstrainer kan ik ook doen natuurlijk!
zit geen riem meer in, maar een ketting (ofzo?) niet nodig om te vervangen in elk geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef V1z0R het volgende:
Gekocht dus, Kwak?Yaris met dat soort specs is vrijwel altijd goede koop
Distributieriem al vervangen of moet nog?
[..]
Aardig wat is 6bth en pasta als D
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zit geen riem meer in, maar een ketting (ofzo?) niet nodig om te vervangen in elk geval.
ben er superblij mee, idd gekocht ja
ohja, t is geen grote motor, maar wel een 16-klepper (1.3l 16V VVTI Luna editie)
nee, helaas.quote:
Van de winter waren onze ramen van de binnenkant bevroren. Niet echt praktisch!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
Bij oude auto's is een schuifdak sowieso geen aanrader, rubber gaan rotten -> lekkage en altijd beslagen ruiten in de winter
Klinkt als een goede deal Kwak!
mijn starlet had scheurtjes in het dak, ik moest ook altijd krabben aan de binnenkantquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ohja, de herinneringen aan het krabben van de ruiten in de auto. De goede oude tijd
Leuk! Ze hebben wel aardige winkeltjes daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
*stapt in auto richting designer outlet roermond
Hoop om 14.00 uur terug te zijn met twee wat modernere pantalons. Wat er nu in mijn kast hangt kan niet meer qua model.
Ergens te bewonderen?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:15 schreef An24 het volgende:
Zo happy: Freud heeft yoga voortgangfoto's gemaakt en het is gelukt om die ambalans met tenen loser op te krijgen. Ook heb ik nu een foto van mijn eerste hoofdstand-schorpioen. Het ziet er nog niet uit, maar nu weet ik precies waar ik aan moet werken
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
Bij oude auto's is een schuifdak sowieso geen aanrader, rubber gaan rotten -> lekkage en altijd beslagen ruiten in de winter
Klinkt als een goede deal Kwak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wij hebben er trouwens een kat bij. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar is een viavia-kat. Kan zijn dat hij nog teruggaat naar z'n baasje.Jeutje, Bob heeft inderdaad nul knappe genen meegekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel
![]()
Weet ik, 90% van mijn kledingkast komt daar vandaanquote:Op zondag 7 juli 2013 09:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuk! Ze hebben wel aardige winkeltjes daar.
Ik ook. Panties zijn te warm en snijden in de spekkies wat er niet uitziet onder een jurk.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef DefinitionX het volgende:
Van plan:
• O 6 x ei + 4 x bruin brood
• T 1 appel
• L geen
• D 100g zilvervliestrijst, 250g runder gehakt + tomaat
• S Sport - 25 push ups + 30 minuten thuis cardio (joggen in het huis, lol)
Rest de hele dag cola light drinken. Bmi is 24 en bmr zal vast rond de 2600-2900 zitten, want ik sport 4-6 keer per week 30 minuten per keer.
And here we go. Succes iedereen!
Eerlijk gezegd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie zoietsquote:Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Perruche het volgende:
[..]waarom binnen joggen het is zo lekker weer buiten!
Zoete tand. Heerlijk die eieren trouwens, totaal maar 480 calorieen o.i.d. Als je gaat low carben zeker eieren doen (y). Soms omelet soms niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom cola ipv water? En 6 eieren? Brrr. Als omelet neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
De investering wel waardquote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Panties zijn te warm en snijden in de spekkies wat er niet uitziet onder een jurk.
Jammer genoeg zijn ze wel duur.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Californium het volgende:
Lijstje:
O: Dove caramel uit de automaat van SEH
L: biobroodje met eiersalade
T: cappucino
Nu slapen.Doet je kerel aan KT? Zo nee, zorg dat 'ie het doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rugspieren trainen bij rugpijn scheelt zoveel...
BOR, cable-rows, DL en lat pull-down.
Niet zeker of DaD meeleest maar die kan het ook bevestigen
Heeft mijn rugpijn compleet verholpen. Daarvoor moest ik elke dag ergens aan hangen om de zoveel tijd en was het een constante strijd om de dag uit te houden achter het bureau.
Goed hard matras hielp ook, net als slapen zonder hoofdkussen.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
100g rijst = 375kcalquote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef the85mc het volgende:
Bob! Wat een kat, stamt sowieso af van de sabeltandtijger![]()
En definitionX, groenten, fruit? Je D klinkt niet echt lekker. Rijst met gehakt.. Is het hongerzomer ofzo is dit het nieuwe scheurbuik dieet?
Nee, BMR is wat je zonder iets te doen nodig bent. Onderhoud is wat je nodig bent met iets te doen...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:29 schreef DefinitionX het volgende:
Hiermee bmr berekend: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php
Bmr is toch onderhoud....?
Vind een appel en 4 tomaten per dag wel genoeg voor fruit/groente. Geen klachten . In Fruit zitten daarbij wel veel calorieen. Hebben jullie ideeen voor low fruit calorieeen? Met cal.waarde natuurlijk!
Ohhh, ja dan bedoel ik onderhoud. :pquote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Half om half gehakt? Magere runder of lamsgehakt zijn goede opties.
[..]
Nee, BMR is wat je zonder iets te doen nodig bent. Onderhoud is wat je nodig bent met iets te doen...
En nee, dat is niet genoeg, hoeft niet a la uniek een kilo weg te werken maar gooi er wat variatie in.
Supermarkten hebben vaak familie-porties in de aanbieding, gebruik die om een paar dagen je van groenvoer te voorzien. Als je bij je lunch al wat wegwerkt heb je bij je D niet een hele shitload weg te werken.
Goedkope opties:quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Ohhh, ja dan bedoel ik onderhoud. :p
Het is trouwens normaal rundergehakt. Mager is te duur, tenminste, bij de AH zo.
En met gehakt doe ik wel peper en zout en echt veel smaakverfijner.
Ik ga dan kijken in supermarkt als ze wat hebben wat betreft groente. Maandag voor de hele week boodschappen doen.
Zit nu watermeloen te eten ipv appel; echt delicious.
Als je dit zo motiverend vindt, mag je wel wat aan je lijstje gaan doen. Je hebt last van obstipatie, als je geen appel eet, omdat je lijf zegt dat je niet gevarieerd eet. Ik zie dit zo vaak: korte termijn denken, maar op de lange termijn heb je juist voornamelijk groenten en fruit nodig om gezond oud te worden en op gewicht te blijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:45 schreef DefinitionX het volgende:
Good watch. Motiverend (y). Ik had 2 jaar geleden een bmi van 30-31. Voelt goed om gezond te eten en kleding te dragen die je past. Ik ben toen 22,5kg afgevallen.
Nee, anders zou ik een zakenvrouw zijnquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doet je kerel aan KT? Zo nee, zorg dat 'ie het doet!
De rugspieren trainen bij rugpijn scheelt zoveel...
BOR, cable-rows, DL en lat pull-down.
Niet zeker of DaD meeleest maar die kan het ook bevestigen
Heeft mijn rugpijn compleet verholpen. Daarvoor moest ik elke dag ergens aan hangen om de zoveel tijd en was het een constante strijd om de dag uit te houden achter het bureau.
Goed hard matras hielp ook, net als slapen zonder hoofdkussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hij heeft geen last van darmen, hij heeft geen verhoogde ontstekingswaarden, maar ik heb dus 5 keer gemeld dat dit misschien een voorbode is dat de klachten juist nog gaan komen, maar volgens mij luisterde ze niet eensquote:Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien is dat al gevraagd, en misschien denk ik wat kort door de bocht, maar kan het geen (vorm van) reuma zijn? Zeker met CU (ok, het id geen Crohn, maar vind het niet zo heel vergezocht).
Overigens heb ik juist tijdens actieve ontstekingen ook rugpijnen. Maar hij heeft dus geen opvlamming? Hebben ze wel scopie gedaan?
Voor zover gaat het afvallen goed hoor. En constipatie heb ik juist door het eten van fruit minder/niet. In zilvervliesrijst zit ook veel vezel en vezel helpt het tegenwerken van constipatie doordat het de darmperistaltiek stimuleert.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je dit zo motiverend vindt, mag je wel wat aan je lijstje gaan doen. Je hebt last van obstipatie, als je geen appel eet, omdat je lijf zegt dat je niet gevarieerd eet. Ik zie dit zo vaak: korte termijn denken, maar op de lange termijn heb je juist voornamelijk groenten en fruit nodig om gezond oud te worden en op gewicht te blijven.
Ben je nu echt een trol?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:00 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Voor zover gaat het afvallen goed hoor. En constipatie heb ik juist door het eten van fruit minder/niet. In zilvervliesrijst zit ook veel vezel en vezel helpt het tegenwerken van constipatie doordat het de darmperistaltiek stimuleert.
Maar meer fruit mag inderdaad wel. Bedankt iedereen trouwens voor de variatie tips!
Ik skip vandaag mijn dinner en eet ipv daarvan een hele schaal nectarines (y) en wat meer fruit.
Die gast is 101 (hmmmm, twijfel twijfel) en doet mee aan een marathon. Wat eet hij? Helft van een normaal persoon.
Zeker in relatie met darmonstekingen staat er inderdaad in de literatuur omschreven dat er bij jonge mannen een gevaar is voor reumatische ziekten. Bijvoorbeeld ook een relatie met Crohn en de ziekte van Bechterew.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misschien is dat al gevraagd, en misschien denk ik wat kort door de bocht, maar kan het geen (vorm van) reuma zijn? Zeker met CU (ok, het id geen Crohn, maar vind het niet zo heel vergezocht).
Overigens heb ik juist tijdens actieve ontstekingen ook rugpijnen. Maar hij heeft dus geen opvlamming? Hebben ze wel scopie gedaan?
Wat ben je gezond bezig!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Nee, jij wel. :p? Ik heb hier nu 10 nectarines voor me.
[ afbeelding ]
Het idee dat jij denkt dat ik aan het pronken ben, wat lief.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wat ben je gezond bezig!
Het vervangen van diner met zilvervliesrijst en alleen bestaande uit vlees, zo zonder groente. En dan een appel en wat waterige tomaten moeten al die micronutrienten vervangen? Of nu in dit geval 10 nectarines, waarmee jij loopt te pronken? Want die zilvervliesrijst met die ooh zo veel vezeltjes wordt nu vervangen door 10x fruitsuiker.
Niets wat je gaat eten gaat helpen tegen mentale obstipatie, het gemis aan micronutrienten heeft het proces van mentale retardatie al in gang gezet.
We leren juist graag van elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Het idee dat jij denkt dat ik aan het pronken ben, wat lief.
Ik deel alleen wat ik aan het eten ben. Zo kan ik wel 20 dingen opnoemen die sommige mensen hier eten dat gewoon 'no no' is wat betreft 'micronutrienten'. Maar ik hou me klep en laat mensen in hun waarde.
Lolquote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wat ben je gezond bezig!
Het vervangen van diner met zilvervliesrijst en alleen bestaande uit vlees, zo zonder groente. En dan een appel en wat waterige tomaten moeten al die micronutrienten vervangen? Of nu in dit geval 10 nectarines, waarmee jij loopt te pronken? Want die zilvervliesrijst met die ooh zo veel vezeltjes wordt nu vervangen door 10x fruitsuiker.
Niets wat je gaat eten gaat helpen tegen mentale obstipatie, het gemis aan micronutrienten heeft het proces van mentale retardatie al in gang gezet.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Wat ben je gezond bezig!
quote:
Oke dan: met mijn dieet en hoe ik het tot nu toe gedaan heb ben ik niet alleen 22.5kg afgevallen, maar ook nog eens een redelijke conditie opgebouwd. Mijn huisarts zegt zelfs dat me bloedruk en hart goed zit. Ooit 12-14% vetpercentage gehad.quote:
Oooh, je deelt alleen wat je aan het eten bent? Daarvoor zul je een eigen topic voor mogen beginnen, als die er nog niet is.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Het idee dat jij denkt dat ik aan het pronken ben, wat lief.
Ik deel alleen wat ik aan het eten ben. Zo kan ik wel 20 dingen opnoemen die sommige mensen hier eten dat gewoon 'no no' is wat betreft 'micronutrienten'. Maar ik hou me klep en laat mensen in hun waarde.
Geef maar een gil als je gezond 100 bent, tot die tijd wijzen we je liefdevol op micro- en macronutrienten zodat je gezond 100 kunt worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
[..]
Oke dan: met mijn dieet en hoe ik het tot nu toe gedaan heb ben ik niet alleen 22.5kg afgevallen, maar ook nog eens een redelijke conditie opgebouwd. Mijn huisarts zegt zelfs dat me bloedruk en hart goed zit. Ooit 12-14% vetpercentage gehad.
Dus als ik strak 100 wordt en iemand anders 90 die wel 'micronutrienten' binnenkrijgt, wat zegt dat dan? Ik denk meer dan genoeg.
Ik weet prima wat natrium, magnesium, vit a,b,c,d etc inhoudt.
Ik kom inderdaad om te leren, want anders zou ik nu niet meer fruit hebben gegeten. Een dag een dinner overslaan voor fruit doet niemand kwaad.
Morgen ga ik gewoon verder met rijst e.d., maar meer groente en fruit zoals aangeraden.
Oke.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je gezond 100 bent, tot die tijd wijzen we je liefdevol op micro- en macronutrienten zodat je gezond 100 kunt worden.
Advies: je kan beter meer fruit en groente eten.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
[..]
Oke dan: met mijn dieet en hoe ik het tot nu toe gedaan heb ben ik niet alleen 22.5kg afgevallen, maar ook nog eens een redelijke conditie opgebouwd. Mijn huisarts zegt zelfs dat me bloedruk en hart goed zit. Ooit 12-14% vetpercentage gehad.
Dus als ik strak 100 wordt en iemand anders 90 die wel 'micronutrienten' binnenkrijgt, wat zegt dat dan? Ik denk meer dan genoeg.
Ik weet prima wat natrium, magnesium, vit a,b,c,d etc inhoudt.
Ik kom inderdaad om te leren, want anders zou ik nu niet meer fruit hebben gegeten. Een dag een dinner overslaan voor fruit doet niemand kwaad.
Morgen ga ik gewoon verder met rijst e.d., maar meer groente en fruit zoals aangeraden.
Als ik een hele week bijna geen fruit heb gegeten, kan het dan volgens jou kwaad of minder kwaad om eens een maaltijd te vervangen door een hoop fruit? En het klopt misschien wel een beetje over dat compenseren. :pquote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Advies: je kan beter meer fruit en groente eten.
Gedrag: ineens een maaltijd vervangen voor 10 stuks fruit.
Is dat gedrag dan niet gebaseerd op compensatie bij het gebrek aan? Nog beter is om aanpassingen voor langere termijn te maken, zowel in gedrag als eten.
En dan met een argument komen dat je 100 gaat worden op jouw manier? Dat is hetzelfde argument als: "Mijn oma is 94 jaar en rookt nog steeds. Dus van roken word je oud en dus stop ik er ook niet mee."
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]Da's inderdaad een geval apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Beide opa's rookten tot in hun 80, de ene is 89 geworden de andere 92, volgens mijn magische trekdrop moet ik dan zo'n 73 worden omdat ik na 9 jaar al gestopt ben.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Advies: je kan beter meer fruit en groente eten.
Gedrag: ineens een maaltijd vervangen voor 10 stuks fruit.
Is dat gedrag dan niet gebaseerd op compensatie bij het gebrek aan? Nog beter is om aanpassingen voor langere termijn te maken, zowel in gedrag als eten.
En dan met een argument komen dat je 100 gaat worden op jouw manier? Dat is hetzelfde argument als: "Mijn oma is 94 jaar en rookt nog steeds. Dus van roken word je oud en dus stop ik er ook niet mee."
Ik ben niet zo van de ui. Paprika nog nooit geprobeerd, eens even kijken. Is komkommer ipv ui ook goed? En missschien doe ik er nectarines bij, maar heb er geen meer over en die krengen zijn duur.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Wat dacht je van rijst, gehakt en een nectarine? Dus niet of of maar en en en minder van alles.
Uitje door de gehakt, paprika erbij en eventueel een nectarine door het gehaktprutje. Kan best lekjer zijn.
He, een nieuwe!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:12 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de ui. Paprika nog nooit geprobeerd, eens even kijken. Is komkommer ipv ui ook goed? En missschien doe ik er nectarines bij, maar heb er geen meer over en die krengen zijn duur.
Trouwens, vandaag 2x 400g mager rundergehakt gekocht, merci V1z0r. Het koste me ongeveer 2.70 per stuk. Is dat een redelijke prijs? Maar 160kcal per 100g. Daar word ik blij van omdat normale rundergehakt 90kcal meer per 100g bevat.
Over dat bruine bonen: gewoon bij de rijst doen naast gehakt? Lijkt me wel lekker.
Hi en dankje!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
He, een nieuwe!
Welkom
Hoe lang heb je gedaan over het verlies van die ruim 22 kilo? Complimenten trouwens, sowieso, voor het doorzettingsvermogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:25 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Hi en dankje!
In periode heb ik er 15-24 maanden over gedaan, maar technischer gezien (dus zonder pauzes) 12-15 maanden. In het begin ging het vooral keihard. Laatste kilos waren moeilijk. Ik deed zelfs low carb voor 2-4 weken, en dat was echt gestoord, doe ik nooit meer. Het hielp wel.
Als je dan steeds naar de weegschaal kijkt en zie je het na een week, 2 weken niet veranderen. Dat is klote. Maar doorzetten, want in de 3e week ging er ineens 1-2 kilo eraf.
Ik moet wel zeggen dat ik in het begin fanatiek bezig was: 5 keer per week sportschool, maar dat is steeds minder geworden door een redelijk dieet (minder tot bijna geen junkfood).Goed gedaan, fraai resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat is nu je doel en je plan?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dankje!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed gedaan, fraai resultaat!
Wat is nu je doel en je plan?
Ja is een goede prijs.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:12 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de ui. Paprika nog nooit geprobeerd, eens even kijken. Is komkommer ipv ui ook goed? En missschien doe ik er nectarines bij, maar heb er geen meer over en die krengen zijn duur.
Trouwens, vandaag 2x 400g mager rundergehakt gekocht, merci V1z0r. Het koste me ongeveer 2.70 per stuk. Is dat een redelijke prijs? Maar 160kcal per 100g. Daar word ik blij van omdat normale rundergehakt 90kcal meer per 100g bevat.
Over dat bruine bonen: gewoon bij de rijst doen naast gehakt? Lijkt me wel lekker.
Ja, preciesquote:Op zondag 7 juli 2013 17:13 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Zeker in relatie met darmonstekingen staat er inderdaad in de literatuur omschreven dat er bij jonge mannen een gevaar is voor reumatische ziekten. Bijvoorbeeld ook een relatie met Crohn en de ziekte van Bechterew.
Ja, hoi.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk dat ik het recept voor de perfecte chocoladetaart heb gevonden!
Doen!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Heerlijke dag hier...vanmorgen uitgeslapen, lekker ontbeten, en daarna de eerste duik van het jaar in en meer genomen. Thuis lekker in de zon gezeten en gebarbecued. En morgen lekker nog vrij. Zit te twijfelen om de hele week nog vrij te nemen, kan het wel gebruiken denk ik!
Klinkt leuk!quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef kwakz0r het volgende:
Leuke Datenight met vriendje gehad. Filmpje, uit eten, en op weg naar huis goede vriend uit studietijd die ik niet vaak met zie tegengekomen met zijn vriendin op een terras en dat gezellig aangeschoven. Ben helemaal blij!
^^quote:Op maandag 8 juli 2013 08:19 schreef Perruche het volgende:
Het ergste van vroeg opstaan is dat je niemand hebt om tegen te klagen
Ja meestal can in contact we'll vermijden maar vandaag ging dat niet. En dan alles in het frans "ja want als je naar hier komt moet je je maar aanpassenquote:
Ik zou ook chagrijnig zijn als ik Frans moest praten.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja meestal can in contact we'll vermijden maar vandaag ging dat niet. En dan alles in het frans "ja want als je naar hier komt moet je je maar aanpassen_!
Mwhaha nou ja ze hebben we'll lekker eten en het is lekker weer!
Daar is FOK! toch voor?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:19 schreef Perruche het volgende:
Het ergste van vroeg opstaan is dat je niemand hebt om tegen te klagen
Mon francais cest ne pas plusquote:Op maandag 8 juli 2013 09:27 schreef Perruche het volgende:
Votre mere he viz, we'll beleefd blijven
Soit, bijna op de plaats van bestemming, érriverderci lieverrrds.
Meh...sterktequote:Op maandag 8 juli 2013 09:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net bij de dokter geweest, en plekken/zwellingen/bulten op mijn onderbeen = Erythema nodosum. Ontstekingen van het onderhuidse vetweefsel.
sjaapje dm'de me dat al, dat ze dacht dat het dat wel eens kon zijn. Waarvoor nogmaals dank!
Kan weinig kwaad, maar wel irritant en pijnlijk. Hangt (in mijn geval) samen met de CU.
Komt blijkbaar niet heel veel voor. Arts gaf aan dat hij het al een jaar of vier niet meer had gezien.
ook nog even gehad over het hypochonderen, en hij zei al dat het gewoon even veel tegelijk is, wet van murphy enzo.
Als je slecht doet, moet je het goed doenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aj coco, is het dan nu wel duidelijk dat je niet bepaald hypochondert?
Lijstje van gister:
O: 2 croissantjes, 2 zachtgekookte eitjes
L: stuk cheesecake, halve bak kersen
D: hospital food: gehaktbal, snijbonen en aardappel
T: appel, glas sinaasappelsap.
Slecht I know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus
[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 08-07-2013 10:45:52 ]
Dat is niet goed voor de heupen.quote:
Oh die heb ik ook! Moet het alleen weer even fanatiek gaan doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, an!
Ik heb net gesport met de kinect. Heb een nike programma gekocht, waar je een persoonlijke trainer krijgt, en een aangepast schema krijgt. Ik weet nu al dat ik spierpijn krijg morgen. Best confronterend ook, als je op tv ziet hoe slecht je sommige oefeningen doet...
Dat dusquote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw An, ik ben onder de indruk van zowel je lijf, je prestaties en je foto's!
Fijn dat je nu wat minder stress ervaart door de omstandigheden. Ik zou er in jou situatie ook niet bepaald rustig bij zittenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef Californium het volgende:
Wow An!knap!
Net even met de bemiddeling voor ons huis gesproken. Er is veel onzekerheid dus gaan we waarschijnlijk volgende week naar een ander huisje kijken; kunnen er iets later in, maar daar moeten we dan maar mee leven. Tevens hadden ze ook deze week nog gesprekken voor evt. andere appartementjes die misschien dan via hun verhuurd worden; daar ging ze ons ook van op de hoogte houden. Tevens voeltzich vandaag weer beter en heeft ie zijn probleem met de inschrijving van zijn studie waarschijnlijk opgelost. zennnnnnnn
![]()
LOLquote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
CocofaceDok je wel gerust kunnen stellen?
AnAint no holla back gurrrrl in mn hoofd
![]()
Wellicht iets te fanatiek met sporten? Toen ik twee weken lang elke dag iets aan sport deed was ik ineens uitgeput. Maar dan ga je misschien die doelen van jou niet bereiken?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef the85mc het volgende:
Goed bezig An!
Ik ben de laatste tijd veel moe.. Ook al 3 weken verkouden, echt raar. Normaal 1 of 2 dagen en dan is het weer klaar. Als ik ergens rustig ga zitten val ik zo in slaap, terwijl ik toch iedere nacht wel een uur of 7 slaap..
Geen flauw idee waar het door komt dat ik me niet zo fit voel de laatste tijd.. Zal wel weer over gaan binnenkort hoop ik.
Nou ja lijstje dan maar:
O: 2 gekookte eitjes, 3 bth ham pindakaas, beker melk
T wat tomaatjes
L 4 bth pindakaas, smeerkaas
T 2 platte perziken
D Witvis met spekjes in rendangsaus met veel wokgroenten, wat rijst
S KT
T Banaan
T half bakje kwark en 100 gram tonijn
Ik sport juist veel minder fanatiek dan eerder.. Vooral als ik vergelijk met vorig jaar sport ik nu best weinig. Misschien toen ook wel wat teveel (25 uur per week denk ik vorig jaar). Nu 'maar' 3 keer per week en veel minder intensief.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wellicht iets te fanatiek met sporten? Toen ik twee weken lang elke dag iets aan sport deed was ik ineens uitgeput. Maar dan ga je misschien die doelen van jou niet bereiken?
Ik zie in de iPad de reflectie van mijn bovenlip waarop zweet parelt. Dus ik leg hem maar weer snel weg.
Haha. Voor mij werkt het iig wel. :pquote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef Perruche het volgende:
Jezus DX, ik zou na 2 dagen we'll klaar zijn met dat eetpatroon van jou! En voor mij valt 15 minuten fietsen niet onder S maar onder B. /mierenmodus uit
Je zegt het tenminste op een sociale manier, dus bedankt daarvoor! =)quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef the85mc het volgende:
DefX, sorry dat ik het zeg maar ik vind je lijstjes echt slecht.
Continu light frisdrank...Dat is pure rommel.
Sla,komkommer, tomaat als groenten, van die groenten eet voegen alleen tomaten nog iets toe, de rest is bijna alleen maar water.
Daarbij eet je geen lunch en ook nog eens te weinig. Sorry dat ik zo negatief doe maar er is genoeg te verbeteren in ieder geval.
En als geld het probleem is: skip dan helemaal de frisdrank en de helft van je eieren en koop van dat geld wat je bespaart paprika, broccoli, noten etc.
Ghehe, hier in 't VK is 't ook 'Griekse Week' kwam ikn et achterquote:Op maandag 8 juli 2013 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Oja noten.....dat ben ik alleen nog vergeten te kopen.
Wel bij de Lidl honing met noten (van de Griekse week) gekocht, geen idee of dat iets is.
Hier is het ook Griekse week!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ghehe, hier in 't VK is 't ook 'Griekse Week' kwam ikn et achteralles van dat Eridanous of hoe 't ook mag heten!
Weekboodschapjes zijn weer binnen in elk geval. 38 pond was ik kwijt! Mooi! En wat er op 't menu staat?
Maandag: couscous met broccoli en feta met kruidige gehaktballen en tzaziki (heeft niets met die griekse week te maken trouwens, had ik allemaal gisteren al gemaakt)
Dinsdag: fajiiiiitas met volkorenwraps en zulks
Woensdag: kippetje uit de oven met citroen en knoflook (van Nigella) met pompoen erbij
Donderdag: falafel met volkorenpitas
Vrijdag: viscurry met citroenrijst en broccoli(Nigella)
Zaterdag: barbecue
Zondag: bangers and mash (hutspot) of pub na een hike
Beter dan de laatste week met uit eten en 38gbp voor maar 2 avonden eten alleen al_! en daar zat ook minder groente bij/in
Eieren zijn gezond, en veel afwisseling in eten is overgewaardeerd.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Je zegt het tenminste op een sociale manier, dus bedankt daarvoor! =)
Uhm.....Ja, ik ga zo door 35 eieren per week. Vroeger was dat 70 eieren (schrik). Ei is goedkoop, goede bron van eiwitten en...goedkoop?
Brocoli lust ik niet, noten zijn ook best duur en paprika nooit geprobeerd bij het gehakt. Hoe doe je dat dan? Gewoon tijdens het koken kleine stukjes in doen? Hoeveel? Halve paprika?
Ik doe trouwens bij het gehakt een goede dosis maghi en cayenne paper bij. Zilvervliesrijst is smakeloos zonder maggi. Als je gehakt + rijst + stukjes tomaat doet ; heerlijk, echt waar.
Bonen deed ik vroeger veel, maar het gas wat je daarbij krijgt, lol. Dat deed ik 7x per week, teveel natuurlijk. Maar ik ga bonen proberen toe te voegen aan mijn dieet, zeker weten. Misschien 3x per week dan.
Het is expres te weinig...Ik wil nog 2 kilo afvallen. En dat moet lukken met 0.5kg per week kwijtraken. Op een gegeven moment ga je ook wennen aan je dieet en gaan de cravings voor chocola weg. Je hebt dan ook minder vaak honger. Sowieso heb ik nooit na het wakker worden honger.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef Californium het volgende:
Ik zit er ook nog niet rustig bij hoor An, maar tis beter dan afgelopen weekend, die wil ik graag even vergeten.
Lijstje:
O:muesli met kwark
T: aardbeien ijsje
L: 2 boterhammen met kaas en tomaat
T: plak kaas
Daarna in slaap gevallen
D: bulk groenten met 2 kleuren-macaroniin rode saus met wat feta.
T: iets van fruit, kwark
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Eieren zijn gezond, en veel afwisseling in eten is overgewaardeerd.
Probeer niet teveel maggi te eten - je gaat vanzelf meer zout willen -> meer maggi > nog meer maggi > geen enkel eten smaakt nog zonder een flinke scheut maggi.
Dat is zonde, want dan proef je dus niet meer je echte eten.
Voor inspiratie voor goedkoop eten: CUL / Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Ik denk dat ik in groot formaat koffer al een eind komquote:Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Mijn eten is ook alles behalve gevarieerd gezien mijn bodybuildingseetschema, ik eet zo'n beetje iedere dag hetzelfde. Maar het gaat er inderdaad om dat je dagelijks de nodige voedingsstoffen binnenkrijgt.
Ik doe het een heel stuk beter op de nodige groente en fruit. Framboosjes en blauwe bessen bijvoorbeeld.
@Coco, hopelijk weer snel de ouwe!
@An, straks pas je nog in een koffer.Knap!
Edit, net even nagerekend... dan zit ik op 42 eieren per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |