abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149451432
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, dat argument ga ik voortaan ook gebruiken wanneer 1 van de propaganda wetenschapsbelievers mij een linkje geeft naar een wetenschappelijk artikel. ;(
Zoals wie?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:47:33 #277
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149451645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zoals wie?
Wie? Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn.
Iedere BNW-er met gezond verstand weet wie dat zijn.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149451716
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:47 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wie? Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn.
Iedere BNW-er met gezond verstand weet wie dat zijn.
Hoe bedoel je? 'propaganda wetenschapsbelievers' ?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:55:51 #279
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149451891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? 'propaganda wetenschapsbelievers' ?
Mensen die enkel wetenschappelijke artikelen die gesubsidieerd zijn door belanghebbenden geloven.
En alle andere wetenschappelijke resultaten als onzin en onbetrouwbaar bestempelen.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:07:17 #280
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149452227
Ok dus als een onderzoek volgens de geldende wetenschappelijke gebruiken zoals peer review en dubbelblind testen is gedaan zijn ze automatisch gesubsidieerd door de Big X. We nemen het mee naar achteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:13:57 #281
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149452427
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:07 schreef Erasmo het volgende:
Ok dus als een onderzoek volgens de geldende wetenschappelijke gebruiken zoals peer review en dubbelblind testen is gedaan zijn ze automatisch gesubsidieerd door de Big X. We nemen het mee naar achteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peer reviews zijn ook niet betrouwbaar en onafhankelijk. Is enkel een trucje om de "zogenaamde" betrouwbaarheid van een onderzoek kracht bij te zetten. Kost ook een hoop geld. Geld dat onafhankelijke wetenschappers niet hebben.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:47:39 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149453282
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:13 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Peer reviews zijn ook niet betrouwbaar en onafhankelijk. Is enkel een trucje om de "zogenaamde" betrouwbaarheid van een onderzoek kracht bij te zetten. Kost ook een hoop geld. Geld dat onafhankelijke wetenschappers niet hebben.
Hoeveel ervaring heb jij eigenlijk met peer review? Er klopt namelijk niet bijzonder veel van wat je hier schrijft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:52:30 #283
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149453396
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoeveel ervaring heb jij eigenlijk met peer review? Er klopt namelijk niet bijzonder veel van wat je hier schrijft.
Jawel dat klopt wel, genoeg over te vinden op het internet door onafhankelijke onderzoekers.
Maar ik bespaar mezelf de moeite om daar nu een link van te presenteren.
Want dan krijg ik weer dezelfde reactie, dat het een onbetrouwbare bron is en er niets van klopt.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:53:39 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149453427
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:52 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jawel dat klopt wel, genoeg over te vinden op het internet door onafhankelijke onderzoekers.
Maar ik bespaar mezelf de moeite om daar nu een link van te presenteren.
Want dan krijg ik weer dezelfde reactie, dat het een onbetrouwbare bron is en er niets van klopt.
Nee, dat klopt niet :D Genoeg journals waar je niets hoeft te betalen om iets te submitten of publiceren.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 7 februari 2015 @ 20:07:04 #285
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149453835
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet :D Genoeg journals waar je niets hoeft te betalen om iets te submitten of publiceren.
Lach maar. Er zijn meer factoren die meespelen. Het is een corrupt systeem punt.

quote:
In the past, we have reported on a number of cases in which authors were able to submit their own peer reviews, using fake email addresses for recommended reviewers. But what seems to be happening now is that companies are offering manuscript preparation services that go as far as submitting fake peer reviews.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 20:13:16 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149454007
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Lach maar. Er zijn meer factoren die meespelen. Het is een corrupt systeem punt.

[..]

Ik heb zelf gepubliceerd en ben ook reviewer geweest. Dat koste mij niets. Welke ervaring heb jij er nou precies mee?
Onikaan ni ov dovah
pi_149454016
quote:

[..]

[..]

Ja, als jij het zegt zal het wel :D
pi_149454021
quote:

[..]Het is een corrupt systeem punt.

[..]

Oh ja, nee, zeg dat dan meteen. Ik ben om.
Conscience do cost.
pi_149456710
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 18:29 schreef Izzy73 het volgende:
Ik dacht dat zelfbenoemde wetenschappers allemaal in het wonder van de "evolutietheorie" geloofden.
Dat je Malcolm X of Mandela ten tonele opvoert, ok, maar jij denkt dat de evolutietheorie (daar kan je niet in "geloven") niet waar is??

Even aangenomen dat je dat denkt, wat is dan je probleem met GMO's? Het tegenargument van zij die dat niet willen, stelt toch juist dat er evolutie plaatsvindt naar allerlei levensgevaarlijke rassen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149460203
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:55 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Mensen die enkel wetenschappelijke artikelen die gesubsidieerd zijn door belanghebbenden geloven.
En alle andere wetenschappelijke resultaten als onzin en onbetrouwbaar bestempelen.
Je mag 't woord boerenverstand ook niet gebruiken zonder te weten wat boerenverstand is. Weten wanneer je kunt zaaien, wanneer je kunt oogsten, welke bemesting goed werkt en waarom, gereedschappen en machines goed gebruiken etc etc. Boerenverstand is ook wetenschap. Als ik dat allemaal wil weten ga ik naar een boer toe.

Maar waar pas jij wetenschap op toe?
  zondag 8 februari 2015 @ 19:18:22 #291
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149481845
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

maar jij denkt dat de evolutietheorie (daar kan je niet in "geloven") niet waar is??

Even aangenomen dat je dat denkt, wat is dan je probleem met GMO's? Het tegenargument van zij die dat niet willen, stelt toch juist dat er evolutie plaatsvindt naar allerlei levensgevaarlijke rassen?
Het argument dat GMO gewassen zich evolueren naar gevaarlijkere varianten zal vast een argument zijn tegen GMO. Maar heb ik nooit gebruikt.

De evolutietheorie .. hmm. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, hoe meer ik erover lees des te meer twijfel ik of het waar is. Er lijkt niet veel of zelfs geen enkel bewijs te zijn die deze theorie bevestigd.
Maar des te meer argumenten die aantonen dat de evolutietheorie onzin is en niet kan kloppen.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:20:32 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149481954
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:18 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het argument dat GMO gewassen zich evolueren naar gevaarlijkere varianten zal vast een argument zijn tegen GMO. Maar heb ik nooit gebruikt.

De evolutietheorie .. hmm. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, hoe meer ik erover lees des te meer twijfel ik of het waar is. Er lijkt niet veel of zelfs geen enkel bewijs te zijn die deze theorie bevestigd.
Maar des te meer argumenten die aantonen dat de evolutietheorie onzin is en niet kan kloppen.
Daar is juist heel veel bewijs voor, maar misschien is dat iets voor een nieuw topic. In W&T is daar in de loop van de jaren vrij veel over langs gekomen.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 19:38:42 #293
249559 crew  Lavenderr
pi_149482778
quote:

[..]

W&T / Evolutie in het Nieuws #3
Misschien hier eens neuzen?
pi_149484286
quote:

[..]

Dat maakt het argument er niet minder om. :*

quote:
Izzy, ik ga niet met je in discussie over de evolutietheorie, je kan je bronnen buiten idiote gristenen zoeken, of denk je dat Charles Darwin lid was van de Illuminati en de complete wetenschap gecorrumpeerd heeft? Dan vrees ik ook dat we vrij snel uitgepraat zijn.

Ik ben wel benieuwd naar meer BNW; je revolutietheorie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149498222
quote:

[..]

Waarom zouden GMO gewassen evolueren naar gevaarlijke varianten? Waarom zou dat niet gebeuren met gewone varianten? En er is ontzettend vowel bewijs voor de evolutie theorie. Werkelijk wat je nu beweert slaat helemaal nergens op.
pi_149502357
quote:

[..]

Geen bewijs van de evolutietheorie? Ben je serieus?

Hier recente voorbeelden: http://www.evolutietheorie.ugent.be/node/728
pi_149502536
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Geen bewijs van de evolutietheorie? Ben je serieus?

Hier recente voorbeelden: http://www.evolutietheorie.ugent.be/node/728
Lambiek.. is that u?
pi_149502645
quote:
15s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lambiek.. is that u?
dat is zware beschuldiging, waar heb ik dit pijnlijk label aan te danken?
pi_149502702
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:20 schreef .SP. het volgende:

[..]

dat is zware beschuldiging, waar heb ik dit pijnlijk label aan te danken?
aan je lego poppetje :)
pi_149502927
quote:
19s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

aan je lego poppetje :)
haha, ik vreesde een inhoudelijk overeenkomst!
Poppetje is slechts een kinderachtige kopie van Lambiekje's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')