Over opgelicht gesproken https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2818quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef practics het volgende:
[..]
Nee gewoon hatelijk hoe iemand zo naïef kan zijn, en dit soort shit in leven houd. Het ergste is dat wij dan ook nog van die huil programma's op tv krijgen dat mensen zijn opgelicht en wel..
Ik ben geen hont, en kan niet 2/3x daags tegen de zelfde lantarenpaal aan pissen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Het neemt wat tijd, maar uiteindelijk gaat het je lukken!
Wij hadden vroeger in het dorp een lantaarnpaal waar dagelijks het zelfde hondje meerdere malen tegenaan waterde. En op een dag was die lantaarnpaal helemaal doorgerot en viel zo om
Ja, dat duurt jaren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Queller het volgende:
En op een dag was die lantaarnpaal helemaal doorgerot en viel zo om
Tuurlijk kan je dat welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:29 schreef practics het volgende:
Ik ben geen hont, en kan niet 2/3x daags tegen de zelfde lantarenpaal aan pissen...
Daten dan? Lift ik wel mee op jou succesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel
Je moet je wel een beetje willen inzetten om iets te bereiken in het leven
Een vhalshaterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef practics het volgende:
Daten dan? Lift ik wel mee op jou succes
hoop voor je dat je geen vhals hater bent
kijk eens aan, hier heb ik tenminste nog wat aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Over opgelicht gesproken https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2818
TS is de laptop aan het inpakken
Nou meid, kijk eens aan. Nog eentje: https://forum.www.trosrad(...)24&t=39825&start=140quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:34 schreef NemapoAlcharios het volgende:
kijk eens aan, hier heb ik tenminste nog wat aan.
KLB / Vrouwen die haten op V-halsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Een vhalshater
Zegt me nix...
Kan je het zijn zonder dat je het weet?
En dat kon je niet vinden met google binnen 10 seconden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:34 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
kijk eens aan, hier heb ik tenminste nog wat aan.
Nee en 20x een fokker die niet doen zegt is ook niet voldoendequote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
En dat kon je niet vinden met google binnen 10 seconden?
Ow, oops...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:35 schreef practics het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen die haten op V-hals
Dat is de test of je tot de categorie hoort ja of nee
Ik wel, ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
En dat kon je niet vinden met google binnen 10 seconden?
heb meer 1 dan 2quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, oops...
Die eerste in de OP is oke. Maar die tweede
Dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
TS, even serieus, tenzij je de afgelopen 10 jaar onder een hunebed hebt gebivakkeerd, is het inmiddels welbekend aan ongeveer 99% van de NL bevolking dat de combinatie *laptop verkopen* + *reactie uit 'nigeria' * = SCAM.
De kans dat jij nèt tot die ene 1% behoort die hiervan niet op de hoogte is, is ongeveer gelijk aan de kans dat je gewoon een enorme trol bent.
Ja en dan is het straks de schuld van de Rabobankquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk en is mijn probleem wel dat ik te goedgelovig ben en niet snel iets van mensen aanneem op fok. daarom ga ik het gewoon bij de rabobank vragen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en dan is het straks de schuld van de Rabobank
Ik gok dat die een negatief advies uitbrengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wilde deze zin gaan posten, jij haalt me de wind uit de zeilen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Waar is het Rabowebcare forum als je hem nodig hebt?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk en is mijn probleem wel dat ik te goedgelovig ben en niet snel iets van mensen aanneem op fok. daarom ga ik het gewoon bij de rabobank vragen.
tot deze post geloofde ik je nog...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
is goed, ik hoop dat de koop gewoon doorgaat zodat jullie inzien dat jullie te snel een vooroordeel hebben. mocht er iets niet kloppen met de transactie dan geef ik jullie gelijk maar blijf ik erbij dat je mensen een kans moet geven.
Naief + troll.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:49 schreef NemapoAlcharios het volgende:
Maar ik wil niet uitsluiten dat dit wel gewoon iemand is met een goede bedoeling. Is dat nou zo verkeerd?
Ja dat denk ik ook, vooral van een Nigeriaan die om de hoek woont (België) en dat ding ongezien wil laten verschepen naar Nigeria.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:45 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd dat ik er meer voor kan krijgen op marktplaats.
De knaken die op je rekening stonden, verdwijnen weer (want ongedekte check). En klaar.quote:
Een iemand heeft dat een paar jaar terug nog gedaan, stond op een van de andere website. Hij heeft nog de verzendkosten voor verzenden van 10kg aan bakstenen eruit gekregen(je kan bij UPS de ontvanger van het pakket laten betalen).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:06 schreef Edensnator het volgende:
Waarom niet de scammer scammen? Gewoon met hem in zee gaan en nooit je product opsturen. Ben benieuwd wat er dan gebeurd.
2 posts boven de jouwequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef exelletor het volgende:
Een iemand heeft dat een paar jaar terug nog gedaan, stond op een van de andere website. Hij heeft nog de verzendkosten voor verzenden van 10kg aan bakstenen eruit gekregen(je kan bij UPS de ontvanger van het pakket laten betalen).Iemand die een link weet?
ik nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef pnxsinned het volgende:
Hoeveel aannames kunnen er in 1 topic staan. Begrijp TS zijn eerste reacties wel op sommige hier.
@TS: Welcome to Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |