+bquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Een Black Sabath fan met dyslectie waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal door mij omdat ik over Pitch begonnen benJe houd ook echt geen rekening met de gevoelens sack blablaba verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als ik dit plaatje op het werk opzet kijkt iedereen me eerst raar aan in het beginquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eindbaas. Nog steeds stapelgek op. Moet ook wel, met die afdruk op mijn onderbuik.
Die komt niet dus die mag hier nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's you my love, you who are the stranger
Echte bazendag om jarig te zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Sack heeft een fijne stijl oplichterij.
Je kunt wel merken dat we op dezelfde dag jarig zijn.
Als je regelmatig in VBL zou komen zou je het geloven. Daar zijn dit soort praktijken aan de orde van de dag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef MaJo het volgende:
Ik lig in een deuk om de serieuze reacties op het zo duidelijk gespeelde stukje van Sack![]()
Ik bedoel de code, dan kan ik die opdelen in verschillende topicsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De originele OP was gewoon zonder fotos.
Dat verwachten we, geen zekerheid!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Zocalo het volgende:
Deze week zou er meer van de line-up komen toch?
omgquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
En waarom is die Black_Sabbath ineens de spokesperson? Er hoeven maar 2 modjes in dat subforum te zitten. Is prima bij te houden in je eentje ook nog. Mensen nemen zichzelf iets te serieus achter de schermen, maar dat is bij meer modjes wel dan niet het geval heb ik het idee.
vroeger was je meer van de bears?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:20 schreef Ang3l het volgende:
Een sub-forum niet willen openen omdat je zelf niet met de tijd om kan gaan (things change baby, the alsways do )en krampachtig vasthoudt aan "vroegah was alles beer"Triest. Alsof de non-hipster alleenrecht heeft op Lowlands en dus LWL.
Zoals ik al zei. Dit soort taferelen zijn in VBL dus gewoon werkelijkheid. Je moet het me maar vergeven. Overigens genoeg rellen meegemaakt met modjes die volledig de weg kwijt waren (ik noem een Netflipper, een Heatwave etc), dus het had gekund.quote:
volgens mij is netflipper nog steeds een hekel punt om te noemenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Dit soort taferelen zijn in VBL dus gewoon werkelijkheid. Je moet het me maar vergeven. Overigens genoeg rellen meegemaakt met modjes die volledig de weg kwijt waren (ik noem een Netflipper, een Heatwave etc), dus het had gekund.
Dat interesseert mij niet. Ik loop mezelf niet in een handpop af te trekken of wel? Iets met billen branden en op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij is netflipper nog steeds een hekel punt om te noemen
neuh, maar zulke dingen zijn ze nogal touchy over, je postrechten gaan daar onder lijdenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niet. Ik loop mezelf niet in een handpop af te trekken of wel? Iets met billen branden en op de blaren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |