Haat baard NR1. Dit exemplaar heeft dit topic veroorzaakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:56 schreef titta1992 het volgende:
Whahaha je kan niet eens zelf wat verzinnen
Nooit zo gay als mannen op uggs. Dat is pas klacht waardig. V-halzen zijn dat niet.quote:
Right dat komt door rest van zijn gay uitstraling. Niet perse de V-halsquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:58 schreef titta1992 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik niet mooi vind
Hahah lieg nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:57 schreef practics het volgende:
[..]
Haat baard NR1. Dit exemplaar heeft dit topic veroorzaakt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:00 schreef practics het volgende:
[..]
Nooit zo gay als mannen op uggs. Dat is pas klacht waardig. V-halzen zijn dat niet.
[..]
Right dat komt door rest van zijn gay uitstraling. Niet perse de V-hals
Als je onzeker bent over je geaardheid ja..quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
2e v-hals plaatje is ook wel erg gay. Eerste plaatje, randgevalletje..
Het is wel makkelijk als je zo zegt ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:03 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen dat niet handig vinden, zo kun je namelijk al van 1,5 kilometer afstand zien wie homo is en wie niet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:03 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen dat niet handig vinden, zo kun je namelijk al van 1,5 kilometer afstand zien wie homo is en wie niet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:04 schreef RickJamez het volgende:
V hals is voor homo's of van mannen die van aandacht houden.
Decolleté is voor vrouwe .
Alleen echte mannen zullen dit begrijpen.
Homo's zullen dit alleen verdedigen
Die eerste is okay, de tweede is gay.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:56 schreef practics het volgende:
Vrouwen die dus serieus haten op mannen die V-hals dragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik draag niet eens een V-halsquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:04 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk als je zo zegt ja.
Maakt de keuze stuk makkelijker dankje
Dat is geen V-hals, dat is óf een opengeknoopt óf een opengeknipt afzichtelijk dingquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:58 schreef titta1992 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik niet mooi vind
Prima dat je homo bentquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:04 schreef practics het volgende:
[..]
Als je onzeker bent over je geaardheid ja..
Man draag lekker V-halzen stuk minder verstikkend..
Deze vrouw snapt. Met jou kan ik praten..quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen V-hals, dat is óf een opengeknoopt óf een opengeknipt afzichtelijk ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |