Ik vind het een vaag verhaal: hoezo geschorst? Was er een wedstrijd ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef THEFXR het volgende:
Fitnessers massaal op doping betrapt
Bij dopingcontroles in fitnesscentra in Oost-Vlaanderen is een derde van de geteste personen betrapt op dopinggebruik. Dat meldt het parket van Dendermonde. De controles dateren al van mei, maar de resultaten zijn nu pas bekend gemaakt. De controleurs betrapten ook twee personen die geschorst zijn door de disciplinaire commissie en opnieuw positief plasten. Een persoon had verboden producten in zijn wagen liggen.
De resultaten bevestigen de heersende trend, zegt het parket. “Het dopinggebruik dringt verder door in de maatschappij, het lijkt quasi aanvaard om doping te nemen. Veel dopinggebruikers nemen vaak ook andere producten zoals Melanotan (product waarvan je bruint) of vermageringstabletten, zonder de gezondheidsrisico’s te kennen.”
JAJA, DIE STOUTE BELGEN!
nee, in belgie is er een wet dat ze elke sporter mogen testen, dus ook de recreanten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind het een vaag verhaal: hoezo geschorst? Was er een wedstrijd ofzo?
Wat een ophef om niets. Drink en rook je te pletter dat mag dan lekker, maar o wee als je aan het juicen benquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, in belgie is er een wet dat ze elke sporter mogen testen, dus ook de recreanten.
niet kunnen pissen of weigeren is positief= 2500 boete en 2 jaar gymverbod
ze doorzoeken de kleedkamers, tassen en auto's op de parkeerplaats.
test je positief, vragen ze een huiszoekingsbevel aan en zetten ze je woning op zijn kop.
proefballon van Brussel, als het bevalt geldt het gelijk voor de gehele EU, in NL is dit iig uitgesteldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat een ophef om niets. Drink en rook je te pletter dat mag dan lekker, maar o wee als je aan het juicen ben![]()
Lijkt me klote voor hardcore gyms waar wordt gejuiced, want dit hoeft je maar 1 a 2 keer te gebeuren en de mensen trainen gewoon lekker thuis.
Verbieden en straffen werkt ook zo verdomd goed wanneer je een vrijwillige koper en aanbieder hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
proefballon van Brussel, als het bevalt geldt het gelijk voor de gehele EU, in NL is dit iig uitgesteld
in belgie mag je thuis ook niet meer roken als je kinderen hebt, staan flinke boetes opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Verbieden en straffen werkt ook zo verdomd goed wanneer je een vrijwillige koper en aanbieder hebt.
Overheid
en das maar goed ook! Maar of het echt werkt is een 2equote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in belgie mag je thuis ook niet meer roken als je kinderen hebt, staan flinke boetes op
Van de trap duwen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
R&P / Vriendin is zwanger op haar 16e what would you do?
Vervelend man. Inderdaad even langsgaan om te kijken wat het is. Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Krijg er 12 vergoed dacht ik. Denk ook niet dat een fysio veel met mn knieklachten kan. Het is echt een continu aanwezige uitstralende pijn zeg maar. Beetje lastig uit te leggen. Binnenkant van de enkels precies hetzelfde. Kraakt ook als een malle, vooral sochtends. Ben nog niet op het niveau dat het overdag erg hinderlijk is qua pijn, maar vooral sochtends is het mateloos irritant aanwezig. Toch maar dokter bellen straks.
Inderdaad. Abortus, en anders uit elkaar. Ik zou het kind erkennen, financieel ondersteunen en zijn vader zijn, maar no way dat ik mijn leven weggooi. Trouwen/kinderen = weg leven/dromen/doelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Agentperry het volgende:
Maar zou serieus alles eraan doen om haar van een abortus te overtuigen, anders weg leven.
Dit idd. Als ik nu zou kiezen tussen zwanger worden en het niet kunnen verwijderen of steriliseren, zou ik et laatste kiezen. Man man man gewoon je leven YOLO en dan ga je het letterlijk verneuken. Kan er niet met mijn hoofd bij dat iemand het zou houden. Sowieso zou ik het een jongen nooit aandoen. Alleen de vrouw kan beslissen en daar maken ze, plain nasty, dikke misbruik van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Agentperry het volgende:
Maar zou serieus alles eraan doen om haar van een abortus te overtuigen, anders weg leven.
ik voel me altijd beter als ik dit soort dingen leesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
R&P / Vriendin is zwanger op haar 16e what would you do?
Gwoon een puff puff pass doen aan je kids. Waarom tantoe gierig doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
en das maar goed ook! Maar of het echt werkt is een 2e.
Ik luister niet meer naar jou. Amandelmelk. Neger alsjeblieft. Instant borstvorming en interesse in de nieuwe Voice of Holland. Wat een mietendrank zeg.quote:
ja schijnt idd zo te zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Instant borstvorming en interesse in de nieuwe Voice of Holland.
is een leugen in de wereld geholpen door chubby bitchesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja schijnt idd zo te zijn
die hebben toch altijd honger? altijd zo flink tekeer gaan op die worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |