Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan slapen voordat je je morgen verslaapt
Over je longen roken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
volgende week dinsdag blowen.
Nog tips van de pro's?
Niet doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:12 schreef Snowbells het volgende:
volgende week dinsdag blowen.
Nog tips van de pro's?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ben ik niet eerder efukt filmpjes gaan kijken? Dit is zo fucking hilarisch
Ziet er eigenlijk best leuk uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Flippiee het volgende:
http://www.vodkatrain.com/
Er bestaat zo iets als een vodka trainWat awesome
Inderdaad! Voelt goed.quote:
Dacht dat jij ook weleens in dat "Het is niet te geleuven"-topic zat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom ben ik niet eerder efukt filmpjes gaan kijken? Dit is zo fucking hilarisch
Ja maar dat is echt alweer maanden geleden en zat er amperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook weleens in dat "Het is niet te geleuven"-topic zat?
Daar komen die filmpjes continu voorbij.
Ik voel die pijn gewoon alquote:
En gifjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook weleens in dat "Het is niet te geleuven"-topic zat?
Daar komen die filmpjes continu voorbij.
Was toen met die paarden zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt alweer maanden geleden en zat er amper
Geen idee, heb wel eentje gekeken dat er vrouw in galop geneukt werd maar dat was zo'n retrofilmpje. Vond het nog best gaaf om te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Man en vrouw al seksend te paard, biertje erbij alles.
Dat was 'm waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel eentje gekeken dat er vrouw in galop geneukt werd maar dat was zo'n retrofilmpje. Vond het nog best gaaf om te zien
Ik heb die post gevonden, mag ik die in dat topic quoten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja dat biertje herinner ik me iig niet
Euh volgensmij alleen als je de link weghaaltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb die post gevonden, mag ik die in dat topic quoten?
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Gek genoeg wil ik dit best eens uitproberen
Heb nog nooit paardgereden dus zou voor mij best moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou jij het niet willen proberen dan, is toch een ervaring rijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |