Vooral als je denkt de enige persoon in huis te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef Skillsy het volgende:
"Een koude wc-bril is balen, maar een warme wc-bril is gewoon eng"
Nogalwiedesquote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef SpecialK het volgende:
Quotes in Rhetoric
Ook in toevallig toepasbaar op jouw quotes, Natural-Cool (was niet eens de bedoeling)
Jammer dat die uitspraak in islamitische landen totaal genegeerd wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Meki het volgende:
Abou Hourairah overleverde dat de profeet Mohammed (Vrede zij met hem) zei: ''De beste van jullie is degene die zijn vrouw vriendelijk behandelt''
Ook echt totaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jammer dat die uitspraak in islamitische landen totaal genegeerd wordt.
Ja, omdat jouw uitspraak ook over mijn familie en kennissen gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald, maar ik begrijp dat je dat zegt.
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat jouw uitspraak ook over mijn familie en kennissen gaat.
Dat jouw uitspraak ieder onbeschoft is. Ja, er zijn vrouwen die slecht behandeld worden. Maar om te beweren dat het totaal is, is van een andere schaal.quote:
quote:Je hebt het niet in de hand om geboren te worden.
Wel om het te beëindigen.
Ik vind het ook onbeschoft om vrouwen hun vrijheden te ontnemen, ze te slaan, of anderszins als minderwaardig te behandelen. Ik vind het wel raar dat je daar niet druk om maakt, maar wel over het feit dat dat geconstateerd wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat jouw uitspraak ieder onbeschoft is. Ja, er zijn vrouwen die slecht behandeld worden. Maar om te beweren dat het totaal is, is van een andere schaal.
Ik maak me daar wel druk over en dat gaat jou geen ene reet aan. Maar dat jij van 3000~9000 km verderop balkend komt, helpt voor geen ene meter.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het ook onbeschoft om vrouwen hun vrijheden te ontnemen, ze te slaan, of anderszins als minderwaardig te behandelen. Ik vind het wel raar dat je daar niet druk om maakt, maar wel over het feit dat dat geconstateerd wordt.
Wat een zelfbeheersing weer... Wat is dat toch met moslims? Vrouwen onderdrukken en mishandelen, maar als dat geconstateerd wordt, dan beginnen ze meteen te schuimbekken want dat is beledigend enzovoort. Maar kijken naar de reden voor die constateringen? Nee, natuurlijk niet, want dat is zelfkritiek en zelfkritiek is haram.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel druk over en dat gaat jou geen ene reet aan. Maar dat jij van 3000~9000 km verderop balkend komt, helpt voor geen ene meter.
Prima.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef Meki het volgende:
Laten we het alleen over qoutes/citaten hebben..
Toevallig net vandaag de aflevering van Rome gezien waarin Pullo Cicero neersteekt. Arme dudequote:Op maandag 8 juli 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
As fire when thrown into water is cooled down and put out, so also a false accusation when brought against a man of the purest and holiest character, boils over and is at once dissipated, and vanishes and threats of heaven and sea, himself standing unmoved.
Marcus Tullius Cicero
Ach, het was zelf ook niet zo'n lieverdje he?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Toevallig net vandaag de aflevering van Rome gezien waarin Pullo Cicero neersteekt. Arme dude
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef ems. het volgende:
Zeker niet. Maar Tony Soprano was ook geen lieverdje en voor mijn part werd hij president
Harde diss.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef Mathemaat het volgende:
"Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something."
-Plato
But a friend with weed is better - Top Catquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:18 schreef Meki het volgende:
A Friend in Need Is A Friend Indeed - Mufti Menk
Net of het iets heel raars is om je vrouw (op zijn minst) vriendelijk te behandelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Meki het volgende:
Abou Hourairah overleverde dat de profeet Mohammed (Vrede zij met hem) zei: ''De beste van jullie is degene die zijn vrouw vriendelijk behandelt''
Dit is natuurlijk onzin en hier is geen plaats voor discussiequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:46 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Net of het iets heel raars is om je vrouw (op zijn minst) vriendelijk te behandelen.
Volume 4, boek 55, nr 547: Verteld door Abu Huraira:
De profeet zei: "Als er geen Israëliërs waren, zou het vlees niet rotten, en als Eva er niet was geweest, zouden echtgenotes nooit hun mannen bedriegen."
De profeet had niet zoveel op met vrouwen, zoals blijkt uit bovenstaande onzin-redenering.
Ik vind het wel een goede opmerking van hoatzin bij dat citaat. "Behandel je vrouw vriendelijk." ...... Wow! Eye-opener!!!1!! Check die onmetelijke wijsheid!!! Echt, hoe bedenk je het? Je vrouw vriendelijk behandelen... wat een fantastisch nieuw filosofisch inzicht!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin en hier is geen plaats voor discussie
Als je daarover wilt discussieren mag je naar een andere topic gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |