Ow ja...maar katoen werd toch heel zwaar? En ik ga echt geen dekentjes maken met catania,dan ben ik over 10jaar nog bezigquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef trui het volgende:
nou ja, over acryl als materiaal voor babydekentjes zijn de meningen nogal verdeeld, i.v.m. risico's op warmestuwing -> wiegedood, etc. wol en katoen zijn veiliger wat dat betreft.
maar als ze 'm bijv. gebruiken in de wandelwagen, waarbij ze een goed oogje in 't zeil kunnen houden, lijkt het me wel kunnen hoor. of als je een deken maakt met een wat open structuur (veel gaatjes), dan zal er al minder snel sprake zijn van warmtestuwing neem ik aan.
Wampi! Das lang geleden! Hoest met jou dan? Haak je nog (in de trein)???quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef Wampi het volgende:
Wow, wat worden hier nog veel dingen gemaakt, en wat een boel mensen inmiddels! Ooit postte ik hier ook mee, zo af en toe kom ik nog ns om een hoekje gluren. Ik heb een paar topics bekeken en vooral de Yoshi (toch?) van Lijnloos wil ik even noemen. Manman, wat een werk! Is het je tweede 'pixel'deken, of heb je na die 1up (toen kwam ik hier nog vaker) eerst nog n andere gemaakt? Gaaf hoor!
het zijn oude pastapotten, van m'n mede-klassemoeder geweest, dus ik weet niet waar ze ze vandaan heeft. 't patroon is geïnspireerd op glass-cozies waarvoor Sarah London ooit een 'mystery project' beschrijving van op haar weblog had gezet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf! waar haal je die vaasjes vandaan en heb je het patroon zelf verzonnen?
wat een schatje :-)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:01 schreef Serinde het volgende:
Mijn baby teckeltje is af, gratis patroon van Stip & Haak.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |