Hilaire is baas!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die eet alleen maar patat met paardenbiefstuk.
Oke super duidelijk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]
Hors categorie (buitencategorie): respectievelijk 25, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4 en 2 punten voor de eerste tot en met de tiende renner die over de top heen komt.
1e categorie: respectievelijk 10, 8, 6, 4, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de zesde renner die over de top heen komt.
2e categorie: respectievelijk 5, 3, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de vierde renner die over de top heen komt.
3e categorie: respectievelijk 2 en 1 punt voor de eerste twee renners die over de top heen komt.
4e categorie: 1 punt voor de eerste renner die over de top heen komt.
Sinds 2011 geldt dat als de aankomst ligt op een bergtop van buitencategorie, eerste of tweede categorie, de punten worden verdubbeld. Voordien volstond het dat het om de laatste bergtop ging, al dan niet met aankomst.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef GarryKasparov het volgende:
Ik wil die kop van Hoogerland wel eens zien als hij straks door diezelfde chauffeur het ravijn in wordt gereden.
Tof dat je de moeite neemt het even uit te leggenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
De punten die de renners kunnen verdienen worden verdeeld al naargelang de doorkomst van de renner en de zwaarte van de berg. Hierbij wordt de volgende onderverdeling gemaakt:[1]
Hors categorie (buitencategorie): respectievelijk 25, 20, 16, 14, 12, 10, 8, 6, 4 en 2 punten voor de eerste tot en met de tiende renner die over de top heen komt.
1e categorie: respectievelijk 10, 8, 6, 4, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de zesde renner die over de top heen komt.
2e categorie: respectievelijk 5, 3, 2 en 1 punt voor de eerste tot en met de vierde renner die over de top heen komt.
3e categorie: respectievelijk 2 en 1 punt voor de eerste twee renners die over de top heen komt.
Sinds 2011 geldt dat als de aankomst ligt op een bergtop van buitencategorie, eerste of tweede categorie, de punten worden verdubbeld. Voordien volstond het dat het om de laatste bergtop ging, al dan niet met aankomst.
Nephollanderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat fiets ik in 1 jaar nog niet eens
Wikipedia hèquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tof dat je de moeite neemt het even uit te leggen
Mocht je willenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
of krijg ik anders met de zweep van je Lutte?
Pff. Dan ga ik nog maar even de fiets op tot ze gaan uitzendenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb geeneens een fiets
Hij is zo'n gevaar achter het stuur dat hij tegenwoordig op de passagiersstoel zit.quote:
quote:
Als je naar de telling kijkt, en als je zoekt op wikipedia, dan lijkt mij het meest logisch om het volgende aan te nemen:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |