koop een AA-drink en snickers. Daarna goed fruit eten met een fles san pellegrinno.quote:
tasseronquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:01 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
gatverdamme baardenniks mannelijkheid, gewoon nasty..
wasdezequote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
╭━━━┳━━━┳━━━┳╮╱╱╭┳━━━╮╭╮╱╱╭┳━━━┳╮╱╭╮
┃╭━╮┃╭━╮┃╭━╮┃╰╮╭╯┃╭━━╯┃╰╮╭╯┃╭━╮┃┃╱┃┃
┃┃╱╰┫╰━╯┃┃╱┃┣╮┃┃╭┫╰━━╮╰╮╰╯╭┫┃╱┃┃┃╱┃┃
┃┃╱╭┫╭╮╭┫╰━╯┃┃╰╯┃┃╭━━╯╱╰╮╭╯┃┃╱┃┃┃╱┃┃
┃╰━╯┃┃┃╰┫╭━╮┃╰╮╭╯┃╰━━╮╱╱┃┃╱┃╰━╯┃╰━╯┃
╰━━━┻╯╰━┻╯╱╰╯╱╰╯╱╰━━━╯╱╱╰╯╱╰━━━┻━━━╯
quote:
Geen van die vier bij de hand, da's voor de volgende keerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
koop een AA-drink en snickers. Daarna goed fruit eten met een fles san pellegrinno.
Thank me later.
je moet gewoon nog de baard in de keel krijgen om te begrijpen dat baarden epic zijn..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:01 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
gatverdamme baardenniks mannelijkheid, gewoon nasty..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:42 schreef TJV het volgende:
Ik wist niet dat netwerkaansluitingen op je moederbord stuk konden.ik heb 2 aansluitingen, en 1 heeft het idd begeven, mocht de 2de het ook begeven heb ik nog wel een reserve netwerkkaartje liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
jij hebt zeker ook zo'n vieze baardquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet gewoon nog de baard in de keel krijgen om te begrijpen dat baarden epic zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |