is goed, ik hoop dat de koop gewoon doorgaat zodat jullie inzien dat jullie te snel een vooroordeel hebben. mocht er iets niet kloppen met de transactie dan geef ik jullie gelijk maar blijf ik erbij dat je mensen een kans moet geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij hebt best een enorm bord voor je kop, is het niet? Wat trekt je zo? De makkelijke centen?
Misschien moet je er maar gewoon op ingaan. En dan post je de komende 10-14 dagen wat er allemaal gebeurt. Dan weten wij in elk geval zeker dat er op twee plaatsen in de (virtuele) wereld mensen een beetje vrolijk worden: in Nigeria en op FOK!
Ja serieus dit soort "mongolen" gun ik het echt. Simpele google hit zou alle alarmbellen af moeten laten gaan. Maar goed die zielige negertjes daar in Nigeria doen het natuurlijk niet voor de grap, TS bevestigt waarom dit soort praktijken nog steeds populair zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij hebt best een enorm bord voor je kop, is het niet? Wat trekt je zo? De makkelijke centen?
Misschien moet je er maar gewoon op ingaan. En dan post je de komende 10-14 dagen wat er allemaal gebeurt. Dan weten wij in elk geval zeker dat er op twee plaatsen in de (virtuele) wereld mensen een beetje vrolijk worden: in Nigeria en op FOK!
dan doe je het toch gewoon lekker welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
een bemiddelende instantie zorgt er toch voor dat de koper het post ontvangt en bevestigd dit dan?
http://www.postnl.nl/voor(...)d-pakket-buitenland/
Met Aangetekend Pakket verzendt u snel en betrouwbaar al uw pakketten naar bestemmingen in het buitenland. Aangetekend Pakket bereikt alle adressen waar ook ter wereld, zowel zakelijk als van consumenten. Uw pakket versturen we altijd met Priority.
Aangetekend Pakket geeft u veel extra zekerheid:
U ontvangt een verzendbewijs bij afgifte van het pakket
De geadresseerde tekent voor ontvangst van de zending
Uw zending komt automatisch retour als het onbezorgbaar is. Dit is gratis.
Uw zending is verzekerd tot een bedrag van ¤ 500,-
U kunt uw pakket volgen via Track & Trace
Snelle Priorityservice
Ik heb nog wel een lege laptop liggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
is goed, ik hoop dat de koop gewoon doorgaat zodat jullie inzien dat jullie te snel een vooroordeel hebben. mocht er iets niet kloppen met de transactie dan geef ik jullie gelijk maar blijf ik erbij dat je mensen een kans moet geven.
Ga er dan lekker op in, als je dat zo nodig wilt. Maar kom niet over een weekje of wat terug om huilie-huilie te doen, okay?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
is goed, ik hoop dat de koop gewoon doorgaat zodat jullie inzien dat jullie te snel een vooroordeel hebben. mocht er iets niet kloppen met de transactie dan geef ik jullie gelijk maar blijf ik erbij dat je mensen een kans moet geven.
Zo is het: er vol in, met twee benen gestrektquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef NemapoAlcharios het volgende:
misschien heb je gelijk en is mijn probleem wel dat ik te goedgelovig ben en niet snel iets van mensen aanneem op fok. daarom ga ik het gewoon bij de rabobank vragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef trancethrust het volgende:
Waar gaat dit over? TS, meerdere mensen adviseren je op een nette en minder nette manier dat dit een scam is, met het argument dat ongedekte checks alleen een tijdelijke plus op je rekening geven.
Wat is nu je probleem? Heb je een bron dat dat onzin is? Geloof je het gewoon niet? Wat?
Domme vraag misschien: maar waarom vraag je het dan op (dat slecht ingerichte) FOK!?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef NemapoAlcharios het volgende:
misschien heb je gelijk en is mijn probleem wel dat ik te goedgelovig ben en niet snel iets van mensen aanneem op fok. daarom ga ik het gewoon bij de rabobank vragen.
Vroeg ik mij ook al af. Hier op Fok! zitten toch alleen maar bevooroordeelde idioten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Domme vraag misschien: maar waarom vraag je het dan op (dat slecht ingerichte) FOK!?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk en is mijn probleem wel dat ik te goedgelovig ben en niet snel iets van mensen aanneem op fok. daarom ga ik het gewoon bij de rabobank vragen.
Maar waar winden wij ons eigenlijk over opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vroeg ik mij ook al af. Hier op Fok! zitten toch alleen maar bevooroordeelde idioten?
De bank is gesloten nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Domme vraag misschien: maar waarom vraag je het dan op (dat slecht ingerichte) FOK!?
als dit inderdaad zo zou zijn, dan zou ik het zelf toch niet inzien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel eerlijk van je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
Over een idioot die scam in leven houd, das best wel klacht waardig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar waar winden wij ons eigenlijk over op
Wel, want een lantaarnpaal geeft ook licht!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:23 schreef NemapoAlcharios het volgende:
als dit inderdaad zo zou zijn, dan zou ik het zelf toch niet inzien.
TS denkt en vindt dat wij met z'n allen gek, onaardig en bevooroordeeld zijn. En volgens mij vinden wij dat vervelend, omdat we zeker weten dat we gelijk hebben. En we worden niet graag neergehaald door iemand die wij als 'eigenwijs en een beetje dommig' zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:23 schreef practics het volgende:
Over een idioot die scam in leven houd, das best wel klacht waardig.
Je kunt ze uitschoppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Wel, want een lantaarnpaal geeft ook licht!
Da's me nog nooit gelukt.quote:
Nee gewoon hatelijk hoe iemand zo naïef kan zijn, en dit soort shit in leven houd. Het ergste is dat wij dan ook nog van die huil programma's op tv krijgen dat mensen zijn opgelicht en wel..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Queller het volgende:
[..]
TS denkt en vindt dat wij met z'n allen gek, onaardig en bevooroordeeld zijn. En volgens mij vinden wij dat vervelend, omdat we zeker weten dat we gelijk hebben. En we worden niet graag neergehaald door iemand die wij als 'eigenwijs en een beetje dommig' zien
Het neemt wat tijd, maar uiteindelijk gaat het je lukken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:27 schreef practics het volgende:
vids, damm wou dat ik dat kon bleef er geen 1 meer overeind staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |