BT heel gaaf! Dit is toch tunisch gehaakt? (waarschijnlijk wel beschreven, maar ben heel lang op vakantie geweestquote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog maar een keertje spammen!
De ene helft van m'n kussenhoes is af!
[ afbeelding ]
Ben ook al begonnen aan de andere kant, met Luigi erop
Hoop dat ik 'm binnen 2 weken afkrijg, voor de verjaardag van m'n zwager
Ik heb even een haakpauze omdat ik wat last van mijn rechter elleboog kreeg. Maar de zin om verder te gaan met de deken is er!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef trui het volgende:
dat geldt toch voor alle dekens?
over enoorme dekens gesproken: Spuuglokje, hoe is 't met jouw sampler-project?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
BT heel gaaf! Dit is toch tunisch gehaakt? (waarschijnlijk wel beschreven, maar ben heel lang op vakantie geweest
gefeli Kaat met je 2e kleindochter die je straks vast mag houdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb vandaag heel veel bolletjes haak (of brei) katoen binnengekregen. Zo leuk al die kleurtjes.
Daar ga ik straks, als ik klaar ben met de baby-uitzet voor mijn 2e kleindochter (op komst) twee
vestjes voor de meisjes van haken. Nu met de kleurtjes in huis, krijg je een beter beeld hoe het gaat worden. Heb er nu al zin in.![]()
De 15 bolletjes grijs morgen even naar mijn vriendin brengen. zij gaat een trappelzak breien, want dat kan ik niet
en zo duurt het nog langer voor de deken klaar is![]()
dank je Toverheks. Dat vasthouden duurt nog wel even. Eind November pas.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gefeli Kaat met je 2e kleindochter die je straks vast mag houden
Dat vraagt om een fotoquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb vandaag heel veel bolletjes haak (of brei) katoen binnengekregen. Zo leuk al die kleurtjes.
klopt wat je zegt. Babydekentjes van wol of katoen zijn veiligerquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef trui het volgende:
nou ja, over acryl als materiaal voor babydekentjes zijn de meningen nogal verdeeld, i.v.m. risico's op warmestuwing -> wiegedood, etc. wol en katoen zijn veiliger wat dat betreft.
maar als ze 'm bijv. gebruiken in de wandelwagen, waarbij ze een goed oogje in 't zeil kunnen houden, lijkt het me wel kunnen hoor. of als je een deken maakt met een wat open structuur (veel gaatjes), dan zal er al minder snel sprake zijn van warmtestuwing neem ik aan.
dat lijkt me inderdaad mooi garen om mee te werken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:08 schreef trui het volgende:
iemand al eens gehaakt met Drops Safran? zo ja, is het fijn om mee te werken?
Wat een leuk vestje!! Waar komt het patroon vandaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dit zijn ze. Die grijze zijn voor een trappelzak. De andere kleuren ga ik twee vestjes van maken.
Dit is het origineel. Lekker stoer..[ link | afbeelding ]
dat had ik dan weer niet gelezen. hmm, dan moet ik nog wel even bedenken wat ik er dan van wil maken, anders weet ik ook niet hoeveel ik nodig hebquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:33 schreef trui het volgende:
da's vooral deze maand he. na juli weer de volle mep.
Oh goedemiddagquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:47 schreef trui het volgende:
dat staat er met grote letters bij, guppyfriend.
Ow ja...maar katoen werd toch heel zwaar? En ik ga echt geen dekentjes maken met catania,dan ben ik over 10jaar nog bezigquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:25 schreef trui het volgende:
nou ja, over acryl als materiaal voor babydekentjes zijn de meningen nogal verdeeld, i.v.m. risico's op warmestuwing -> wiegedood, etc. wol en katoen zijn veiliger wat dat betreft.
maar als ze 'm bijv. gebruiken in de wandelwagen, waarbij ze een goed oogje in 't zeil kunnen houden, lijkt het me wel kunnen hoor. of als je een deken maakt met een wat open structuur (veel gaatjes), dan zal er al minder snel sprake zijn van warmtestuwing neem ik aan.
Wampi! Das lang geleden! Hoest met jou dan? Haak je nog (in de trein)???quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef Wampi het volgende:
Wow, wat worden hier nog veel dingen gemaakt, en wat een boel mensen inmiddels! Ooit postte ik hier ook mee, zo af en toe kom ik nog ns om een hoekje gluren. Ik heb een paar topics bekeken en vooral de Yoshi (toch?) van Lijnloos wil ik even noemen. Manman, wat een werk! Is het je tweede 'pixel'deken, of heb je na die 1up (toen kwam ik hier nog vaker) eerst nog n andere gemaakt? Gaaf hoor!
het zijn oude pastapotten, van m'n mede-klassemoeder geweest, dus ik weet niet waar ze ze vandaan heeft. 't patroon is geïnspireerd op glass-cozies waarvoor Sarah London ooit een 'mystery project' beschrijving van op haar weblog had gezet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf! waar haal je die vaasjes vandaan en heb je het patroon zelf verzonnen?
wat een schatje :-)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:01 schreef Serinde het volgende:
Mijn baby teckeltje is af, gratis patroon van Stip & Haak.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |