quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Instant borstvorming en interesse in de nieuwe Voice of Holland.
is een leugen in de wereld geholpen door chubby bitchesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja schijnt idd zo te zijn
die hebben toch altijd honger? altijd zo flink tekeer gaan op die worst
Jij weet broer. Hopelijk gaan ze, nadat ik die mail stuurde, ook de chocolade en vanille variant produceren. Zou wel tof zijn. Deze is blijkbaar net nieuw want er staat "New" op de verpakking, dus het zal nog wel eventjes duren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef Curlbrah het volgende:
amandelmelk
ik drink elke dag minstens een liter van dat spul.
Ze wilde je, overduidelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ging vandaag buiten fietsen en kwam een meisje tegen die haaks op de weg stond en naar links (mijn kant op) keek. Dus ik kijk haar zo aan maar zij doet alsof ze de verte in kijkt maar zodra ik voorbij haar fiets zag ik haar omdraaien en voelde die ogen in mijn rug prikken
Waarom doen meisjes dit ? ;s
waarom kijken ze niet gewoon in mn ogen
lol hoe bedoel je meeloperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
Naar aanleiding van de posts van jullie, hipsters, ga ik zo amandelmelk kopen. Als het ranzig is schiet ik jullie één voor één neer.
Welkom bij de club broeder, stay fitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
Naar aanleiding van de posts van jullie, hipsters, ga ik zo amandelmelk kopen. Als het ranzig is schiet ik jullie één voor één neer.
Doe het niet maatje. Laat die bezems hier maar hun gang gaan, wij blijven wel alpha.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
haha kk noob voordat die kogel mij berijkt heeft lig jij al met eeen shogun wound op de grond viese meeloperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
lolquote:
ja niet dus. gwn WoW raids doen. wijven zijn vies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mooi dom hoe kan je nu je moves showen in de dancing vanavond en morgen?
Dit. Ik dans sowieso nooit met m'n benen. Tutting only hier:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb altijd nog heel scala aan moves vanaf de barkruk achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is de Joegoslaavse variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige kennen ook wel de Turkse:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
amandelmelk is ommin dotti vriendjes!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef Ethanolic het volgende:
Naar aanleiding van de posts van jullie, hipsters, ga ik zo amandelmelk kopen. Als het ranzig is schiet ik jullie één voor één neer.![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in belgie mag je thuis ook niet meer roken als je kinderen hebt, staan flinke boetes op![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kwam gisteren op Reddit deze hond tegen:
[ afbeelding ]
Wat een beest.Ik ga deze later sowieso kopen.
Dit is gewoon een puppy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is de Joegoslaavse variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige kennen ook wel de Turkse:ze vreten en schijten voor 5 honden, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kangal
Ik wil ook op de amandelmelk bandwagon maar zitten daar geen toegevoegde suikers in?This isn't even my final form.![]()
hoeso? ik wil gvd zelf wete hoe ik me kindere opvoet daar heb de overheijd geen kk mee te makenquote:![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kwam gisteren op Reddit deze hond tegen:
[ afbeelding ]
Wat een beest.Ik ga deze later sowieso kopen.
Dit is gewoon een puppy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit is de Joegoslaavse variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige kennen ook wel de Turkse:Is die bovenste geen tibetaanse mastiff en onderste turkse kangal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks is beter als een duitse herder tough![]()
Iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoeso? ik wil gvd zelf wete hoe ik me kindere opvoet daar heb de overheijd geen kk mee te maken
hoeveel ouders laten hun kindere niet hun leven vergooie? door ze op te voede tot loonslave
zoveel kids die niet geniete van de egte dingen in de leventje ondat ze kariere wille sgoppe
die kidere worde vevolges depri en dan vint de overhijd het opeens wel goedThis isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: