SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-07-2013 08:44:09 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Visual van vogel overgoten met honing![]()
hmm anjou duifquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Oh kijk!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zoete kauw
Nom!quote:
gefeliciteerd met je verjaardag!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenDit weekend geen lijstjes van mij want ik voorspel veel vreten, drank en ander sociaal gedrag
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenDit weekend geen lijstjes van mij want ik voorspel veel vreten, drank en ander sociaal gedrag
![]()
Heftig weekendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje dit weekend:
Zaterdag:
O: 2 brood
T: fruit
L: Vis op de markt
D: Kippenpoot met rijst en roerbakgroente
T: boterham
S: Insane drukke bardienst, begin om 21:45. Eind om 06:00
T: Bier bier bier bier bier bier.
S: Schoonmaken
T: Tosti
Slapen
D: Stokbrood met iets.
En dan is het zondagavond.
Dit weekend is ook wel heftiger dan normaal. Dienstje normaal is tot 4 uur en dan nog opruimen. Dan zit je om 5 uur aan je tosti. Sommige feestjes zijn tot 5, dan ben je tot een uur of 7 wel bezig (sommige groepen mensen maken nou eenmaal meer rotzooi...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heftig weekend![]()
Ik zou tegen de tijd dat het zondagavond is snakken naar fruit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:25 schreef douche-eendje het volgende:
![]()
Ik heb ook nachtdienst (tot 7 uur), maar ik zou willen dat ik ook zoveel kon bewegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk maar aan al die calorieën die ik verbrand bij het bukken voor een nieuwe fles fris, het optillen van volle en lege kratjes, het heen en weer rennen en het glazen spoelen
Goed voor de lijn, want langzaam eten en echt geen zin meer als het eenmaal op isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zo'n saai volkoren brood gekocht omdat er niks anders meer was in de jumbo en ik het het idee dat dit brood zichzelf regenereert. Er lijkt geen einde aan te komen. Saaie grijze bedoening
25 en 366 dagenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd DE, hoe jong ben je geworden?
Dank. En eenquote:
Dankjequote:
Hahahah die kat, hij/zij ziet eruit alsof die taart een marteling is om te etenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]geniet er van en gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nachtdienst (tot 7 uur), maar ik zou willen dat ik ook zoveel kon bewegen
Alhoewel, ik ben dolblij dat ik niet met keiharde techno zit
Ik vind het ook leuk werk hoor, maar ik ben altijd een beetje gek. Ik werk graag teringhard enzo, maar vind dit ook wel spannend, anders dan normaal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook 3 jaar 3x per maand achter de bar gestaan in een discotheekMijn diensten waren van 8 tot 6
hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Lonaa het volgende:
DE, gefeliciteerd trouwens!
Hier is de wat-gaan-we-volgende-week-eten-marteling weer begonnen.
Waarom maak je je daar nu al druk omquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Komt goed qwea! Ik begrijp de baal maar hang in there babe!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:21 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme!
80,9Ik snap er niks van. Heb me m.u.v gisteren keurig aan mijn dieet gehouden. En veel fietsen.
En heel slecht, maar ik heb nog niet ontbetenHad het zo druk
en nu hoef ik niet meer want ik lunch zo al
Mja, ik ga zo boodschappen doen bij de Aldi en de C1000. Ik zie het wel, denk ik.quote:
Omdat ik zodadelijk op boodschappenronde ga, gezien er bepaalde dingen op zijn die niet kunnen wachten tot volgende week.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar nu al druk om
Ah, dat verklaard.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ah weekboodschappen. Die staan niet in mijn woordenboek
Ik heb daarom een biologisch groente/fruit-abonnement. 1x in de week een tas bij de ekoplaza halen waar al een zwik groenten en fruit inzitten waar ik iets mee MOET maken.quote:
Ik vind dat echt briljant trouwens, maar ik vind het zo duurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb daarom een biologisch groente/fruit-abonnement. 1x in de week een tas bij de ekoplaza halen waar al een zwik groenten en fruit inzitten waar ik iets mee MOET maken.
Deze is 7.50(vitatas 1 persoon), heb eens gekeken bij de gemiddelde supermarkt en daar betaal ik voor dezelfde inhoud wel ongeveer dezelfde prijsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind dat echt briljant trouwens, maar ik vind het zo duur
oh joh! Hier kost dat veul meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze is 7.50(vitatas 1 persoon), heb eens gekeken bij de gemiddelde supermarkt en daar betaal ik voor dezelfde inhoud wel ongeveer dezelfde prijs
Ik heb dus echt de neiging om "fuck it!" te zeggen. Ik was verdomme vorige week 80,1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar nu al druk om
[..]
Komt goed qwea! Ik begrijp de baal maar hang in there babe!
Hahaha, ja dat kan dan wel flink schelenquote:
Ik heb bloemkool, spruiten, spitskool, andijvie, wortelen, sla, verse sperzieboontjes, voor mijn wederhelft burrito's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik laat mijn koelkast maar dicht want zodra ik hem opentrek flikkert het naar m'n orenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ongezond is gewoon geen optie doordeweeks voor mij. Vergt wel wat wilskracht af en toe, maar da's normaal.
Overigens kan gezond koken net zo snel en makkelijk als ongezond koken.
(Ik zou ook niet weten waar ik voor een week groente zou moeten bewaren)
Vitatas 1-persoons geldig van 5-7-2013 tot en met 11-7-2013quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb bloemkool, spruiten, spitskool, andijvie, wortelen, sla, verse sperzieboontjes, voor mijn wederhelft burrito's.
Ik vind dat wel een geniaal idee.. hier hebben we ook een ekoplaza, misschien ga ik dat wel eens proberen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat kan dan wel flink schelenHet is soms ook ZO idioot veel in de tas dat ik wat weggeef, krijg het soms niet eens op
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vitatas 1-persoons geldig van 5-7-2013 tot en met 11-7-2013
Appel Cripps Pink, Banaan, Broccoli, Prei, Raapjes, Sla Eikeblad, Venkel
Zo. Ik laat anderen wel voor mij nadenken
Meid, dat zijn nauwelijks verschillen joh! Da's een keer flink pissen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dus echt de neiging om "fuck it!" te zeggen. Ik was verdomme vorige week 80,1
Deka. Hotel spruiten. In zoeen netje.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, dat zijn nauwelijks verschillen joh! Da's een keer flink pissen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |