Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan slapen voordat je je morgen verslaapt
Over je longen roken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
volgende week dinsdag blowen.
Nog tips van de pro's?
Niet doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
volgende week dinsdag blowen.
Nog tips van de pro's?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ben ik niet eerder efukt filmpjes gaan kijken? Dit is zo fucking hilarisch
Ziet er eigenlijk best leuk uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Flippiee het volgende:
http://www.vodkatrain.com/
Er bestaat zo iets als een vodka trainWat awesome
Inderdaad! Voelt goed.quote:
Dacht dat jij ook weleens in dat "Het is niet te geleuven"-topic zat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ben ik niet eerder efukt filmpjes gaan kijken? Dit is zo fucking hilarisch
Ja maar dat is echt alweer maanden geleden en zat er amperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook weleens in dat "Het is niet te geleuven"-topic zat?
Daar komen die filmpjes continu voorbij.
Ik voel die pijn gewoon alquote:
En gifjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook weleens in dat "Het is niet te geleuven"-topic zat?
Daar komen die filmpjes continu voorbij.
Was toen met die paarden zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt alweer maanden geleden en zat er amper
Geen idee, heb wel eentje gekeken dat er vrouw in galop geneukt werd maar dat was zo'n retrofilmpje. Vond het nog best gaaf om te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Man en vrouw al seksend te paard, biertje erbij alles.
Dat was 'm waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel eentje gekeken dat er vrouw in galop geneukt werd maar dat was zo'n retrofilmpje. Vond het nog best gaaf om te zien
Ik heb die post gevonden, mag ik die in dat topic quoten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja dat biertje herinner ik me iig niet
Euh volgensmij alleen als je de link weghaaltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb die post gevonden, mag ik die in dat topic quoten?
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Gek genoeg wil ik dit best eens uitproberen
Heb nog nooit paardgereden dus zou voor mij best moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou jij het niet willen proberen dan, is toch een ervaring rijker
giant dildoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Check mijn stoner glitter lavalampDie shit beweegt de hele tijd. Vet leip om stoned naar te kijken (en op de muur projecteer die shit)
[ afbeelding ]
Gekocht bij de kringloop
Hahaha jaquote:
Lijkt me wel cool om te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha jaMoet zeggen zie ik nauwelijks.. De vorm valt weg in de muur dus zie alleen een hoop bewegende glitters
Zocht al vet lang zo'n lamp trouwens.. Loopt mijn begeleidster er ineens tegen aan in de kringloop. Ben zo blij, vooral omdat die stoned zo tof isquote:
Ik heb zo'n ekte ekte lavalamp, alleen moet je 'm meestal 3 uur aan hebben staan voordat er iets aan beweging in komtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zocht al vet lang zo'n lamp trouwens.. Loopt mijn begeleidster er ineens tegen aan in de kringloop. Ben zo blij, vooral omdat die stoned zo tof isEchte lavalampen zijn ook fucking vet..
Jezus dat is wel heel erg lang.. Normaal duurt dat maar 10 minuten ofzo..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ekte ekte lavalamp, alleen moet je 'm meestal 3 uur aan hebben staan voordat er iets aan beweging in komt
Nah, die lavashit moet eerst helemaal opwarmen, eer het eindelijk los komt en het zo warm is dat het in en uit elkaar kan vloeien duurt het fftjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus dat is wel heel erg lang.. Normaal duurt dat maar 10 minuten ofzo..
insert postalgold fantastisch grappen hierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:12 schreef Amarantha het volgende:
4,50 is volgens mij echt een vet mooie koopje, zie nu dat die shit op marktplaats echt wel een keer zo duur is. Kringloopwinkels
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
insert postalgold fantastisch grappen hier
SOWIESO!quote:
4,50, 450quote:
Nu wel hihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
4,50, 450
'postalgold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch'
doet geen lampje branden?
Deel watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
ik ben nu ff in de mood voor eckte old school hip hop
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Morgen even een fikkie stoken met ziek veel post wat weg kan. Lijkt me een tof moment
Ik weet ook niks beter dan in de fik steken.. papierversnipperaar duurt me echt te lang. Shit moet compleet vernietigd worden hahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ga ff wat werk afmaken en pitten, morgen toets maken en dan daar ook weer klaar mee, school.
trusten vrinden
Branden die hapquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet ook niks beter dan in de fik steken.. papierversnipperaar duurt me echt te lang. Shit moet compleet vernietigd worden haha
Trusten en succes met je toets![]()
oh hahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:52 schreef Onorgineel het volgende:
Ik was nog ff een grapje aan het bedenken in het kader van truste on aan mekaar plakken truston of trusteon maar kon er eigenlijk niks mee en was niet leuk achteraf dus ja dan maar gewoon bedankt FL, zelfde
Welkom, welkom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 06:43 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand een lekkere wietsoort om high te worden ? Laatst bubblegum gerookt met een paar vrienden en wat was het een lekkere highKapot gelachen en af en toe ''inceptions'' gehad ( term die wij gebruiken als je met je gedachte in een gedachte weg bent
en dan terugschiet naar de realiteit
jullie kennen vast het gevoel
). Ik heb de keren ervoor van Lemon Haze en Amnesia Haze niet heel goede ervaringen gehad... Te erg stoned dat je begint te hallucineren en trippen ( niet heel erg maar het is ietswat ongemakkelijk) kan ook komen doordat wij soms behoorlijk idioot hard gaan met een blunt of veel wiet in een jonko
![]()
Tevenstopic
te wijde broekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:03 schreef Ugjerke het volgende:
En serieus, ik zie hier veel te vaak mensen zeggen dat ze hun zakje kwijt zijn. Hoe kan dat toch?
Aha. Ja, ik heb gewoon normale spijkerbroeken.quote:
doe mij maar korte rokjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Aha. Ja, ik heb gewoon normale spijkerbroeken.
Stel hippies.
Nice.quote:
Behalve als je kuiten blauw zijn zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe mij maar korte rokjes![]()
of wacht wat?
Ook dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Behalve als je kuiten blauw zijn zeker.
Waar was je rokje dan?quote:
Was meer een jurkje. En zat om Vas heen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was meer een jurkje. En zat om Vas heen.
Ik ben meer van de kleurrijke hotpants en staartjes in, waarmee ik dan het Gangnam Style dansje doe.
Wat moet dat?!quote:
Whutwhutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was meer een jurkje. En zat om Vas heen.
Ik ben meer van de kleurrijke hotpants en staartjes in, waarmee ik dan het Gangnam Style dansje doe.
Hm. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.quote:
Nu heb ik Thrift Shop weer in m'n hoofd.quote:
Ik ook niet.. Duurt ook nog fking lang tot het 5 uur isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hm. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.
Tyfusbeesten zijn het, die hamstersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moira ik vind dit niet normaal
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hamster-in-wc.html
Van de echte echte originele leden is inderdaad alleen de drummer over. Maar Roger Glover en Ian Gillan zaten er in de jaren 70 ook al bij, die hebben alleen de eerste maanden gemist.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Meh. Niemand van de originele leden meer over joh.
Ik had vroeger een hele lieve, die kon ik ook altijd wakker maken met mn vinger en die sliep altijd bij mij enzoquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele lieve, die kon ik ook altijd wakker maken met mn vinger en die sliep altijd bij mij enzoen daarna kreeg ik een russische tyfusdwerghamster en die beet mij
Ahwwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier gingen ze altijd in een paar weken dood.
Hij sliep in je bed?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele lieve, die kon ik ook altijd wakker maken met mn vinger en die sliep altijd bij mij enzoen daarna kreeg ik een russische tyfusdwerghamster en die beet mij
Ik was ook eigenlijk alleen fan van Ritchie Blackmorequote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Van de echte echte originele leden is inderdaad alleen de drummer over. Maar Roger Glover en Ian Gillan zaten er in de jaren 70 ook al bij, die hebben alleen de eerste maanden gemist.
Het kan zo'n teringzooi opleveren als je die beesten erin laat zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moira ik vind dit niet normaal
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hamster-in-wc.html
DAT IS TOCH JUIST MIJN PUNT KEREL.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
Was je dan eigenlijk niet bang om hem te pletten in je slaap uft?
Ik vind de zang juist zo onderscheidend voor Deep Purple.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik was ook eigenlijk alleen fan van Ritchie Blackmore
beterschap manquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Wakker worden om 10 uur terwijl je vakantie hebt. Verstopte neus bezweet, druk in je voorhoofd, brak van teveel bier, nog brakker van teveel wiet, hoesten en keelpijn.
Gelukkig heb ik mijn lieve stoners om mij heen
Dat maakt de dag nog wel wat draaglijker.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Wakker worden om 10 uur terwijl je vakantie hebt. Verstopte neus bezweet, druk in je voorhoofd, brak van teveel bier, nog brakker van teveel wiet, hoesten en keelpijn.
Ach, het is een vieze verkoudheid.quote:
Oh god, daar heb je die klapjosti weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Mur, heb je wat makkelijke oefeningen voor borstspieren? Ik vind het apparaat dat ze daarvoor in m'n sportschool hebben echt vet kut, al zal er vast nog wel een staan die dezelfde spieren traint.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Als zelfs hardlopen te makkelijk voor je is.
Whehehehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh god, daar heb je die klapjosti weer.
Opdrukken of benchpress.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mur, heb je wat makkelijke oefeningen voor borstspieren? Ik vind het apparaat dat ze daarvoor in m'n sportschool hebben echt vet kut, al zal er vast nog wel een staan die dezelfde spieren traint.
Dat is altijd een dilemma, van die dingen die niet vereist zijn maar wel beter en zwaarder. Ik doe de meeste oefeningen ook veel te snel, terwijl ze zwaarder zijn als ze langzamer uitgevoerd worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opdrukken of benchpress.
Daarbij doen alsof je tussen je borstspieren een potlood vast houdt, klinkt dom, maar maakt het echt gelijk een stuk zwaarder.
Als je de juiste spieren zelf al spant bij de oefening heb je er gewoon veel meer profijt van. dan mag je het best met wat minder gewicht doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is altijd een dilemma, van die dingen die niet vereist zijn maar wel beter en zwaarder. Ik doe de meeste oefeningen ook veel te snel, terwijl ze zwaarder zijn als ze langzamer uitgevoerd worden.
Benchpress is toch op zo'n plankje liggen en gewichten omhoog drukken?
Met een truiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, het is een vieze verkoudheid.
Ik wist ook wel dat 'ie eraan zat te komen. Mijn pa en zus waren enorm verkouden toen ik daar van de week was, en gisteren de hele dag op het dak van school bier gedronken en het waaide nog al. Dus ik gaf die hoerige bacteriën gewoon vrij spel
Zometeen met een trui aan naar de Boni fietsen en vitaminepillen halen en sapjes enzo
Oh, dus ik moet er eigenlijk gewoon heel gespannen zitten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je de juiste spieren zelf al spant bij de oefening heb je er gewoon veel meer profijt van. dan mag je het best met wat minder gewicht doen.
jep.
Nee, gewoon de spieren die je met de oefening wil trainen aanspannen tijdens de oefening.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet er eigenlijk gewoon heel gespannen zitten?Ik doe echt maar wat.
Benchpressen vind ik er overigens nog wel wat te [GYM]-erig uitzien voor iemand met mijn armpjes.Misschien opdrukken dan maar.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met een truiShit dan krijg ik echt opvliegers met dit weer
Zo'n warm vest op een warme dag. En dan de hele dag om de 5 minuten open en dicht. Wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook
Maar zit anders de hele tijd met kou te lopen terwijl het warm is, en de trui kan ik dan aandoen als het koud aanvoelt, en als ik het warm hebt kan die uit
Dit jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo'n warm vest op een warme dag. En dan de hele dag om de 5 minuten open en dicht. Wel herkenbaar.
Hm, oké. Nou ook nog even een lekkere meid regelen die tijdens het sporten op mijn schoot gaat zitten. (=meer testosteron=meer spieren kweken)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, gewoon de spieren die je met de oefening wil trainen aanspannen tijdens de oefening.
Ga eerst shoulder/militairy press doen. Daarna ben je dankbaar dat je chestpress mag doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hm, oké. Nou ook nog even een lekkere meid regelen die tijdens het sporten op mijn schoot gaat zitten. (=meer testosteron=meer spieren kweken)
Maar damn, dat zijn wel de twee oefeningen waar ik het minst op zit te wachten.
Misschien nog even kijken of ik nog ergens van die elastieken heb liggen, al denk ik niet dat daar oefeningen voor de borst bij zaten. Toen liep ik ook al op te drukken.
Hm, dat zou ik op zich thuis nog wel kunnen doen. Of zijn die blokkergewichtjes echt te matig om met zoiets te beginnen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga eerst shoulder/militairy press doen. Daarna ben je dankbaar dat je chestpress mag doen.
misschien moeten we in DM verder, is leuker voor de rest van de mensen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hm, dat zou ik op zich thuis nog wel kunnen doen. Of zijn die blokkergewichtjes echt te matig om met zoiets te beginnen?
Ik begon ook al een beetje zo te denken ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
misschien moeten we in DM verder, is leuker voor de rest van de mensen.
Dan waren we alweer een topic verder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef BaasBanaan het volgende:
Mensen hadden ons zo gehaat als Mur en ik hier verder waren blijven posten.
Haat jullie nu al hoor, weenie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:46 schreef BaasBanaan het volgende:
Mensen hadden ons zo gehaat als Mur en ik hier verder waren blijven posten.
Ik prik hier zo doorheen.quote:
Het is brood met ham en kaas dat je in een tosti-ijzer legt. Wat kan er mis gaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
En gatverdamme ik vind mijn tosti's zo ranzigna een halve spuug ik hem uit
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Mur is dan ook een koning in Zwerkbal.
Zag hem ooit de gouden snitch pakken en toen won hij met 150 punten als een baas,
Vieze grillranden. Als het zo'n ouderwetse is met zo'n weg spring methode, dan moet je hem echt goed schoon maken af en toe. Anders komen al die zwarte spikkels er op en dan krijg je sneller kanker en ga je dood.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is brood met ham en kaas dat je in een tosti-ijzer legt. Wat kan er mis gaan?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf word ik net wakker, had ik gedroomd dat een neger mijn wiet had gejat (serieus), toen ging ik zwerfbal spelen (of hoe dat spel ook heet in harry potter) met murdera in het echt, toen gebeurde allemaal vage shit.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef Monopoly het volgende:
Mur is dan ook een koning in Zwerkbal.
Zag hem ooit de gouden snitch pakken en toen won hij met 150 punten als een baas,
Ik weet het ook niet, toen we dit tostiijzer pas hadden vrat ik echt vaak tosti tot ik het op een gegeven moment gewoon echt niet meer lekker vond, nu eet ik het bijna nooit maar blijkbaar vind ik het toch nog steeds niet lekkerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is brood met ham en kaas dat je in een tosti-ijzer legt. Wat kan er mis gaan?
Weg spring methode?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vieze grillranden. Als het zo'n ouderwetse is met zo'n weg spring methode, dan moet je hem echt goed schoon maken af en toe. Anders komen al die zwarte spikkels er op en dan krijg je sneller kanker en ga je dood.
Niet gewoon nog ziekjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, toen we dit tostiijzer pas hadden vrat ik echt vaak tosti tot ik het op een gegeven moment gewoon echt niet meer lekker vond, nu eet ik het bijna nooit maar blijkbaar vind ik het toch nog steeds niet lekker.
Pizzaspread. Geniaal. Haal het en je zult van me houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, toen we dit tostiijzer pas hadden vrat ik echt vaak tosti tot ik het op een gegeven moment gewoon echt niet meer lekker vond, nu eet ik het bijna nooit maar blijkbaar vind ik het toch nog steeds niet lekker.
Dat je ze naar beneden drukt in die soort van broodhouders. Als je tosti klaar is, springt 'ie omhoog en gaat het ijzer uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Weg spring methode?
Ik heb zulke rare beelden nu.
bedoel je niet een broodrooster?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat je ze naar beneden drukt in die soort van broodhouders. Als je tosti klaar is, springt 'ie omhoog en gaat het ijzer uit
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Pizzaspread. Geniaal. Haal het en je zult van me houden.
Dubbel gequote omdat episch waarheidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee je hebt ook een tosti geval daarvan, die hadden wij vroeger.quote:
Nee heb ik al een keer gedaan, vond het k***** goorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
OOOOH DIE.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat je ze naar beneden drukt in die soort van broodhouders. Als je tosti klaar is, springt 'ie omhoog en gaat het ijzer uit
"Een neger jat mijn wiet" is meteen Vasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]Vas en ik allebei in je droom
[..]Ik probeer er niet al te veel over op te scheppen, maar het is wel zo ja.
Ik ben alleen niet op de bezem, maar geheel in stijl op een dweil.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Dubbel gequote omdat episch waarheid
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb ik al een keer gedaan, vond het k***** goor.
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
net zo laag als jouw broek nu om een fapje te plegen
Waarom gelijk zo, beter richt je je op de oudersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef Monopoly het volgende:
Da kind moet preventief afgemaakt worden. Zonder twijfel
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo, beter richt je je op de ouders
Die moeten ze mee de kuil inflikkeren en een kogel door de kop jagen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo, beter richt je je op de ouders
Natuurlijke selectie werkt wel, maar als wij iedereen die dood zou moeten zijn, toch in leven houden, komen er allerlei zwakkere soorten op aarde. Mensen moeten gewoon dood als het hun tijd is.. het is hard, maar wel beter voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die moeten ze mee de kuil inflikkeren en een kogel door de kop jagen.
Natuurlijke selectie werkt schijnbaar niet, dus dan maar een handje helpen. Stelltje retards.
Heel Amerika overigens. Vraag me af wat ik triester vind, die mensen die dit doen voor de camera, of al die dwazen die er elke dag naar kijken
Nouja soms zie ik het wel eens op tv maar dan zit ik echt niet te kijken van yeeey wat leuk maar dan zit ik echt keihard met m'n moeder al die mensen af te krakenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die moeten ze mee de kuil inflikkeren en een kogel door de kop jagen.
Natuurlijke selectie werkt schijnbaar niet, dus dan maar een handje helpen. Stelltje retards.
Heel Amerika overigens. Vraag me af wat ik triester vind, die mensen die dit doen voor de camera, of al die dwazen die er elke dag naar kijken
Ik denk dat 99,99998% van de kijkers op die manier kijkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja soms zie ik het wel eens op tv maar dan zit ik echt niet te kijken van yeeey wat leuk maar dan zit ik echt keihard met m'n moeder al die mensen af te krakenEn nou zijn natuurlijk die moeders het meest triest maar het is al belachelijk dat zoiets toegestaan word
Wat versta je onder "Mensen moeten gewoon dood als het hun tijd is"?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie werkt wel, maar als wij iedereen die dood zou moeten zijn, toch in leven houden, komen er allerlei zwakkere soorten op aarde. Mensen moeten gewoon dood als het hun tijd is.. het is hard, maar wel beter voor het nageslacht.
Ja hier in Nederland bijv. wel omdat het hier echt niet normaal is, maar genoeg Amerikanen die het srs leuk vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,99998% van de kijkers op die manier kijkt.
Onze levens worden geleid door sociaal en emotioneel zijn. Natuurlijk is het rond deze tijd 'onetisch' om mensen dood te laten gaan, maar stel iemand heeft aanleg voor kanker, en die krijgt het... de kanker gaat weg door chemokuren (bijvoorbeeld), maar de aanleg blijft. Als dat persoon nu een kind maakt, dan is de kans groot dat ook dat kind een verhoogde kans heeft op kanker... terwijl als dat persoon dood was gegaan aan kanker, was er nooit iemand op de aarde ontstaan (door hem) die 'zwakker' is (verhoogde kans op kanker).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat versta je onder "Mensen moeten gewoon dood als het hun tijd is"?
Meeste mensen weten nog wel kinderen uit te poepen, voordat ze een dodelijk ziekte oplopen. Dus voor de evolutie maakt dat niet zo heel veel uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Onze levens worden geleid door sociaal en emotioneel zijn. Natuurlijk is het rond deze tijd 'onetisch' om mensen dood te laten gaan, maar stel iemand heeft aanleg voor kanker, en die krijgt het... de kanker gaat weg door chemokuren (bijvoorbeeld), maar de aanleg blijft. Als dat persoon nu een kind maakt, dan is de kans groot dat ook dat kind een verhoogde kans heeft op kanker... terwijl als dat persoon dood was gegaan aan kanker, was er nooit iemand op de aarde ontstaan (door hem) die 'zwakker' is (verhoogde kans op kanker).
Ik leg het slecht uit, maar als iedereen dood gaat als het moet, wordt uiteindelijk de soort ('de mens'), sterker. Ook met mentale ziektes, mensen met syndroom van down zouden allang dood zijn gegaan in de natuur, maar als wij seks met ze maken en mensen met dat syndroom maken, dan maken we onszelf toch zwakker?
Toch heeft hij een punt. Mensen worden zwakker door het door laten fokken van slechte genen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Meeste mensen weten nog wel kinderen uit te poepen, voordat ze een dodelijk ziekte oplopen. Dus voor de evolutie maakt dat niet zo heel veel uit.![]()
Downies worden trouwens ook geboren bij perfect gezonde mensen, doe je dus ook niet zo veel aan.
Ho, laatst gezien dat 2 downeys ook een fatsoenlijk kind kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Onze levens worden geleid door sociaal en emotioneel zijn. Natuurlijk is het rond deze tijd 'onetisch' om mensen dood te laten gaan, maar stel iemand heeft aanleg voor kanker, en die krijgt het... de kanker gaat weg door chemokuren (bijvoorbeeld), maar de aanleg blijft. Als dat persoon nu een kind maakt, dan is de kans groot dat ook dat kind een verhoogde kans heeft op kanker... terwijl als dat persoon dood was gegaan aan kanker, was er nooit iemand op de aarde ontstaan (door hem) die 'zwakker' is (verhoogde kans op kanker).
Ik leg het slecht uit, maar als iedereen dood gaat als het moet, wordt uiteindelijk de soort ('de mens'), sterker. Ook met mentale ziektes, mensen met syndroom van down zouden allang dood zijn gegaan in de natuur, maar als wij seks met ze maken en mensen met dat syndroom maken, dan maken we onszelf toch zwakker?
Hoeveel heb je daar van gezien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ho, laatst gezien dat 2 downeys ook een fatsoenlijk kind kunnen maken.
1 hele.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na dit goede nieuws kunnen we het best proberen.
Waar gade na toe?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Unscrewed het volgende:
Maar mensen, ik ga op vakantie. Hopen dat het leuk wordt.
Ben maandag terug.
Maar ik FOK! wel gewoon op mijn skeer telefoontje.
veel plezier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ben maandag terug.
Heb 2 gram wiet mee, dus moet lukken.
Het vennenbosquote:
Zegt me niksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het vennenbos
Landal Green Parks geloof ik.
Thanks manquote:
Dankjewelquote:
2 gram? Wat ga je de rest van de dagen doen dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ben maandag terug.
Heb 2 gram wiet mee, dus moet lukken.
Omdat zijn liefde voor jou niet in hartjes is uit te drukken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik maar 1 hartje en olment 3?
Hihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat zijn liefde voor jou niet in hartjes is uit te drukken.
Wiet schooienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
2 gram? Wat ga je de rest van de dagen doen dan?
Hahaquote:
Sorryquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik maar 1 hartje en olment 3?
Het zijn er maar 1,5 hoorquote:
Salad fingers ipv clown?quote:
Dat is wat je ouders & vas tegen je vertelde.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is wat je ouders & vas tegen je vertelde.
Maak een gifje hoe jij eindeloos happen taart neemt en op eet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat anders maar geen zin om te bedenken wat dan precies.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maak een gifje hoe jij eindeloos happen taart neemt en op eet.
Efukt en dan een mooie subtiele gif maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat anders maar geen zin om te bedenken wat dan precies.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Efukt en dan een mooie subtiele gif maken.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Goed idee, maar heb geen taart en wil mezelf niet als gifje op fok.
Mijn ouders kunnen helemaal geen lettertype wijzigen op de pc.quote:
Mijn vader snapt usenet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen helemaal geen lettertype wijzigen op de pc.
Volgens de Bijbel kunnen mensen 120 worden. Wil jij God's Woord in twijfel trekken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch heeft hij een punt. Mensen worden zwakker door het door laten fokken van slechte genen.
En sowieso is de mens niet gemaakt om 100 te worden.
Mijn ouders zijn allemaal digibeet.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel kunnen mensen 120 worden. Wil jij God's Woord in twijfel trekken?
1000 jaar was niet ongewoon in die tijd.quote:Toen God Adam schiep, de mens, maakte hij hem zo dat hij leek op God. 2 Mannelijk en vrouwelijk schiep hij de mensen. Hij zegende hen en noemde hen mens toen zij werden geschapen.
3 Toen Adam 130 jaar was, verwekte hij een zoon die op hem leek, die zijn evenbeeld was. Hij noemde hem Set. 4 Na de geboorte van Set duurde Adams leven nog 800 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 5 In totaal leefde hij 930 jaar. Daarna stierf hij.
6 Toen Set 105 jaar was, verwekte hij Enos. 7 Na de geboorte van Enos leefde Set nog 807 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 8 In totaal leefde hij 912 jaar. Daarna stierf hij.
9 Toen Enos 90 jaar was, verwekte hij Kenan. 10 Na de geboorte van Kenan leefde Enos nog 815 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 11 In totaal leefde hij 905 jaar. Daarna stierf hij.
12 Toen Kenan 70 jaar was, verwekte hij Mahalalel. 13 Na de geboorte van Mahalalel leefde Kenan nog 840 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 14 In totaal leefde hij 910 jaar. Daarna stierf hij.
15 Toen Mahalalel 65 jaar was, verwekte hij Jered. 16 Na de geboorte van Jered leefde Mahalalel nog 830 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 17 In totaal leefde hij 895 jaar. Daarna stierf hij.
18 Toen Jered 162 jaar was, verwekte hij Henoch. 19 Na de geboorte van Henoch leefde Jered nog 800 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 20 In totaal leefde hij 962 jaar. Daarna stierf hij.
21 Toen Henoch 65 jaar was, verwekte hij Metuselach. 22 Na de geboorte van Metuselach leefde Henoch nog 300 jaar, in nauwe verbondenheid met God. Hij verwekte zonen en dochters. 23 In totaal leefde hij 365 jaar. 24 Henoch leefde in nauwe verbondenheid met God; aan zijn leven kwam een einde doordat God hem wegnam.
25 Toen Metuselach 187 jaar was, verwekte hij Lamech. 26 Na de geboorte van Lamech leefde Metuselach nog 782 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 27 In totaal leefde hij 969 jaar. Daarna stierf hij.
28 Toen Lamech 182 jaar was, verwekte hij een zoon 29 die hij Noach noemde. ‘Deze zoon,’ zei hij, ‘zal ons troost gevenvoor het werken en zwoegen dat ons deel is omdat de HEER het akkerland heeft vervloekt.’ 30 Na de geboorte van Noach leefde Lamech nog 595 jaar. Hij verwekte zonen en dochters. 31 In totaal leefde hij 777 jaar. Daarna stierf hij.
32 Toen Noach 500 jaar oud was, verwekte hij Sem, Cham en Jafet.
En ALTIJD het probleem dat ze control en shift tegelijk hebben ingedrukt en dus de tekentjes niet meer goed werken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn allemaal digibeet.![]()
Word je weer stoned van de bank getrokken omdat het internet niet werkt, terwijl ze de snelkoppeling hebben verwijderd.
Ja, ook 1 van de terugkerende problemen. Waar is mijn vraagteken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ALTIJD het probleem dat ze control en shift tegelijk hebben ingedrukt en dus de tekentjes niet meer goed werken.
Jongeman, het wordt hoog tijd dat jij het Goede Boek eens opent. Die voorbeelden die jij aandraagt zijn van voor de zondvloed. Wij leven na de zondvloed. Sla Genesis 6, vers 3 er maar op na.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
1000 jaar was niet ongewoon in die tijd.
Daar ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jongeman, het wordt hoog tijd dat jij het Goede Boek eens opent. Die voorbeelden die jij aandraagt zijn van voor de zondvloed. Wij leven na de zondvloed. Sla Genesis 6, vers 3 er maar op na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ALTIJD het probleem dat ze control en shift tegelijk hebben ingedrukt en dus de tekentjes niet meer goed werken.
Makkelijk op te lossen door die toetsenbord taal te verwijderenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ook 1 van de terugkerende problemen. Waar is mijn vraagteken?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Makkelijk op te lossen door die toetsenbord taal te verwijderen
Zo heb ik mijn "pc oplossingen" per week terug gebracht naar gemiddeld 1-2x
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet.
Was pas bij een stuk waar een oude man alleen woont met zijn volwassen dochters, dat ze hem dronken gaan voeren en hem dan omstebeurt neuken.
Ah, ik snap het. Daar heb ik ook uitvoerig aandacht aan geschonken. Prachtig stuk is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
NEE OMA NEEquote:
Ik heb Robert Crumbs Genesis.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. Daar heb ik ook uitvoerig aandacht aan geschonken. Prachtig stuk is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb Robert Crumbs Genesis.
Alles uitgetekend.DafuuuuqqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
[..]
Alles uitgetekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kreeg ik nou nooit op mijn christelijke basisschool. Stond ook niet in de zoutkorrel.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
[..]
Alles uitgetekend.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na de laatste paar topics in deze reeks, is jong en onschuldig er niet meer bij.quote:
Whehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Na de laatste paar topics in deze reeks, is jong en onschuldig er niet meer bij.
Zit nog opgeslagen in haar wangen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij al best wat zaad opgevangen met haar ogen.
Vertelden ze wel over al die mensen die links en rechts in zoutpilaren werden veranderd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat kreeg ik nou nooit op mijn christelijke basisschool. Stond ook niet in de zoutkorrel.
Moet je dan niet eerst betalen, en daar van geld terugkrijgen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ja elk jaar geld terugkrijgen
Ja, ik krijg nog ruim 100 euro terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst betalen, en daar van geld terugkrijgen?
Overigens moet ik dat ook eens doen voor de afgelopen 2 jaar
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vertelden ze wel over al die mensen die links en rechts in zoutpilaren werden veranderd?
"Niet achterom kijken"
-kijkt stiekem-
-ZOUTPILAAR-
Dat is niet echt de moeite dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nog ruim 100 euro terug.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja
Daar ben ik net voorbij.
Het laatste wat ik had gelezen was "abraham je moet je kind slachten." en dan doet hij dat bijna en dan is het van "hahah grapje was gewoon een test hier is een bok."
Het was vijf minuten werk om in te vullen, dus dat is snel verdiend.quote:
Niemand is jong en onschuldig meer als je een tijdje rondhangt op het internetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Na de laatste paar topics in deze reeks, is jong en onschuldig er niet meer bij.
Maar als je het 1 keer hebt gedaan ben je verplicht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het was vijf minuten werk om in te vullen, dus dat is snel verdient.
Meestal als je er langer mee bezig bent dan vijf minuten ben je ook verplicht om het in te vullen.
Ja dat nog wel. Op de basisschool was het vooral bangmakerij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vertelden ze wel over al die mensen die links en rechts in zoutpilaren werden veranderd?
"Niet achterom kijken"
-kijkt stiekem-
-ZOUTPILAAR-
Echt, wat een lelijk wijf. Doe mij die van nl3 maar.quote:
Ik geef daar echt geen fuck omquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik haat mijzelf zo hard wanneer ik een d/t fout maak.
Is dat zo? Met mijn TJ-biljetten nooit last van gehad. Dit was de eerste keer dat ik aangifte deed als 21+'er.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als je het 1 keer hebt gedaan ben je verplicht.
Geestelijke voorbereiding op alle vunzige dingen die je nog gaat ondernemen in je leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niemand is jong en onschuldig meer als je een tijdje rondhangt op het internet
Heb je die thuisgestuurd gekregen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is dat zo? Met mijn TJ-biljetten nooit last van gehad. Dit was de eerste keer dat ik aangifte deed als 21+'er.
Studiekosten invullen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap er geen fuck vanHelp.. 'Specificatie studiekosten over 2011 van studie met studiefinanciering' Moet ik nu mijn studiekosten invullen of hoeveel stufi ik heb ontvangen? En als dat dat laatste is is dat dan incl. wat ik geleend heb?
Zoveel dank voor de gene die me het antwoord geeft
Ik word echt duizelig van belastingaangiftes
Nee, als dat zo was had ik een boete gekregen, want ik was veel te laat.quote:
Geen probleem.quote:
Nu snap ik het de volgende keer ook beter hihi. Alleen jammer dat je op de site van ib groep amper informatie kan vinden over kostten die je gemaakt hebt enzquote:
http://download.belasting(...)aven_ib2661t22fd.pdfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu snap ik het de volgende keer ook beter hihi. Alleen jammer dat je op de site van ib groep amper informatie kan vinden over kostten die je gemaakt hebt enzAlle gegevens staan erop behalve wat ik gekregen heb aan stufi en wat ik betaald heb
Kan 5 jaar na dato toch nog?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:21 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, als dat zo was had ik een boete gekregen, want ik was veel te laat.
Dat kost iets van ¤265 euro tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |