ach houden we elkaar zolang mogelijk gezelschap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi kut, jong!![]()
Waarom zou je zo naar jezelf kijken? Ik zou zeker geengebruiken. Soms sta je niet stevig in je schoenen en doe je dingen die je beter niet had kunnen doen, dat heeft iedereen wel eens. Straf jezelf niet af omdat je ook maar een mens bent.
Van een lange nacht is hier ook sprake, ik ga door m'n slaapmedicatie heen merk ik. Vandaag bedrijfsarts gezien waar ik tegenop zag, morgen therapeutisch koffie drinken op het werk waar ik ook tegenop zie. Toch niet zo handig om het allemaal zo dicht op elkaar te plannen
Dat gebeurt hier verrekt vaakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:06 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
ach houden we elkaar zolang mogelijk gezelschap.
ahhh, dan word ik meestal niet bij inbegrepen denk ik dan.quote:
Niet bewust! Er zijn hier vrij veel mensen die hun ritme wat verschoven hebben en slecht slapen. Soms wat frustraties spuien, soms wat gesprekken die je in de goede richting helpen of inzicht gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:09 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
ahhh, dan word ik meestal niet bij inbegrepen denk ik dan.haha zal wel meevallen.
Yeah I know, was ook niet echt serieus. Veel fokkers reageren vervelend, maar dat kom je meer tegen bij andere subfora, daarnaast ook meer overdags. 's nachts is er een duidelijker overzicht tussen serieuze mensen en mensen die gewoon behoefte hebben aan ouwehoeren gemiddeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet bewust! Er zijn hier vrij veel mensen die hun ritme wat verschoven hebben en slecht slapen. Soms wat frustraties spuien, soms wat gesprekken die je in de goede richting helpen of inzicht geven
Klopt, daarom ben ik ook het meest in de avond/nacht actiefquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:15 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Yeah I know, was ook niet echt serieus. Veel fokkers reageren vervelend, maar dat kom je meer tegen bij andere subfora, daarnaast ook meer overdags. 's nachts is er een duidelijker overzicht tussen serieuze mensen en mensen die gewoon behoefte hebben aan ouwehoeren gemiddeld.
Hopelijk lukt het wat, sweet dreams!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook het meest in de avond/nacht actief![]()
Ik mag soms graag ouwehoeren maar niet hier. Een geintje daarentegen kan best even luchtig zijn soms![]()
Vergeten te eten vandaag, niet handig. Net maar even een komkommer soldaat gemaakt![]()
*weer een poging tot slapen doet*
Oh, dat kan jij echt wel hoor! Je moet eens sterker zijn voor jezelf!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan dat wel afsluiten, maar daar ben ik echt gewoon te zwak voor. Dat meen ik serieus, ik ben mentaal gewoon te zwak daarvoor. Deze dame gunde mij de wereld om daarna alles af te pakken. Ik moet op professionel gebied qua werk nog de 1e tegenkomen die me de huid zou vol blaffen, same goes for friends. Maar met deze ex, echt Minth.. ik weet het niet maar het wrokt nog zo van binnen. Komende nacht wordt weer een hels drama en nu helemaal ik haar een email heb gestuurd.
Maar waarom sluit je dat email adres niet af dan? Wil je deze pijn? Nee, natuurlijk niet.. Maar waarom dan toch? Omdat het toch wrokt en wringt van binnen. Ze is echt weggelopen zonder enige mate van verantwoordelijkheid en bleef maandenlang zeiken en zaniken ..
Dipiperon 10 mg, depakine 800 mg, cymbalta 60 mg, temazepam 20 mg en zo nodig oxazepam 10 mg x 2quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vertel eens? Wat heb je op dit moment? Ik heb slechts propranolol 80 mg atm. De rest is empty.
Omdat veel mensen voor de makkelijke weg kiezen. Zo min mogelijk ellende en alleen de mensen die zich goed voelen om zich heen willen hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:03 schreef Gewas het volgende:
Ik kom weer even klagen.
Ik zie op Facebook dat de vriendengroep waar ik in 2007 onderdeel van was, gewoon nog met elkaar omgaan, gaan drinken samen en naar feesten gaan. Mijn contact met hun was verbroken toen ik psychotisch werd (in 2009) en ik ben er achter gekomen dat ze dat met elkaar hebben overlegd (complot dus).
Nu is de vraag waarom mensen andere mensen zo makkelijk laten stikken alsof het niets is. Ik snap dit niet.
wat cue zegt, maar kennissen slechts neem ik aan? Echte vrienden (hoe zeldzaam ook) laten je niet zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:03 schreef Gewas het volgende:
Ik kom weer even klagen.
Ik zie op Facebook dat de vriendengroep waar ik in 2007 onderdeel van was, gewoon nog met elkaar omgaan, gaan drinken samen en naar feesten gaan. Mijn contact met hun was verbroken toen ik psychotisch werd (in 2009) en ik ben er achter gekomen dat ze dat met elkaar hebben overlegd (complot dus).
Nu is de vraag waarom mensen andere mensen zo makkelijk laten stikken alsof het niets is. Ik snap dit niet.
Zoals ze zeggen, je weet pas wie je echte vrienden zijn als het slecht met je gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef Purplesparks het volgende:
wat cue zegt, maar kennissen slechts neem ik aan? Echte vrienden (hoe zeldzaam ook) laten je niet zitten.
Ook mee eens, uiteindelijk had ik 0 echte vrienden, waarschijnlijk ook mijn schuld dat dat zo gelopen is enigzins. En de laatste vriendin en echt goede vriendin die ik had helaas overleden. so that sucksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ze zeggen, je weet pas wie je echte vrienden zijn als het slecht met je gaat.
En het probleem is dat je dat dan pas weet... vooraf zijn het misschien je beste vrienden en voelt het ook zo. Achteraf zou je je vraagtekens er pas bij kunnen zetten.
Het is vaak een wisselwerking. Aan de ene kant stoot je zelf mensen af met je gedrag en wil je dat soms ook gewoon (geen zin meer in de mensen enzo), aan de andere kant laten mensen je sneller links liggen als het slecht gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:13 schreef Purplesparks het volgende:
Ook mee eens, uiteindelijk had ik 0 echte vrienden, waarschijnlijk ook mijn schuld dat dat zo gelopen is enigzins. En de laatste vriendin en echt goede vriendin die ik had helaas overleden. so that sucks
Jah meestal zeik ik er ook niet zo over alles gewoon onderdrukken maar soms komt er dan iets naar boven en doe ik even zielig. Maar Heb mijzelf weer hersteld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vaak een wisselwerking. Aan de ene kant stoot je zelf mensen af met je gedrag en wil je dat soms ook gewoon (geen zin meer in de mensen enzo), aan de andere kant laten mensen je sneller links liggen als het slecht gaat.
Echte vrienden weten hoe daarop te reageren of tenminste proberen een weg te vinden (juist veel contact, juist met rust laten, etc) of zoeken het contact na een tijdje weer op.
That sucks
Ow dat mag hoor.. doe ik ook zo af en toe hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:22 schreef Purplesparks het volgende:
Jah meestal zeik ik er ook niet zo over alles gewoon onderdrukken maar soms komt er dan iets naar boven en doe ik even zielig. Maar Heb mijzelf weer hersteld.
Yeah, fokkers zijn niet zulke klootzakken zoals over het algemeen lijkt je moet ze alleen vinden in de juiste subfora en subtopics zoals deze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat mag hoor.. doe ik ook zo af en toe hier
En je weet.. onderdrukken is ook niet zo heel goed.
Onderdrukken niet goed, iedereen beweert dat. Maar is daar ook echt bewijs voor?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat mag hoor.. doe ik ook zo af en toe hier
En je weet.. onderdrukken is ook niet zo heel goed.
Haha klopt helemaal. Op sommige plekken / users kan je enorm worden afgebrand.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:24 schreef Purplesparks het volgende:
Yeah, fokkers zijn niet zulke klootzakken zoals over het algemeen lijkt je moet ze alleen vinden in de juiste subfora en subtopics zoals deze.
Geen idee, nooit specifiek wat over gehoord. Maar ik geloof wel in het feit dat er altijd een punt komt waarop de emmer overloopt zeg maar. Dat kan na een paar dagen / weken / jaren / decennium zijn.. maar toch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:25 schreef Purplesparks het volgende:
Onderdrukken niet goed, iedereen beweert dat. Maar is daar ook echt bewijs voor?
Eerlijk gezegd ben ik ook van mening dat het niet goed is. Maar ik heb het als keuze genomen nadat binnen een zeer korte tijd teveel dingen slecht gingen. Mensen die overleden dus, relatie kapot van 7 jaar, bloedprop in been. door angsten niet meer naar opleidng durven, dus opgehouden etc. Dat ik als oplossing zag voor dat moment, het hele leven meer als grap te zien. Waardoor depressie daalde en later verdween.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, nooit specifiek wat over gehoord. Maar ik geloof wel in het feit dat er altijd een punt komt waarop de emmer overloopt zeg maar. Dat kan na een paar dagen / weken / jaren / decennium zijn.. maar toch.
Zelf ook nooit in geloofd, maar ook ik kom er van terug.
Erover praten misschien een optie dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:30 schreef Purplesparks het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik ook van mening dat het niet goed is. Maar ik heb het als keuze genomen nadat binnen een zeer korte tijd teveel dingen slecht gingen. Mensen die overleden dus, relatie kapot van 7 jaar, bloedprop in been. door angsten niet meer naar opleidng durven, dus opgehouden etc. Dat ik als oplossing zag voor dat moment, het hele leven meer als grap te zien. Waardoor depressie daalde en later verdween.
Je bedoeld het goed, daarnaast ben ik het ook wel met je eens over het algemeen. Maar toendertijd, was dat voor mij de enige methode om te kunnen dealen met al dit shit die in zo'n korte tijd over mij heen kwam. Als tijdelijke oplossing was dat onderdrukken wel geschikt totzover werkt het nog aardig, maar geen idee dus hoelang dat nog goed zal blijven gaan. Maar totzover dat ik het blijf onderdrukken voel ik me gemiddeld gewoon goed, met heel af en toe dus een kortdurende uitzondering met een uitbarsting van zielig doen etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Erover praten misschien een optie dan?![]()
Ik moet dat nog gaan doen hoor, dus geen idee of het helpt. Al denk ik wel, dat als ik helemaal open en eerlijk kan zijn, dat het eens op zal luchten. Terwijl ik niet eens veel ellende heb meegemaakt.
Gewoon je verhaal kwijt kunnen ergens, je gevoelens kunnen uiten.
(heb nog niet heel veel van je gelezen hier, ikzelf dan, dus geen idee wat je allemaal wel /niet gedaan hebt enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |