Het lijkt me ook een norse man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, die stoeltjes in de bus zijn al zo krap.
Sagan wint denk ik. Heeft een goeie kans.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef De_Fietser het volgende:
Die Fransman gaat voor de bollen (Spoiler Alert)
Denk ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sagan wint denk ik. Heeft een goeie kans.
En mensen in de bus maar verwensingen naar zijn hoofd schreeuwenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
inderdaad deMart is een fervent OV gebruiker
Die ouders zijn ook wel een partij naar.quote:
Als je de hele tijd "Hey martje, mag ik met je op de foto" hoort, dan is het logisch dat je nors wordt.quote:
Was jij die man die hem kanker toewenste?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef golfer het volgende:
Hij staat vaak genoeg op station Haarlem op z'n eerste klasse treincoupé te wachten.
Lijkt me wel een potentiële Dries hit: "Martje mag ik je foto".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de hele tijd "Hey martje, mag ik met je op de foto" hoort, dan is het logisch dat je nors wordt.
Lingo.quote:
Ik hoef niet met Mart op de foto hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de hele tijd "Hey martje, mag ik met je op de foto" hoort, dan is het logisch dat je nors wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |