abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132340039
Er bestaat maar 1 domme vraag en dat is de vraag die niet wordt gesteld.
pi_132438178
Veel mooie quotes in dit topic! Ik heb er zelf zoveel in mijn boekje geschreven; kan ik ze eindelijk allemaal delen. :D

quote:
"You will receive anything you need when you stop asking for what you do not need." - Sri Nisargadatta Maharaj

"Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail better." - Samuel Beckett

"If you don't build your own dream, someone else will hire you to build theirs." - Tony Gaskins

"I failed my way to success." - Thomas Edison <-- meningen over verdeeld

"Everything will be ok in the end. It it's not ok, it's not the end." - Unknown

"Watch your thoughts; they become words. Watch your words; they become actions. Watch your actions; they become habits. Watch your habits; they become character. Watch your character; it becomes your destiny." - Lao Tzu

"If you end up with a boring, miserable life because you listened to your mom, dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do shit, then you deserve it." - Frank Zappa

"What you do today is important because you are exchanging a day of your life for it." - Unknown

"Don't be pushed by your problems. Be led by your dreams." - Ralph Waldo

"Think before you speak. T - is it True? H - is it Helpful? I - is it Inspiring? N - is it Necessary? K - is it Kind?" - Unknown

"Success is not final, failure is not fatal; it is courage to continue that counts." - Winston Churchill

"The problem with humans is that we take life too seriously." - Unknown

"Today is the first day of your life." - Unknown'

"The two most important days in your life are the day you were born and the day you find out why." - Mark Twain

"Be the change you want to see in the world." - Mahatma Gandhi

"Impossible is a word to be found only in the dictionary of fools." - Napoleon Bonaparte

"You can have whatever you are willing to struggle for." - Unknown

"Shoot for the moon, even when you miss, you'll land among the stars." - W. Clement Stone

"The day you stop dreaming is the day you die." - Unknown

"It's never too late to be who you might have been." - George Eliot

"You are today where your thoughts have brought you; you will be tomorrow where your thoughts take you." - James Allen

"Whatever the mind can conceive and believe, it can achieve." - Napoleon Hill

"A goal is a dream with a deadline." - Napoleon Hill

"Did I ever tell you the definition of insanity? Insanity is doing the same thing over and over again and expecting shit to change." - Vaas (Far Cry 3)

"If you're good at something, never do it for free." - Joker (Batman)

"Don't follow any advice, no matter how good, until you feel as deeply in your spirit as you think in your mind that the counsel is wise." - Nelson Mandela

"Change before you have to." - Jack Welch

"If you can't do great things, do small things in a great way." - Napoleon Hill

"The starting point of all achievement is DESIRE. Keep this in mind. Weak desire brings weak results, just as small fire makes a small amount of heat." - Napoleon Hill

"To get what you want, help other get what they want first." - Zig Zaglar

"Wie alles kent behalve zichzelf, kent niets." - Jezus (niet de Christelijke)

"If you always put limits on yourself and the tings you can do, physical or anything, you might as well be dead. It will spread into your work, your morality, your entire being. There are no limits, only plateaus. But then you must go beyond them. It it kills you, it kills you." - Bruce Lee

"Leap into the boundless and make it your home." - Zhuangz

"Wie de mensen kent, heeft verstand; wie zichzelf kent is verlicht." - Lao Tzu

"Ik weende omdat ik geen schoenen had, totdat ik zag dat iemand geen voeten had." - Onbekend

"Wie iets wil doen, vindt een middel; wie iets niet wil doen, vindt een excuus." - Onbekend

"De wereld heeft genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Mahatma Gandhi

"Wacht niet tot later; als later iets eerder komt, ben je te laat." - Onbekend

"The loudest one in the room, is the weakest one in the room." Frank Lucas (American Gangster)

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 22-10-2013 17:16:41 ]
If not now, then when.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:49:25 #128
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_132439640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef rootus het volgende:
If there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_132442817
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:49 schreef GrumpyFish het volgende:
If there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
When you are smart enough you can learn from stupid people who ask questions.
pi_133273064
"religion is like a blind man looking in a black room for a black cat that isn't there, and finding it!" - Oscar Wilde

:+
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_133273116
Jaja maar ga jij dan die kosmologische argumentatie nog onder handen nemen? (vrije wil topic dacht ik)
pi_133273223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef LelijKnap het volgende:
Jaja maar ga jij dan die kosmologische argumentatie nog onder handen nemen? (vrije wil topic dacht ik)
Heb ik iets gemist? Sowieso druk gehad, heb hier en daar nog wat terug te lezen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_133273340
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? Sowieso druk gehad, heb hier en daar nog wat terug te lezen.
Dacht ik al maar ik zit mobiel dus kan t r niet bij pakken nu. Komt nog wel.
pi_133336592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:12 schreef rootus het volgende:
Welke is dat dan?
pi_133742845
Een compliment aan een ander is een compliment aan jezelf.
Islam en islamofobie voeden elkaar.
wil je het vertrouwen van de aanwezigen ben dan loyaal aan de afwezigen.
pi_133742961
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 09:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Welke is dat dan?
Voordat je deze vraag stelde was het een domme vraag.
Nadat je hem stelt promoveer je de vraag naar een gewone vraag of een slimme vraag.

Elke vraag die gesteld wordt is dus niet dom.
Er zijn alleen domme antwoorden en "ik weet het niet" reken ik daar zeer zeker niet toe.
pi_133743199
Wees filosoof, maar, te midden van al je filosofie, blijf mens. - Humes

en natuurlijk mijn signature.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_133743487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:51 schreef hoatzin het volgende:
Wat is onzin? Die opmerking van Mohamed? Dat ben ik met je eens. Dit topic gaat over quotes en dit is een quote van hem. Vrouwen die hun man bedriegen? Met wie bedriegen ze hem dan? Als er bedrogen wordt, dan zijn dat meestal mannen. Dat weet iedereen. In het westen niet zo zeer maar zeker in Islamitische landen.

En uiteraard is hier wèl plaats voor discussie. Kom op zeg. Daar is dit medium voor.
Ik snap dat het pijn doet dat in de Koran ook goede dingen staan.
Die staan ook in de bijbel en de tora en zelfs mensen als Stalin, Hitler en Mao hebben dingen gezegd die ok waren.

Voor jou heb ik dan ook nog een quote:
Oordeel niet meer geef het goede voorbeeld.
pi_133744229
nog een van Hitler:
Wer erinnert sich schon an die Armenier.

Een van Mohamed waarvan de tranen je in de ogen springen:
Een vrouw is een defect
Eentiende kan ze goedmaken door te trouwen en negentiende door te sterven.

Deze zou eigenlijk als laatste moeten:
Geen enkel filosofische citaat kan op tegen een boer na een goed glas bier.
pi_133954221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:42 schreef rootus het volgende:

[..]

Voordat je deze vraag stelde was het een domme vraag.
Nadat je hem stelt promoveer je de vraag naar een gewone vraag of een slimme vraag.

Elke vraag die gesteld wordt is dus niet dom.
Er zijn alleen domme antwoorden en "ik weet het niet" reken ik daar zeer zeker niet toe.
Is jouw reactie nou een dom of slim antwoord?
pi_134011028
To love oneself is the beginning of a lifelong romance. Oscar Wilde
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_134011050
Ieder nadeel hep se voordeel (Cruyf)
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_134011124
"I plan to live forever, or die trying." -Groucho Marx.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_134037175
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Meki het volgende:
Zoals de wijze man ooit zei: laat me je vrienden zien en ik vertel je hoe je bent.

Raakvlakken anyone? ;)
Lambo of Rekt
pi_134037202

If you love something, let it go... if it comes back to you its yours... if it doesnt... it never was. - DMX
Lambo of Rekt
pi_134038096
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.
Albert Einstein
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_134138448
A wise man proportions his belief to the evidence.

David Hume
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_134141809
Behind every great man stands a woman. And behind that woman stands his wife.

-Groucho Marx.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_134142506
Even los van waar dit topic overgaat meld ik dat ik n.a.v. dit subforum iemand een tweetal boeken cadeau heb gedaan en wel:

Nu maar afwachten of ze in de smaak vallen.
pi_134777321
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Is jouw reactie nou een dom of slim antwoord?
We zien de wereld zoals wij zijn.

Jij mag daar dus helemaal zelf een antwoord op geven.
Wat je van mijn antwoordt ook denkt: Het is een eerlijk antwoord en ik vind het een goed antwoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door rootus op 28-12-2013 10:54:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')