Het lijkt me ook een norse man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, die stoeltjes in de bus zijn al zo krap.
Sagan wint denk ik. Heeft een goeie kans.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef De_Fietser het volgende:
Die Fransman gaat voor de bollen (Spoiler Alert)
Denk ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sagan wint denk ik. Heeft een goeie kans.
En mensen in de bus maar verwensingen naar zijn hoofd schreeuwenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
inderdaad deMart is een fervent OV gebruiker
Die ouders zijn ook wel een partij naar.quote:
Als je de hele tijd "Hey martje, mag ik met je op de foto" hoort, dan is het logisch dat je nors wordt.quote:
Was jij die man die hem kanker toewenste?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef golfer het volgende:
Hij staat vaak genoeg op station Haarlem op z'n eerste klasse treincoupé te wachten.
Lijkt me wel een potentiële Dries hit: "Martje mag ik je foto".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de hele tijd "Hey martje, mag ik met je op de foto" hoort, dan is het logisch dat je nors wordt.
Lingo.quote:
Ik hoef niet met Mart op de foto hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de hele tijd "Hey martje, mag ik met je op de foto" hoort, dan is het logisch dat je nors wordt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik hoef niet met Mart op de foto hoor.
Vond hem bij Jinek en DWDD zeer onsympathiek.
Tweede rang idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef De_Fietser het volgende:
Degenkolb en Bennati zijn toch niet de aller- allerbesten?
En de verliezer altijd ongelijk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Redefine het volgende:
Uitspraken van Van Winden hoor: de winnaar heeft altijd gelijk.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haten op Maijer [ afbeelding ]
Haten op Wytse [ afbeelding ]
Ik mis diekstra wel, met z'n incroyable, un scandalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haten op Maijer [ afbeelding ]
Haten op Wytse [ afbeelding ]
793kquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoeveel kijkers waren gisteren bij,de Avondetappe?
Moi aussi.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik mis diekstra wel, met z'n incroyable, un scandal
Alleen de mensen die gekeken hebben weten dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk was niet erg veel aan
Mart wil z'n verhaal in een vorm gieten en de vraag stellen en ook antwoord geven. Nu Dennis even uit mag praten, komt het er wel uitquote:
Haha dan hoor ik erbij:D ik heb ook gekeken en vond wat minder aan gasten!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen de mensen die gekeken hebben weten dat.
ik heb liever dat mart het vertelt dan kenne wat sneller verderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mart wil z'n verhaal in een vorm gieten en de vraag stellen en ook antwoord geven. Nu Dennis even uit mag praten, komt het er wel uit
Flaporenquote:
Mart ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb liever dat mart het vertelt dan kenne wat sneller verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |