abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128770678
Wie wil je graag zien?
Wie hadden ze niet hoeven te boeken?

Praat er hier over!

Hier vind je het meldtopic, waar nieuwe artiesten worden gemeld (zonder slowchat): LWL / [Lineup] meldtopic

Artiesten voeg je hier toe. Plaatje ververst 30 minuten over elk uur.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:58:09 #2
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_128771883
Ouch, meer dan de helft van mijn favorieten staat op vrijdag. Daar ga ik sowieso wel e.e.a van missen vrees ik. :{
pi_128771948
Overlap :{
జ్ఞ‌ా
pi_128771969
De vrijdag ziet er tot nu toe het best uit naar mijn mening. Kom maar op met die nieuwe namen!
pi_128772007
Volgens last.fm moet ik deze gaan checken:
• Noisia
• Mount Kimbie
• Nero
• Editors
• Moderat
• Foals
• Gold Panda
• Richie Hawtin
• Totally Enormous Extinct Dinosaurs _O_
• DJ Koze
• Disclosure
• Frightened Rabbit
• The Knife
• Franz Ferdinand
• Band of Horses
• Tame Impala
• Bat for Lashes
• Major Lazer
జ్ఞ‌ా
pi_128772615
Vrijdag een warming upje, zaterdag de beste dag en zondag lekker emo doen bij Fall Out Boy
pi_128775536
Zaterdag is voor mij de minste dag.

Maar heb me voorgenomen dit jaar wat meer tijd door te brengen in de X-Ray en Bravo. Maar dat zal me waarschijnlijk niet gaan lukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 09-07-2013 22:44:48 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:18:44 #8
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_128775707
Doe mij maar wat goede namen voor het nachtprogramma a la:
CLR (Liebing & Speedy J), Dense & Pika, The Hacker etc
pi_128791930
Tot wanneer kunnen we nog nieuwe namen verwachten? En wanneer is meestal het blokkenschema bekend?
pi_128792199
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:20 schreef bulbjes het volgende:
Tot wanneer kunnen we nog nieuwe namen verwachten? En wanneer is meestal het blokkenschema bekend?
Blokkenschema is bekend op 1 augustus in het NRC.

Een weekje daarvoor zullen de laatste namen wel bekend maken.

Ik verwacht deze week ook nog wel een lichting.
pi_128796770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Blokkenschema is bekend op 1 augustus in het NRC.

Een weekje daarvoor zullen de laatste namen wel bekend maken.

Ik verwacht deze week ook nog wel een lichting.
Hope so. Tot nu toe komt er nog weinig wat ik ken. Maargoed, alles wat er nu nog komt zijn waarschijnlijk ook voor mij onbekende bandjes, dus sja.

Vraag me sowieso elk jaar af waarom ik eigenlijk naar LL ga, want ik houd helemaal niet van al die singer-songwritermuziek/ hipstermeuk enz....85% van wat er komt valt voor mij in de categorie 'niet boeiend' tot 'mwah, ach' en misschien dat ik 15% leuk tot echt leuk vind (vooral de feestjes zoals 90ties muziek en superstijl etc. dus eigenlijk kan ik daar beter voor naar een club gaan _O-) , maarja toch, de sfeer he O+

Kutte is wel dat alles WAT ik enigszins ken/ wou gaan zien, allemaal op de vrijdag komt :{ Dat wordt vrees ik overlap....... ;(
pi_128797044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Hope so. Tot nu toe komt er nog weinig wat ik ken. Maargoed, alles wat er nu nog komt zijn waarschijnlijk ook voor mij onbekende bandjes, dus sja.

Vraag me sowieso elk jaar af waarom ik eigenlijk naar LL ga, want ik houd helemaal niet van al die singer-songwritermuziek/ hipstermeuk enz....85% van wat er komt valt voor mij in de categorie 'niet boeiend' tot 'mwah, ach' en misschien dat ik 15% leuk tot echt leuk vind (vooral de feestjes zoals 90ties muziek en superstijl etc. dus eigenlijk kan ik daar beter voor naar een club gaan _O-) , maarja toch, de sfeer he O+

Kutte is wel dat alles WAT ik enigszins ken/ wou gaan zien, allemaal op de vrijdag komt :{ Dat wordt vrees ik overlap....... ;(
Wat vind je dan leuk van de huidige line-up?
pi_128797508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat vind je dan leuk van de huidige line-up?
-Tom Odell.
-Seasick Steve: wel aardig om naar te luisteren/ wil ik wel eens zien (alleen beetje veel van hetzelfde denk ik na paar nrs).
-Fiddlers green: ken ze niet verder, maar klonk erg leuk. Dit is wel soort muziek waar ik van hou (voor op n festival): hou van (Ierse) folk, hou van tempo, feest.
-Chase& status: wat ik heb gehoord (in 2011 2 nrs van buiten de tent en nummer op playlist) vind ik wel ok. Volgens mij vind ik dit zeer dansbaar/ lekker om op los te gaan.
-Lumineers: wel aardig, catchy zomers enzo. Hoef ze niet perse te zien maar lijkt me 'wel ok'.
-Heel misschien Kendrick Lamar, vind dat nummer op de LL playlist wel ok.
-Editors: hebben een paar nummers die ik goed vind (racing rats enzo) dus miss ff bekijken.
-Kodaline: ken ik 1 nummer van wat ik wel ok vind, verder geen idee. Niet echt mijn ding verder denk ik want ben niet van de singer-songwriter rustige muziek.
-Bat for lashes: iets te rustig voor mij om lang naar te luisteren, maar nog wel mooi.

En in de categorie 'grote namen dus wil ik eigenlijk wel eens gezien hebben om ze gezien te hebben':

-NIN (volgens mij niet echt mijn ding)
-Slayer (volgens mij niet echt mijn ding)
-Bullet for my valentine (volgens mij niet echt mijn ding)
-Nick Cave en the bad seeds (volgens mij niet echt mijn ding. Het duet met Kylie Minogue vroeger vond ik mooi, maar dat gaat ie niet zingen ofc).

Oja, en van fall out boy ken ik ook 1 nummer wat ik toen wel ok vond. Maar denk dat ik ze verder niet boeiend vind.

De rest van de namen ken ik gewoon niet of amper, dus geen idee of ik ze leuk vind. Heb meestal het geduld niet om nieuwe muziek/ singer-songwriters uitvoerig te beluisteren (als ik iets niet meteen leuk vind, duurt het soms 20 keer luisteren voor ik het ga waarderen, en daar heb ik geen geduld voor).

Duzzzzz :')
pi_128797929
Ach je noemt al genoeg op hier, je kan maar 1 act gelijkertijd bekijken natuurlijk.
pi_128799055
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:00 schreef bulbjes het volgende:

[..]

-Tom Odell.
-Seasick Steve: wel aardig om naar te luisteren/ wil ik wel eens zien (alleen beetje veel van hetzelfde denk ik na paar nrs).
-Fiddlers green: ken ze niet verder, maar klonk erg leuk. Dit is wel soort muziek waar ik van hou (voor op n festival): hou van (Ierse) folk, hou van tempo, feest.
-Chase& status: wat ik heb gehoord (in 2011 2 nrs van buiten de tent en nummer op playlist) vind ik wel ok. Volgens mij vind ik dit zeer dansbaar/ lekker om op los te gaan.
-Lumineers: wel aardig, catchy zomers enzo. Hoef ze niet perse te zien maar lijkt me 'wel ok'.
-Heel misschien Kendrick Lamar, vind dat nummer op de LL playlist wel ok.
-Editors: hebben een paar nummers die ik goed vind (racing rats enzo) dus miss ff bekijken.
-Kodaline: ken ik 1 nummer van wat ik wel ok vind, verder geen idee. Niet echt mijn ding verder denk ik want ben niet van de singer-songwriter rustige muziek.
-Bat for lashes: iets te rustig voor mij om lang naar te luisteren, maar nog wel mooi.

En in de categorie 'grote namen dus wil ik eigenlijk wel eens gezien hebben om ze gezien te hebben':

-NIN (volgens mij niet echt mijn ding)
-Slayer (volgens mij niet echt mijn ding)
-Bullet for my valentine (volgens mij niet echt mijn ding)
-Nick Cave en the bad seeds (volgens mij niet echt mijn ding. Het duet met Kylie Minogue vroeger vond ik mooi, maar dat gaat ie niet zingen ofc).

Oja, en van fall out boy ken ik ook 1 nummer wat ik toen wel ok vond. Maar denk dat ik ze verder niet boeiend vind.

De rest van de namen ken ik gewoon niet of amper, dus geen idee of ik ze leuk vind. Heb meestal het geduld niet om nieuwe muziek/ singer-songwriters uitvoerig te beluisteren (als ik iets niet meteen leuk vind, duurt het soms 20 keer luisteren voor ik het ga waarderen, en daar heb ik geen geduld voor).

Duzzzzz :')
Je houdt wel van hipstermeuk. Of is het nu hip om af te geven op hipsters? Is dat het nieuwe hip?
pi_128799153
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je houdt wel van hipstermeuk. Of is het nu hip om af te geven op hipsters? Is dat het nieuwe hip?
Opzich wel een leuke stelling.

Beetje hetzelfde idee dat veel "Underground" mensen afgeven op "Commercieele muziek". Maar dat soort personen geven vaak wel het meeste geld uit aan muziek. Die gaan nog wel netjes naar de platenzaak om een plaatje te kopen.

Best wel weird als je over na gaat denken.
pi_128799187
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Opzich wel een leuke stelling.

Beetje hetzelfde idee dat veel "Underground" mensen afgeven op "Commercieele muziek". Maar dat soort personen geven vaak wel het meeste geld uit aan muziek. Die gaan nog wel netjes naar de platenzaak om een plaatje te kopen.

Best wel weird als je over na gaat denken.
:o ik draag iets bij :o
pi_128802525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zoals gezegd, van de meeste bands/ artiesten die je nu in vet quote, ken ik maar 1 nummer wat ik 'wel ok' vond, maar vind ik ws de rest niet zo boeiend om een heel concert lang naar te luisteren (maar als ik dan toch moet kiezen tussen die bandjes, en andere bandjes die ook zulke muziek maken, dan maar de bandjes die ik ken ;) ). Het is nog steeds geen muziek die ik zelf thuis op zou zetten.
Mijn muzieksmaak is trouwens totaal niet 'hip', dus of dat nou iets is om trots op te zijn valt ook nog te betwijfelen :P
pi_128802565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:09 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Zoals gezegd, van de meeste bands/ artiesten die je nu in vet quote, ken ik maar 1 nummer wat ik 'wel ok' vond, maar vind ik ws de rest niet zo boeiend om een heel concert lang naar te luisteren (maar als ik dan toch moet kiezen tussen die bandjes, en andere bandjes die ook zulke muziek maken, dan maar de bandjes die ik ken ;) ).
Ik kan me herinneren dat je vorig jaar ook al nergens over te spreken was. Beetje zonde.
pi_128802684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:10 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat je vorig jaar ook al nergens over te spreken was. Beetje zonde.
Hehe ach ja, wat ik al zei: elk jaar denk ik bij de line-up een beetje 'mweh'. Vind de line-up van Pinkpop enz dan leuker/ bekender :')
Maar als ik er eenmaal ben vind ik de sfeer gewoon tof. En er zit altijd wel IETS bij wat in ieder geval niet vervelend is om naar te luisteren :+ . En anders ga ik wel eten, in het gras liggen, naar een of andere rare activiteit etc. Vermaak me meestal wel :)

Maar moet toegeven, als er echt helemaal mijn muziek zou komen (ga ik hier nu niet toelichten ivm herkenbaarheid), dan zou ik het NOG toffer vinden en helemaal uit m'n dak gaan. Maar dat heeft iedereen natuurlijk bij z'n favo band.
pi_128806745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Hehe ach ja, wat ik al zei: elk jaar denk ik bij de line-up een beetje 'mweh'. Vind de line-up van Pinkpop enz dan leuker/ bekender :')
Maar als ik er eenmaal ben vind ik de sfeer gewoon tof. En er zit altijd wel IETS bij wat in ieder geval niet vervelend is om naar te luisteren :+ . En anders ga ik wel eten, in het gras liggen, naar een of andere rare activiteit etc. Vermaak me meestal wel :)

Maar moet toegeven, als er echt helemaal mijn muziek zou komen (ga ik hier nu niet toelichten ivm herkenbaarheid), dan zou ik het NOG toffer vinden en helemaal uit m'n dak gaan. Maar dat heeft iedereen natuurlijk bij z'n favo band.
Ik ben eerlijk, ik zou liever gaan met mensen die WEL gaan voor muziek en niet zo negatief erin staan. Ik heb medelijden met je vriend(en). Ga anders gewoon lekker naar Pinkpop.
pi_128812437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:06 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk, ik zou liever gaan met mensen die WEL gaan voor muziek en niet zo negatief erin staan. Ik heb medelijden met je vriend(en). Ga anders gewoon lekker naar Pinkpop.
Ja, misschien maar eens doen. Nooit geweest :P Maar lijkt me toch totaal niet vergelijkbaar qua sfeer met LL. Geen avondfeestjes (gok ik), minder entourage etc.
Maar voor mij wel iets leukere muziek denk ik idd (alhoewel dat ook per jaar verschilt, en op LL heb je veeeeeel meer).

Maar idd wel meer grote namen. Ik ben iemand die gaat om grote namen 'eens gezien te hebben' of om bands die ik goed vind/ al ken te horen: lekker meebleren, meedansen of ademloos luisteren.
Lowlands heeft weinig grote namen (althans, voor n00bs als ik, voor veel van jullie zijn het wel bekende namen) en veel kleinere onbekendere en rustigere bandjes. Veel singer songwriter enz.
Leuk voor mensen die houden van nieuwe bandjes ontdekken, singer songwriter, 3 fm, 2 meter sessies etc.
Ik moet muziek vaak een paar keer horen voor ik het kan waarderen, zeker bij rustige muziek. Bij LL ben ik dan niet aan het juiste adres met mijn meedans/ zing neigingen. Vind derhalve muziek die ik op LL hoor vaak al na 1 nummer saai omdat ik alle nummers niet ken en het me niet direct pakt.

Gelukkig staat mijn vriend er overigens hetzelfde in als ik zo'n beetje: hij gaat voor ook 'voor de sfeer' naar LL. En hij kent nog minder bandjes dan ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door bulbjes op 10-07-2013 21:47:54 ]
pi_128812586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ja, misschien maar eens doen. Nooit geweest :P Maar lijkt me toch totaal niet vergelijkbaar qua sfeer met LL. Geen avondfeestjes (gok ik), minder entourage etc. Maar voor mij wel leukere muziek denk ik idd.

Gelukkig staat mijn vriend er overigens hetzelfde in als ik zo'n beetje: hij gaat voor ook 'voor de sfeer' naar LL. En hij kent nog minder bandjes dan ik.
Hoe ben je dan ooit op het idee gekomen om naar Lowlands te gaan :P?

De sfeer is veel beter op LL idd, het eten ook, het drinken ook, de muziek ook, en de camping ook.
pi_128812996
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hoe ben je dan ooit op het idee gekomen om naar Lowlands te gaan :P?

De sfeer is veel beter op LL idd, het eten ook, het drinken ook, de muziek ook, en de camping ook.
Door m'n vriend, die gaat al jarenlang bijna elk jaar. Was eerst wat afhoudend, wist niet of ik het wel leuk zou vinden want de line-up sprak me niet geweldig aan en wist niet of kamperen e.d. nog wel aan mij besteed was. Maar toch meegegaan en geen spijt van gehad :)

[ Bericht 1% gewijzigd door bulbjes op 10-07-2013 21:46:52 ]
pi_128819377
Ik ben zelf een groot fan van The Knife, maar ik ben bang dat het erg gaat tegenvallen...

Hun nieuwe album ligt namelijk niet zo in mijn straatje en ik heb gehoord dat hun show uit 50% dans en 50% zang bestaat, waarbij je niet eens kan zien of ze zingen of 'playbacken'.

Toch wil ik ze wel even zien, heb ik weer een naam die ik weg kan strepen van mijn 'to see'-lijstje. Nu nog iemand mee zien te krijgen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')