Zo lastig is mijn vraag niet. Ik snap dat het een moreel verwerpelijke vraag is maar ik denk dat in bijna alle gevallen het antwoord nee zou zijn. Waarmee je aangeeft het eigenlijk niet te willen. Ben je een slecht mens als je gehoor geeft aan jezelf of als je hier juist tegenin gaat en jezelf dus voor de gek houdt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
De vraag die jij stelt is 'zou je een kind met zwart haar willen'
'zou je een kind met een allergie willen'
'zou je een kind die bang is voor spinnen willen'
Het is je taak als ouder om het kind te verzorgen, met welk mankement dan ook.
Huh? Gal spuwen? Doet ze helemaal niet, ze geeft enkel haar mening. Is er maar één die dat echt doet en dat is TS met haar vreemde opmerkingen als 'user die is gehandicapt en blabla'.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Timabo het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik vind het alleen wel heel makkelijk om je gal te spuwen op mensen die durven te doen wat de meeste mensen het liefst zouden willen.
Zoals ik al aangaf, geen enkele ouder wil een kind met gebreken en daarmee bedoel ik dus niet alleen geestelijk gehandicapt mee. En natuurlijk is hun kind de beste in alles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Timabo het volgende:
[..]
Zo lastig is mijn vraag niet. Ik snap dat het een moreel verwerpelijke vraag is maar ik denk dat in bijna alle gevallen het antwoord nee zou zijn. Waarmee je aangeeft het eigenlijk niet te willen. Ben je een slecht mens als je gehoor geeft aan jezelf of als je hier juist tegenin gaat en jezelf dus voor de gek houdt?
Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik vind het alleen wel heel makkelijk om je gal te spuwen op mensen die durven te doen wat de meeste mensen het liefst zouden willen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:11 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Huh? Gal spuwen? Doet ze helemaal niet, ze geeft enkel haar mening. Is er maar één die dat echt doet en dat is TS met haar vreemde opmerkingen als 'user die is gehandicapt en blabla'.
Laten we het erop houden dat het niet heel vriendelijk was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch de egoïsten die dit doen. Van dat soort mensen dat ineens ook kinderen willen omdat de vrienden ook zo'n speledingetje hebben. En dan er ineens achterkomen dat naast zo'n hypotheek dit veel zwaardere gevolgen heeft.
Vind het wel oké. Hij vindt het egoisten, dat kan. Ik vind dit echt gal spuwen en niet echt bevorderlijk/relevant voor een topic:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:15 schreef Timabo het volgende:
[..]
[..]
Laten we het erop houden dat het niet heel vriendelijk was.
Und more.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
[..]
Krullie is zelf een mongool en is dankbaar dat haar ouders haar niet hebben afgestaan.
Je bent best wel een mongool Krullie. Ik zou je hoogstpersoonlijk afstaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:17 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Vind het wel oké. Hij vindt het egoisten, dat kan. Ik vind dit echt gal spuwen en niet echt bevorderlijk/relevant voor een topic:
[..]
Und more.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:18 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je bent best wel een mongool Krullie. Ik zou je hoogstpersoonlijk afstaan.
Hoezo mag dat niet? Liever een kind dat ergens anders verzorgd wordt dan een ouder die het kind mishandelt uit wrok.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lees trouwens dat je een kind niet op latere leeftijd af kan staan voor adoptie. Als je op latere leeftijd van je mind af wil, gaat die naar pleegzorg. Ik weet alleen niet hoe dat zit met kosten voor verzorging. Zo ver heb ik niet gekeken...
Je bent dus niet geschikt voor het ouderschap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:40 schreef meowingtons het volgende:
Als ik een kind zou krijgen met Down of een ernstige misvorming denk ik niet dat ik daar mee om kan gaan. Ik zou dat persoonlijk niet aankunnen een een kutouder worden. Ik zou het liefst zo'n kind niet ter wereld zien komen, maar dat besluit zal niet bij mij liggen en wie weet wil mijn partner dat wel helemaal niet weten.
Ben wel bang dat als mijn partner dan wel met het kind verder wil, dat het vrij snel tot een breuk met mij zal komen. Ik kan het simpelweg niet aan
Dan moet je gvd geen kind maken. Je bent echt een mongool an sich als je je bloedeigen kind afstaat 'omdat je het niet trekt anders'.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt hè, je leven opofferen voor een kind dat nooit een menswaardig bestaan zal hebben
Ik ben inderdaad niet geschikt voor het ouderschap van een zwaar gehandicapt kind, dat kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:11 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je bent dus niet geschikt voor het ouderschap.
Nee in het algemeen. Je kan de verantwoordelijkheid niet aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet geschikt voor het ouderschap van een zwaar gehandicapt kind, dat klopt
Waarom ben jij er zo zeker van dat jij dit wel aan kan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee in het algemeen. Je kan de verantwoordelijkheid niet aan.
Waarin?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:15 schreef Timabo het volgende:
[..]
Waarom ben jij er zo zeker van dat jij dit wel aan kan?
Nouja, heel makkelijk... heel makkelijk... D'r glippen er ondertussen nog redelijk wat tussendoor, vergis je niet. Zo'n test geeft een redelijk nauwkeurige indicatie, maar ondertussen komen er nog redelijk wat zwaar geestelijke "ongewenst" tijdens een zwangerschap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:58 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Dan moet je gvd geen kind maken. Je bent echt een mongool an sich als je je bloedeigen kind afstaat 'omdat je het niet trekt anders'.
Pussy 4 life ben je dan
Laat het dan aborteren. Je kunt dit overigens tegenwoordig heel makkelijk vooraf laten checken (trisomie-risico-analyse).
Een kind mag bij adoptie maximaal 6 jaar oud zijn volgens de Nederlandse regelgeving. Tenzij het gaat om een een sibling adoptie van een broertje of zusje dat wel jonger dan 6 is, maar dan gaat het vaak over interlandelijke adoptie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:20 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik wacht nog steeds op antwoord over dat afstaan.
Oké, fijn dat je me zo goed kentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee in het algemeen. Je kan de verantwoordelijkheid niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |