quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en dan is het straks de schuld van de Rabobank
Ik gok dat die een negatief advies uitbrengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wilde deze zin gaan posten, jij haalt me de wind uit de zeilen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Waar is het Rabowebcare forum als je hem nodig hebt?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk en is mijn probleem wel dat ik te goedgelovig ben en niet snel iets van mensen aanneem op fok. daarom ga ik het gewoon bij de rabobank vragen.
tot deze post geloofde ik je nog...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:17 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
is goed, ik hoop dat de koop gewoon doorgaat zodat jullie inzien dat jullie te snel een vooroordeel hebben. mocht er iets niet kloppen met de transactie dan geef ik jullie gelijk maar blijf ik erbij dat je mensen een kans moet geven.
Naief + troll.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:49 schreef NemapoAlcharios het volgende:
Maar ik wil niet uitsluiten dat dit wel gewoon iemand is met een goede bedoeling. Is dat nou zo verkeerd?
Ja dat denk ik ook, vooral van een Nigeriaan die om de hoek woont (België) en dat ding ongezien wil laten verschepen naar Nigeria.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:45 schreef NemapoAlcharios het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd dat ik er meer voor kan krijgen op marktplaats.
De knaken die op je rekening stonden, verdwijnen weer (want ongedekte check). En klaar.quote:
Een iemand heeft dat een paar jaar terug nog gedaan, stond op een van de andere website. Hij heeft nog de verzendkosten voor verzenden van 10kg aan bakstenen eruit gekregen(je kan bij UPS de ontvanger van het pakket laten betalen).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:06 schreef Edensnator het volgende:
Waarom niet de scammer scammen? Gewoon met hem in zee gaan en nooit je product opsturen. Ben benieuwd wat er dan gebeurd.
2 posts boven de jouwequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef exelletor het volgende:
Een iemand heeft dat een paar jaar terug nog gedaan, stond op een van de andere website. Hij heeft nog de verzendkosten voor verzenden van 10kg aan bakstenen eruit gekregen(je kan bij UPS de ontvanger van het pakket laten betalen).Iemand die een link weet?
ik nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef pnxsinned het volgende:
Hoeveel aannames kunnen er in 1 topic staan. Begrijp TS zijn eerste reacties wel op sommige hier.
@TS: Welcome to Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |