SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-07-2013 08:44:09 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Visual van vogel overgoten met honing![]()
hmm anjou duifquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Oh kijk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Nom!quote:
gefeliciteerd met je verjaardag!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenDit weekend geen lijstjes van mij want ik voorspel veel vreten, drank en ander sociaal gedrag
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenDit weekend geen lijstjes van mij want ik voorspel veel vreten, drank en ander sociaal gedrag
![]()
Heftig weekendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje dit weekend:
Zaterdag:
O: 2 brood
T: fruit
L: Vis op de markt
D: Kippenpoot met rijst en roerbakgroente
T: boterham
S: Insane drukke bardienst, begin om 21:45. Eind om 06:00
T: Bier bier bier bier bier bier.
S: Schoonmaken
T: Tosti
Slapen
D: Stokbrood met iets.
En dan is het zondagavond.
Dit weekend is ook wel heftiger dan normaal. Dienstje normaal is tot 4 uur en dan nog opruimen. Dan zit je om 5 uur aan je tosti. Sommige feestjes zijn tot 5, dan ben je tot een uur of 7 wel bezig (sommige groepen mensen maken nou eenmaal meer rotzooi...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig weekend![]()
Ik zou tegen de tijd dat het zondagavond is snakken naar fruit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
![]()
Ik heb ook nachtdienst (tot 7 uur), maar ik zou willen dat ik ook zoveel kon bewegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk maar aan al die calorieën die ik verbrand bij het bukken voor een nieuwe fles fris, het optillen van volle en lege kratjes, het heen en weer rennen en het glazen spoelen
Goed voor de lijn, want langzaam eten en echt geen zin meer als het eenmaal op isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zo'n saai volkoren brood gekocht omdat er niks anders meer was in de jumbo en ik het het idee dat dit brood zichzelf regenereert. Er lijkt geen einde aan te komen. Saaie grijze bedoening
25 en 366 dagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd DE, hoe jong ben je geworden?
Dank. En eenquote:
Dankjequote:
Hahahah die kat, hij/zij ziet eruit alsof die taart een marteling is om te etenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]geniet er van en gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nachtdienst (tot 7 uur), maar ik zou willen dat ik ook zoveel kon bewegen
Alhoewel, ik ben dolblij dat ik niet met keiharde techno zit
Ik vind het ook leuk werk hoor, maar ik ben altijd een beetje gek. Ik werk graag teringhard enzo, maar vind dit ook wel spannend, anders dan normaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook 3 jaar 3x per maand achter de bar gestaan in een discotheekMijn diensten waren van 8 tot 6
hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Lonaa het volgende:
DE, gefeliciteerd trouwens!
Hier is de wat-gaan-we-volgende-week-eten-marteling weer begonnen.
Waarom maak je je daar nu al druk omquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Komt goed qwea! Ik begrijp de baal maar hang in there babe!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:21 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme!
80,9Ik snap er niks van. Heb me m.u.v gisteren keurig aan mijn dieet gehouden. En veel fietsen.
En heel slecht, maar ik heb nog niet ontbetenHad het zo druk
en nu hoef ik niet meer want ik lunch zo al
Mja, ik ga zo boodschappen doen bij de Aldi en de C1000. Ik zie het wel, denk ik.quote:
Omdat ik zodadelijk op boodschappenronde ga, gezien er bepaalde dingen op zijn die niet kunnen wachten tot volgende week.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar nu al druk om
Ah, dat verklaard.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ah weekboodschappen. Die staan niet in mijn woordenboek
Ik heb daarom een biologisch groente/fruit-abonnement. 1x in de week een tas bij de ekoplaza halen waar al een zwik groenten en fruit inzitten waar ik iets mee MOET maken.quote:
Ik vind dat echt briljant trouwens, maar ik vind het zo duurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb daarom een biologisch groente/fruit-abonnement. 1x in de week een tas bij de ekoplaza halen waar al een zwik groenten en fruit inzitten waar ik iets mee MOET maken.
Deze is 7.50(vitatas 1 persoon), heb eens gekeken bij de gemiddelde supermarkt en daar betaal ik voor dezelfde inhoud wel ongeveer dezelfde prijsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat echt briljant trouwens, maar ik vind het zo duur
oh joh! Hier kost dat veul meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze is 7.50(vitatas 1 persoon), heb eens gekeken bij de gemiddelde supermarkt en daar betaal ik voor dezelfde inhoud wel ongeveer dezelfde prijs
Ik heb dus echt de neiging om "fuck it!" te zeggen. Ik was verdomme vorige week 80,1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar nu al druk om
[..]
Komt goed qwea! Ik begrijp de baal maar hang in there babe!
Hahaha, ja dat kan dan wel flink schelenquote:
Ik heb bloemkool, spruiten, spitskool, andijvie, wortelen, sla, verse sperzieboontjes, voor mijn wederhelft burrito's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik laat mijn koelkast maar dicht want zodra ik hem opentrek flikkert het naar m'n orenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ongezond is gewoon geen optie doordeweeks voor mij. Vergt wel wat wilskracht af en toe, maar da's normaal.
Overigens kan gezond koken net zo snel en makkelijk als ongezond koken.
(Ik zou ook niet weten waar ik voor een week groente zou moeten bewaren)
Vitatas 1-persoons geldig van 5-7-2013 tot en met 11-7-2013quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb bloemkool, spruiten, spitskool, andijvie, wortelen, sla, verse sperzieboontjes, voor mijn wederhelft burrito's.
Ik vind dat wel een geniaal idee.. hier hebben we ook een ekoplaza, misschien ga ik dat wel eens proberen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat kan dan wel flink schelenHet is soms ook ZO idioot veel in de tas dat ik wat weggeef, krijg het soms niet eens op
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vitatas 1-persoons geldig van 5-7-2013 tot en met 11-7-2013
Appel Cripps Pink, Banaan, Broccoli, Prei, Raapjes, Sla Eikeblad, Venkel
Zo. Ik laat anderen wel voor mij nadenken
Meid, dat zijn nauwelijks verschillen joh! Da's een keer flink pissen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dus echt de neiging om "fuck it!" te zeggen. Ik was verdomme vorige week 80,1
Deka. Hotel spruiten. In zoeen netje.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, dat zijn nauwelijks verschillen joh! Da's een keer flink pissen!
Zit ook in bepaalde delen van het land.quote:
Ook niet in de mijnequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ah weekboodschappen. Die staan niet in mijn woordenboek
Bruine slof is een meergranen bol. Bij onze slager heet dat bruine slofquote:
Ik heb daar echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Bruine slof is een meergranen bol. Bij onze slager heet dat bruine slof
Maar dat ken ik weer welquote:
Hou je kcal eens een tijdje bij en kijk hoeveel je eigenlijk binnen krijgt. Zowel bij te veel als (veel) te weinig kan je stil gaan staan. En hoe lang is 'al een tijdje'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is Amsterdam ook de Randstad
Maar iets anders: ik sta stil. al een tijdje. Ik ben nog gaan sporten, ik beweeg me echt drie slagen in de rondte, maar afvallen ho maar. Volgens mij word ik wel wat strakker. Zou ik dan echt spieren aan het kweken zijn?
Wat weinigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:48 schreef Serieliefhebber het volgende:
Lijstje:
O: Boterham met lunchworst
T: Banaan
L: 3 boterhammen, 1 met lunchworst en 2 met choco
D: Broccoli gebakken vis en rijst
S: 2 uur fietsen
De dieetindustrie is een miljardenbusiness. En dat komt omdat mensen toch wel weer aankomen en dan weer iets nieuws geks verzinnen. Omdat 'iets minder kcal binnen krijgen en wat meer gaan bewegen' te simpel is voor het magische domein van gewichtsverlies. Afvallen en gezond verstand gebruiken is op zich een zeldzame combinatie, ik weet dat van alle verjaardagsgesprekken in mijn familiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:06 schreef Mokkels het volgende:
Ik snap mensen soms echt niet he..
Er was net een vriend van N. bij ons en die zei dat z'n moeder 7 kilo was afgevallen in 1,5 maand tijd. Toen ik vroeg hoe ze dat had gedaan kreeg ik als antwoord "Ja, je moet als vrouw 2000 kcal eten en zij heeft gewoon 1000 kcal gegeten. Mijn tante is nog iets zwaarder maar die wou ook snel afvallen dus die at 500 kcal op een dag." WTF? Dat zou ik niet eens kunnen.. 500 kcal op een dag.
En bijvoorbeeld dit meisje: "Helaas kan ik al 5 dagen niet naar de wc en mijn ongesteldheid van 2 weken speelt ook een rol. Mijn coach zegt dat mijn lichaam zich aan het reinigen is en ik daarom zo lang menstrueer"
http://www.byaranka.nl/2013/07/05/afvallen-met-herbalife-5/
Nee, 2 weken ongesteld zijn door je dieet is goed. En dan is het nog zo'n jong meisje (edit: niet dat oudere mensen dat niet kunnen ofzo hoor, maar jullie snappen het wel) wat het zat kan doen met sporten en gezond eten.
Ik snap dat dus echt niet he..
* Mokkels moest even haar frustratie kwijt.
Het heden is anders behoorlijk kut als je dik en niet echt gezond bent. (Al denk ik dat het de meeste dikke mensen pas opvalt als ze gezond gaan eten en dunner worden. Dat was bij mij in ieder geval wel zo.)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef Serieliefhebber het volgende:
Iedereen doet het op zijn manier. Ik ben nog steeds aan het zoeken naar "de manier". Soms komt de filosoof in me naar boven en vraag ik mezelf af of ik deze keuzes ook zou maken, moest ik morgen doodvallen.
+1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
(Al denk ik dat het de meeste dikke mensen pas opvalt als ze gezond gaan eten en dunner worden. Dat was bij mij in ieder geval wel zo.)
quote:Gay Rights And Copyrights
(A female customer comes up to me.)
Customer: “I want to return this Jillian Michael’s Work Out DVD Set.”
Me: “Is there something wrong with it?”
Customer: “I just found out that she’s gay. I don’t want to stare at a gay woman exercising. She’ll turn me gay.”
Me: “…right. Well, I’m sorry, but I cannot take this back.”
Customer: “You want me to be gay?!”
Me: “Um, no. The kit is opened, and for copyright reasons I cannot return opened DVDs.”
Customer: “If I go to Hell, it’s your fault!”
Amerikaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees tijdens mijn nachtdienst altijd notalwaysright.com en kwam deze nu tegen
[..]
Helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoezo zwaktebod. Dat horen vaders toch te doen?
Ja hoi, mijn nieuwe baan bevalt best goed. Het werk is niet geweldig, maar het team is wel leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Sugarsnap, als je nog meeleest: hoe bevalt je nieuwe baan?
dat dilemma ken ik...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
mijn lijstje gister was ook niet bijster goed, maar ik wil wel even super trots zijn op mn avond eten :
[ afbeelding ]
heeerlijke salade en ik super trots op mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag " onder curatelen" bij m'n ouders.. dus dat wordt wel gezond eten ( zij eten vrij weinig ongezond dus dat is wel fijn) en we hebben een actief dagje geplanned.. ( incl plundra bij de ikea) dus.. dat verbranden zit ook wel weer goed
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Oh, wow, dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:30 schreef Barretje80 het volgende:
mijn lijstje gister was ook niet bijster goed, maar ik wil wel even super trots zijn op mn avond eten :
[ afbeelding ]
heeerlijke salade en ik super trots op mezelf
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb van de week voor mezelf opgeschreven wat ik wel of niet van plan ben voor de vakantie. Ik heb het allemaal we aardig in mijn hoofd zitten, maar ik vond de opdracht van Beck wel fijn om het voor mezelf eens op een rijtje te zetten:
- Voor onderweg gewoon de normale hoeveelheid brood en tussendoortjes klaar maken en niet zakken witte puntjes met een flinke bak rundvleessalade.
- alleen appels en worteltjes bij mijn voeten als extra'tjes mocht er toch vervelingstrek ontstaan
- geen enorme zak snoep voor de kinderen, maar van te voren een paar kleine zakjes met een paar snoepjes erin maken voor ze. En dan ook echt voor hen! (desnoods leg ik ze achterin de kofferbak zodat ze niet voor het grijpen liggen
- veel water mee!
en dan tijdens de vakantie zelf:
- ik mag best eens een ijsje, maar niet elke dag
- als ik een ijsje plan, dan een salade maken voor de lunch
- niet standaard een pain au chocolat als ontbijt, gewoon lekker kwark of yoghurt, en de brinta gaat mee!
- matig met vlees, liever wat meer groente
- elke dag een flink aantal baantjes trekken in hete zwembad of de rivier
- als de weg (bergop?) en de temperatuur het toe laat gaan hardlopen, zo niet elke dag minstens een half uurtje wandelen
- matig m brood, een verse pain complet of pain de campagne is superlekker, maar daarom hoef je het nog niet in 1 keer op te eten
- niet elke keer bij de supermarkt een fles YOP (drinkyoghurt) kopen en onderweg naar de camping leegklokken. (Dit doen we eig altijd wel, het is echt lekker, maar totale onzin natuurlijk)
Dit is dus wat er in mijn dieetschrift staat. Verder ben ik van plan om mijn receptenschrift mee te nemen zodat ik daar ook alle lekkere dingen die ik de laatste tijd bij elkaar gezocht heb kan koken.
Ik ben heel erg benieuwd. Het streven is om op zijn minst gelijk te blijven, maar zou het stiekem wel fijn vinden als er op twee weken nog wat vanaf gegaan is.
En met een opmerking als 'je mag toch ook wel eens even lekker leven' gaat voor mij niet op. Dan ben je in mijn ogen te veel bezig met dieten ipv met je levensstijl/eetstijl aan te passen. En ik heb gelukkig op dit moment echt het gevoel dat ik mijn manier van leven en eten structureel heb aangepast en aangepakt en dat ik eten (en leven) op. Deze manier echt nog heel lang vol kan houden dus ik hoef ook niet meer of anders te gaan eten om het gevoel te hebben 'lekker te leven'.
Ik ben overigens wel heel blij dat ik niks met drank heb en ik dus die verleiding absoluut niet heb.
Oh, en nog even-0,8 deze week, en dat in mijn menstruatie week!
Dankje.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Waar gaan jullie uit eten, Lonaa en gefeliciteerd
Dankjewel.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou, alvast veel plezier danMaar dat komt wel goed denk ik. Je kan nu ook heerlijk buiten zitten!
Kan dat niet komen door het weer? Of je "rare" weekend?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Welkom Fargo.
Ben voor het eerst best wel een beetje duf nu, na het sporten. Normaal heb ik een bak met energie.
Dankjewel.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Kan dat niet komen door het weer? Of je "rare" weekend?
Gefeliciteer nog met je 1 jaartje samen!!
Sporten met warm weer trek ik niet echt. Maar moet morgen wel echt van mezelf. En zo wat fietsen, wil sowieso wat vaker de fiets gaan pakken, de auto is altijd zo makkelijk maar fietsen is beter!
Ik wou dat ik ook geen keuze had, dat zou het makkelijker maken. Wil alleen de auto nog maar gebruiken om naar het sporten te gaan en voor de week boodschappen. Sporten is bijna een uur fietsen, en weekboodschappen voor het gemak.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dankjewel.
Het kan best aan het weer liggen.
Weekend viel trouwens wel mee. Het was een tof feestje, goede sfeer, fijne mensen (de MDMA was rijkelijk aanwezig, dat maakt het gezelligheidsgehalte altijd wat hoger) en ik mocht om 4 uur al naar huis, omdat het helemaal niet zo druk was.
Gisteren geen klap uitgevoerd. Wel slaap ik al een paar nachten weinig/slecht. Dat kan er ook mee te maken hebben.
Hier gelukkig niet de keuze tussen fiets of auto. Alles moet op de fiets.
SPOILER: realitycheckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb ik dit soort foto's echt nodig om te zien 'Oh ja, damn... ik ben er nog laaaaaaaang niet.'
Dit was tijdens de hardloopwedstrijd afgelopen zaterdag, goed bezig dus, maar wat vind ik het naar om naar die foto te kijken.In mijn hoofd ben ik uiteraard al lang die soepele gracieuze hinde.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben gisteren juist express een rondje gaan fietsen omdat ik een rustdag vwb hardlopen had en wel iets wilde doen.![]()
Lekker flink doorgetrapt 10km.Ik snap dat het een realitycheck is maar aan de andere kant BE, je doet het toch maar mooi! En kijk naar wat je al wel heb bereikt, tuurlijk kan het beter slanker en wil je in het echt ook niet gracieuze hinde zijn.. Maar dit is wat je nu op dit moment al bereikt hebt, en daar mag je best trots op zijn!SPOILER: realitycheckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb ik dit soort foto's echt nodig om te zien 'Oh ja, damn... ik ben er nog laaaaaaaang niet.'
Dit was tijdens de hardloopwedstrijd afgelopen zaterdag, goed bezig dus, maar wat vind ik het naar om naar die foto te kijken.In mijn hoofd ben ik uiteraard al lang die soepele gracieuze hinde.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben gisteren juist express een rondje gaan fietsen omdat ik een rustdag vwb hardlopen had en wel iets wilde doen.![]()
Lekker flink doorgetrapt 10km.Vind je dat nou echt?SPOILER: realitycheckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb ik dit soort foto's echt nodig om te zien 'Oh ja, damn... ik ben er nog laaaaaaaang niet.'
Ja, domme vraag, ik weet hoe het voelt en dat je zelf altijd heel anders naar jezelf kijkt dan anderen doen, maar jezus, ik vind je er geweldig uit ziet!
(helaas weet ik ook dat dat voor jou weinig uit zal maken) Maar ik meen het!
Ik zie dus geen dikkerd, geen walrus, geen olifant maar een normale vrouw die aan het rennen is (dat is sowieso al baas).
disclaimer
gewoon een bak slaaiquote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Heeft er iemand hier nog een goed idee voor een lekkere eenpersoonsmaaltijd op een warme dag als vandaag. Ik ben inspiratieloos..
En ga zo naar de AH fietsen. Flinke heuvel op, ben benieuwd of ik fietsend helemaal boven kom.. Vorige keer moest ik het laatste stukje lopen. Maar toen had ik ook zachte banden!
Flauw is dat he. Dat het gewoon niet definitief terug te draaien is. Ik vrees toch zo langzamerhand ook voor behoorlijk slappe huid. NIET-EERLIJK!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Tx lieve ladies!![]()
En ja, dat vind ik wel echt een beetje SQ, als ik naar mijn benen kijk kan ik echt wel janken.
Maar goed, het is niet anders, komt goed.
Gisteren zaten we ergens op een terras, met een soort van picknick bankjes en daar zat een vrouw met een hele rare gevormde kont, als ze bewoog werd het nog gekker, heel plastisch uitgelegd was het net alsof het vloeistof in een plastic zakje was dat een soort van uitlekte ofzo. Toen ik nog een keer keek zag ik ineens heel duidelijk bij haar bovenarmen, bij de oksel, heel duidelijk oude striae en toen viel het kwartje, dit was iemand die echt enorm veel afgevallen was.En ze zag er bij haar bovenlijf echt supergoed uit, maar bij de rest was, helaas, wel heel goed te zien dat ze heel erg snel heel veel afwas gevallen en dat er dan toch vwb terugplooien nog wel wat te wensen over blijft. Ik schrok er van en nam me meteen voor om flink te blijven sporten.
![]()
Het was lekker! En ook wel gezellig. Alleen er bleven 2 mensen slapen en toen werd er lang bier gedronken.. Resultaat: gezeur. Hmpff.. Daarom heb ik zo'n hekel aan drank, veel mensen kunnen er niet mee omgaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 05:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was de bbq, Mokkels en zijn jullie al gesetteld?![]()
Gisteren voor het eerst niet op zondag naar de sportschool geweest, ik was zo vreselijk moe. Dus nu mijn normale schema even omgooien en dan maandag, woensdag en vrijdag trainen. Besef ik net dat dat waarschijnlijk de drukste dagen in een sportschool zijn
29.01quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
BE, wat een ontzettend knappe prestatie! Welke tijd heb je neergezet?
Ik begrijp dat je vooral op je onvolkomenheden let, maar jemig, dit is een foto waarop je rent! Veel onflatteuzer worden foto's niet. Ik kijk wel eens in SHO naar onflatteuze foto's van bekende mensen en die staan vaak rennend op de foto met gerimpelde huidjes. Jij ziet er prima uit!
De kern van het veren in je reet stoppen iddquote:
Ik vond mezelf op mijn laagste gewicht nog steeds héél erg dik op foto'squote:Op maandag 8 juli 2013 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oh maar zo bedoelde ik dat nou ook weer niet, ik weet ook echt wel dat ik goed bezig ben en nog steeds heel veel kilo's eraf heb, maar het was meer dat ik soms echt kan denken dat ik al zo ongeveer ben, en dat het dan altijd even tegenvalt als ik een foto zie.![]()
*verstoort zelfbeeld for the win!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |