abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:46:15 #26
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_128612853
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt wat die vierde graad betreft. §120.45, dat is echt een koopje voor wat je een ander hebt aangedaan.
Inderdaad.

Maar haar carričre is nu ook een ruďne, ik denk dat ze toch wel flink gaat boeten...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:50:51 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_128613008
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Inderdaad.

Maar haar carričre is nu ook een ruďne, ik denk dat ze toch wel flink gaat boeten...
ZOals eerder gemeld , dat is geen boetebedrag.

De maximumstraf is 9 maanden brommen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:02:36 #28
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_128613399
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:45 schreef Vasilevski het volgende:
..maar blijkbaar zijn er ook een paar mensen die er echt heel erg mee zitten dat een mevrouw met een andere levensstijl op tv haar mening geeft.
Je mening geven is tot daaraan toe, maar als je zoals zij regelmatig anderen op scherpe toon de maat neemt, is het fijn om een koekje van eigen deeg uit te kunnen delen :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:20:51 #29
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_128614076
quote:
Heleen Mees weer vrij

Heleen Mees heeft de borgsom van 5000 dollar betaald. De Nederlandse econoom die in New York woont, zat vanaf maandag vast wegens stalking. Gisteren werd ze vrijgelaten.

Dat is te zien op de site van het New Yorkse gevangeniswezen. Vandaag staat Mees weer voor de rechter.

Mees wordt door de Brits-Nederlandse topeconoom Willem Buiter (63) beschuldigd van het sturen van duizend e-mails in twee jaar tijd. Sommige mails waren seksueel getint, in andere wenste ze dat zijn 'vliegtuig uit de lucht zou vallen', staat in rechtbankdocumenten waar RTL Nieuws inzage in had. Ook zou Mees (44) de vrouw en kinderen van Buiter hebben lastiggevallen.

Mees had een relatie met de hoofdeconoom van zakenbank Citigroup. Volgens haar pro deo-advocaat werden er over en weer mails gestuurd.
Bron: RTL Nieuws
pi_128614452
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:45 schreef Vasilevski het volgende:
Het zal vast allemaal heel fout zijn en het zal vast wel een gestoord wijf zijn. En ja, 'powerfeminisme' is een beetje sneu. :') Toch is het ook wel erg opvallend dat een deel van het leedvermaak niet met een van deze zaken te maken heeft, maar met het feit dat ze kritiek heeft op hoogopgeleide vrouwen die huismoeder worden en een beetje parttime aankloten.

Iets te veel huisvrouwen die net iets te opgewonden reageren op dit nieuws. De meeste mensen gaan vrolijk door het leven zonder ooit last te ondervinden van de meningen van mevrouw Mees, maar blijkbaar zijn er ook een paar mensen die er echt heel erg mee zitten dat een mevrouw met een andere levensstijl op tv haar mening geeft.
Dan overschat je de invloed van Heleen Mees. De meeste mensen - ook huismoeders - snappen best dat Heleen Mees vooral op tv (en in de krant) wordt uitgenodigd omdat ze goede soundbites heeft, en de essentie van een soundbite is nu eenmaal dat er weinig nuance bij komt kijken. Een extreme mening, die doet het altijd goed in de media. Heleen snapt dat, en ze doet er haar voordeel mee.

Maar in wezen heeft ze weinig bijzonders te melden. Dat ze zelf geen kinderen heeft, blijft natuurlijk een zwaktebod. Niet dat ik daarmee beweer dat het onmogelijk is om een topcarričre na te streven als je wel kinderen hebt, ik beweer alleen dat uitgerekend Heleen Mees daar niet over kan oordelen, dus in die zin neemt waarschijnlijk niemand haar serieus :)
  † In Memoriam † vrijdag 5 juli 2013 @ 11:32:00 #31
137949 Disana
pi_128614501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De maximumstraf is 9 maanden brommen.
Zouden 5 aanklachten daarvoor genoeg zijn?
pi_128614549
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:32 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Mijn gok is dat Heleen niet zo graag gezien wil worden als slachtoffer, zeker niet van een man. Dat stalkgedrag van haar is gewoon een manier om te zeggen: "Ik laat me niet aan de kant schuiven, ik schuif zelf aan de kant. En zo ver waren wij nog niet, Wim."
Dat klinkt ook wel plausibel.. maar het verbaast mij ook wel een beetje dat ze zo wanhopig is door zo'n gnoom. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Is Henkie de broer van Willem?
Ach Wim of Henk, wat maakt het uit :+
pi_128614623
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je mening geven is tot daaraan toe, maar als je zoals zij regelmatig anderen op scherpe toon de maat neemt, is het fijn om een koekje van eigen deeg uit te kunnen delen :P
Kan me vaag herinneren dat ik wel eens een interview met haar heb gezien op tv en toen vond ik haar zeker niet vervelend.. ging ook over haar pech met relaties en dat ze geen kinderen had.. ligt gevoelig bij vrouwen dus ik oordeel niet te hard over haar. Had het alleen niet verwacht van zo'n intelligente vrouw.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:38:23 #34
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_128614699
ik heb een beetje moeite om madam Mees en madam Buiter uit elkaar te houden.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_128614761
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat klinkt ook wel plausibel.. maar het verbaast mij ook wel een beetje dat ze zo wanhopig is door zo'n gnoom. :{
Mannen met macht :9

Ik ken genoeg vrouwen die voor dit soort mannen vallen - hoogleraren, schrijvers (met een grote bril en grijs pluishaar), andersoortige intellectuelen. Een vriendin van mij heeft wel eens gezegd dat haar absolute droomman, voor wie ze morgen haar eigen man zou verlaten, Robbert Dijkgraaf is, het natuurkundewonder dat momenteel in Princeton zit (dacht ik). Als een man met zo'n enorme intelligentie voor háár zou kiezen, zou dat de grootste triomf zijn (want dan is ze zelf blijkbaar ook heel slim, zeg maar).
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:41:47 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128614802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan me vaag herinneren dat ik wel eens een interview met haar heb gezien op tv en toen vond ik haar zeker niet vervelend.. ging ook over haar pech met relaties en dat ze geen kinderen had.. ligt gevoelig bij vrouwen dus ik oordeel niet te hard over haar. Had het alleen niet verwacht van zo'n intelligente vrouw.
Als je telkens relaties begint met mannen die al getrouwd zijn dan is dat geen "pech in relaties" maar gewoon dom.
Zij als econoom moet het verschil tussen pech hebben en een domme investering doen toch begrijpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:44:09 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128614877
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Zouden 5 aanklachten daarvoor genoeg zijn?
In de VS zijn ze niet vies van het cumulatief straffen, dus als het maximum voor 1 aanklacht al 9 maanden is, dan is het met 5 aanklachten behoorlijk kansrijk dat ze 9 maanden krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:46:00 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128614953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:40 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik ken genoeg vrouwen die voor dit soort mannen vallen - hoogleraren, schrijvers (met een grote bril en grijs pluishaar), andersoortige intellectuelen. Een vriendin van mij heeft wel eens gezegd dat haar absolute droomman, voor wie ze morgen haar eigen man zou verlaten, Robbert Dijkgraaf is, het natuurkundewonder dat momenteel in Princeton zit (dacht ik). Als een man met zo'n enorme intelligentie voor háár zou kiezen, zou dat de grootste triomf zijn (want dan is ze zelf blijkbaar ook heel slim, zeg maar).
In het geval van Dijkgraaf kan ik me daar wel wat bij voorstellen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:46:03 #39
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_128614956
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:40 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ok, maar je moet er toch ook mee in bed liggen....
Maar goed, het zal wel vrouwenlogica zijn, niet te volgen dus.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  † In Memoriam † vrijdag 5 juli 2013 @ 11:47:08 #40
137949 Disana
pi_128615000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

In de VS zijn ze niet vies van het cumulatief straffen, dus als het maximum voor 1 aanklacht al 9 maanden is, dan is het met 5 aanklachten behoorlijk kansrijk dat ze 9 maanden krijgt.
Ah mooi. Als toekomstige getrouwde kandidaten daarmee gespaard worden, en vooral hun gezinnen, dan vind ik het prima. Moeten ze niet coulant zijn omdat ze als bekend persoon al genoeg af is gegaan, maar volgens mij doen ze daar in de VS niet zo aan.
  † In Memoriam † vrijdag 5 juli 2013 @ 11:47:43 #41
137949 Disana
pi_128615018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, is een aangename intelligente man.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:49:07 #42
3647 B.R.Oekhoest
pi_128615066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lijkt wel een broer van Andries Knevel

Die vrouw die haar man direct voor Robbert (met dubbel b) zou verlaten is vast niet Brigitte Kaandorp...

Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:49:38 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128615083
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah mooi. Als toekomstige getrouwde kandidaten daarmee gespaard worden, en vooral hun gezinnen, dan vind ik het prima. Moeten ze niet coulant zijn omdat ze als bekend persoon al genoeg af is gegaan, maar volgens mij doen ze daar in de VS niet zo aan.
Nee, je kunt hoogstens de mazzel hebben dat je in een iets luxere gevangenis geplaatst wordt, maar verder maakt het niet zoveel uit.
Daarbij is het nog maar de vraag of ze in de VS ook zo bekend is, het eerste beste Idolszangeresje wordt waarschijnlijk hoger ingeschaald op de bekendheidsladder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:51:40 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128615163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Lijkt wel een broer van Andries Knevel

[ afbeelding ]

Die vrouw die haar man direct voor Robbert (met dubbel b) zou verlaten is vast niet Brigitte Kaandorp...

Ik zie gewoon een aantrekkelijke man:

En dat hij intelliedinges is is mooi meegenomen, dat ben ik immers ook *)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:58:42 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_128615443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je kunt hoogstens de mazzel hebben dat je in een iets luxere gevangenis geplaatst wordt, maar verder maakt het niet zoveel uit.
Daarbij is het nog maar de vraag of ze in de VS ook zo bekend is, het eerste beste Idolszangeresje wordt waarschijnlijk hoger ingeschaald op de bekendheidsladder.
Nee volgens mij kent niemand haar daar. Het komt waarschijnlijk vooral door de positie van die Buiter dat het daar zulk nieuws is. Tel daarbij op dat het om een fotogenieke vrouw gaat met ook geen slechte track record.

Ik vermoed dat de emails die meneer Buiter eerder haar kant op stuurde wel een enigzins verzachtende omstandigheid zullen zijn.
pi_128615788
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:32 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Mijn gok is dat Heleen niet zo graag gezien wil worden als slachtoffer, zeker niet van een man. Dat stalkgedrag van haar is gewoon een manier om te zeggen: "Ik laat me niet aan de kant schuiven, ik schuif zelf aan de kant. En zo ver waren wij nog niet, Wim."
Maar het is toch al de tweede keer bij een man? Ik denk dat ze zichzelf heeft verloren in de liefde, hoopte op iets en dat ze het nog moeilijk kan accepteren dat hij niet meer wil. O+
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:08:56 #47
3647 B.R.Oekhoest
pi_128615808
Maar goed, ze zat ook wellus bij P&W, en dan ook nog met Moskofiets. Hoe groot achten jullie de kans dat Jeroen Pauw (befaamd vrouwenverslinder), Paul Witteman (ook een schuinsmarcheerder) of Brammetje (commentaar overbodig) met Heleen heeft lopen flikflooien, of omgekeerd? De laatste twee voldoen ook nog aan het profiel van de erudiete, grijze heer.

Ik acht die kans niet onaanzienlijk, de gewoonten op de Gooise Matras in aanmerking nemende.

[ Bericht 12% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 05-07-2013 12:17:35 ]
pi_128615872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie gewoon een aantrekkelijke man:

[ afbeelding ]

En dat hij intelliedinges is is mooi meegenomen, dat ben ik immers ook *)
Ja Robbert, met dubbel b, is wel leuk, dat vind ik ook hoor. En ook best wel aantrekkelijk. Maar vrouwen als Heleen Mees kijken niet naar uiterlijk, die kijken naar titels en publicaties en macht en aanzien. Ik ken toch verdacht veel vrouwen die kicken op hoogleraren. Daar heb ik zelf nou helemaal geen last van, dus het intrigeert me wel :@
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:13:16 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128615965
Ik zag een paar weken terug dat een oude studiegenoot hoogleraar is geworden. En hij zag er inderdaad een stuk aantrekkelijker uit dat vroeger. Eens kijken of ik aan zijn mailadres kan komen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 12:15:23 #50
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_128616069
Ik zou bijna een topic in R&P hierover willen openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')