jij hebt zeker ook zo'n vieze baardquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet gewoon nog de baard in de keel krijgen om te begrijpen dat baarden epic zijn..
Lobkeee!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn broertje heeft een konkernerdje, met nerdje bedoel ik wicht dat Smash Brawl enzo speelt
sws zo'n arrogant krengquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:18 schreef TJV het volgende:
Tutje hier is half frans, nou dan weet je het wel.
ik ruik jaloezie..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn broertje heeft een konkernerdje, met nerdje bedoel ik wicht dat Smash Brawl enzo speelt
ik heb de baard der baarden:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook zo'n vieze baard
Neuriën en dan met die app proberen, is mij ook wel eens gelukt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:58 schreef MineraalWater het volgende:
Jonge dit is echt kut ik kan een liedje niet meer herinneren ik weet hoe het deuntje gaat maar kan het niet vinden gvd
Ja gedaan maar kon hem niet vinden, is ook een bekend liedjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Neuriën en dan met die app proberen, is mij ook wel eens gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |