Monsanto heeft niet zo vreselijk veel met neo-nicotinoides te maken. Ze gebruiken het wel geloof ik, maar ze maken het niet. GMOs hebben daar al helemaal niks mee te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je zo graag Monsanto voedsel wil, hoef je in ieder geval nooit tabak te roken.
[ afbeelding ]
A: een BIJ die aan GMO is blootgesteld.................................. B: een gezonde BIJ
Waar ik op duld is dat de Banaan dus zo gekweekt is dat de pitjes er vrijwel volledig uit zijn..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar is weinig eetbaars aan idd.. ziet er ook wel smerig uit. Dan had ik de tussenversie, op zich wel een mooi onderwerp voor een topic die oorspronkelijke versies.
In Zuid Amerika koken ze bananen, cooking plantains ook wel genoemd, in de Nederlandse vertaling vond ik 'bakbananen' maar die schijnen weer anders te zijn.
[ afbeelding ]
Sorry maar die bij is ook niet gezond.. die is doormidden!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je zo graag Monsanto voedsel wil, hoef je in ieder geval nooit tabak te roken.
[ afbeelding ]
A: een BIJ die aan GMO is blootgesteld.................................. B: een gezonde BIJ
Ja als je het zo bekijkt. Maar 65 honing potjes lijkt met ook niet erg lekker om te etenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry maar die bij is ook niet gezond.. die is doormidden!![]()
Mijn bijtjes doen het prima vorig jaar 65 honing potjes
Ik doe dat samen met een vriendin ( zij is de expert ) weet even niet welk ras het precies is .. ga ik even navragen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt. Maar 65 honing potjes lijkt met ook niet erg lekker om te eten![]()
Zijn dat glasbijen?
Mooie foto van een mooi bijke. Je had dus niet door dat ik een grapje maakte.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:54 schreef theguyver het volgende:
Ow ze was nog wakker het is de Carnica bij .
[ afbeelding ]
Een ras wat gewoon veel word gebruikt door Imkers!
Gewoon google.. ik ben zelf redelijk allergisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mooie foto van een mooi bijke. Je had dus niet door dat ik een grapje maakte.
Haha , leuke hobby. Maar je zei "honing potjes" i.p.v. "potjes honing"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gewoon google.. ik ben zelf redelijk allergisch.
Vandaar dat zij er voor zorgt ik niet!
Nee je teste me!
Eh nee... dat is veel te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat je niet weet dat er "glyphosate" zit in GMO van Monsanto.
"glyphosate" is het voornaamste chemische ingrediënt van Roundup.
Waartegen de GMO bestand is.
Glyphosate bootst het hormoon oestrogeen na en stimuleert de groei van kankercellen in menselijke cellen.
[..]
.
Dat had ik doorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar ik op duld is dat de Banaan dus zo gekweekt is dat de pitjes er vrijwel volledig uit zijn..
Mooie aanvullingquote:Een genoom bestaat bij een diploïde plant uit een aantal van 2n chromosomen. Het genoom bevat al het erfelijke materiaal van een plant. Hoe hoger de ploïdiegraad des te meer chromosomen en des te groter zijn in het algemeen de vruchten. De wilde planten zijn meestal diploïde, hebben weinig vruchtvlees en bevatten veel harde zaden. Eetbare bananen zouden onder andere ontstaan zijn uit de Chinese banaan en de meelbanaan door het optreden van vruchtvorming zonder bestuiving (parthenocarpie) en abnormale meiose.
Volgens mij zit daar niet veel eetbaars meer in, beetje een niet-functionele granaatappel.quote:De bananen die je in de winkel aantreft is dus door het kweken volledig anders dan dat je ze in de natuur vind..
Maar als Izzy liever dat zaden banaan ding eet dan deze be my guest
Nou we zijn d'r weer hoor, tsjongquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha , leuke hobby. Maar je zei "honing potjes" i.p.v. "potjes honing"
Een potje met honing is lekker, maar een honing potje is een stuk glas.
Vandaar de vraag of het glasbijen waren
Eh ja, het is wetenschappelijk bewezen,quote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eh nee... dat is veel te kort door de bocht.
Dan moet je je pijlen op Roundup richten, en niet alle GMO's aanvallen. Roundup bestaat al sinds de jaren 70, en is niet gemaakt voor GMO's.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Eh ja, het is wetenschappelijk bewezen,
het is kankerverwekkend zelfs al bij lagere concentraties dan wettelijk is toegestaan in het drinkwater.
Die deelde ik eens op social media, ging er eentje zeuren over dat suikergedeelte.quote:
Tsja, ik zou als vegetariër ook geen kat nemen. Helemaal dat geleur met die huisdieren, eet ze op of laat ze los.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zo kwam ik in de nieuwsfeed ook een een voorbeeld van een Amerikaans echtpaar tegen.
Link? Ik ben geinteresseerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Eh ja, het is wetenschappelijk bewezen,
het is kankerverwekkend zelfs al bij lagere concentraties dan wettelijk is toegestaan in het drinkwater.
Het gaat hier toch over Monsanto. Monsanto GMO's zijn onlosmakelijk verbonden aan Roundup.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moet je je pijlen op Roundup richten, en niet alle GMO's aanvallen. Roundup bestaat al sinds de jaren 70, en is niet gemaakt voor GMO's.
Inclusief volledig wetenschappelijk rapport. (downloadbaar)quote:
Je doet nu alsof dat alles is wat GMO's doen, of in de toekomst kunnen doen. Dus ik zeg het nog maar een keer, richt je pijlen op Roundup, niet op GMO's. Roundup wordt al veel langer gebruikt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het gaat hier toch over Monsanto. Monsanto GMO's zijn onlosmakelijk verbonden aan Roundup.
GMO's van Monsanto zijn genetisch gemanipuleerd om bestand te zijn tegen Roundup.
"Glyphosate" is kankerverwekkend en schaad het menselijk DNA.
En is zeer schadelijk voor insecten zoals o.a. bijen en andere gewassen die niet bestand zijn tegen Roundup. Roundup wordt ook door gemeente's gebruikt in steden om onkruid te verdelgen.
http://articles.mercola.c(...)hosate-toxicity.aspx
Activist rapportje, ook die van mercola. Staan veel links naar slechte artikelen in ,zoals van seralini and seneff. Ik ken niet alle papers waar ze naar linken, misschien staan er ook goede papers tussen. Ik vind die t47d studie wel interessant, maar oha zijn dit twee heel stemmingmakende artikelen. Ik ben niet onder de indruk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Inclusief volledig wetenschappelijk rapport. (downloadbaar)
http://earthopensource.org/index.php/reports/gmo-myths-and-truths
Bedankt voor de tip, dat argument ga ik voortaan ook gebruiken wanneer 1 van de propaganda wetenschapsbelievers mij een linkje geeft naar een wetenschappelijk artikel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:41 schreef kets70 het volgende:
[..]
Activist rapportje, ook die van mercola. Staan veel links naar slechte artikelen in ,zoals van seralini and seneff. Ik ken niet alle papers waar ze naar linken, misschien staan er ook goede papers tussen. Ik vind die t47d studie wel interessant, maar oha zijn dit twee heel stemmingmakende artikelen. Ik ben niet onder de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |