hahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef pennyfarthing het volgende:
Een doos van 55. Heeft hij het over Ria?
In werkelijkheid aan de slag als aansteller.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
nieuwe baan voor Martijn Hendrikstwitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 21:58:27Nieuwe baan! Vanaf 1 oktober aan de slag als samensteller. Noem het een soort junior-eindredacteur. Wel gewoon bij NOS Sport hoor. #zinin reageer retweet
Dat wist je niet? Algemeen bekend dat hij altijd met de trein/taxi gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Mart rijdt geen auto? Heeft ie geen rijbewijs?
inderdaad deMart is een fervent OV gebruikerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Mart rijdt geen auto? Heeft ie geen rijbewijs?
Nope, nooit geweten..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Algemeen bekend dat hij altijd met de trein/taxi gaat.
persoonlijk zou ik hem niet graag tegenkomen in de trein.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Yep, en in de Tour rijdt Karen altijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, die stoeltjes in de bus zijn al zo krap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik hem niet graag tegenkomen in de trein.
Hij neemt een hele vierzits in beslag,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik hem niet graag tegenkomen in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |